Bovenkleding gaat niet op 60 graden, maar ik snap niet zo goed waarom je handdoeken en beddengoed per se apart zou moeten wassen. Als dat handig uitkomt dan gaat het in huize Isdatzo gewoon bij elkaar hoor.quote:Op zondag 27 juni 2021 10:55 schreef holyguacamole het volgende:
[..]
Gewoon bij je andere kleding die dan op 60 graden gaat? En daarna drie maten is gekrompen? Dat is de reden dat wij een aparte wasmand voor ‘kook’was hebben, naast licht en donker. Trouwens ook beter voor je wasmachine af en toe een echte kookwas.

.
 .

Geen idee eerlijk gezegd. dat is niet iets dat ook maar de minste interesse bij me opwekt.quote:Op zondag 27 juni 2021 10:58 schreef holyguacamole het volgende:
Is er eigenlijk al een misstanden in de kledingindustrie topic op FOK?

Apart van je andere kleding bedoel ik natuurlijk. Dus lichte kleding was, donkere kleding was, en handdoek e/o beddengoed was.quote:Op zondag 27 juni 2021 10:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bovenkleding gaat niet op 60 graden, maar ik snap niet zo goed waarom je handdoeken en beddengoed per se apart zou moeten wassen. Als dat handig uitkomt dan gaat het in huize Isdatzo gewoon bij elkaar hoor.

Ja hier hetzelfde. Ik moet ook altijd lachen om 'ruige mannen' die mekkeren over 'enig recht is aanrecht'.quote:Op zondag 27 juni 2021 10:54 schreef Lenny77 het volgende:
[..]zo herkenbaar!
Kan ook echt niet genieten van eten wat ik zelf gekookt heb (doe het wel altijd helaas, maar ben dus geen hobby eter).
 Die hebben stiekem een doodswens of zo.
 Die hebben stiekem een doodswens of zo.

Mannen die dat zeggen maken een grapje.quote:Op zondag 27 juni 2021 11:05 schreef Athenais het volgende:
Ja hier hetzelfde. Ik moet ook altijd lachen om 'ruige mannen' die mekkeren over 'enig recht is aanrecht'.Die hebben stiekem een doodswens of zo.

😂quote:Op zondag 27 juni 2021 11:05 schreef Athenais het volgende:
[..]
Ja hier hetzelfde. Ik moet ook altijd lachen om 'ruige mannen' die mekkeren over 'enig recht is aanrecht'.Die hebben stiekem een doodswens of zo.

.
 .

Thanks means a lotquote:Op zondag 27 juni 2021 11:15 schreef Isdatzo het volgende:
Vrouwen die geen humor zouden hebben is een veelgehoorde klacht, maar eigenlijk vind ik dat wel meevallen als ik zo naar de vrouwen in mijn omgeving kijk.

Vrouwen die denken het wel te kunnen en ab-so-luut geen advies willen aanhoren, je mansplaining verwijten en dan je gereedschap of het te maken object slopenquote:Op zondag 27 juni 2021 11:26 schreef Lenny77 het volgende:
Vrouwen die bij alles denken: dat is mannenwerk en niet eens een gat in de muur willen boren, de autoband niet willen vervangen, de riolering vrij maken of zelfs niet willen gaan tanken.

.
 .  

Kortom vrouwen worden boos wanneer hun man geen inlevingsvermogen en empathie heeft en dus niet kan aanvoelen wat de vrouw of andere mensen een beetje nodig heeftquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:38 schreef Danny het volgende:
vrouwen die denken dat je in hun hoofd kunt kijken en dan boos worden als je niet exact doet wat zij op dat moment denken dat je zou moeten doen, of geïrriteerd raken als ze vanuit het niets opeens 'donderdag!' roepen en je niet snapt dat dat betrekking had op vier dagen geleden toen ze was vergeten wanneer de aanbieding bij de Lidl in ging.

Ja je zit nou in de Viva pijler hèquote:Op zondag 27 juni 2021 10:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bovenkleding gaat niet op 60 graden, maar ik snap niet zo goed waarom je handdoeken en beddengoed per se apart zou moeten wassen. Als dat handig uitkomt dan gaat het in huize Isdatzo gewoon bij elkaar hoor.
Kookwas af en toe voor de vaatdoeken. Maar zo begint het meer een huishoudtopic te worden en ik wil gewoon klagen over die onhebbelijke en onredelijke vrouwen

.

valt ook enorm mee hoor. wel hebben ze vaak een ander soort humor.quote:Op zondag 27 juni 2021 11:15 schreef Isdatzo het volgende:
Vrouwen die geen humor zouden hebben is een veelgehoorde klacht, maar eigenlijk vind ik dat wel meevallen als ik zo naar de vrouwen in mijn omgeving kijk.
Dus als jouw vent denkt 'ik zou graag willen dat ze de spullen die ik op tafel heb gelegd netjes in mijn la zou opbergen op zolder' dan zou jij dat feilloos aanvoelen. Tof!quote:Op zondag 27 juni 2021 11:42 schreef Medusa666 het volgende:
Kortom vrouwen worden boos wanneer hun man geen inlevingsvermogen en empathie heeft en dus niet kan aanvoelen wat de vrouw of andere mensen een beetje nodig heeft
Ik heb juist het idee dat mannen veel meer hun best (moeten) doen om te voldoen aan de wensen en eisen van de vrouw dan andersom (mannen zijn doorgaans veel sneller tevreden)quote:Dat is ook het grootste verschil tussen mannen en vrouwen. Mate van empathie, sensitiviteit en responsiviteit.

Wat vind jij eigenlijk wél leuk aan vrouwen?quote:Op zondag 27 juni 2021 12:11 schreef Danny het volgende:
vrouwen die 4 keer per jaar de woonkamer opnieuw inrichten
sowieso vrouwen die erg snel zijn uitgekeken op een woninginrichting

Daar heeft 'ie een heel forum voor in het leven geroepen.quote:Op zondag 27 juni 2021 12:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk wél leuk aan vrouwen?

tieten. duh.quote:Op zondag 27 juni 2021 12:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]

Als ik iets niet kan dan wil ik net graag uitleg, mensen met ervaring zijn goud waard!quote:Op zondag 27 juni 2021 11:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vrouwen die denken het wel te kunnen en ab-so-luut geen advies willen aanhoren, je mansplaining verwijten en dan je gereedschap of het te maken object slopen
.
Maar fair enough: mannen zijn vaak nog wel een stukje eigenwijzer.
 (andermans spul ben ik net erg voorzichtig mee)
 (andermans spul ben ik net erg voorzichtig mee)

Niet vragen, daar kan maar 1 antwoord op komenquote:Op zondag 27 juni 2021 12:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]

nee geintje, al die dingen die ik vervelend vind vind ik ook wel weer heel leuk hoor (behalve de eerste die ik noemde). Vooral omdat ik weet dat ik minstens net zoveel rare nukken hebquote:

Heeft dit niet ook een hoop voordelen? Dan kan je echt ongestoord lekker kijken wat je zelf wil! Zonder kussentjes en doosjes en prullaria! Chips en cola op de bank, pech dat er kruimels liggen!quote:Op zondag 27 juni 2021 12:17 schreef Danny het volgende:
vrouwen die me verbieden een 75 inch tv in de woonkamer te zetten waardoor ik noodgedwongen een thuisbioscoop op zolder moest maken

true, maar in de praktijk kijk ik daar nooit iets, want uiteindelijk kijk ik veel liever samen iets. Zelfs als ze er doorheen lult.quote:Op zondag 27 juni 2021 12:20 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Heeft dit niet ook een hoop voordelen? Dan kan je echt ongestoord lekker kijken wat je zelf wil! Zonder kussentjes en doosjes en prullaria! Chips en cola op de bank, pech dat er kruimels liggen!
Feest!!!

Dit snap ik ook nooit. Vroeger hadden wij buren en die vrouw was elke maand wel iets aan de verven. De trap, de lange muur in de woonkamer, de keuken, de wc, een slaapkamer.quote:Op zondag 27 juni 2021 12:11 schreef Danny het volgende:
vrouwen die 4 keer per jaar de woonkamer opnieuw inrichten
sowieso vrouwen die erg snel zijn uitgekeken op een woninginrichting

Willen mannen dit ook niet?quote:Op zondag 27 juni 2021 12:25 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Elkaar de loef af willen steken.

Hier erger ik me ook aan. Sorry, damesquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:55 schreef livelink het volgende:
Het taalgebruik erger ik me wel eens aan. Ongi voor ongesteld bijvoorbeeld en het eeuwige kids. Er zijn vast wel meer voorbeelden.
Oh ja, verkleinwoordjes gebruiken is ook zo'n voorbeeld.

veelal op andere vlakken denk ik.quote:

Ik voel dat feilloos aan bij mijn vriend. Ik doe het alleen niet 😂quote:Op zondag 27 juni 2021 12:09 schreef Danny het volgende:
Dus als jouw vent denkt 'ik zou graag willen dat ze de spullen die ik op tafel heb gelegd netjes in mijn la zou opbergen op zolder' dan zou jij dat feilloos aanvoelen. Tof!

Mansplaining is eigenlijk ook meer dat doen, maar dan bij iemand wiens expertise het is. Bijv op badinerende toon tegen een vrouwelijke arts gaan uitleggen hoe je een verband aanlegt.quote:Op zondag 27 juni 2021 12:17 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Als ik iets niet kan dan wil ik net graag uitleg, mensen met ervaring zijn goud waard!
Maar doe dat dan aub niet alsof je aan een 4 jarige bent aan het uitleggen hoe ie het dopje van de tandpasta af moet draaien.
En over dat laatste: het is gelukkig mijn eigen gereedschap of object dus als ik het wil slopen dan kan ik dat lekker doen(andermans spul ben ik net erg voorzichtig mee)

Hier doet m'n man het netter en georganiseerder dan ik. Ik pleur het erin en vind het wel best.quote:Op zondag 27 juni 2021 10:12 schreef IkEetSlakken het volgende:
Wanneer je met je goede gedrag de vaatwasser in ruimt en dat het dan door vrouwlief vervolgens allemaal over gedaan wordt onder het mom van dat het er dan netter in staat of een bakje niet omslaat of wat dan ook...

Waarom überhaupt knijpers gebruiken? Ik weet niet eens waar ze liggen.. Het is niet of de boel wegwaait ofzo.quote:Zelfde als met de was ophangen. Allerlei dingen anders ophangen omdat het kennelijk niet goed gedaan is... Ik gebruik geen 4 knijpers bij een shirt. 2 wordt het ook gewoon droog mee.

quote:Op zondag 27 juni 2021 12:41 schreef holyguacamole het volgende:
[..]
Mansplaining is eigenlijk ook meer dat doen, maar dan bij iemand wiens expertise het is. Bijv op badinerende toon tegen een vrouwelijke arts gaan uitleggen hoe je een verband aanlegt.
 vreselijk
  vreselijk

quote:
 dat zat ik ook te denken Lien
   dat zat ik ook te denken Lien

De meeste vrouwen worden niet zó boos om de spullen. Wel als je het als vrouw het duizend keer heeft aangegeven. Vrouwen willen gewoon serieus genomen worden.quote:Op zondag 27 juni 2021 12:09 schreef Danny het volgende:
[..]
valt ook enorm mee hoor. wel hebben ze vaak een ander soort humor.
[..]
Dus als jouw vent denkt 'ik zou graag willen dat ze de spullen die ik op tafel heb gelegd netjes in mijn la zou opbergen op zolder' dan zou jij dat feilloos aanvoelen. Tof!
[..]
Ik heb juist het idee dat mannen veel meer hun best (moeten) doen om te voldoen aan de wensen en eisen van de vrouw dan andersom (mannen zijn doorgaans veel sneller tevreden)
 Omdat zij beter kunnen aanvoelen wat een vrouw ook in bed wel of niet fijn vindt.
 Omdat zij beter kunnen aanvoelen wat een vrouw ook in bed wel of niet fijn vindt.

Dat zou ik echt ideaal vinden....quote:Op zondag 27 juni 2021 12:45 schreef Celestien het volgende:
[..]
Hier doet m'n man het netter en georganiseerder dan ik. Ik pleur het erin en vind het wel best.
[..]

Dat heb ik niet bemerkt.quote:

Het is toch ook seksistisch om een topic te maken waarin je alle vrouwen over een kam scheert?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:34 schreef Danny het volgende:
Ow met stip op 1 staan vrouwen die in alles wat mannen zeggen en doen het meest negatieve zoeken en bij alles 'seksisme', 'misogynie', 'glazen plafond' of 'patriarchaat' roepen, en die bij elk woord van de man beginnen over white cis male tears enzo. Niet alleen scheer je alle mannen over één kam, maar demoniseer je mannen en doe je geen enkele moeite dat te onderbouwen. Ook het constante geroep dat vrouwen onderdrukt worden en ongelijk worden behandeld en hoe erg dat wel niet is. Daarmee doe je imo echt tekort aan de vrouwen die ECHT onderdrukt werden en worden.
Er zijn nog wel andere dingetjes hoor, maar dit is degene waar ik echt compleet op afknap. Ze mogen hun mening hebben hoor, daar niet van - ik hou van diverse meningen - maar waar in het andere topic iemand meteen kurkdroog werd van een bepaald gedrag van mannen krijg ik hier een directe slappe van zeg maar

Dit slaat echt helemaal nergens opquote:Op zondag 27 juni 2021 12:33 schreef Danny het volgende:
[..]
veelal op andere vlakken denk ik.
voorbeeld;
een groep vriendinnen is op stap en er komt een superhunk binnen. Als één van hen weet aan te pappen met hem zijn de andere jaloers en boos.
een groep vrienden is op stap en er komt een superbabe binnen. Als één van hen weet aan te pappen met hem krijgt hij van de anderen schouderklopjes, een high 5 of boks en een ritsje condooms.

Oh bah.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:34 schreef Danny het volgende:
Ow met stip op 1 staan vrouwen die in alles wat mannen zeggen en doen het meest negatieve zoeken en bij alles 'seksisme', 'misogynie', 'glazen plafond' of 'patriarchaat' roepen, en die bij elk woord van de man beginnen over white cis male tears enzo. Niet alleen scheer je alle mannen over één kam, maar demoniseer je mannen en doe je geen enkele moeite dat te onderbouwen. Ook het constante geroep dat vrouwen onderdrukt worden en ongelijk worden behandeld en hoe erg dat wel niet is. Daarmee doe je imo echt tekort aan de vrouwen die ECHT onderdrukt werden en worden.
Er zijn nog wel andere dingetjes hoor, maar dit is degene waar ik echt compleet op afknap. Ze mogen hun mening hebben hoor, daar niet van - ik hou van diverse meningen - maar waar in het andere topic iemand meteen kurkdroog werd van een bepaald gedrag van mannen krijg ik hier een directe slappe van zeg maar

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |