abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200091713
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200091799
Ik vind als kapiteintjeaandewal dat ouders er altijd naar moeten streven kinderen gelijkwaardig te behandelen. Maar ook hierin geldt, gelijkwaardig is niet gelijk.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200091899
Oma had al eerder moeten aangeven dat ze op haar tandvlees liep. Want dat is wat ik lees. En dat kind3 de druppel is die de emmer doet overlopen. Over iemand anders zijn probleem het hare maken gesproken.

Kan me voorstellen dat het kind3 rauw op het dak valt als oma jaren ‘probleemloos’ de opvang deed. Dat schept een verwachting.

Niet dat oma daaraan hoeft te voldoen, maar ze heeft het voor zichzelf wel lastiger gemaakt door haar overbelasting voor zich te houden, lijkt me.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200091930
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 16:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind als kapiteintjeaandewal dat ouders er altijd naar moeten streven kinderen gelijkwaardig te behandelen. Maar ook hierin geldt, gelijkwaardig is niet gelijk.
En daarom vraag ik mijn ouders schaamteloos om een keer per dag wat in voerbakken te komen mikken als ik op vakantie ben. Durf ik best te vragen, als je het tegenover zo’n 16 jaar vaste dag per week kinderopvang zet :+

Maar dat is hier wel onderwerp van gesprek geweest. Of ik hun bijdrage aan broergezin wel naar verhouding vond.

Alsof ik uit rancune een kind eruit zou gaan poepen of compensatie in uurloon wilde _O- Maar het werd bespreekbaar gemaakt, dat was zat.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200091965
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 16:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En daarom vraag ik mijn ouders schaamteloos om een keer per dag wat in voerbakken te komen mikken als ik op vakantie ben. Durf ik best te vragen, als je het tegenover zo’n 16 jaar vaste dag per week kinderopvang zet :+
Ik zet pep daar altijd af met een knapzakje vol brekkies O+ Dan zit ze 2 dagen onder de tafel en daarna is ze een reuzegezellig tijdelijk huisdiertje voor opi en omi :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zondag 27 juni 2021 @ 16:31:13 #6
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200091970
Je had een -iets- flatteuzere foto van me in de OP kunnen zetten @Isabeau ....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_200091978
Tevens net voor de derde keer vandaag gedouched, ik ben er nu wel klaar mee :')
pi_200091994
OMMEGOT IK BEDENK ME NU DAT WIJ DEZE STRESS OOK AAN DE HAND HADDEN TOEN WE TWEE POEZEN HADDEN EN OPI EN OMI DAT TE VEEL GEDOE VONDEN :o

Toen hebben we dus gewoon een hoeheetdieappvoldierenzitters geboekt, omdat het dus inderdaad ons probleem was *O*
  zondag 27 juni 2021 @ 16:33:12 #9
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200092012
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 16:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
OMMEGOT IK BEDENK ME NU DAT WIJ DEZE STRESS OOK AAN DE HAND HADDEN TOEN WE TWEE POEZEN HADDEN EN OPI EN OMI DAT TE VEEL GEDOE VONDEN :o

Toen hebben we dus gewoon een hoeheetdieappvoldierenzitters geboekt, omdat het dus inderdaad ons probleem was *O*
Nou schat ga met een bord aan de weg staan, midden in de verkeersstroom, om omi en opi te eren!
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_200092015
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 16:31 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik zet pep daar altijd af met een knapzakje vol brekkies O+ Dan zit ze 2 dagen onder de tafel en daarna is ze een reuzegezellig tijdelijk huisdiertje voor opi en omi :')
O+

Die van mij gaan dan dood van niet eten en drinken. Ze haten de meeste mensen ook :')
En met flink allergische neef zitten mijn ouders niet te wachten op een huis vol kattenhaar.

Die vijf minuten naar mij reizen overleeft iedereen, win-winsituatie *O*
pi_200092032
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 16:33 schreef fietsie het volgende:

[..]

Nou schat ga met een bord aan de weg staan, midden in de verkeersstroom, om omi en opi te eren!
Effe niet op fietsers letten zeker?
  zondag 27 juni 2021 @ 16:34:36 #12
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200092046
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 16:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Effe niet op fietsers letten zeker?
In ieder geval zo gaan staan dat die er niet meer omheen kunnen :p
  zondag 27 juni 2021 @ 16:36:16 #13
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_200092083
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 16:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Maar dat is hier wel onderwerp van gesprek geweest. Of ik hun bijdrage aan broergezin wel naar verhouding vond.

Alsof ik uit rancune een kind eruit zou gaan poepen of compensatie in uurloon wilde _O- Maar het werd bespreekbaar gemaakt, dat was zat.
Maar dan vragen ze het tenminste. Mijn ouders doen dat niet. Voeden kleinkind 1 zelf op en nummer 2 en 3 lopen daar ook de godganse dag rond. Als ik, eens in de zoveel tijd iets moet doen voor werk, dan gaat dat niet. En dan voelt het wel enorm scheef.

Maar goed, we redden ons wel. Er zijn geen vaste oppas oma’s of opa’s en anders kopen we extra dagen bij de opvang.
  zondag 27 juni 2021 @ 16:43:37 #14
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200092268
Geen kinderen dus geen gedoe met oppas oma *O*
Hond en kat gaan gewoon naar het pension of we kijken de ex van vriendje lief aan :')
pi_200092727
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 16:16 schreef Isabeau het volgende:

Nee nee, ik ben heel erg voorstander van problemen houden bij de persoon wiens probleem het echt is. Ik wil je best helpen, adviseren etc, maar het is en blijft jouw probleem.
Eens hoor met jou.
Ik weet natuurlijk ook niet helemaal precies hoe het is gegaan, maar ze wil nu van t hele oppas gebeuren af.
Er zitten wel meer dingen dwars geloof ik als ik haar zo beluister. Qua opvoedingsopvattingen en kleding/schoeisel kopen tijdens oppasdagen. Gedoe 3.0
  Moderator / Redactie Sport zondag 27 juni 2021 @ 17:41:43 #16
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200093192
Van der Poel _O_
/WielerPI
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_200093362
Wat een gedoe met de vnl. oma’s en oppassen.
Heerlijk om achterover te leunen en het mijne ervan denken.

Zeg Blues, hoe is het met de collega en haar covid echtgenoot inmiddels?
(Een tijdje terug).
pi_200093390
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 17:41 schreef borisz het volgende:
Van der Poel _O_
/WielerPI
Toch ook een beetje emotioneel hier op de bank
pi_200093428
Ik was gisteren nog behoorlijk gefrustreerd over een oppasoma.

Mijn moeder roept al m'n hele leven dat ze nooooooooooooooit op gaat passen. Dikke doei, nooit van haar leven. Bij uitzondering een keer, maar zeker niet op vaste dagen. En toen vertelde m'n schoonzus op de gender reveal dus dat m'n moeder had aangeboden om een vaste dag op te passen. :')

Niets van gezegd, maar ondanks ik geen kinderen heb, vond ik het al wel kut. Dat proberen voor je stiefkinderen vooral wel de perfecte moeder te lijken, doet me gewoon pijn.
  Moderator zondag 27 juni 2021 @ 17:57:45 #20
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200093559
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 17:41 schreef borisz het volgende:
Van der Poel _O_
/WielerPI
De tour hier in huis (of eigenlijk, in de tuin)
PaLudolf: "Poah wat slaat een gat"
derLudolf: "die mais staat daar ook nog niet heel best" :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 27 juni 2021 @ 18:00:32 #21
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200093647
Moeders werkte niet toen we op de basisschool zaten, dus nooit geen oppasoma (of opa) gehad.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 27 juni 2021 @ 18:01:42 #22
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200093680
Ik weet niet wat ik van de tour moet vinden tegenwoordig.
Als nou renners alleen zouden kunnen afstappen door blessures, maar verder gewoon allemaal door moeten tot het einde was het nog een ding, maar tegenwoordig lijkt het alsof het doodnormaal is een paar ritjes te gaan doen en dan ineens andere belangrijkere dingen te doen te hebben.
  zondag 27 juni 2021 @ 18:33:48 #23
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200094429
Update: mijn vlag ziet er inmiddels wel Hup Holland-achtig uit omdat er nu allerlei oranje spul omheen staat. De vriend die vanmiddag F1 kwam kijken nam zijn zesjarige dochter mee. Ik had nog een zak met oranje spul dus inmiddels staan overal wuppies, welpies, hamsters en andere oranje parafenalia. We zitten ook allemaal onder de schminck, stickers en neptattoos O+
Spoilers!
pi_200094519
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 17:49 schreef AnneX het volgende:
Wat een gedoe met de vnl. oma’s en oppassen.
Heerlijk om achterover te leunen en het mijne ervan denken.

Zeg Blues, hoe is het met de collega en haar covid echtgenoot inmiddels?
(Een tijdje terug).
Die zijn na een lange periode van opknappen gelukkig allebei weer helemaal fit. ^O^
pi_200094578
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 18:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Update: mijn vlag ziet er inmiddels wel Hup Holland-achtig uit omdat er nu allerlei oranje spul omheen staat. De vriend die vanmiddag F1 kwam kijken nam zijn zesjarige dochter mee. Ik had nog een zak met oranje spul dus inmiddels staan overal wuppies, welpies, hamsters en andere oranje parafenalia. We zitten ook allemaal onder de schminck, stickers en neptattoos O+
:D w/
  zondag 27 juni 2021 @ 18:41:38 #26
63722 z80
I fink you freaky
pi_200094700
Voor het eerst zins november weer bij de griek geweest. Bellen, heb je nog plek?? (gokje ivm voetbal waarschijnlijk wel). Ja maar alleen binnen. Terras en overkapping zitten reeds vol. ^O^ Voor een tafeltje.
Net thuis. gaat buiten het licht uit, begint te rommelen en nu komt het met emmers tegelijk naar beneden.

En terwijl ik dit type veranderd de moeson in een buitje tegen het stof zonder wind en met rommel.
Eens kijken of het ook afkoeld. Ben bang van niet.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 27 juni 2021 @ 18:44:13 #27
63722 z80
I fink you freaky
pi_200094770
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 12:19 schreef fietsie het volgende:

[..]

Mensen die naar landen willen waar regime, veiligheid en gezondheidszorg sowieso discutabel zijn (bv landen met een groot leger maar een arme bevolking) kunnen waarsch weinig met een app. Te traceerbaar, niet mee te frauderen qua steekpenningen enz enz
Wat een aannames weer.
Er zijn zat landen met hele goede gezondheidszorg maar bagger internet. Laat staan dat ze een gedrocht kennen dat door een paar landen in elkaar gedraaid is. Een stuk papier met standaard opmaak in het Engels. Of het gele boekje dat ook een standaard opmaakt heeft werkt daar veel beter.
pi_200094898
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 18:41 schreef z80 het volgende:
Voor het eerst zins november weer bij de griek geweest. Bellen, heb je nog plek?? (gokje ivm voetbal waarschijnlijk wel). Ja maar alleen binnen. Terras en overkapping zitten reeds vol. ^O^ Voor een tafeltje.
Net thuis. gaat buiten het licht uit, begint te rommelen en nu komt het met emmers tegelijk naar beneden.

En terwijl ik dit type veranderd de moeson in een buitje tegen het stof zonder wind en met rommel.
Er komt zo te zien nog veel meer je kant op :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200094918
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 18:41 schreef z80 het volgende:

Lekkere Griek? :9

Ik zie t op buienradar deze kant opkomen *O* ik ben gek op noodweer :@
  zondag 27 juni 2021 @ 18:50:59 #30
63722 z80
I fink you freaky
pi_200094928
De hoeveelheid kersen van mijn boom is niet tegen te eten. Zelfs met enkel het laaghangend fruit is er geen doorkomen aan. Ook de bomen in de buurt hangen zo vol dat ook de vogels inmiddels kieskeurig zijn. Ze gaan op een tak zitten, en enkel dat binnen snep bereik is word gegeten. Er wordt totaal geen moeite gedaan om ook maar een millimeter verder te reiken.
Inmiddels begint ook de rode bes rijp te worden. En ook deze hangt helemaal vol. De kruisbes moet ik eerst even uitgraven. Er staat een bos brandnetels doorheen gegroeid.
pi_200094935
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 18:50 schreef Blues het volgende:

Lekkere Griek? :9

Ik zie t op buienradar deze kant opkomen *O* ik ben gek op noodweer :@
Ik was ook al lichtelijk teleurgesteld dat het allemaal zo zuidelijk was. Zet maakte me hoopvol voor onweer _O-
  zondag 27 juni 2021 @ 18:53:17 #32
63722 z80
I fink you freaky
pi_200094972
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 18:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Er komt zo te zien nog veel meer je kant op :o
Zo te zien een kleiner plukje rood. Waarbij het maar de vraag is of dat hier overkomt. Als de buurman een scheet laat drijft deze bui langs mijn dorp.
pi_200095171
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 18:36 schreef Blues het volgende:

[..]

Die zijn na een lange periode van opknappen gelukkig allebei weer helemaal fit. ^O^
Beter bericht.👍🏼

Qua weer : er kwam van alles aandrijven. Nu een paar spetters. Dat is het.
Edit: i.p.v. 19 uur, mogelijk een rode wolk om 20 uur.
En ik haat noodweer.

Oh Myraela…dat kan ik mij voorstellen. -O-
pi_200095455
Avond luitjes. Ik ben gesloopt, heel de fucking dag aan die (spoed)telefoon gehangen. :P

Opa, oma's en kleinkinderen...... laat ik zeggen dat het inmiddels ietsje (IETSJE) is afgezwakt, maar het leven voor mijn schoonouders is toch wel erg kleinkinderen voor en kleinkinderen na.
Gelukkig heb ik geen kinderen :+

Ik ga nu eerst maar eens kroketjes in een pan mikken, want zo zonder brandstof kan ik niet meer helder denken. Koppie doet pijn. (En hij doet al zeer als ik m'n rechter wenkbrauw optrek (dat doe ik geloof ik 3765836x per dag :') ) door aanvaring met het deurtje.
  zondag 27 juni 2021 @ 19:27:37 #35
63722 z80
I fink you freaky
pi_200095940
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 19:02 schreef AnneX het volgende:

[..]

Beter bericht.👍🏼

Qua weer : er kwam van alles aandrijven. Nu een paar spetters. Dat is het.
Edit: i.p.v. 19 uur, mogelijk een rode wolk om 20 uur.
En ik haat noodweer.

Oh Myraela…dat kan ik mij voorstellen. -O-
Noodweer kijken vanuit een "veilige" omgeving doe ik graag.
Een grote onweersbui in de bergen. Huisje in een dal. Bui tussen de bergtoppen met verschillende metalen in de grond.
Regen die horizontaal langs komt. Regen zoveel dat je naar beneden moet kijken om te ademen. Zowel in Bangkok als Singapore meegemaakt.
Wil ook nog wel een keer tijdens een storm in Honkong zijn. Waar de wind en regen door de straten omgeven met wolkenkrabbers giert.
Of gewoon tuis waar een goede onweersbui met horizontale bliksemschichten heel langzaam voorbij drijft.

Het weer zoals nu. donker, wat gerommel, bak water, rustig buitje. Is niet heel veel aan om te zien. Wel goed voor alles dat buiten leeft. Helaas ook voor het niet gewenste groen.
pi_200096366
Ik wil ook noodweer
Sterkheidsbaas van alles.
pi_200096482
@zet het maakt mij erg onrustig! Het Nederlandse noodweer.

Vanavond om 18 uur belde de assistente uit de huisartspraktijk.
Om de controleafspraak morgen om 8:30 af te zeggen. Leek haar aardiger dan morgenochtend om 8 uur. Helemaal eensch w/

De rode stip werd een wolk en het klettert van veel regen en het rommelt.
  zondag 27 juni 2021 @ 19:47:58 #38
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200096505
de 3 uur radar, de 24 uur radar, de 48 uur radar en het weeroverzicht per uur zijn volledig uit sync met elkaar.
pi_200096558
Nou, ik herinner me nog een downburst. En toen was ik toch minder 'oh, noodweer is tof!'.

Ik had een luid piepende cavia, een konijn dat met de achterpoten op de grond stampte (wat ik amper kon horen boven de herrie die van buiten kwam uit) en ik die in wow typte dat ik nu toch eigenlijk wel bang was. En toen gingen ze me uitlachen -O- Gelukkig had ik een dag later het journaal om ze mee om de oren te slaan.
pi_200096574
Ik heb al een plensbui - die ongeveer horizontaal ging - over me heen gekregen (toen ik naar de auto liep) in Brabant, en op de snelweg was ook even goed raak.
Nu thuis regent het ook nog, wel zachter.
  zondag 27 juni 2021 @ 19:51:36 #41
63722 z80
I fink you freaky
pi_200096622
Het rood is hier inmiddels ook blauw geworden. En zal zo te zijn een gewoon zomers buitje zijn.
  zondag 27 juni 2021 @ 19:51:44 #42
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200096626
Hier is het 25+ graden zomerweer met blauwe lucht en een windje, al de hele dag.
  zondag 27 juni 2021 @ 19:54:41 #43
63722 z80
I fink you freaky
pi_200096722
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 19:51 schreef fietsie het volgende:
Hier is het 25+ graden zomerweer met blauwe lucht en een windje, al de hele dag.
Dat was het hier ook. Tot dat iemand buiten het licht uit deed.
  zondag 27 juni 2021 @ 19:56:45 #44
63722 z80
I fink you freaky
pi_200096777
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 19:49 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik herinner me nog een downburst. En toen was ik toch minder 'oh, noodweer is tof!'.

Ik had een luid piepende cavia, een konijn dat met de achterpoten op de grond stampte (wat ik amper kon horen boven de herrie die van buiten kwam uit) en ik die in wow typte dat ik nu toch eigenlijk wel bang was. En toen gingen ze me uitlachen -O- Gelukkig had ik een dag later het journaal om ze mee om de oren te slaan.
Hier is een keertje een mini tornado over\door het dorp gekomen. In het spoor alle daken weg. Ook het dak van mijn garage. Was in de nacht, niets van gemerkt want dan slaap lig ik in coma.
pi_200097455
Ik heb niet veel spannend weer meegemaakt. Wel een aardbeving.
pi_200097510
Aardbeving inderdaad. Onweer in een dal. Die nacht met een flitsrecord was ik voor het eerst alleen thuis. Heb een keer onweer zien inslaan op vrij korte afstand in een boom. Bolbliksem gezien.
  zondag 27 juni 2021 @ 20:19:27 #47
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200097525
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 20:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb niet veel spannend weer meegemaakt. Wel een aardbeving.
Ik ook. In de jaren '90 in NL (woonde toen nabij Eindhoven. Niks van gemerkt, hoorde het in de bus naar school _O- )

Bolbliksem heb ik ook wel eens gezien.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_200097613
Die aardbeving was op zaterdag of zondag morgen. Vrij vroeg. Ik was als enige wakker in huis. Zal ergens 2003/2004 geweest zijn denk ik? Daarvoor hadden we in een oud huis gewoond aan een drukke weg, dus ik was wel gewend dat shit bewoog als de trein langs denderde of een zware vrachtwagen, maar dit duurde langer. :+
pi_200097676
Ik ben wel eens 's ochtends wakker geworden in Italië, en toen ik uit mijn tentje kroop bleek drie tenten verderop er een compleet puntdak op z'n kop tussen twee tentjes in te liggen. Was van een chalet gerukt. Heel spoor van vernieling door een wervelwindje over de camping.

Ik heb gewoon heerlijk liggen ronken :+
pi_200097698
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')