Tegen wie speelt die 3-2 dan?quote:Op zondag 27 juni 2021 17:37 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ afbeelding ]
Wie gaat er winnen?
Ik denk 3-2
Ned-Tjechquote:
quote:Op zondag 27 juni 2021 17:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Naar links............naaar rechts.................
[ afbeelding ]
quote:
Hoe heet ie dan doe ik hem welquote:Op zondag 27 juni 2021 17:52 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
https://www.rozevla.nl/fok/EK/hkclap.gif
Die andere durf ik niet.
Ik bedoelde het meezingenquote:Op zondag 27 juni 2021 17:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lekker hutje mutje [ afbeelding ]
Hier sinds gister ook niet meerquote:Op zondag 27 juni 2021 17:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meezingen
En corona bestaat niet in Hongerije
Deze mogen wel allemaal een test bij terugkeerquote:Op zondag 27 juni 2021 17:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net als iets van moderne waarden en normenquote:Op zondag 27 juni 2021 17:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 juni 2021 17:59 schreef chufi het volgende:
Hup Holland... vandaag is Oranje dag.. We winnen alles
jaquote:
quote:Op zondag 27 juni 2021 18:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eerst ff voetbal kijken, daarna ben je de eerste
Het dreigde hier daarstraks even... maar waaide weer overquote:Op zondag 27 juni 2021 18:23 schreef marcb1974 het volgende:
En daar komt de storm, t is ineens stil buiten
Hij denkt dat ie God is .. maar zo werkt het nietquote:Op zondag 27 juni 2021 18:24 schreef mario390 het volgende:
de hebben teveel druk van medien, fans
julie land verwacht teveel
Oh is dat het.quote:
< Kijkt met ogen in spleetjes naar die AVA... dat lijken wel de Tjechische kleurenquote:
Wat weer een heldendaad he..quote:Op zondag 27 juni 2021 18:28 schreef cafca het volgende:
Sorry, ik moest nog even mathje terugkijken... Schakel nu ook in voor het voebal!
RIP Rotterdamquote:
Ohh ik vergeet. Hoe ging het roeien?quote:
En Mollema ook nog top 10quote:Op zondag 27 juni 2021 18:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, super! Kelderman er ook weer goed bij, trouwens
quote:Op zondag 27 juni 2021 18:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Kijkt met ogen in spleetjes naar die AVA... dat lijken wel de Tjechische kleuren
Goedquote:
Een bijzonder gezelschapquote:
Ik zei toch het is Oranje dagquote:Op zondag 27 juni 2021 18:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Goed3 mannenploegen en een licht meisje in de 4 zijn Nederlands kampioen geworden en ook mijn meisjesploeg hield gewoon de Nederlandse vier bij en verloren maar net.
Was erg tof
Gaaf! Fijn dat het weer zo kanquote:Op zondag 27 juni 2021 18:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Goed3 mannenploegen en een licht meisje in de 4 zijn Nederlands kampioen geworden en ook mijn meisjesploeg hield gewoon de Nederlandse vier bij en verloren maar net.
Was erg tof
de boer? hij will het te perfekt makenquote:Op zondag 27 juni 2021 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij denkt dat ie God is .. maar zo werkt het niet
quote:Op zondag 27 juni 2021 18:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Was erg tof
De Payquote:Op zondag 27 juni 2021 18:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
de boer? hij will het te perfekt maken
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 27 juni 2021 18:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Was erg tof
Ja natuurlijkquote:Op zondag 27 juni 2021 18:33 schreef MCH het volgende:
Mooi hoe ik de Viva trend heb ingezet, erg leuke tt's zo
Ik verstond masochistquote:
Ja inderdaadquote:Op zondag 27 juni 2021 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb al een paar reclames gezien op de borden in regenboog kleuren
Vanaf de 16 weeer helemaal terug .... standaardquote:Op zondag 27 juni 2021 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hij moest gewoon kaatsen...
Terugspelen
Ja, dat zou wel wat rust geven, inderdaadquote:Op zondag 27 juni 2021 18:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nou HUP! Nog snel een doelpunt voor ons voor de rust
Affligem hier in de rustquote:
Niet echt, was op verjaardagquote:Op zondag 27 juni 2021 18:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Och meid toch, ff lekker gek gedaan
Heb de foto's gezien, ze zat te breakdancen op de salontafel.quote:Op zondag 27 juni 2021 18:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Och meid toch, ff lekker gek gedaan
Ik had toch gezegd, dat je daar niet over mocht praten met andere man ģquote:Op zondag 27 juni 2021 18:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb de foto's gezien, ze zat te breakdancen op de salontafel.
quote:Op zondag 27 juni 2021 18:51 schreef SolidasRock het volgende:
Wat beuken die Tsjechen nogal erop los, enigszins verbaasd dat er nog geen enkele keer gele kaart is uitgedeeld.
Sorrie, ik ben een man. Niet te vertrouwen.quote:Op zondag 27 juni 2021 18:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik had toch gezegd, dat je daar niet over mocht praten met andere man ģ
Dat blijkt wel weerquote:Op zondag 27 juni 2021 18:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Sorrie, ik ben een man. Niet te vertrouwen.
Hoeveel vond jij er leuk?quote:
Nou niet met zo'n stomme glitter poesquote:Op zondag 27 juni 2021 19:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik wil het goedmaken:
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik alleen 1 gezien..quote:Op zondag 27 juni 2021 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel vond jij er leuk?
Ik heb er niet 1 af gekeken, ben ook na een deel of 3 wel gestopt met proberen.
quote:Op zondag 27 juni 2021 19:02 schreef Sestra666 het volgende:
let's gooooo
gaan we weeeer [ afbeelding ]
Goede reden wel om 9 delen te makenquote:Op zondag 27 juni 2021 19:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik alleen 1 gezien..
Wat deed die van gisteren fout dan?quote:Op zondag 27 juni 2021 19:15 schreef mario390 het volgende:
is dat de selfde
conjo schiri als gisteren?
Niet overtuigend spelen en dan onhandige overtredingen moeten maken?quote:Op zondag 27 juni 2021 19:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hoe maak je een wedstrijd kapot ?????
Ookquote:Op zondag 27 juni 2021 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet overtuigend spelen en dan onhandige overtredingen moeten maken?
De KGB zit hier tussenquote:
Daar kan die scheids niet zoveel aan doen.quote:Op zondag 27 juni 2021 19:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ook
Maar een scheids die om de 5 minuten TV gaat kijken ook.
Dat we wel willen winnenquote:Op zondag 27 juni 2021 19:31 schreef cafca het volgende:
Och, dat voetbal....
het is maar een spelletje, hč?
De tranen staan in mijn ogen....quote:Op zondag 27 juni 2021 19:31 schreef cafca het volgende:
Och, dat voetbal....
het is maar een spelletje, hč?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op zondag 27 juni 2021 19:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De tranen staan in mijn ogen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze mogen wel uitkijken anders gaat er nog een derde in.quote:
Nee…quote:
....True....quote:Op zondag 27 juni 2021 19:48 schreef Deisyy het volgende:
Laten we eerlijk zijn, behalve het eerste kwartier speelden ze ook niet echt geweldig.
Wie wil er nou eerlijk zijn ??quote:Op zondag 27 juni 2021 19:48 schreef Deisyy het volgende:
Laten we eerlijk zijn, behalve het eerste kwartier speelden ze ook niet echt geweldig.
Een heel klein beetje maar,.... Verder spelen ze gewoon slechtquote:Op zondag 27 juni 2021 19:47 schreef mario390 het volgende:
en betje heeft de
schiri dat spel kapoet gemakt
zo als bij ons gisteren
Man3quote:Op zondag 27 juni 2021 19:48 schreef Deisyy het volgende:
Laten we eerlijk zijn, iedereen was zoals altijd al aan het zeuren voordat er nog maar een minuut gespeeld was en begon pas positief te doen toen we in de kwartfinale tegen de winnaar van Denemarken-Wales mochten spelen.quote:Op zondag 27 juni 2021 19:48 schreef Deisyy het volgende:
En de VVD en Hugo de Jongequote:Op zondag 27 juni 2021 19:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wie wil er nou eerlijk zijn ??![]()
Komt door die VAR
maar met 1 mann weinigerquote:Op zondag 27 juni 2021 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Een heel klein beetje maar,.... Verder spelen ze gewoon slecht
Volgende keer die regenboogvlaggen maar thuis laten.quote:Op zondag 27 juni 2021 19:51 schreef Dotteke het volgende:
We gaan niet meer naar links naar rechtsssss maar naar huisssssss
Ik vind een statement tegen homohaat eigenlijk veel belangrijker dan het EK winnen.quote:Op zondag 27 juni 2021 19:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Volgende keer die regenboogvlaggen maar thuis laten.
Sowiesoquote:
Dat heeft ze genekt 😛quote:Op zondag 27 juni 2021 19:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Volgende keer die regenboogvlaggen maar thuis laten.
Zelfs dat niet echt vond ik. Hele toernooi niet.quote:Op zondag 27 juni 2021 19:48 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op zondag 27 juni 2021 19:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De tranen staan in mijn ogen....Hoop dat je lekker pittig gevoel krijgt bij het poepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voordeel is wel dat FOk! het weer wat beter doetquote:Op zondag 27 juni 2021 19:57 schreef mario390 het volgende:
bij de nederlandse fans
vele me - me vrouwen
quote:Op zondag 27 juni 2021 19:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoop dat je lekker pittig gevoel krijgt bij het poepen.
quote:
Wat is dit?quote:Op zondag 27 juni 2021 19:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoop dat je lekker pittig gevoel krijgt bij het poepen.
quote:Op zondag 27 juni 2021 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind een statement tegen homohaat eigenlijk veel belangrijker dan het EK winnen.
Hahahaha hardop te lachen hierquote:
Als je politiek bij sport gaat mengen dan spelen we straks alleen nog tegen de VVDquote:Op zondag 27 juni 2021 20:00 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Leuk hoor een paar vlaggen meenemen nu maar het gaat echt geen verschil maken. We vergeten soms dat ze in Hongarije (en andere landen) echt nog zo denken.
Natuurlijk maken die regenboogvlaggen geen verschil, maar er wordt wel een bericht mee afgegeven dat het niet juist is.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:00 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Leuk hoor een paar vlaggen meenemen nu maar het gaat echt geen verschil maken. We vergeten soms dat ze in Hongarije (en andere landen) echt nog zo denken.
En Hugo de Jongequote:Op zondag 27 juni 2021 20:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als je politiek bij sport gaat mengen dan spelen we straks alleen nog tegen de VVD
Ja ik vind het echt vervelend worden. Na ieder doelpunt moet er gecheckt worden en gaat veels te ver in het toepassen van de regels.quote:
De helft van de reclameborden waren in regenboog.quote:
Dat werkt dus prima, dat is mooi en scheelt een hoop gehannes met zo'n stokje in je neusquote:Op zondag 27 juni 2021 20:05 schreef pullup het volgende:
Die coronaapp met QR code werkt overigens perfect heb ik dit weekeinde kunnen constateren![]()
![]()
per 1 Juli dat ding ook op Internationaal zetten en pullup gaat op pad hoor
open scannen maar en klaar?quote:Op zondag 27 juni 2021 20:05 schreef pullup het volgende:
Die coronaapp met QR code werkt overigens perfect heb ik dit weekeinde kunnen constateren![]()
![]()
Dat is onze mening. Het grootste deel van Hongarije is het daar niet mee eens.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk maken die regenboogvlaggen geen verschil, maar er wordt wel een bericht mee afgegeven dat het niet juist is.
Dat laatste is ook het probleem.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:07 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is onze mening. Het grootste deel van Hongarije is het daar niet mee eens.
Zwitserland?quote:Op zondag 27 juni 2021 20:05 schreef pullup het volgende:
![]()
zo simpel als wat jaquote:
Ja helaas wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op zondag 27 juni 2021 20:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tja...
Ieder nadeel heeft zn voordeel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We kijken de tour welquote:Op zondag 27 juni 2021 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
Gelukkig hebben we Matthieu nog om trots op te zijn!
quote:
Dat weet je pas over een jaar of 15 wanneer de opvolger van andere tijden sport er een docu van maakt.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
Dat verhaal van de Ligt
Kijken ze nou echt zo anders naar een wedstrijd
Hoezo nu niet? Heb je het interview gehoord?quote:Op zondag 27 juni 2021 20:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat weet je pas over een jaar of 15 wanneer de opvolger van andere tijden sport er een docu van maakt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |