Het is Wales - Denemarken...quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:30 schreef Lothiriel het volgende:
He FOK krijgt geen beroerte meer als er een nieuw topic geopend wordt
Net zei je Zeeslag. Wat is het nou?quote:
Noord of Zuid-Holland?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:32 schreef Caland het volgende:
Is die commentator niet voor HOLLAND ofzo?
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:32 schreef Caland het volgende:
Is die commentator niet voor HOLLAND ofzo?
70-30 als ze nu allemaal kapot beginnen te gaan.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:33 schreef RipCity het volgende:
Nederland 60-40 favoriet tegen deze Deentjes.
Dat vertelde je in het vorige deel ook al.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:33 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Hoe langer ik naar deze wedstrijd kijk hoe meer ik overtuigd ben dat Denemarken Nederland in de kontgat gaat neuken in kwartfinale
Zo raar is dat nietquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Schijnt dat @:GGMM zijn kat met een riempje uitlaat.
Kunnen wel vervelend gaan worden ja.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:33 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Hoe langer ik naar deze wedstrijd kijk hoe meer ik overtuigd ben dat Denemarken Nederland in de kontgat gaat neuken in kwartfinale
Okéquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:33 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, mijn opa had tot aan zijn dood een hamstring.
Kjaer blessa, Delaney blessa, Boilesen in de basis.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:33 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Het is mensonterend om naar Boilesen te moeten kijkenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:35 schreef SamCooke het volgende:
Wales heeft weer een kans met Boilesen op het veld.
Ik denk dat ik nog een biertje ga pakken uit de koelkastquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik denk dat Nederland 1-1 gaat spelen tegen Denemarken maar dat we winnen na strafschoppen
Dolberg is scherp jongequote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:35 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Kjaer blessa, Delaney blessa, Boilesen in de basis.
Makkie voor Nederland.
Zuiplap.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog een biertje ga pakken uit de koelkast
Bizar hoe hard dit topic is maar laat ik het dan maar doen...quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, mijn opa had tot aan zijn dood een hamstring.
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog een biertje ga pakken uit de koelkast
De Nederlandse verdediging is alleen een heel stuk beter dan die van Wales.quote:
MaAr HiJ kOn Zo HaRd ReNnEnquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is al genoemd dat Boilesen enorm stond te schutteren in dit stadion?
Wij zijn tegen racismequote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:36 schreef Treehut362 het volgende:
Veel racisten hier zeg. Valt me tegen.
Dit ga ik niet ontkennen neequote:
Kasper weet hoe hij Daley en Matthijs moet aanpakkenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
De Nederlandse verdediging is alleen een heel stuk beter dan die van Wales.
Wij treden hard op tegen racisme, het moet voor iedereen hier een warm bad zijnquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:36 schreef Treehut362 het volgende:
Veel racisten hier zeg. Valt me tegen.
Die zijn bij Ajax echt niet in zijn zeepje-truc getrapt.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:38 schreef Durmada het volgende:
[..]
Kasper weet hoe hij Daley en Matthijs moet aanpakken
Jij mag mijn tweede note even bekijken uit 2007.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wij treden hard op tegen racisme, het moet voor iedereen hier een warm bad zijn
Snap echt niet hoe je een schot zó kunt missen/verkloten.quote:
Gezien, erg teleurgesteldquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij mag mijn tweede note even bekijken uit 2007.
gr gr
Ook Daley niet? Ik betwijfel het.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Die zijn bij Ajax echt niet in zijn zeepje-truc getrapt.
Verkeerd rakenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Snap echt niet hoe je een schot zó kunt missen/verkloten.
Bij het zien van Dolberg kreeg ie wel hartkloppingen.quote:
Portugal hequote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Snap echt niet hoe je een schot zó kunt missen/verkloten.
Omgekocht door een Bale-Chineesquote:
Het zou zomaar eens zijn laatste wedstrijd als prof kunnen zijn.quote:
Ik zie geen duimpjequote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Scherp opgemerkt #duimpjeomhoog
Kunnen de servers niet aan wat indirect inhoudt dat ik minder kwalitatief sterke posts van jou kan lezen.quote:
Leermeester Memphis komt eraanquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:45 schreef SamCooke het volgende:
Breetweet heeft nog niet heel veel opgestoken van Messi zo te zien.
WK 2026 met 48 landen genot.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Hopelijk Wales nooit meer op een EK (of WK).
Heeft Halsema al gereageerd?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:47 schreef -XOR- het volgende:
De Deentjes gaan straks Amsterdam onveilig maken, Lasse Schone als gids.
Gewaagde uitspraakquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:47 schreef Treehut362 het volgende:
Denemarken gaat minstens naar de kwartfinale. (De laatste acht (8)).
Dan geef je @Lothiriel maar een abo. Daar is een aparte server voor gemaakt.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kunnen de servers niet aan wat indirect inhoudt dat ik minder kwalitatief sterke posts van jou kan lezen.
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
De commentator staat voor lul met de herhaling maar houdt voet bij stuk.
Neequote:
Jaquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:49 schreef Kriegel het volgende:
Was Denemarken nou zo goed of Wales zo vies slecht?
48 landen onmiddellijk in de KO-fase daar zou ik wel voor tekenen een keertje.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die poulefase is dan echt kut.
Extra KO-ronde is wel leuk.
Bale ook.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:49 schreef TweedeKlum het volgende:
Wilson mist de kwartfinale, dit ter info.
Dan ben ik er even een vergeten.quote:
Wales heel slecht heb echt geen idee waarom zij door zijn gegaanquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:49 schreef Kriegel het volgende:
Mijn dank is groot ennga er gelijk mee aan de slag.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan geef je @:Lothiriel maar een abo. Daar is een aparte server voor gemaakt.
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dit is toch geen rood man. VAR slaapt?
Denen zijn wel aardig maar vooral dat laatste.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:49 schreef Kriegel het volgende:
Ja, shirt, broek en sokken.quote:
Aan de andere kant is de poulefase vaak genot door vier potjes op een dag.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
48 landen onmiddellijk in de KO-fase daar zou ik wel voor tekenen een keertje.
Zelfs Wales had al een keer rood in de poulefase, de tijd vliegtquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:50 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Polen had in de poulefase ook al een keer rood
Graag gedaanquote:
Hopelijk halen we van de 16e finalesquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die poulefase is dan echt kut.
Extra KO-ronde is wel leuk.
Nee jij dan met je rollende Spanjaarden obsessiequote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:50 schreef El-Stinho het volgende:
Mooi dat de sympathieke Denen weer een vervelend Brittenland hebben gewipt.
Van hieruit onze steun aan je moeder.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:51 schreef R-woud93 het volgende:
De hoeren gaan een zware avond tegemoet
Denen zijn ook matigquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Denen zijn wel aardig maar vooral dat laatste.
Sowquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Van hieruit onze steun aan je moeder.
Dit doet mij goed, je bent een echte vriendquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Van hieruit onze steun aan je moeder.
Trekken andere lijntjes in Amsterdamquote:
het ook nietquote:
Oranje is zo de onderhond.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:53 schreef Lothiriel het volgende:
Denemarken heeft nu al hun energie verspeeld
de weg naar de finale ligt open voor Oranje
Nog altijd beter dan chronisch alcoholist.quote:
Kap toch eens met die vooroordelen van jequote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voetballers met een voorliefde voor anale seks met andere mannen ook.
Wel ik weet het eigenlijk niet, denk dat Denemarken nu flink overschat wordtquote:
Ik ben tegen homofobie.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kap toch eens met die vooroordelen van je
Nee.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand de post opgeslagen waar ik zei dat Denemarken de halve finale haalt?
Nou met de servers van @Danny zou ik daar niet vanuit gaanquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alsjeblieft geen note en ik beloof mijn leven te zullen beteren.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kap toch eens met die vooroordelen van je
Vanwaar je haat voor de sympathieke Denen?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:55 schreef Zorro het volgende:
Nou, de Denen hebben 1 ding bereikt:
Als Nederland de volgende ronde haalt supporter ik zowaar voor Nederland.
Hopen op een 5-0 afstraffing voor die Deentjes.
Nooit van Garincha, Tong en George Best gehoord ?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:54 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan chronisch alcoholist.
Neequote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, die waren ook homo.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nooit van Garincha, Tong en George Best gehoord ?
Omdat er elke wedstrijd weer gejankt wordt door al die TV programma's dat ze het de Denen zo gunnen en dat ze zo zielig zijn en meer van dat kleffe gedoe.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:56 schreef Durmada het volgende:
[..]
Vanwaar je haat voor de sympathieke Denen?
Zelfs het vroeg overli... Nee laat maarquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:
Socrates, Tom Waits, Pete Doherty, Bonny St Clairequote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pure arrogantie.quote:
Misschien moet je dan klagen over de TV-programma's in plaats van over de Denenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Omdat er elke wedstrijd weer gejankt wordt door al die TV programma's dat ze het de Denen zo gunnen en dat ze zo zielig zijn en meer van dat kleffe gedoe.
Ik ben daar wel klaar mee.
Ik heb ze al overleefd.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs het vroeg overli... Nee laat maar
Ik kijk op de Belg, daar zit nu Koen Wauters.quote:
Wat een voorhoedequote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Socrates, Tom Waits, Pete Doherty, Bonny St Claire
Dat is op zich correct.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien moet je dan klagen over de TV-programma's in plaats van over de Denen
Wat zei die toen Dolberg werd gewisseld?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik kijk op de Belg, daar zit nu Koen Wauters.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zorro is echt bizar underground. Alles wat enigszins mainstream is daar zal hij tegen ageren.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien moet je dan klagen over de TV-programma's in plaats van over de Denen
Iemand moet het doenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zorro is echt bizar underground. Alles wat enigszins mainstream is daar zal hij tegen ageren.
Onze held, onze fokfotograaf
Ben jij ook tr00 kvlt black metal?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Iemand moet het doen
Overigens beginnen de Italiaantjes ook mainstream te worden, maar daar blijf ik mooi achter staan
Aangezien ik geen idee heb wat hier staat vermoed ik van niet.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben jij ook tr00 kvlt black metal?
Vieze casualquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Aangezien ik geen idee heb wat hier staat vermoed ik van niet.
Kunnen zij toch niks aan doenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Omdat er elke wedstrijd weer gejankt wordt door al die TV programma's dat ze het de Denen zo gunnen en dat ze zo zielig zijn en meer van dat kleffe gedoe.
Ik ben daar wel klaar mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |