SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Kan gebeuren. Ik ook wel een beetje, eigenlijk. Lang niet gehoord. Toch één van hun grootste hits.quote:
Ja, denk ik wel. Dagelijks wel. Ik weet nu ook al wat ze gegeten hebben en waar ze slapen. Ze gaan allemaal supersportieve dingen doen, dus een beetje zorgen maak ik me dan wel. Vooral om mijn man, die wel eens vergeet dat hij niet meer de jongste is.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:53 schreef just me het volgende:
Ga je regelmatig updates krijgen van je man en zoon @:livelink ?
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, denk ik wel. Dagelijks wel. Ik weet nu ook al wat ze gegeten hebben en waar ze slapen. Ze gaan allemaal supersportieve dingen doen, dus een beetje zorgen maak ik me dan wel. Vooral om mijn man, die wel eens vergeet dat hij niet meer de jongste is.
Ik ken het eerlijk gezegd helemaal niet zo goedquote:
Ze hebben snowboards en mountainbikes mee en willen ook gaan raften en misschien canyoning.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:57 schreef just me het volgende:
[..]![]()
wel gaaf dat ze dit samen ondernemen!
Naar welk land zijn ze?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze hebben snowboards en mountainbikes mee en willen ook gaan raften en misschien canyoning.
Het is zo'n nummer dat ik nooit zelf opzoek, maar als ik het dan weer eens hoor weer spontaan verliefd op word. Ik ga het nu maar eens in mijn spotify-lijst opnemen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ken het eerlijk gezegd helemaal niet zo goed
Maar wat ik hoor, bevalt me prima. Levende legende, deze man.
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze hebben snowboards en mountainbikes mee en willen ook gaan raften en misschien canyoning.
Oostenrijk. Je kunt daar hoog boven nog snowboarden.quote:
Prachtig land. Toen ik jong was, ben ik er vaak geweest. De laatste keer was alweer in 2006.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Oostenrijk. Je kunt daar hoog boven nog snowboarden.
Toen de kinderen klein waren gingen we er ook vaak naar toe. Vrienden van ons hadden daar een tweede huis, dus dat was ideaal. Ze hebben het huis vorig jaar verkocht, helaas.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Prachtig land. Toen ik jong was, ben ik er vaak geweest. De laatste keer was alweer in 2006.
Inderdaad heel diep weggezakt. Maar mooi.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:02 schreef DJ11 het volgende:
Kwam deze vanmiddag op het laatste moment nog tegen..... Ook zo'n vergeten liedje, stiekem best mooi.Orleans - Dance With Me
Voordat ik de naam zag zou ik zweren dat ik een man hoorde zingen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:05 schreef DJ11 het volgende:
Niet zo bekend, dit nummer. Maar ik had er zin in. Voorheen was ze zangeres van Everything But The Girl.Tracey Thorn - Dancefloor
Bij het volgende nummer is dat zo'n beetje andersomquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Voordat ik de naam zag zou ik zweren dat ik een man hoorde zingen.
Is hun voorlaatste Top 10-hit in Nederland. Daarna zou alleen Go West dat nog halen. En - als je die meetelt - She's Madonna, samen met Robbie Williams.quote:
Blijft een leuk nummer van PSB.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:07 schreef DJ11 het volgende:
Van dit nummer heb ik al diverse versies laten horen, maar deze nog nooit....Pet Shop Boys - Domino Dancing (single version)
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:16 schreef DJ11 het volgende:
Duurt ruim 6 minuten. Dus het neemt de tijd om zich weer in je geheugen te nestelen
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:18 schreef livelink het volgende:
@:symphonic zal balen dat hij deze mist.
Ook zijn oude materiaal?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:19 schreef DJ11 het volgende:
Tegenwoordig gaat hij als Sananda Maitreya door het leven. Zo staat z'n muziek nu ook op Spotify. Maar ik houd het toch even bij de oude naam...Terence Trent D'Arby - Dance Little Sister
Ja. Beetje raar om te zien, omdat de oude naam nog wel op het artwork van de albums en singles prijkt...quote:
Safety dancequote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja. Beetje raar om te zien, omdat de oude naam nog wel op het artwork van de albums en singles prijkt...
Nu op Radio 49:Milky Chance - Stolen Dance
Om te voorkomen dat je dans gestolen wordt, moet je 'm beter beveiligen, zeg ik alvast
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Stond niet klaar, maar valt op te zoeken natuurlijk
Ik schaatste toen volgens mij op straat. Of er was juist een hittegolf. Of allebei.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:30 schreef DJ11 het volgende:
Terug naar 1976, toen een huilend baby'tje ergens in een wieg lag en dit op #1 in de hitlijsten stond![]()
ABBA - Dancing Queen
Vast niet tegelijkertijdquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik schaatste toen volgens mij op straat. Of er was juist een hittegolf. Of allebei.
Ik weet dat er toen een heel strenge winter was. Er lag een meter sneeuw, meen ik?quote:
Ik blijf het een leuk nummer vinden en ik schaam me er niet voor.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:34 schreef DJ11 het volgende:
Zo'n beetje de grootste hit van 2019...Tones And I - Dance Monkey
Nou, de warmte is tegenwoordig wel extremer. Er komt nu echt geen tropenrooster meer als het boven de 30 graden wordt. Dat begint bijna normaal te worden.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik weet dat er toen een heel strenge winter was. Er lag een meter sneeuw, meen ik?
Ik heb amper zulke extremen meegemaakt.
dat is goed voor de verkoop van airco'squote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, de warmte is tegenwoordig wel extremer. Er komt nu echt geen tropenrooster meer als het boven de 30 graden wordt. Dat begint bijna normaal te worden.
Ik zat er, zoals vaker, weer eens nét naast. Een ander nummer van die EP vond ik veel leuker. Nu ook weer met die Tom Grennan. Draai ik "Oh Please" tig keer in de uitzending, zet ik het in de top-20 van mijn jaarlijst, komt er een single achteraan die lang niet zo goed is, maar die grijs wordt gedraaid op de radio en torenhoog in de hitlijsten staat....quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik blijf het een leuk nummer vinden en ik schaam me er niet voor.
Als ik deze elpee draait wordt ik helemaal vrolijkquote:
Ik vond The Kids are coming meer bijzonder, maar snap wel dat dat minder groot werd.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zat er, zoals vaker, weer eens nét naast. Een ander nummer van die EP vond ik veel leuker. Nu ook weer met die Tom Grennan. Draai ik "Oh Please" tig keer in de uitzending, zet ik het in de top-20 van mijn jaarlijst, komt er een single achteraan die lang niet zo goed is, maar die grijs wordt gedraaid op de radio en torenhoog in de hitlijsten staat....
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:40 schreef DJ11 het volgende:
U vraagt, wij draaien![]()
Wang Chung - Dance Hall Days
Ik ook. Dat was inderdaad de titel.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond The Kids are coming meer bijzonder, maar snap wel dat dat minder groot werd.
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:42 schreef DJ11 het volgende:
Hierna even een rustpuntje. Na het overlijden van Muis was mijn eerste uitzending een "Music"-themashow. Die begon met het volgende nummer, dat nu weer in de show past....
Ja. inderdaad. Er zijn tig versies van dit nummer, maar als Willie het zingt, geloof je het echt. Het komt dan meer binnen...quote:
+1quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja. inderdaad. Er zijn tig versies van dit nummer, maar als Willie het zingt, geloof je het echt. Het komt dan meer binnen...
MadMaster zei dat hij misschien weer een keer zou draaien, maar ik durf het niet meer te geloven. Hij heeft Fok! gewoon helemaal verlaten.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:46 schreef just me het volgende:
Toch jammer dat we Lucky hier niet meer zien
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:48 schreef livelink het volgende:
[..]
MadMaster zei dat hij misschien weer een keer zou draaien, maar ik durf het niet meer te geloven. Hij heeft Fok! gewoon helemaal verlaten.
Je kunt mensen niet dwingen. Knokkels hebben we, na zijn tijdelijke aanwezigheid, ook al een paar weken niet meer gezien.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:48 schreef livelink het volgende:
[..]
MadMaster zei dat hij misschien weer een keer zou draaien, maar ik durf het niet meer te geloven. Hij heeft Fok! gewoon helemaal verlaten.
Dat sowieso, maar hoe ??quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je kunt mensen niet dwingen. Knokkels hebben we, na zijn tijdelijke aanwezigheid, ook al een paar weken niet meer gezien.
Het zou goed zijn als Radio 49 weer eens een nieuw luisterpubliek weet aan te boren.
Dat zeker. Maar ik mis Lucky gewoon sowieso. Niet alleen qua R49.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je kunt mensen niet dwingen. Knokkels hebben we, na zijn tijdelijke aanwezigheid, ook al een paar weken niet meer gezien.
Het zou goed zijn als Radio 49 weer eens een nieuw luisterpubliek weet aan te boren.
21 juli zou Muis jarig geweest zijn, mooie gelegenheid om Lucky weer eens te bellenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar ik mis Lucky gewoon sowieso. Niet alleen qua R49.
Ik snap wat je bedoelt. Dit is wel blondie-achtig, ja (dat instrumentale stuk net)quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:51 schreef DJ11 het volgende:
Rare plaat, dit. Helemaal niet zo oud, maar het heeft vroege 80s-invloeden. Bijna Blondie-achtig, soms.Mando Diao - Dance With Somebody
Ik vrees dat ik het niet volhou tot middernacht. Ik heb de hele week al te weinig geslapen. Tot 23.30 gaat wel lukken. Zeker met dit soort nummersquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:57 schreef DJ11 het volgende:
Het mapje begint aardig leeg te raken, maar er is nog genoeg om tot circa 00:00 uur door te draaien. Als jullie daar ook zin in hebben, doe ik dat.
Dan stuur ik op 23:30 uurquote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik het niet volhou tot middernacht. Ik heb de hele week al te weinig geslapen. Tot 23.30 gaat wel lukken. Zeker met dit soort nummers
Toch varifocus dan.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:01 schreef just me het volgende:
Donderdag een oogmeting en misschien toch mijn bril vaker opzetten.
Maar als ik lees moet ik weer een andere bril opzetten..
Ja ik denk dat dat toch beter isquote:
Ik heb laatst twee nieuwe brillen (dus twee nieuwe monturen) gekocht. Zo'n hippe jonge jongen hielp me en ik heb hem gewoon laten uitkiezen. En uit de brillen die hij had gekozen heb ik dan twee monturen gekozen. Ging heel soepeltjes voor het eerst.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:06 schreef just me het volgende:
[..]
Ja ik denk dat dat toch beter isKrijg ik weer dat gedoe van een montuur uitzoeken
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb laatst twee nieuwe brillen (dus twee nieuwe monturen) gekocht. Zo'n hippe jonge jongen hielp me en ik heb hem gewoon laten uitkiezen. En uit de brillen die hij had gekozen heb ik dan twee monturen gekozen. Ging heel soepeltjes voor het eerst.
Jou kennende is dat dan op de secondequote:
Ik denk dat ik er een klein minuutje overheen ga, helaasquote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Jou kennende is dat dan op de seconde
Oh ja, die moest ook nog komen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:11 schreef DJ11 het volgende:
Het volgende nummer is niet bekend, is geen hit geweest, maar stond een paar geleden in de top-10 van mijn jaarlijst...
Helemaal rozig van het buiten zitten?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:12 schreef MadMaster het volgende:
Ik luister nog even mee, voor zo lang ik het vol houd…
Welkom. Ik draai tot kort na 23:30 uur, dus nog een dik kwartier.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:12 schreef MadMaster het volgende:
Ik luister nog even mee, voor zo lang ik het vol houd…
Ook.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Helemaal rozig van het buiten zitten?
Dat red ik wel, denk ik…quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Welkom. Ik draai tot kort na 23:30 uur, dus nog een dik kwartier.
Leuk is het belangrijkste.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook.
Het was een lange, maar leuke dag…
Hierna eindelijk het nummer waarop je al de hele avond zit te wachten. Je had inderdaad een glazen bol, want het stond natuurlijk allang klaar....quote:
Dit is een nummer dat ik heel mooi vind.quote:
Een nummer dat zowel Livelink als ik erg mooi vindenquote:
Ik schuifel zo mijn bed wel inquote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is een nummer dat ik heel mooi vind.
OK, dan heb ik er niks over te zeggen…quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Een nummer dat zowel Livelink als ik erg mooi vindenPaar jaar oud.
We "dancen" de night away, vanavond...
Mag wel hoor. Ik kan me zo voorstellen dat het niet je smaak is.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
OK, dan heb ik er niks over te zeggen…
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
OK, dan heb ik er niks over te zeggen…
De slotsong van haar album Wildest Dreams uit 1996quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:27 schreef MadMaster het volgende:
Ik ken dit van Tina niet, maar ook dat is geen gemis voor mij…
De volgende keer dat ik denk dood te gaan, zal ik het overwegen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:26 schreef DJ11 het volgende:
* Wie zelfs na z'n dood nog wil doordansen en daarvoor advies wil, kan zo nog even blijven luisteren...![]()
Welterusten MadMaster. Hou het voorlopig maar even rustig met denken dood te gaan, alsjeblieft.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik denk dood te gaan, zal ik het overwegen.
Dank 11, welterusten allemaal!
dat dus!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Welterusten MadMaster. Hou het voorlopig maar even rustig met denken dood te gaan, alsjeblieft.
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:31 schreef DJ11 het volgende:
Extra....National Philharmonic Orchestra - Danse Macabre, Op.40 (Camille Saint-Saëns)
Iets te macaber?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Welterusten MadMaster. Hou het voorlopig maar even rustig met denken dood te gaan, alsjeblieft.
Ik wil je gewoon nog niet missen en gun jou en Mw MM niet nog zo iets.quote:
Dank je…quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wil je gewoon nog niet missen en gun jou en Mw MM niet nog zo iets.
1875quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:36 schreef DJ11 het volgende:
Je kunt veel zeggen, maar niet dat dit geen golden oldie is....
Ik kan het me heel goed voorstellen en tegelijkertijd ook weer niet. Maar we gaan voor de mooie zomer!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank je…![]()
Maar je mag het weten, ik denk dat het nog wel even duurt voordat we dit echt verwerkt hebben, ieder vanuit eigen perspectief. We zijn er niet continue mee bezig, maar het popt op de meest onmogelijke momenten soms nog wel op…
Maar goed, het wordt gewoon een mooie zomer!
Hopelijk maak je zoiets nooit meer mee.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank je…![]()
Maar je mag het weten, ik denk dat het nog wel even duurt voordat we dit echt verwerkt hebben, ieder vanuit eigen perspectief. We zijn er niet continue mee bezig, maar het popt op de meest onmogelijke momenten soms nog wel op…
Maar goed, het wordt gewoon een mooie zomer!
Dat kun je wel stellen..quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:39 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt voor het luisteren. Weer een themashow afgevinkt en toch ook vrij veel oldies gedraaid
Er schijnt vanmiddag regen te komen, kun je afkoelenquote:Op zondag 27 juni 2021 08:17 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen, prima geslapen.
Gloei nog wel na van gisteren... 🤗
Vanavond pas, prima!quote:Op zondag 27 juni 2021 08:35 schreef just me het volgende:
[..]
Er schijnt vanmiddag regen te komen, kun je afkoelen
En heb je al plannen of zie je wel?quote:Op zondag 27 juni 2021 08:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanavond pas, prima!
Wil er zo nog even uit...
Goedemorgen!quote:Op zondag 27 juni 2021 08:47 schreef Doedezemaar het volgende:
zo maar weer eens op pad voor een kleine wandeling voordat het te warm wordt. Maar eerst maar eens rustig wakker worden
goed plan!quote:Op zondag 27 juni 2021 08:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik wil een stuk fietsen richting Haarlem en dan lunchen aan het water...
precies, rustig deze zondag opstartenquote:Op zondag 27 juni 2021 08:47 schreef Doedezemaar het volgende:
zo maar weer eens op pad voor een kleine wandeling voordat het te warm wordt. Maar eerst maar eens rustig wakker worden
quote:
Ik wilde deze aanraden, maar die zijn alleen doordeweeks open en ik weet niet of ze überhaupt nog lunch aanbieden nu ze weer gewoon open mogen https://www.dekloosterkeuken.nl/over-ons/ Een vriendin had er pas gegeten, mooi plekjequote:Op zondag 27 juni 2021 08:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij de mooie Nel? Of zit daar niets meer?quote:Op zondag 27 juni 2021 08:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, dat is wel de bedoeling…quote:Op zondag 27 juni 2021 09:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bij de mooie Nel? Of zit daar niets meer?
Goedemorgen
Die ken ik maar al te goed…quote:Op zondag 27 juni 2021 09:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik wilde deze aanraden, maar die zijn alleen doordeweeks open en ik weet niet of ze überhaupt nog lunch aanbieden nu ze weer gewoon open mogen https://www.dekloosterkeuken.nl/over-ons/ Een vriendin had er pas gegeten, mooi plekje
Ik las het vanmorgen.quote:Op zondag 27 juni 2021 10:18 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Goed nieuws @:MadMaster
Heel Nederland geen risicogebied meer voor Duitsers
Duitsland beschouwt Nederland vanaf deze zondag in zijn geheel niet meer als risicogebied. Dat meldt de ADAC, de Duitse evenknie van de ANWB. Dat houdt in dat testen en quarantaine niet meer verplicht is voor mensen die vanuit Nederland naar Duitsland reizen. Een online registratie is nog wel vereist. Duitsland ziet Nederland niet meer als risicogebied, omdat het aantal positieve tests per 100.000 inwoners drastisch is gedaald.
Geen idee wat er bij jou in de buurt is, maar het feest gaat weer beginnen…quote:Op zondag 27 juni 2021 16:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Zou er hier in de buurt een of ander evenement zijn ofzo? Er blert iemand door een microfoon en ik dreun hier zowat weg door de bassen
dat is inderdaad niet om te lachenquote:Op zondag 27 juni 2021 16:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee wat er bij jou in de buurt is, maar het feest gaat weer beginnen…
Volgende week zaterdag krijgen we hier weer zo'n 10.000 man/vrouw in onze achtertuin, kregen we afgelopen week te horen. Het terrein zou sinds dit jaar niet meer als festivalterrein gebruikt worden, omdat het qua infrastructuur en OV er niet geschikt én voor bedoeld is. Mevrouw Halsema vindt de festival organisaties echter zielig na de Krona en dus heeft ze alsnog het terrein weer beschikbaar laten stellen.![]()
Op zich niet echt erg qua geluid, maar de chaos qua verkeer met name na afloop heeft er voor gezorgd dat ik ons dan geplande etentje maar geannuleerd heb. Anders mogen we achteraan sluiten bij de file van taxi's en bussen als we bij ons huis willen komen. En aan lachgas heb ik ook geen behoefte…
quote:Op zondag 27 juni 2021 16:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee wat er bij jou in de buurt is, maar het feest gaat weer beginnen…
Volgende week zaterdag krijgen we hier weer zo'n 10.000 man/vrouw in onze achtertuin, kregen we afgelopen week te horen. Het terrein zou sinds dit jaar niet meer als festivalterrein gebruikt worden, omdat het qua infrastructuur en OV er niet geschikt én voor bedoeld is. Mevrouw Halsema vindt de festival organisaties echter zielig na de Krona en dus heeft ze alsnog het terrein weer beschikbaar laten stellen.![]()
Op zich niet echt erg qua geluid, maar de chaos qua verkeer met name na afloop heeft er voor gezorgd dat ik ons dan geplande etentje maar geannuleerd heb. Anders mogen we achteraan sluiten bij de file van taxi's en bussen als we bij ons huis willen komen. En aan lachgas heb ik ook geen behoefte…
https://www.nu.nl/binnenl(...)ij-scheveningen.htmlquote:Op zondag 27 juni 2021 18:07 schreef livelink het volgende:
Het begint hier angstaanjagend te rommelen. Ik denk dat er wat BBQ's in het water gaan vallen.
Ja, ik had het gelezen. Best eng..quote:Op zondag 27 juni 2021 18:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/binnenl(...)ij-scheveningen.html
Dat is het al wel. Maar ja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:
Het maakt de wedstrijden niet leuker om naar te kijken, ja.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2021 19:41 schreef just me het volgende:
Als nederland dan toch uitgeschakeld is dan graag per direct al die oranje reclames van de buis
Jumbo gaat nog even van links naar rechts, want die supporten de hele sportzomer… 😇😂quote:Op zondag 27 juni 2021 19:41 schreef just me het volgende:
Als nederland dan toch uitgeschakeld is dan graag per direct al die oranje reclames van de buis
Heb ik weer...quote:Op zondag 27 juni 2021 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jumbo gaat nog even van links naar rechts, want die supporten de hele sportzomer… 😇😂
Wij kijken op de Belg, eigenlijk al het hele EK, met af en toe een wedstrijd op de Duitse tvquote:Op zondag 27 juni 2021 19:55 schreef livelink het volgende:
Nou, mijn verwachtingen waren niet torenhoog hoor, Frank Snoeks.
quote:
Die tonen tenminste karakter.quote:Op zondag 27 juni 2021 22:57 schreef just me het volgende:
Zó, dat was genieten de wedstrijd België tegen Portugal
Goed voor hem en jammer voor je clubquote:Op zondag 27 juni 2021 23:15 schreef MadMaster het volgende:
De zoon van vrienden van ons was 1 van de startende pitchers van het Nederlands honkbalteam tijdens de kwalificatie wedstrijden voor de Olympische Spelen, die Nederland kansloos verloor.
Hij heeft echter zoveel indruk gemaakt (hij speelde bijna perfect…) dat hij ter plekke een contract aangeboden heeft gekregen bij de club in wiens stadion de wedstrijden gespeeld werden en in Mexico blijft…![]()
Waardeloos voor mijn Amsterdamse cluppie, waar hij sinds vorige seizoen noodgedwongen weer speelde na alle Corona ellende in de USA. Daar speelde hij professioneel voor de Detroit Tigers en door het stilvallen van de competitie naar huis werd gestuurd.
Maar wel mooi dat zo'n jongensdroom toch weer vervolg krijgt…![]()
https://dutchbaseballhang(...)cquires-tom-de-blok/
quote:
Voetbalkater te boven gekomen?quote:
Daar heb ik geen last van gehad. Vond het al knap dat ze door de groepsfase gekomen waren.quote:
En daarbij ontliepen ze in de 8e finale de moeilijke tegenstanders uit poule F...quote:Op maandag 28 juni 2021 07:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last van gehad. Vond het al knap dat ze door de groepsfase gekomen waren.
Teveel spelers speelden ver onder hun niveau. Dus geen medelijden mee.quote:
quote:Op maandag 28 juni 2021 08:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Teveel spelers speelden ver onder hun niveau. Dus geen medelijden mee.
En ik vind dat Frank de Boer moet blijven.
quote:
Hé Oscar in the R49 housequote:
Ik las ambulance hulp.quote:Op maandag 28 juni 2021 10:22 schreef Rafeiro het volgende:
Zow dik uur en kwartier met ambulante hulp zitten bellen.
quote:
Ja hoor, zo even op bezoek bij mijn buurvrouw in het ziekenhuis en dan zitten mijn "plichten" voor vandaag er weer op. Kom je weer eens wat vaker in het topic ?quote:
afspraakje gemaakt voor over 'n week dat je haar weer kunt knuffelenquote:Op maandag 28 juni 2021 10:22 schreef Rafeiro het volgende:
Zow dik uur en kwartier met ambulante hulp zitten bellen.
Nu echt pissig browser scrashte.quote:Op maandag 28 juni 2021 13:42 schreef just me het volgende:
[..]
afspraakje gemaakt voor over 'n week dat je haar weer kunt knuffelen
Het is ook vies weer, vanmorgen op het kerkhof de laatste buxus eruit gehaald en voorlopig vetplantjes neergezet en ik was kapot toen ik thuis kwam. Net een lekker buitje op mijn hoofd gehad!quote:Op maandag 28 juni 2021 14:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat een vies plakweer. Weer vanalles voor Vinted gefotografeerd, het loopt best aardig, nu maar eens even mezelf er toe zetten om de rest allemaal tevoorschijn te trekken
Wie weetquote:Op maandag 28 juni 2021 13:41 schreef just me het volgende:
[..]
Ja hoor, zo even op bezoek bij mijn buurvrouw in het ziekenhuis en dan zitten mijn "plichten" voor vandaag er weer op. Kom je weer eens wat vaker in het topic ?
Welkom bij de club. Leuk man, die plakkers en dat tasjequote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:44 schreef MadMaster het volgende:
Sinds vanmorgen wordt mijn hart mobiel gemonitord en ter gelegenheid daarvan gooi ik vanaf 20.00 uur wat hartritme verhogende tracks de stream op…
Vergeleken bij 4 dagen hartbewaking aan de monitoring stelt dit niet veel voor...quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Welkom bij de club. Leuk man, die plakkers en dat tasje
Ik had vandaag een oma dag in Gouda maar ook dat is vermoeiendquote:
Ja, ik heb vanmiddag wat naar de Tour gekeken en net Engeland - Duitsland.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Even geen beeld is prima zo, tussen alle sport door even wat rust
Ik ben nog nooit in Gouda geweest.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:12 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had vandaag een oma dag in Gouda maar ook dat is vermoeiend
Oh ja hoor, Gouda heeft veel mooie plekjes en uiteraard veel kaasquote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Gouda geweest.
Is dat wat voor een dagje op pad?
Ik ook, maar de komende dagen doe ik sowieso niet zo veel.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Elke activiteit noteren en dan zo exact mogelijk qua tijd, irritant vond ik dat, maar ja, wel nodig
Goudse kaas is niet heel spannend.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:15 schreef just me het volgende:
[..]
Oh ja hoor, Gouda heeft veel mooie plekjes en uiteraard veel kaas
Oh, in dat geval https://stroopwafelsvanmarkus.nl/stroopwafelmuur/quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goudse kaas is niet heel spannend.
Maar stroopwafels wel...
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:19 schreef just me het volgende:
[..]
Oh, in dat geval https://stroopwafelsvanmarkus.nl/stroopwafelmuur/
Die zijn wel ergquote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goudse kaas is niet heel spannend.
Maar stroopwafels wel...
oh jeequote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die zijn wel erg![]()
Maar voorlopig even niet.
Ach, dat is met alles zo.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ook als je aan het afvallen bent mag je gewoon een stroopwafel, zolang je maar een beetje balans houdt
Ik vrat soms echt een pond cashewnoten op een avond weg.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:34 schreef just me het volgende:
ik moet vooral 's avonds niet te veel kaas e.d. snaaien
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vrat soms echt een pond cashewnoten op een avond weg.
Gaat ongemerkt, totdat het bakje leeg is...
Netjes!quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Oeh, cashewnoten is wel link dan ja. Ik heb het met chocola (en koekjes en M&M’s). Ik zorg nu dat ik wat gezondere tussendoortjes bij de hand heb. En neem ook nog wel chocola of koekjes, maar dan een afgepaste portie, helemaal zonder hou ik niet vol en dan schiet het uiteindelijk ook niet op met dat afvallen. Maar de teller staat na 6 weken op minus 4,5 kg
Dat komt vast nog welquote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb aardig wat zomerkleding gescoord die ik nu aan kan en dan zie ik volgende zomer wel of het allemaal veel te groot is (en dan gaat het op vinted of terug naar de kringloop). Maar die kilo’s minder merk ik nu nog niet aan mijn kleding.
Oh ja, dat komt vanzelf en ik heb ook geen haast met dat afvallen, het is er ook niet in een paar maanden bij gekomenquote:
Ik kan elke werkdag om 7.00 uur wel een ochtendgymnastiek uitzending verzorgen van 15 minuten...quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb Symph een paar jaar geleden ook aan het ontbijten gekregen en nu slaat hij het echt niet meer over.
goede work outquote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan elke werkdag om 7.00 uur wel een ochtendgymnastiek uitzending verzorgen van 15 minuten...
Ik denk dat 7 uur voor DDM iets te vroeg isquote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Breakfast met Doedezemaar en MadMaster...
[ afbeelding ]
Wij vroeg ontbijten, zij vroeg in actie.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:57 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk dat 7 uur voor DDM iets te vroeg is
Ik neem het wel op en kijk dan naar de herhalingquote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij vroeg ontbijten, zij vroeg in actie.
Goed voor die overtollige kilo's...
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:00 schreef just me het volgende:
[..]
Ik neem het wel op en kijk dan naar de herhaling
Om de dag dan ?quote:
quote:
Lekker gewandeld?quote:
Het zou lekkerder zijn geweest als ik niet had hoeven te werken eigenlijk. Man en zoon sturen allemaal stoere foto's, dus dat gaat goed. Mijn dochter zou vanavond nog wel thuis komen en hier slapen. Maar haar plannen veranderen steeds, dus ik wacht het maar af.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:04 schreef just me het volgende:
[..]hoe bevalt het je om alleen thuis te zijn? Met je man en zoon alles goed ?
Ik moest me er wel toe zetten hoor. En ik ben 's ochtends wel actief soms met huishouden, maar een work-out hoeft voor mij dan nietquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker gewandeld?
Ben jij voor een ochtendshow waarbij je al bewegend je ontbijt naar binnen kan werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |