abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200107951
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 14:04 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Die groep is ontzettend klein, dat is gewoon niet noemenswaardig. Mensen worden steeds ongezonder... zitten meer, bewegen minder en eten ongezond voedsel. Simpel zat. En dat kost ook gigantisch veel voor de zorg. Een virus zoals corona treft vooral mensen die ongezond of zwakker zijn, dus in dat opzicht (en dat is de reden dat ik er over begon) is het gewoon eerlijk. Daarom vind ik het raar dat er relatief weinig reclame wordt gemaakt over zorgen dat je gezond leeft. Vooral als ik zie hoeveel nieuws en reclame we al langer dan een jaar iedere dag zien over corona cijfers en gerelateerde onzin.

Als roker word je steeds erger aangekeken en als je in de buurt van een kind rookt en kun je ter plekke worden uitgescholden, maar als je je kinderen vet mest mag niemand er wat van zeggen.
Altijd link om iets te zeggen over andermans kinderen inderdaad. Hoe terecht die opmerking ook is in je ogen :Y

Het is gewoon schandalig dat een minister van Volksgezondheid de sportmogelijkheden (tijdelijk) verbied. Dat had nooit mogen gebeuren!
pi_200108297
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 14:04 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Die groep is ontzettend klein, dat is gewoon niet noemenswaardig. Mensen worden steeds ongezonder... zitten meer, bewegen minder en eten ongezond voedsel. Simpel zat. En dat kost ook gigantisch veel voor de zorg. Een virus zoals corona treft vooral mensen die ongezond of zwakker zijn, dus in dat opzicht (en dat is de reden dat ik er over begon) is het gewoon eerlijk. Daarom vind ik het raar dat er relatief weinig reclame wordt gemaakt over zorgen dat je gezond leeft. Vooral als ik zie hoeveel nieuws en reclame we al langer dan een jaar iedere dag zien over corona cijfers en gerelateerde onzin.

Als roker word je steeds erger aangekeken en als je in de buurt van een kind rookt en kun je ter plekke worden uitgescholden, maar als je je kinderen vet mest mag niemand er wat van zeggen.
Zelfs Lidl heeft het verwerkt in hun reclame campagne.
Ik denk dat we het te gewoon zijn gaan vinden, de campagnes vallen niet meer op.
Verder helpt campagne voeren slechts gedeeltelijk.
Mensen moeten het zelf willen. En mensen associëren genotsmiddelen als een levensvereiste.
Liever te dik in de kist dan een feestje gemist..
Die 50k Noord-Koreaanse levens gaan evengoed Oekraïense levens vernietigen. Het is de zoveelste meesterzet van Russische president - phpmystyle
pi_200108374
Inderdaad ik denk dat dat op de lange termijn voor de meeste problemen gaat zorgen. Vooral omdat je ook ziet dat machines en robotten steeds meer fysiek werk vervangen. En ondertussen vreten we steeds meer medicijnen en krijgen we meer vaccins. Ja we worden gemiddeld steeds ouder maar ons lichaam wordt echt niet sterker/gezonder. En als er dan een echt goed virus komt dan is de mensheid ten dode opgeschreven. Of niet en ik heb het mis :) we gaan het wel zien.
Facts don't care about your feelings
  maandag 28 juni 2021 @ 19:48:43 #54
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_200113490
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 10:04 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Waarmee je bewijst geen idee te hebben hoe een vaccin werkt
Maar zou je dus bijvoorbeeld je kind liever Polio laten doormaken dan het te vaccineren?
Deze reactie is te dom om op te reageren, sorry.
Lach met een schone bips
pi_200113574
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 19:48 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Deze reactie is te dom om op te reageren, sorry.
Want?
Natuurlijke weerstand is toch beter? Bovendien is de kans om te overlijden aan polio lager dan bij COVID19
  maandag 28 juni 2021 @ 19:54:08 #56
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_200113657
quote:
1s.gif Op maandag 28 juni 2021 19:50 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Want?
Natuurlijke weerstand is toch beter? Bovendien is de kans om te overlijden aan polio lager dan bij COVID19
Misschien omdat Polio vaccines afdoende getest zijn?
Lach met een schone bips
pi_200113689
Hoe zou de wereld eruit hebben gezien als er nooit vaccins uitgevonden waren?

Ik denk een stuk groener, stuk mooier, fors meer dieren.

Maar nee de mens is een gestoord iets wat zichzelf op 1 zet, zelfs 100 varkens in een fikkende stal met een baby de varkens mogen wegfikken maar de baby moet gered worden...
Interessant he ?
pi_200114632
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 19:54 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Covid vaccins hebben dezelfde tests doorlopen
pi_200114843
Bewust niet gevaccineerd :)

- Niet mee willen doen aan de beginselen van een totalitair spelletje van de overheden.
- Niet de noodzaak zien om mijzelf te beschermen tegen een virus dat voor mijzelf een klein risico is op ziekenhuisopname, danwel overlijden.
- Niet het risico willen lopen op mogelijke apen uit de mouw van een nieuw vaccin.

Als we over, pak 'm beet 2 / 3 jaar, ook zonder QR-code op vakantie mogen, het virus nog steeds relevant is en vaccins toch veilig blijken te zijn, dan zal ik een heroverweging maken.

Tot die tijd kijk ik even vanaf de zijlijn mee :)
pi_200114908
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 19:55 schreef Zwolsboy het volgende:

Maar nee de mens is een gestoord iets wat zichzelf op 1 zet, zelfs 100 varkens in een fikkende stal met een baby de varkens mogen wegfikken maar de baby moet gered worden...
Neuh... Meer lamme mensen, meer misvormingen, meer geboortes grotere gezinnen
pi_200115062
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 19:54 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Die is minder goed getest dan de corona vaccins.
Daarnaast kent het vaccin enkele schandalen door productiefouten, waardoor kinderen polio kregen van het vaccin.
Die 50k Noord-Koreaanse levens gaan evengoed Oekraïense levens vernietigen. Het is de zoveelste meesterzet van Russische president - phpmystyle
pi_200115110
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 19:55 schreef Zwolsboy het volgende:

Nee, minder welvaart, waardoor meer vervuiling.
Verder zet elk dier zijn eigen soort op 1.
  maandag 28 juni 2021 @ 22:13:44 #63
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_200117063
quote:
1s.gif Op maandag 28 juni 2021 20:32 schreef devlinmr het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op maandag 28 juni 2021 20:32 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Kansloos deze discussie, succes ermee en hoop dat het goed afloopt :) Ik ga er niet eens meer op in.
Lach met een schone bips
  maandag 28 juni 2021 @ 22:16:36 #64
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_200117226
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 20:54 schreef Wantie het volgende:

[..]

Die is minder goed getest dan de corona vaccins.
Daarnaast kent het vaccin enkele schandalen door productiefouten, waardoor kinderen polio kregen van het vaccin.
Jezus echt? De huidige polio vaccins zijn vele malen veiliger dan dit Covid vaccin... Die productiefouten kunnen ook in Covid vaccins ontstaan... Zie fabriek Murrica. Maar goed, geloof in wat men je voert en ga mee met je gevoel. Dat is wat ik ook doe.
Lach met een schone bips
  maandag 28 juni 2021 @ 22:17:22 #65
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_200117275
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 20:56 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nee, minder welvaart, waardoor meer vervuiling.
Verder zet elk dier zijn eigen soort op 1.
Natuurlijk, want wij mensen fixen het wel.... Iets met onder een steen....
Lach met een schone bips
pi_200117319
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 22:13 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

[..]

Kansloos deze discussie, succes ermee en hoop dat het goed afloopt :) Ik ga er niet eens meer op in.
Je ontkent dat ze goedgekeurd zijn wereldwijd? En je ontkent dat ze aan dezelfde eisen moesten voldoen als alle andere vaccins ooit?
pi_200117380
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 22:16 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Jezus echt? De huidige polio vaccins zijn vele malen veiliger dan dit Covid vaccin
bron?
quote:
... Die productiefouten kunnen ook in Covid vaccins ontstaan... Zie fabriek Murrica. Maar goed, geloof in wat men je voert en ga mee met je gevoel. Dat is wat ik ook doe.
Ik ga vooral af op betrouwbaarheid van bronnen en vertrouwen in wetenschap en wantrouwen tav alternatieve media die geen enkel bewijs hebben kunnen leveren
  maandag 28 juni 2021 @ 22:21:46 #68
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_200117403
quote:
1s.gif Op maandag 28 juni 2021 22:18 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Je ontkent dat ze goedgekeurd zijn wereldwijd? En je ontkent dat ze aan dezelfde eisen moesten voldoen als alle andere vaccins ooit?
Goedgekeurd voor noodgebruik voor een ziekte die dezelfde fatality rate als de griep heeft... Leer de cijfers en kom terug. Geen long term effects studies mogelijk want, prikken prikken prikken.
Lach met een schone bips
pi_200117442
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 22:21 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Goedgekeurd voor noodgebruik voor een ziekte die dezelfde fatality rate als de griep heeft... Leer de cijfers en kom terug. Geen long term effects studies mogelijk want, prikken prikken prikken.
Noem eens een lange termijn effect van een vaccin
  maandag 28 juni 2021 @ 22:23:43 #70
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_200117451
quote:
1s.gif Op maandag 28 juni 2021 22:20 schreef devlinmr het volgende:

[..]

bron?
[..]

Ik ga vooral af op betrouwbaarheid van bronnen en vertrouwen in wetenschap en wantrouwen tav alternatieve media die geen enkel bewijs hebben kunnen leveren
De MSM is beter? Die voeren hun eigen propaganda, net als non MSM.. Misschien ligt de waarheid wel in het midden. Ik wacht het daarom lekker af.
Lach met een schone bips
pi_200117487
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 22:21 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Nee, gewoon goedgekeurd.wellicht moet je je er eens in verdiepen wat dat noodgebruik inhoud
Fatality rate is vele malen hoger.
Oversterfte 2020 vs 2018 is een factor 5
(15k vs 3k)
  maandag 28 juni 2021 @ 22:25:21 #72
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_200117488
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 22:23 schreef Wantie het volgende:

[..]

Noem eens een lange termijn effect van een vaccin
Voor traditionele vaccins geen, voor vaccines die je spike proteine laat aanmaken in je lichaam? Nobody knows, dat weet de hele fucking wereld niet wat dit gaat doen. Het is een experiment. En fijn als mensen er aan mee willen doen, prima echt. Ik niet i.i.g.
Lach met een schone bips
  maandag 28 juni 2021 @ 22:26:08 #73
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_200117511
quote:
1s.gif Op maandag 28 juni 2021 22:25 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nee, gewoon goedgekeurd.
(15k vs 3k)
Jij snapt er echt helemaal geen zak van, laat maar. En ik wens je het beste echt.
Lach met een schone bips
  maandag 28 juni 2021 @ 22:29:18 #74
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_200117586
quote:

[..]

Nee, gewoon goedgekeurd.
(15k vs 3k)
Laat ik je dan nog even nadenken over de lengte van een griepseizoen en de lengte van dit "covid" seizoen. Reken dan de extra doden nog eens na, en ook de leeftijdscategorie.
Lach met een schone bips
pi_200117627
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 22:26 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Jij snapt er echt helemaal geen zak van, laat maar. En ik wens je het beste echt.
Vertel waar heb ik het mis.
Wellicht moet je je onderzoek beter doen
Tip 1 zoek op wat dat noodgebruik betekent

Tip 2 vergelijk totale oversterfte 2018 met totale oversterfte 2020
pi_200117697
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 22:23 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

De MSM is beter? Die voeren hun eigen propaganda, net als non MSM.. Misschien ligt de waarheid wel in het midden. Ik wacht het daarom lekker af.
Daarom altijd de bron lezen en de bronnen die iets anders roepen
  maandag 28 juni 2021 @ 22:34:14 #77
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_200117746
quote:
1s.gif Op maandag 28 juni 2021 22:30 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Vertel waar heb ik het mis.
Wellicht moet je je onderzoek beter doen
Tip 1 zoek op wat dat noodgebruik betekent

Tip 2 vergelijk totale oversterfte 2018 met totale oversterfte 2020
Tip 1: Fabrikanten van de vaccins zijn niet aansprakelijk.

Tip 2: Oversterfte kan nog een stuk hoger worden als we onze gemiddelde sterfte leeftijd van 82 in stand willen houden waardoor jongeren met een goed vooruitzicht op beterschap zorg ontnomen blijft worden. En nu kom je met het verhaal dat vaccins dit voorkomen toch? wacht het eens een paar jaar af.
Lach met een schone bips
pi_200117750
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 22:29 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Laat ik je dan nog even nadenken over de lengte van een griepseizoen en de lengte van dit "covid" seizoen. Reken dan de extra doden nog eens na, en ook de leeftijdscategorie.
Alleen het feit dat de lengte en de maatregelen die getroffen zijn zo zijn als ze zijn zouden een lichtje bij je moeten laten branden
pi_200117830
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 22:34 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Tip 1: Fabrikanten van de vaccins zijn niet aansprakelijk.
ja... En? Bovendien onder EU recht is dat nog maar de vraag
quote:
Tip 2: Oversterfte kan nog een stuk hoger worden als we onze gemiddelde sterfte leeftijd van 82 in stand willen houden waardoor jongeren met een goed vooruitzicht op beterschap zorg ontnomen blijft worden. En nu kom je met het verhaal dat vaccins dit voorkomen toch? wacht het eens een paar jaar af.
Geen idee welk punt je hier probeert te maken.
De 80+ met onderliggende aandoeningen waren niet degene die de IC bezet hielden
  maandag 28 juni 2021 @ 22:37:27 #80
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_200117836
quote:
1s.gif Op maandag 28 juni 2021 22:34 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Alleen het feit dat de lengte en de maatregelen die getroffen zijn zo zijn als ze zijn zouden een lichtje bij je moeten laten branden
Dit kunnen we heen en weer blijven draaien en gaan we noot uitkomen. En dat is prima, Maar ik probeer geen mensen over te halen de prik NIET nemen. Ik voer geen kruistocht waarom mensen het niet moeten doen. Ik verdedig alleen mijn standpunt waarom ik de huidige vaccins NIET wil. En gelijk schieten er bloedhonden als jij op af, dit zie ik op het hele forum en andere fora ook.

Let it be, en laat iedereen zelf kiezen.
Lach met een schone bips
pi_200117925
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Dit kunnen we heen en weer blijven draaien en gaan we noot uitkomen. En dat is prima, Maar ik probeer geen mensen over te halen de prik NIET nemen. Ik voer geen kruistocht waarom mensen het niet moeten doen. Ik verdedig alleen mijn standpunt waarom ik de huidige vaccins NIET wil. En gelijk schieten er bloedhonden als jij op af, dit zie ik op het hele forum en andere fora ook.

Je hebt er moeite mee als je argumenten niet zo sterk blijken te zijn ? Geeft niet hoor.
  maandag 28 juni 2021 @ 22:40:49 #82
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_200117934
quote:
1s.gif Op maandag 28 juni 2021 22:37 schreef devlinmr het volgende:

[..]

ja... En? Bovendien onder EU recht is dat nog maar de vraag
[..]

Geen idee welk punt je hier probeert te maken.
De 80+ met onderliggende aandoeningen waren niet degene die de IC bezet hielden
1: Dit zit al lang onder de EU vlag

2: Nee dit was 70 plus waardoor de levensverwachting in NL met een whooping 0.5 tot 1 jaar gedaald is. En dit zal de komende jaren meer worden door schade door Covid maatregelen en eventueel waarvan ik echt hoop dat het niet gebeurt, vaccinatie schade.

Wat dat betreft hoop ik dat ik het mis heb, meen ik serieus.
Lach met een schone bips
  maandag 28 juni 2021 @ 22:41:58 #83
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_200117961
quote:
1s.gif Op maandag 28 juni 2021 22:40 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Je hebt er moeite mee als je argumenten niet zo sterk blijken te zijn ? Geeft niet hoor.
Wederom de pot verwijt de ketel....
Lach met een schone bips
pi_200119051
quote:

[..]

Nee, gewoon goedgekeurd.wellicht moet je je er eens in verdiepen wat dat noodgebruik inhoud
(15k vs 3k)
Je kan toch niet ontkennen dat de vaccins goedgekeurd zijn onder bepaalde voorwaarden, welke zijn gesteld omdat er in eerste instantie uitgegaan werd van een hogere IFR? Nu blijkt dat de IFR veel lager ligt en dus de nood minder hoog is, is deze massale vaccinatie erg overtrokken imho.

Van de site van de WHO:
quote:
Infection fatality rates ranged from 0.00% to 1.63%, corrected values from 0.00% to 1.54%. Across 51 locations,
the median COVID-19 infection fatality rate was 0.27% (corrected 0.23%):
the rate was 0.09% in locations with COVID-19 population mortality rates less than the global average (< 118 deaths/million), 0.20% in locations with 118–500 COVID-19 deaths/million people and 0.57% in locations with > 500 COVID-19 deaths/million people. In people < 70 years, infection fatality rates ranged from 0.00% to 0.31% with crude and corrected medians of 0.05%.

Conclusion
The inferred infection fatality rates tended to be much lower than estimates made earlier in the pandemic.
Van de site van de EMA
quote:
As COVID-19 Vaccine Moderna is recommended for a conditional marketing authorisation, the company that markets COVID-19 Vaccine Moderna will continue to provide results from the main trial, which is ongoing, for 2 years. This trial and additional studies will provide information on how long protection lasts, how well the vaccine prevents severe COVID-19, how well it protects immunocompromised people, children and pregnant women, and whether it prevents asymptomatic cases.
Het klinkt wellicht wat te exotisch om te zeggen dat we nu een experiment met de hele wereld aan het doen zijn, maar onder aan de streep gaat de voorwaardelijke goedkeuring er dus pas na 2 jaar van af en weten we zeker of het de goedkeuring krijgt. In de testfases zijn bepaalde doelgroepen (zoals bijvoorbeeld zwangere vrouwen) niet meegenomen, dus doe nou niet alsof de afgeronde teststadia van de vaccins zaligmakend zijn en daardoor de vaccins 100% veilig zijn.

Mensen zien 2 risico's (Corona of een onbekend vaccin) en maken een weging: welk risico loop ik liever?

Accepteer dat mensen een andere keuze maken dan jij.
pi_200119789
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 23:18 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Je kan toch niet ontkennen dat de vaccins goedgekeurd zijn onder bepaalde voorwaarden, welke zijn gesteld omdat er in eerste instantie uitgegaan werd van een hogere IFR? Nu blijkt dat de IFR veel lager ligt en dus de nood minder hoog is, is deze massale vaccinatie erg overtrokken imho.
voorwaarden om gegevens te blijven delen en verder te onderzoeken op veiligheid bij groepen mensen die in eerste instantie nooit onderdeel uitmaken van tests zoals zwangeren en kinderen.. lijkt me geen ramp
quote:
Van de site van de WHO:
[..]

Van de site van de EMA
[..]

Het klinkt wellicht wat te exotisch om te zeggen dat we nu een experiment met de hele wereld aan het doen zijn, maar onder aan de streep gaat de voorwaardelijke goedkeuring er dus pas na 2 jaar van af en weten we zeker of het de goedkeuring krijgt. In de testfases zijn bepaalde doelgroepen (zoals bijvoorbeeld zwangere vrouwen) niet meegenomen, dus doe nou niet alsof de afgeronde teststadia van de vaccins zaligmakend zijn en daardoor de vaccins 100% veilig zijn.
voorwaarden zijn niks bijzonders
quote:
Mensen zien 2 risico's (Corona of een onbekend vaccin) en maken een weging: welk risico loop ik liever?
prima, maar doe dat dan op basis van feiten en niet op basis van "het is experimenteel" of " het is gentherapie" etc. Voor de groepen die meededen aan de trials is het gewoon veilig. En ondertussen is duidelijk dat dat ook voor zwangeren en kinderen geld t
quote:
Accepteer dat mensen een andere keuze maken dan jij.
Doe ik zeker, maar accepteer dan dat je een weerwoord krijgt
  maandag 28 juni 2021 @ 23:48:46 #86
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_200120183
Een collega van mij had het erover maar ik heb het zelf niet erg nauw op de voet gevolgd.

Wat is een argument tegen het argument dat het op lange termijn mogelijk risico’s met zich meebrengt? Het zou tot 2023 (?) in een testfase zitten en de fase met testen op dierproeven hebben ze overgeslagen. Sommige mensen kregen na het vaccin van de varkensgriep narcolepsie. Hoe zit dat met deze vaccins (niet uitgerekend narcolepsie maar mogelijk iets anders)?

Ben hier wel benieuwd naar.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 00:36:35 #87
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_200120802
quote:
1s.gif Op maandag 28 juni 2021 23:41 schreef devlinmr het volgende:

[..]

voorwaarden om gegevens te blijven delen en verder te onderzoeken op veiligheid bij groepen mensen die in eerste instantie nooit onderdeel uitmaken van tests zoals zwangeren en kinderen.. lijkt me geen ramp
[..]

voorwaarden zijn niks bijzonders
[..]

prima, maar doe dat dan op basis van feiten en niet op basis van "het is experimenteel" of " het is gentherapie" etc. Voor de groepen die meededen aan de trials is het gewoon veilig. En ondertussen is duidelijk dat dat ook voor zwangeren en kinderen geld t
[..]

Doe ik zeker, maar accepteer dan dat je een weerwoord krijgt
Voorwaarden zijn niks bijzonders zeg je hier..... Ik wilde echt niet meer reageren op jou, ik doe het toch.... Laat je nakijken vriend.
Lach met een schone bips
  dinsdag 29 juni 2021 @ 00:40:10 #88
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_200120831
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 23:48 schreef warp995 het volgende:
Een collega van mij had het erover maar ik heb het zelf niet erg nauw op de voet gevolgd.

Wat is een argument tegen het argument dat het op lange termijn mogelijk risico’s met zich meebrengt? Het zou tot 2023 (?) in een testfase zitten en de fase met testen op dierproeven hebben ze overgeslagen. Sommige mensen kregen na het vaccin van de varkensgriep narcolepsie. Hoe zit dat met deze vaccins (niet uitgerekend narcolepsie maar mogelijk iets anders)?

Dat weet echt niemand, en iedereen die het vaccin wil nemen zou het moeten nemen. Maar de lange termijn effecten zijn voor niemand bekent. Of je nou pro vaccin of anti bent. Die keuze zul je zelf moeten nemen om het wel of niet te doen.

Misschien zijn er geen langer termijn effecten wat ik echt hoop, en misschien wel. Niemand weet het, dat is wat veel professionals ook zeggen "We weten het niet".
Lach met een schone bips
pi_200120906
In het begin was ik heel bang voor covid en als er op wonderbaarlijke manier na een paar maandjes al vaccins beschikbaar waren had ik die ook genomen. Naarmate de tijd vorderde begon ik te zien dat dit geen ziekte is om je zorgen over te maken. Als je stopt met lezen van fearporn headlines en gewoon naar de cijfers kijkt kan je er niet omheen dat dit geen levensgevaarlijk virus is. Alleen misschien voor een oudje met 3 onderliggende ziektes - maar die kan gelukkig een vaccin nemen.

De delta variant blijkt de zachtste variant tot nu toe te zijn (volgens cijfers uit de UK) , wat een opluchting zou moeten zijn voor de wereld maar in plaats daarvan word de fearporn alleen maar erger :') dit is 1 groot theater.

https://dossier.substack.(...)deadly-delta-variant
pi_200121084
quote:

Dat het risico op langdurige/chronische klachten na een besmetting een stuk groter is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2021 03:34:50 ]
pi_200121467
quote:

Je collega praat onzin, er zijn helemaal geen stappen overgeslagen, ook de dierproeven niet.
pi_200121560
quote:
Sommige mensen kregen na het vaccin van de varkensgriep narcolepsie.

Nee, men kon toen niet bewijzen dat dit NIET zo was. Iets bewijzen wat er niet is, is zo goed als onmogelijk maar goed.

Er zijn daarna talloze proeven opgezet om een verband aan te tonen, en dat is nooit gelukt.
pi_200121573
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 22:25 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Voor traditionele vaccins geen, voor vaccines die je spike proteine laat aanmaken in je lichaam? Nobody knows, dat weet de hele fucking wereld niet wat dit gaat doen. Het is een experiment. En fijn als mensen er aan mee willen doen, prima echt. Ik niet i.i.g.
Het virus laat je lichaam dat eiwit ook aanmaken.
Waarom is dat dan geen probleem op de langere termijn?
pi_200121589
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 22:16 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Jezus echt? De huidige polio vaccins zijn vele malen veiliger dan dit Covid vaccin...
Bron?

quote:
Die productiefouten kunnen ook in Covid vaccins ontstaan... Zie fabriek Murrica. Maar goed, geloof in wat men je voert en ga mee met je gevoel. Dat is wat ik ook doe.
Nee, het coronavaccin bevat geen virus waarvan je ziek kunt worden.
pi_200121624
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 22:29 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Maar jij gelooft dus dat als we een griepgolf krijgen zoals in 2018, maar dan 9 maanden lang IPV 11 weken, dat we geen maatregelen hadden getroffen en ook niet de hele bevolking hadden gevaccineerd?
Bijzonder...
pi_200121644
quote:

Dierproeven is niet nodig als je op mensen test.
Dit vaccin is op mensen getest.
Narcolepsie is een gevolg van varkensgriep en bij studies naar de gevallen van narcolepsie tijdens die epidemie is er geen verband gevonden tussen het vaccin en narcolepsie, wel mogelijk tussen besmetting met influenza voordat gevaccineerd is en narcolepsie
pi_200122105
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 00:36 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Voorwaarden zijn niks bijzonders zeg je hier..... Ik wilde echt niet meer reageren op jou, ik doe het toch.... Laat je nakijken vriend.
Als je naar de voorwaarden kijkt zijn die inderdaad niks bijzonders. Welke van de voorwaarden storen je zo?
pi_200122135
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 00:40 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Dat weet echt niemand, en iedereen die het vaccin wil nemen zou het moeten nemen. Maar de lange termijn effecten zijn voor niemand bekent. Of je nou pro vaccin of anti bent. Die keuze zul je zelf moeten nemen om het wel of niet te doen.
lange termijn effecten zijn voor aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet aanwezig. Alle onderdelen van het vaccin zijn binnen 3 weken uit je lijf
quote:
Misschien zijn er geen langer termijn effecten wat ik echt hoop, en misschien wel. Niemand weet het, dat is wat veel professionals ook zeggen "We weten het niet".
Ze zeggen, we weten het niet maar het is zeer onwaarschijnlijk
pi_200122145
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Dat bloedhonden verhaal is toch leuk... Ik geniet er altijd wel van.
Waarom verdedig je jezelf eigenlijk?
Ik zou daar niet aan beginnen...
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_200122160
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 00:53 schreef Frenky893 het volgende:
In het begin was ik heel bang voor covid en als er op wonderbaarlijke manier na een paar maandjes al vaccins beschikbaar waren had ik die ook genomen. Naarmate de tijd vorderde begon ik te zien dat dit geen ziekte is om je zorgen over te maken. Als je stopt met lezen van fearporn headlines en gewoon naar de cijfers kijkt kan je er niet omheen dat dit geen levensgevaarlijk virus is. Alleen misschien voor een oudje met 3 onderliggende ziektes - maar die kan gelukkig een vaccin nemen.

De delta variant blijkt de zachtste variant tot nu toe te zijn (volgens cijfers uit de UK) , wat een opluchting zou moeten zijn voor de wereld maar in plaats daarvan word de fearporn alleen maar erger :') dit is 1 groot theater.

https://dossier.substack.(...)deadly-delta-variant
De Delta variant is een bewijs dat vaccinatie helpt. Wat je echter wil is dat zo'n virus ongecontroleerd rondwaart. Mensen met verminderde weerstand zoals kankerpatiënten, mensen met een transplantatie, mensen met een nierziekte, COPD, etc etc kunnen wel allemaal gevaccineerd zijn maar lopen nog steeds veel risico.

Het siert mensen dus als ze zelfs als ze niet tot de risicogroep horen zich laten vaccineren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')