Altijd link om iets te zeggen over andermans kinderen inderdaad. Hoe terecht die opmerking ook is in je ogenquote:Op maandag 28 juni 2021 14:04 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Die groep is ontzettend klein, dat is gewoon niet noemenswaardig. Mensen worden steeds ongezonder... zitten meer, bewegen minder en eten ongezond voedsel. Simpel zat. En dat kost ook gigantisch veel voor de zorg. Een virus zoals corona treft vooral mensen die ongezond of zwakker zijn, dus in dat opzicht (en dat is de reden dat ik er over begon) is het gewoon eerlijk. Daarom vind ik het raar dat er relatief weinig reclame wordt gemaakt over zorgen dat je gezond leeft. Vooral als ik zie hoeveel nieuws en reclame we al langer dan een jaar iedere dag zien over corona cijfers en gerelateerde onzin.
Als roker word je steeds erger aangekeken en als je in de buurt van een kind rookt en kun je ter plekke worden uitgescholden, maar als je je kinderen vet mest mag niemand er wat van zeggen.
Zelfs Lidl heeft het verwerkt in hun reclame campagne.quote:Op maandag 28 juni 2021 14:04 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Die groep is ontzettend klein, dat is gewoon niet noemenswaardig. Mensen worden steeds ongezonder... zitten meer, bewegen minder en eten ongezond voedsel. Simpel zat. En dat kost ook gigantisch veel voor de zorg. Een virus zoals corona treft vooral mensen die ongezond of zwakker zijn, dus in dat opzicht (en dat is de reden dat ik er over begon) is het gewoon eerlijk. Daarom vind ik het raar dat er relatief weinig reclame wordt gemaakt over zorgen dat je gezond leeft. Vooral als ik zie hoeveel nieuws en reclame we al langer dan een jaar iedere dag zien over corona cijfers en gerelateerde onzin.
Als roker word je steeds erger aangekeken en als je in de buurt van een kind rookt en kun je ter plekke worden uitgescholden, maar als je je kinderen vet mest mag niemand er wat van zeggen.
Deze reactie is te dom om op te reageren, sorry.quote:Op maandag 28 juni 2021 10:04 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Waarmee je bewijst geen idee te hebben hoe een vaccin werkt
Maar zou je dus bijvoorbeeld je kind liever Polio laten doormaken dan het te vaccineren?
Want?quote:Op maandag 28 juni 2021 19:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Deze reactie is te dom om op te reageren, sorry.
Misschien omdat Polio vaccines afdoende getest zijn?quote:Op maandag 28 juni 2021 19:50 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Want?
Natuurlijke weerstand is toch beter? Bovendien is de kans om te overlijden aan polio lager dan bij COVID19
Covid vaccins hebben dezelfde tests doorlopenquote:Op maandag 28 juni 2021 19:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Misschien omdat Polio vaccines afdoende getest zijn?
Neuh... Meer lamme mensen, meer misvormingen, meer geboortes grotere gezinnenquote:Op maandag 28 juni 2021 19:55 schreef Zwolsboy het volgende:
Hoe zou de wereld eruit hebben gezien als er nooit vaccins uitgevonden waren?
Ik denk een stuk groener, stuk mooier, fors meer dieren.
Maar nee de mens is een gestoord iets wat zichzelf op 1 zet, zelfs 100 varkens in een fikkende stal met een baby de varkens mogen wegfikken maar de baby moet gered worden...
Die is minder goed getest dan de corona vaccins.quote:Op maandag 28 juni 2021 19:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Misschien omdat Polio vaccines afdoende getest zijn?
Nee, minder welvaart, waardoor meer vervuiling.quote:Op maandag 28 juni 2021 19:55 schreef Zwolsboy het volgende:
Hoe zou de wereld eruit hebben gezien als er nooit vaccins uitgevonden waren?
Ik denk een stuk groener, stuk mooier, fors meer dieren.
Maar nee de mens is een gestoord iets wat zichzelf op 1 zet, zelfs 100 varkens in een fikkende stal met een baby de varkens mogen wegfikken maar de baby moet gered worden...
quote:Op maandag 28 juni 2021 20:32 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Covid vaccins hebben dezelfde tests doorlopen
Kansloos deze discussie, succes ermee en hoop dat het goed aflooptquote:Op maandag 28 juni 2021 20:32 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Covid vaccins hebben dezelfde tests doorlopen
Jezus echt? De huidige polio vaccins zijn vele malen veiliger dan dit Covid vaccin... Die productiefouten kunnen ook in Covid vaccins ontstaan... Zie fabriek Murrica. Maar goed, geloof in wat men je voert en ga mee met je gevoel. Dat is wat ik ook doe.quote:Op maandag 28 juni 2021 20:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die is minder goed getest dan de corona vaccins.
Daarnaast kent het vaccin enkele schandalen door productiefouten, waardoor kinderen polio kregen van het vaccin.
Natuurlijk, want wij mensen fixen het wel.... Iets met onder een steen....quote:Op maandag 28 juni 2021 20:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, minder welvaart, waardoor meer vervuiling.
Verder zet elk dier zijn eigen soort op 1.
Je ontkent dat ze goedgekeurd zijn wereldwijd? En je ontkent dat ze aan dezelfde eisen moesten voldoen als alle andere vaccins ooit?quote:Op maandag 28 juni 2021 22:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Kansloos deze discussie, succes ermee en hoop dat het goed aflooptIk ga er niet eens meer op in.
bron?quote:Op maandag 28 juni 2021 22:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jezus echt? De huidige polio vaccins zijn vele malen veiliger dan dit Covid vaccin
Ik ga vooral af op betrouwbaarheid van bronnen en vertrouwen in wetenschap en wantrouwen tav alternatieve media die geen enkel bewijs hebben kunnen leverenquote:... Die productiefouten kunnen ook in Covid vaccins ontstaan... Zie fabriek Murrica. Maar goed, geloof in wat men je voert en ga mee met je gevoel. Dat is wat ik ook doe.
Goedgekeurd voor noodgebruik voor een ziekte die dezelfde fatality rate als de griep heeft... Leer de cijfers en kom terug. Geen long term effects studies mogelijk want, prikken prikken prikken.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:18 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Je ontkent dat ze goedgekeurd zijn wereldwijd? En je ontkent dat ze aan dezelfde eisen moesten voldoen als alle andere vaccins ooit?
Noem eens een lange termijn effect van een vaccinquote:Op maandag 28 juni 2021 22:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Goedgekeurd voor noodgebruik voor een ziekte die dezelfde fatality rate als de griep heeft... Leer de cijfers en kom terug. Geen long term effects studies mogelijk want, prikken prikken prikken.
De MSM is beter? Die voeren hun eigen propaganda, net als non MSM.. Misschien ligt de waarheid wel in het midden. Ik wacht het daarom lekker af.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:20 schreef devlinmr het volgende:
[..]
bron?
[..]
Ik ga vooral af op betrouwbaarheid van bronnen en vertrouwen in wetenschap en wantrouwen tav alternatieve media die geen enkel bewijs hebben kunnen leveren
Nee, gewoon goedgekeurd.wellicht moet je je er eens in verdiepen wat dat noodgebruik inhoudquote:Op maandag 28 juni 2021 22:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Goedgekeurd voor noodgebruik voor een ziekte die dezelfde fatality rate als de griep heeft... Leer de cijfers en kom terug. Geen long term effects studies mogelijk want, prikken prikken prikken.
Voor traditionele vaccins geen, voor vaccines die je spike proteine laat aanmaken in je lichaam? Nobody knows, dat weet de hele fucking wereld niet wat dit gaat doen. Het is een experiment. En fijn als mensen er aan mee willen doen, prima echt. Ik niet i.i.g.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Noem eens een lange termijn effect van een vaccin
Jij snapt er echt helemaal geen zak van, laat maar. En ik wens je het beste echt.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:25 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Nee, gewoon goedgekeurd.
Fatality rate is vele malen hoger.
Oversterfte 2020 vs 2018 is een factor 5
(15k vs 3k)
Laat ik je dan nog even nadenken over de lengte van een griepseizoen en de lengte van dit "covid" seizoen. Reken dan de extra doden nog eens na, en ook de leeftijdscategorie.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:25 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Nee, gewoon goedgekeurd.
Fatality rate is vele malen hoger.
Oversterfte 2020 vs 2018 is een factor 5
(15k vs 3k)
Vertel waar heb ik het mis.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij snapt er echt helemaal geen zak van, laat maar. En ik wens je het beste echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |