Het was een beetje een deceptie ja. Waarom was het voor jou een waardeloos weekend?quote:Op zondag 27 juni 2021 22:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Al met al was dit een waardeloos weekend...
ze hoeft niet te reageren... alles even lezen en dan even nadenken wat ze zegt volgende keer.quote:Op zondag 27 juni 2021 22:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja super
Dan begint het weer van voor af aan, Jippie
Misschien heeft soury wel terug gelezen, maar besloten er niet meer op te reageren. Theoretisch kan dat.quote:Op zondag 27 juni 2021 22:41 schreef FANNN het volgende:
[..]
Precies..........
ik ben zo weer weg hoor geen zorg.... zou leuk zijn als ze even terugleest, dat wel...
Het was saai en eentonig... Dat voetbal niet eens mee gerekend.quote:Op zondag 27 juni 2021 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was een beetje een deceptie ja. Waarom was het voor jou een waardeloos weekend?
Theoretisch wel jaquote:Op zondag 27 juni 2021 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien heeft soury wel terug gelezen, maar besloten er niet meer op te reageren. Theoretisch kan dat.
Zou kunnen.....quote:Op zondag 27 juni 2021 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien heeft soury wel terug gelezen, maar besloten er niet meer op te reageren. Theoretisch kan dat.
We worden oud, dus saai en eentonig.quote:Op zondag 27 juni 2021 22:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het was saai en eentonig... Dat voetbal niet eens mee gerekend.
Wat voor een goed afgedichte caravan hebben jullie eigenlijk? If I may ask.quote:Op zondag 27 juni 2021 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We worden oud, dus saai en eentonig.
Ik was vandaag het water op gegaan, maar na een uurtje weer terug gegaan, want de zon was weg en er stond een fris windje dus niet lekker, toen we een kwartiertje thuis waren kwam de zon weer door en ging de wind liggen
Ja... laten we het daaar maar op houdenquote:
Remember! Be bigger!quote:Op zondag 27 juni 2021 22:48 schreef FANNN het volgende:
[..]
Ja... laten we het daaar maar op houden![]()
ik ga weer verder
Vast geen Hawaii danquote:Op zondag 27 juni 2021 22:47 schreef Deisyy het volgende:
Maar ik heb voor het eerst sinds anderhalf jaar pizza op en dat was lekkerrrrrr
I will remember ..........quote:Op zondag 27 juni 2021 22:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Remember! Be bigger!
( Or entertain Us)
I Like Robbiequote:Op zondag 27 juni 2021 22:51 schreef FANNN het volgende:
[..]
I will remember ..........
en eventjes dan.......
bye
neequote:Op zondag 27 juni 2021 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ren jij wel eens 90 minuten achter een bal aan bij 30 graden ?
Zo achtig iets.quote:Op zondag 27 juni 2021 22:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat voor een goed afgedichte caravan hebben jullie eigenlijk? If I may ask.
Doei Fannnquote:Op zondag 27 juni 2021 22:48 schreef FANNN het volgende:
[..]
Ja... laten we het daaar maar op houden![]()
ik ga weer verder
Er zit een afdekzeil bij.quote:Op zondag 27 juni 2021 22:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Stoer dat jij mag sturen![]()
Ik mis wel een zeil
Ja omdat het eerste plaatje het bij niet deedquote:Op zondag 27 juni 2021 22:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Das een ander plaatje als net !
Ik heb hem toch gezienquote:Op zondag 27 juni 2021 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja omdat het eerste plaatje het bij niet deed
Dagtochtjes? Of zit er een lovenest in het vooronder?quote:Op zondag 27 juni 2021 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja omdat het eerste plaatje het bij niet deed
Er zitten 2 slaapplaatsen op, maar heel krap enzo, dus vooral om een beetje op het meer te varen en ankerenquote:Op zondag 27 juni 2021 23:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dagtochtjes? Of zit er een lovenest in het vooronder?
Niets mis mee, op het water kunnen zijn is al een bonus an sichquote:Op zondag 27 juni 2021 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zitten 2 slaapplaatsen op, maar heel krap enzo, dus vooral om een beetje op het meer te varen en ankeren
Zekers!quote:Op zondag 27 juni 2021 23:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niets mis mee, op het water kunnen zijn is al een bonus an sich
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |