Ik vind een statement tegen homohaat eigenlijk veel belangrijker dan het EK winnen.quote:Op zondag 27 juni 2021 19:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Volgende keer die regenboogvlaggen maar thuis laten.
Sowiesoquote:
Dat heeft ze genekt 😛quote:Op zondag 27 juni 2021 19:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Volgende keer die regenboogvlaggen maar thuis laten.
Zelfs dat niet echt vond ik. Hele toernooi niet.quote:Op zondag 27 juni 2021 19:48 schreef Deisyy het volgende:
Laten we eerlijk zijn, behalve het eerste kwartier speelden ze ook niet echt geweldig.
quote:Op zondag 27 juni 2021 19:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De tranen staan in mijn ogen....Hoop dat je lekker pittig gevoel krijgt bij het poepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voordeel is wel dat FOk! het weer wat beter doetquote:Op zondag 27 juni 2021 19:57 schreef mario390 het volgende:
bij de nederlandse fans
vele me - me vrouwen
quote:Op zondag 27 juni 2021 19:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoop dat je lekker pittig gevoel krijgt bij het poepen.
quote:
Wat is dit?quote:Op zondag 27 juni 2021 19:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoop dat je lekker pittig gevoel krijgt bij het poepen.
quote:Op zondag 27 juni 2021 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind een statement tegen homohaat eigenlijk veel belangrijker dan het EK winnen.
Hahahaha hardop te lachen hierquote:
Als je politiek bij sport gaat mengen dan spelen we straks alleen nog tegen de VVDquote:Op zondag 27 juni 2021 20:00 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Leuk hoor een paar vlaggen meenemen nu maar het gaat echt geen verschil maken. We vergeten soms dat ze in Hongarije (en andere landen) echt nog zo denken.
Natuurlijk maken die regenboogvlaggen geen verschil, maar er wordt wel een bericht mee afgegeven dat het niet juist is.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:00 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Leuk hoor een paar vlaggen meenemen nu maar het gaat echt geen verschil maken. We vergeten soms dat ze in Hongarije (en andere landen) echt nog zo denken.
En Hugo de Jongequote:Op zondag 27 juni 2021 20:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als je politiek bij sport gaat mengen dan spelen we straks alleen nog tegen de VVD
Ja ik vind het echt vervelend worden. Na ieder doelpunt moet er gecheckt worden en gaat veels te ver in het toepassen van de regels.quote:
De helft van de reclameborden waren in regenboog.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |