Ik eerst a.u.b. Ik ben immers geen homoquote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:28 schreef Muskusboktor57 het volgende: Ik zou Kasper écht graag eens in zijn reetje nemen.
Ze hadden ooit Freek de Jonge maar dat was niet zo'n succes geloof ik.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:29 schreef De_Kraam het volgende:
Wie is eigenlijk die omroepert bij Ajax? Hebben hunnie geen Peter Houtman of zo.
Zei je dit niet net ook al?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:32 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ze hadden ooit Freek de Jonge maar dat was niet zo'n succes geloof ik.
Je weet dus prima hoe het moetquote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja wtf moet ik dan mijn telefoon rechtop zetten, een timer zetten en vervolgens van de telefoon wegrennen om bijtijds in mijn pose te staan?
Ik las Frenkie de Jongquote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:32 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik hoorde van de commentator dat hij vaker in de arena heeft gespeeldquote:
extra service, dat was in het vorige topic, dat is moeilijk quotenquote:
Ahja dat scheelt natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoorde van de commentator dat hij vaker in de arena heeft gespeeld
Promes zit toch in Boedapest?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:35 schreef Remco2021 het volgende:
Laten we niet hopen dat er een fan van Wales of Denemarken verward straks in de stad om zich heen gaat steken..........
Dat zou wel een rampscenario zijn jaquote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:35 schreef Remco2021 het volgende:
Laten we niet hopen dat er een fan van Wales of Denemarken verward straks in de stad om zich heen gaat steken..........
Ik weet theoretisch ook hoe je een auto repareert als ik het online opzoek maar in de praktijk draait het uit op een fiascoquote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je weet dus prima hoe het moet
Bans worden niet besproken.quote:
Neutraliseren.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wist niet dat Mulder zich tot Welshman heeft laten neutraliseren toen ie bij Swansea speelde
ah, daar is mijn valpartijquote:
Telefoontje voor de heer Waldheim...quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
HAhahahaquote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:38 schreef Remco2021 het volgende:
Gary Speed zal in de rust de spelers wat speed moeten gaan geven.....
Nee, doe dit maar niet meer.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:38 schreef Remco2021 het volgende:
Over stotteren gesproken.quote:
Leuk hoor, Remco.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:38 schreef Remco2021 het volgende:
Kan deze gerust op autocorrect gooien hoorquote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Neutraliseren.![]()
Dit is echt mokerdom.
Vrijwel onzichtbaar op 't veldquote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:39 schreef Bugno3 het volgende:
Is het iemand al opgevallen dat Breetweet er niet heel veel van kan?
xDquote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Over stotteren gesproken.
Weet jij wat Sanne Hans aka Miss Montreal haar favoriete voetbalclub is? xD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou wat zijn hahahaquote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:38 schreef Remco2021 het volgende:
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
xDIk snap zelden memes en deze dus ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:40 schreef Zipportal het volgende:
Dolberg hep meer doelpunten dan Messi op een EK.
quote:
If you go to a Scandinavian bakery you could Finnish a Swedish Danish.quote:
Jonge doe dan even actief mee met mijn super leuke grap. Ik zit hier super gestrest te wachten.quote:
Bij @Zipportal heb ik ook het idee dat ie willekeurige templates pakt zonder dat ie zelf de betekenis van zijn memes snaptquote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap zelden memes en deze dus ook niet.
Nee, vertel?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Over stotteren gesproken.
Weet jij wat Sanne Hans aka Miss Montreal haar favoriete voetbalclub is? xD
GGMM doet aan selectief reageren.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jonge doe dan even actief mee met mijn super leuke grap. Ik zit hier super gestrest te wachten.
TRquote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
V-v-v Venlo
Omdat ze dus stottert
Hahahaquote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
V-v-v Venlo
Omdat ze dus stottert
Even de servers belasten, user @GGMM trapt hier nog steeds in.quote:
quote:Je probeert te vaak dezelfde post achter elkaar te liken en ont-liken. Dit kan een zware belasting leveren op de servers. Soms kan het even duren voordat je like zichtbaar wordt. Heb iets meer geduld en probeer zorgvuldig met de like-knoppen om te gaan alsjeblieft? Alvast bedankt!
De Hulk was in eerste instantie grijs, maar later groen gemaakt omdat dat duidelijker was.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |