En daarom vraag ik mijn ouders schaamteloos om een keer per dag wat in voerbakken te komen mikken als ik op vakantie ben. Durf ik best te vragen, als je het tegenover zo’n 16 jaar vaste dag per week kinderopvang zetquote:Op zondag 27 juni 2021 16:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind als kapiteintjeaandewal dat ouders er altijd naar moeten streven kinderen gelijkwaardig te behandelen. Maar ook hierin geldt, gelijkwaardig is niet gelijk.
Ik zet pep daar altijd af met een knapzakje vol brekkiesquote:Op zondag 27 juni 2021 16:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En daarom vraag ik mijn ouders schaamteloos om een keer per dag wat in voerbakken te komen mikken als ik op vakantie ben. Durf ik best te vragen, als je het tegenover zo’n 16 jaar vaste dag per week kinderopvang zet
Nou schat ga met een bord aan de weg staan, midden in de verkeersstroom, om omi en opi te eren!quote:Op zondag 27 juni 2021 16:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
OMMEGOT IK BEDENK ME NU DAT WIJ DEZE STRESS OOK AAN DE HAND HADDEN TOEN WE TWEE POEZEN HADDEN EN OPI EN OMI DAT TE VEEL GEDOE VONDEN
Toen hebben we dus gewoon een hoeheetdieappvoldierenzitters geboekt, omdat het dus inderdaad ons probleem was
quote:Op zondag 27 juni 2021 16:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik zet pep daar altijd af met een knapzakje vol brekkiesDan zit ze 2 dagen onder de tafel en daarna is ze een reuzegezellig tijdelijk huisdiertje voor opi en omi
Effe niet op fietsers letten zeker?quote:Op zondag 27 juni 2021 16:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou schat ga met een bord aan de weg staan, midden in de verkeersstroom, om omi en opi te eren!
In ieder geval zo gaan staan dat die er niet meer omheen kunnen :pquote:Op zondag 27 juni 2021 16:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Effe niet op fietsers letten zeker?
Maar dan vragen ze het tenminste. Mijn ouders doen dat niet. Voeden kleinkind 1 zelf op en nummer 2 en 3 lopen daar ook de godganse dag rond. Als ik, eens in de zoveel tijd iets moet doen voor werk, dan gaat dat niet. En dan voelt het wel enorm scheef.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En daarom vraag ik mijn ouders schaamteloos om een keer per dag wat in voerbakken te komen mikken als ik op vakantie ben. Durf ik best te vragen, als je het tegenover zo’n 16 jaar vaste dag per week kinderopvang zet
Maar dat is hier wel onderwerp van gesprek geweest. Of ik hun bijdrage aan broergezin wel naar verhouding vond.
Alsof ik uit rancune een kind eruit zou gaan poepen of compensatie in uurloon wildeMaar het werd bespreekbaar gemaakt, dat was zat.
Eens hoor met jou.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:16 schreef Isabeau het volgende:
Nee nee, ik ben heel erg voorstander van problemen houden bij de persoon wiens probleem het echt is. Ik wil je best helpen, adviseren etc, maar het is en blijft jouw probleem.
De tour hier in huis (of eigenlijk, in de tuin)quote:
Die zijn na een lange periode van opknappen gelukkig allebei weer helemaal fit.quote:Op zondag 27 juni 2021 17:49 schreef AnneX het volgende:
Wat een gedoe met de vnl. oma’s en oppassen.
Heerlijk om achterover te leunen en het mijne ervan denken.
Zeg Blues, hoe is het met de collega en haar covid echtgenoot inmiddels?
(Een tijdje terug).
quote:Op zondag 27 juni 2021 18:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Update: mijn vlag ziet er inmiddels wel Hup Holland-achtig uit omdat er nu allerlei oranje spul omheen staat. De vriend die vanmiddag F1 kwam kijken nam zijn zesjarige dochter mee. Ik had nog een zak met oranje spul dus inmiddels staan overal wuppies, welpies, hamsters en andere oranje parafenalia. We zitten ook allemaal onder de schminck, stickers en neptattoos
Wat een aannames weer.quote:Op zondag 27 juni 2021 12:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mensen die naar landen willen waar regime, veiligheid en gezondheidszorg sowieso discutabel zijn (bv landen met een groot leger maar een arme bevolking) kunnen waarsch weinig met een app. Te traceerbaar, niet mee te frauderen qua steekpenningen enz enz
Er komt zo te zien nog veel meer je kant opquote:Op zondag 27 juni 2021 18:41 schreef z80 het volgende:
Voor het eerst zins november weer bij de griek geweest. Bellen, heb je nog plek?? (gokje ivm voetbal waarschijnlijk wel). Ja maar alleen binnen. Terras en overkapping zitten reeds vol.Voor een tafeltje.
Net thuis. gaat buiten het licht uit, begint te rommelen en nu komt het met emmers tegelijk naar beneden.
En terwijl ik dit type veranderd de moeson in een buitje tegen het stof zonder wind en met rommel.
Eens kijken of het ook afkoeld. Ben bang van niet.
Lekkere Griek?quote:Op zondag 27 juni 2021 18:41 schreef z80 het volgende:
Voor het eerst zins november weer bij de griek geweest. Bellen, heb je nog plek?? (gokje ivm voetbal waarschijnlijk wel). Ja maar alleen binnen. Terras en overkapping zitten reeds vol.Voor een tafeltje.
Net thuis. gaat buiten het licht uit, begint te rommelen en nu komt het met emmers tegelijk naar beneden.
En terwijl ik dit type veranderd de moeson in een buitje tegen het stof zonder wind en met rommel.
Eens kijken of het ook afkoeld. Ben bang van niet.
Ik was ook al lichtelijk teleurgesteld dat het allemaal zo zuidelijk was. Zet maakte me hoopvol voor onweerquote:Op zondag 27 juni 2021 18:50 schreef Blues het volgende:
Lekkere Griek?![]()
Ik zie t op buienradar deze kant opkomenik ben gek op noodweer
Zo te zien een kleiner plukje rood. Waarbij het maar de vraag is of dat hier overkomt. Als de buurman een scheet laat drijft deze bui langs mijn dorp.quote:Op zondag 27 juni 2021 18:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er komt zo te zien nog veel meer je kant op
Beter bericht.👍🏼quote:Op zondag 27 juni 2021 18:36 schreef Blues het volgende:
[..]
Die zijn na een lange periode van opknappen gelukkig allebei weer helemaal fit.
Noodweer kijken vanuit een "veilige" omgeving doe ik graag.quote:Op zondag 27 juni 2021 19:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Beter bericht.👍🏼
Qua weer : er kwam van alles aandrijven. Nu een paar spetters. Dat is het.
Edit: i.p.v. 19 uur, mogelijk een rode wolk om 20 uur.
En ik haat noodweer.
Oh Myraela…dat kan ik mij voorstellen.![]()
Dat was het hier ook. Tot dat iemand buiten het licht uit deed.quote:Op zondag 27 juni 2021 19:51 schreef fietsie het volgende:
Hier is het 25+ graden zomerweer met blauwe lucht en een windje, al de hele dag.
Hier is een keertje een mini tornado over\door het dorp gekomen. In het spoor alle daken weg. Ook het dak van mijn garage. Was in de nacht, niets van gemerkt want dan slaap lig ik in coma.quote:Op zondag 27 juni 2021 19:49 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik herinner me nog een downburst. En toen was ik toch minder 'oh, noodweer is tof!'.
Ik had een luid piepende cavia, een konijn dat met de achterpoten op de grond stampte (wat ik amper kon horen boven de herrie die van buiten kwam uit) en ik die in wow typte dat ik nu toch eigenlijk wel bang was. En toen gingen ze me uitlachenGelukkig had ik een dag later het journaal om ze mee om de oren te slaan.
Ik ook. In de jaren '90 in NL (woonde toen nabij Eindhoven. Niks van gemerkt, hoorde het in de bus naar schoolquote:Op zondag 27 juni 2021 20:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb niet veel spannend weer meegemaakt. Wel een aardbeving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |