Hij ging precies achter Max naar buitenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom noem je die "The Shadow"
Ah, okquote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij ging precies achter Max naar buiten
Nu 3e op zelfde setje.quote:
Je moet toch wat met zo'n kansloze knakenbak.quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Zal lastig zijn met Ocon z'n recente verlenging.
Helemaal gemist dat Ocon bijgetekend heeft bij Alpine.quote:
Dan ontploft Russell?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Toto zal zo wel op een knopje drukken.
En heeft vrije bandenkeuze. Die staat perfect.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:41 schreef Peterselieman het volgende:
Russell er op 8 duizendste uit ...
Die deed het toch zo fantastisch?quote:
Ach, in Q3 eindigt die tiende en nu staat die elfde met vrije bandenkeuze.quote:
Zwaar irritant. Maar "koning Toto"-Wesley vind ik nog een graadje ergerquote:
Nummer verder ook nooit gehoord. Zou dat een HIT moeten zijn?quote:
Hakkuhquote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zwaar irritant. Maar "koning Toto"-Wesley vind ik nog een graadje erger
Die kan ik prima hebbenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee joh, dat is juist een van de leukste EK-reclamesquote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee joh, dat is juist een van de leukste EK-reclames
Blijkt maar dat iedereen betere smaak heeft dan jouquote:
Weer soft nodig om naar Q3 te kunnen?quote:
Nu nog Plooij definitief vervangen door Winkelman.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:47 schreef Bugno3 het volgende:
Nog even een algemene opmerking: wat is Doornbos toch een fijne analist
* Dan jijquote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Blijkt maar dat iedereen betere smaak heeft dan jou
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:47 schreef Bugno3 het volgende:
Nog even een algemene opmerking: wat is Doornbos toch een fijne analist
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]an jij
![]()
En ik heb een medestander
En totaal off topic: is de baby al gearriveerd?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Blijkt maar dat iedereen betere smaak heeft dan jou
Neenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En totaal off topic: is de baby al gearriveerd?
Ooievaar verkeerd gevlogenquote:
Ja, hij zet de 1e tijd in deze sessie..quote:
Ga de grap uitleggenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, hij zet de 1e tijd in deze sessie..
Andersom anders vecht ie weer 30 rondjes met Strollquote:
Prima gedaan met de banden dan.quote:
Begint het op te lijken jaquote:
Klopt, Verstappen had paars paars groen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:56 schreef Weltschmerz het volgende:
Hij was vorig rondje ook al snelste in de laatste sector volgens mij.
Nog geen tafel of headset kapot?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:56 schreef Peterselieman het volgende:
Toto is weer een jaartje ouder geworden
Hoeft niet per se Hamilton te zijn maar ik heb verder geen paarse laatste sector gezien.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt, Verstappen had paars paars groen.
Bedoel je niet een blowjob gegevenquote:
Weer een onzinstaatje..quote:
Jinxquote:
Ric begint langzaam over z’n houdbaarheid te raken.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:57 schreef Tijn het volgende:
Dat Norris meedoet in de top is ook wel lekker pijnlijk voor Ricciardo.
Ik geloof er geen reet van dat dit meer is dan een inschatting.quote:
Te kleine databundelquote:
Is gewoon een berekening van de dataquote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik geloof er geen reet van dat dit meer is dan een inschatting.
Mooi..kan Bottas mooi Hamilton ophouden morgenquote:
En hoe komen ze aan die data zonder coureurs?quote:
Bottas heeft een gridstrafquote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mooi..kan Bottas mooi Hamilton ophouden morgen
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Olavgod.quote:
Oh ja kutquote:
Nope. 3 plaatsen gridstraf voor BOTquote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Best jammer nouquote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope. 3 plaatsen gridstraf voor BOT
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar wel weer een deuk in het opgeblazen ego van Hammie. Al wint Hamitlon zijn hele carriere nog geen 65% van zijn kwalificatieduels, dus dat hij alweer van Bottas verliest is hij wel gewend.quote:
Blijft een wanprestatie. Eerst met rood Q2 moeten halen om überhaupt naar Q3 te kunnen en Max rijgt de snelle tijden aan elkaar.quote:
Uiteindelijk had ie alleen zichzelf er mee. Die is echt mentaal zwak op dit moment zegquote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:02 schreef Fer het volgende:
Rare acties van Hamilton
Probeerde voor iedereen zijn laatste run te verkloten
F1 'fans'quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:04 schreef Dagoduck het volgende:
Aantal mensen hier die niet hebben opgelet.
Pole:1:03.841.quote:
Niet chique nee, voor zo'n ervaren coureur...quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:05 schreef Peterselieman het volgende:
wat mij betreft mogen de andere coureurs boos zijn op Lulu voor zijn gedrag in de laatste run
Verstappen is gewoon een andere categorie dan Perez, die doet het verder niet zo heel verkeerd.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:04 schreef daNpy het volgende:
[..]
Blijft een wanprestatie. Eerst met rood Q2 moeten halen om überhaupt naar Q3 te kunnen en Max rijgt de snelle tijden aan elkaar.
Tja... aan de andere kant: het is Max' beste teamgenoot in jaren.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:04 schreef daNpy het volgende:
[..]
Blijft een wanprestatie. Eerst met rood Q2 moeten halen om überhaupt naar Q3 te kunnen en Max rijgt de snelle tijden aan elkaar.
Precies, laat hem maar zijn fout ruiterlijk erkennen voor de stewards en beloven dat hij nooit meer zal doen om weer onder een straf uit te komen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:05 schreef Peterselieman het volgende:
wat mij betreft mogen de andere coureurs boos zijn op Lulu voor zijn gedrag in de laatste run
Precies. Perez is helemaal niet zo goed als men vind.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Verstappen is gewoon een andere categorie dan Perez, die doet het verder niet zo heel verkeerd.
Is it?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tja... aan de andere kant: het is Max' beste teamgenoot in jaren.
quote:
Hij is nooit zo'n fantastische qualifier geweest, op racepace is hij wel wat beter. Maar inderdaad, er wordt zo ontzettend slap geluld nav één race of qualificatie.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:07 schreef daNpy het volgende:
[..]
Precies. Perez is helemaal niet zo goed als men vind.
Misschien lastig te vergelijken, maar vorig jaar stond Albon op P7 en het jaar daarvoor Gasly op P9. Dan is vertrekken van P4 toch niet zo gek, al is het door de penalty van Bottas.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:07 schreef daNpy het volgende:
[..]
Is it?
Volgens mij kwalificeerden de andere jongens qua tijd niet veel slechter.
Bottas krijgt 3 plaatsen gridstraf voor het spinnen in de pit.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:11 schreef Sjeunie het volgende:
Hamilton>Bottas and Bottas P2 het zal er om spannen morgen
Kijk eens een beetje domquote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:11 schreef Sjeunie het volgende:
Hamilton>Bottas and Bottas P2 het zal er om spannen morgen
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:05 schreef Peterselieman het volgende:
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:12 schreef PzKpfw het volgende:
Hamilton op 4 tienden rijden, dat moet lekker voelen.
Sowieso dat ze constant zijn handje vasthoudt en dan als enige dat mondkapje om de teleurstelling te verbergen wat een nagemaakte.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:10 schreef Peterselieman het volgende:
en de slavin sjouwt weer met de zware tassen
Olay maakt een fout, de hulk is groen.quote:
Mijn punt is dat Hamilton overall sneller is dan Bottas, als Bottas P2 kan halen, kan Hamilton het beter, ondanks een ruk q3quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:12 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Bottas krijgt 3 plaatsen gridstraf voor het spinnen in de pit.
Kwalificatie zegt weinig over race pace.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:22 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Mijn punt is dat Hamilton overall sneller is dan Bottas, als Bottas P2 kan halen, kan Hamilton het beter, ondanks een ruk q3
Mwoah, ik zie Hamilton nu toch wel fouten maken als het er echt om gaat. Ze gingen nu ook noodgedwongen voor 3 snelle rondes in Q3 onder druk, maar in zijn laatste run verpestte Hamilton het zelf. Voorheen zou hij dan hooguit achter Bottas staan die op zondag geen partij is, maar nu staat Max ervoor.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Lekkere quali. Hamilton doet eigenlijk gewoon wat hij al jaren doet. Enige verschil is dat Verstappen nu een auto heeft waarmee hij hem aan kan.
Heerlijk.
Niet in Oostenrijk hoor. Hamilton is wel de betere coureur en de betere qualifier, maar hij is helemaal niet zo vaak sneller dan zijn teamgenoot. Niet invalkracht Bottas, niet Rosberg waarvan hij niets heel zou laten, niet Button waarvan hij niets heel zou laten en wel Heikki Kovalainen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:22 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Mijn punt is dat Hamilton overall sneller is dan Bottas, als Bottas P2 kan halen, kan Hamilton het beter, ondanks een ruk q3
Hoezo, Verstappen is toch goed in de regen?quote:
Toto blijkbaar ookquote:
Nou ja, als je wil dat Verstappen wint lijkt een droge race wel het veiligst. RB heeft een degelijke race pace en Verstappen start van pole.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo, Verstappen is toch goed in de regen?
Kan snappen als Verstappen dat denkt, maar ik hoop gewoon op een spannende race, of het nou droog of nat is.
Verstappen wel ja, maar of de auto dat inmiddels ook weer is....quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan snappen als Verstappen dat denkt, maar ik hoop gewoon op een spannende race, of het nou droog of nat is.
Er blijft niks van hem over als hij nat isquote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Nattekat heb jij een regendans gedaan voor morgen
Ik hoop dat die wint, maar wel na een zo gekke race mogelijk, dat wel.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, als je wil dat Verstappen wint lijkt een droge race wel het veiligst. RB heeft een degelijke race pace en Verstappen start van pole.
Met regen wordt zo'n race echt een stuk onvoorspelbaarder en ik heb ook het vermoeden dat de setup van RB minder geschikt is voor regen.
Maar goed, voor de neutrale toeschouwer is een regenrace waarschijnlijk wel een stuk spannender.
Dan hebben we een @Drogekatquote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er blijft niks van hem over als hij nat is
Op Imola ging het toch prima voor Verstappenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Verstappen wel ja, maar of de auto dat inmiddels ook weer is....
Jawel, maar dat was vochtig.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Op Imola ging het toch prima voor Verstappen
Hamilton ook. Dat foutje in Imola was ook maar een zeldzaamheid.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tandarts is een minderwaardig mens. #tandartslifedoesntmatterquote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:36 schreef DKUp het volgende:
Drama morgen dus
Rode vlag
Tandarts: These black guys….
Perez kijkt echt van WTF![]()
The king of cringe is back!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:36 schreef DKUp het volgende:
Drama morgen dus
Rode vlag
Tandarts: These black guys….
Perez kijkt echt van WTF![]()
Ik wil niet eens regen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Nattekat heb jij een regendans gedaan voor morgen
Bak ellende, ik krijg het haast mijn strot niet uit, maar die heeft er tenminste tegenover al die andere bn'ers die er geen hol van snappen tenminste nog een beetje kijk op. Het is een van de prettigere gasten totaal tegen de verwachting in.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:44 schreef DKUp het volgende:
Frauen in de regen Allen
JP Bak Ellende in de studio morgen #fanvandeshow
Heb 'm een keer op een bedrijfsbijeenkomst gezien/gehoord (met Doornbos daarna), leuke kerel. Heel anders dan ie als premier over kwamquote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:48 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Bak ellende, ik krijg het haast mijn strot niet uit, maar die heeft er tenminste tegenover al die andere bn'ers die er geen hol van snappen tenminste nog een beetje kijk op. Het is een van de prettigere gasten totaal tegen de verwachting in.
Alles beter dan Roland Molendijk, domme acteurs en sporters.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:48 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Bak ellende, ik krijg het haast mijn strot niet uit, maar die heeft er tenminste tegenover al die andere bn'ers die er geen hol van snappen tenminste nog een beetje kijk op. Het is een van de prettigere gasten totaal tegen de verwachting in.
En zelfs als premier stond hij al bekend als groot fan van de autosportquote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb 'm een keer op een bedrijfsbijeenkomst gezien/gehoord (met Doornbos daarna), leuke kerel. Heel anders dan ie als premier over kwam
Balkenende is echt liefhebber en heeft er ook nog behoorlijk wat kennis van. Zie hem liever als gast dan een ongeinformeerde BN-erquote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:44 schreef DKUp het volgende:
Frauen in de regen Allen
JP Bak Ellende in de studio morgen #fanvandeshow
Hij was ook goed met skateboardsquote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En zelfs als premier stond hij al bekend als groot fan van de autosport
Je had vooral naar een ander topic moeten gaanquote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:53 schreef tralalala het volgende:
Huh, dit is live? Een race van een paar minuten? Of had ik naar ziggy racing moeten zappen?
Zeker weten, hoe vaak ik niet hoor dat Hamilton een zeldzame fout maakt, dan moeten die wel heel zeldzaam zijn.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:37 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hamilton ook. Dat foutje in Imola was ook maar een zeldzaamheid.
Eerst maar eens kijken of ze morgen op droog starten. Of dat je hele plannetje de prullenbak in kanquote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:13 schreef Johannes788 het volgende:
Perez kan bij een goede start zo Hamilton voorbij met die softs. En zo de race win aan Max gunnen. Simply lovely
Bottas heeft af en toe ook een mazzeltje en is ook echt geen slechte rijder.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:22 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Geen communicatie vanuit het team geweest, lulligquote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tsunoda 3 stekken gridstraf voor het in de weg zitten van Bottas.
https://www.fia.com/sites(...)eding%20car%2077.pdf
Dan kan je 2 verschillende conclussies trekken, of Bottas is fenomenaal in Oostenrijk en doet het daar beter dan de GOAT. Of misschien is de GOAT misschien toch niet zo goed als een midfield driver als Bottas hem hier consequent outqualified.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:57 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Bottas heeft af en toe ook een mazzeltje en is ook echt geen slechte rijder.
Vorig jaar haalde Bottas ook een pole, al was dat in Oostenrijk, niet in Stiermarken![]()
2 jaar terug deed Bottas het ook beter dan Lewis in Oostenrijk.
Zat even de onboard te kijken op dat moment en die engineer van Tsunoda zat op dat moment over de tijd van Gasly te praten. Erg onnodig en dom.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Geen communicatie vanuit het team geweest, lullig
Nee joh. De RB is gewoon te snel op dit moment.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:15 schreef opreis het volgende:
Lulu outqualified door Bottas. Pole zat er dus in.
Zonde na eindelijk een prima kwalificatie. En ook niet eens zijn eigen schuld.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kutbottas. Beetje zitten janken over iets waar hij geen last van heeft gehad.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
En was de rbr van vorige jaren net zo te rijden als deze?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Misschien lastig te vergelijken, maar vorig jaar stond Albon op P7 en het jaar daarvoor Gasly op P9. Dan is vertrekken van P4 toch niet zo gek, al is het door de penalty van Bottas.
Dat geldt toch ook voor Max...en dat is puur wijsheid vanaf de bank of een auto moeilijk is of niet. Ik vind dat geen sterk argument. Al was het verschil tussen Max en Albon in 2020 hier 4 tienden en in 2019 zelfs 8 met Gasly. Dus dan doet Perez het wel ietsjes beterquote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
En was de rbr van vorige jaren net zo te rijden als deze?
Onzin. Terechte straf. Jammer voor Tsunoda. Maar terecht.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kutbottas. Beetje zitten janken over iets waar hij geen last van heeft gehad.
Ik vind een coureur met 10 jaar ervaring die 5 races moet wennen en dan ook nog niet eens véél beter is dan rookie Albon terwijl de rbr nu een snellere auto is niet om over naar huis te schrijven.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:37 schreef opreis het volgende:
[..]
Dat geldt toch ook voor Max...en dat is puur wijsheid vanaf de bank of een auto moeilijk is of niet. Ik vind dat geen sterk argument. Al was het verschil tussen Max en Albon in 2020 hier 4 tienden en in 2019 zelfs 8 met Gasly. Dus dan doet Perez het wel ietsjes beter
Grotendeels mee eens, met verschil dat Perez in de race betere dingen laat zien. Albon en Gasly hebben het vooral op racepace laten liggen in de RB. Daar doet Perez het voorlopig beter.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:44 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik vind een coureur met 10 jaar ervaring die 5 races moet wennen en dan ook nog niet eens véél beter is dan rookie Albon terwijl de rbr nu een snellere auto is niet om over naar huis te schrijven.
Maargoed vorig jaar had ie ook grote moeite met Stroll de eerste 10 races dus die hele hype eromheen snap ik sowieso niet. Gasly is bijna net zo snel in een langzamere kar.
Hij moet zelf ook gewoon in zijn spiegels kijkenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:09 schreef beantherio het volgende:
[..]
Zonde na eindelijk een prima kwalificatie. En ook niet eens zijn eigen schuld.
Als jij een auto vlak voor je hebt in een remzone ga je echt niet optimaal die bocht door kunnen natuurlijkquote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kutbottas. Beetje zitten janken over iets waar hij geen last van heeft gehad.
Ik vind Perez een betere racer en niet zo’n onzeker watje als dat Albon was in de RB. Qua pure snelheid in de Q valt Perez tegen. Maar in de race heb je in tegenstelling tot Gasly en Albon WEL iets aan hem.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:44 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik vind een coureur met 10 jaar ervaring die 5 races moet wennen en dan ook nog niet eens véél beter is dan rookie Albon terwijl de rbr nu een snellere auto is niet om over naar huis te schrijven.
Maargoed vorig jaar had ie ook grote moeite met Stroll de eerste 10 races dus die hele hype eromheen snap ik sowieso niet. Gasly is bijna net zo snel in een langzamere kar.
Wat had hij moeten doen dan? Het gras op?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:43 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Onzin. Terechte straf. Jammer voor Tsunoda. Maar terecht.
Als de engineer hem 5 seconden er voor waarschuwt had hij had kunnen geven en dan van de lijn kunnen gaan.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat had hij moeten doen dan? Het gras op?
Hij had precies hetzelfde kunnen doen en geen straf kunnen krijgen als zijn engineer hem gewaarschuwd had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |