Zeg ik dat? Mijn punt is dat je het met mij eens bent, maar dat wil jij niet inzien/toegevenquote:Op zondag 18 juli 2021 10:57 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Welke problemen wuif ik precies weg dan?
Maar strenger straffen is helemaal niet effectief dus het is vooral dom om dat te willen.quote:Op zondag 18 juli 2021 10:45 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Grappig dat je bij strafmaat wel een voorstander bent van Zachte Heelmeesters, maar hier streng wilt zijn
Strafrecht is toch wel even iets anders. Dat is appels met bloemkolen vergelijken.quote:Op zondag 18 juli 2021 10:45 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Grappig dat je bij strafmaat wel een voorstander bent van Zachte Heelmeesters, maar hier streng wilt zijn
Bij een interview krijg je weerwoord. Dat is kennelijk niet de bedoeling.quote:Op maandag 26 juli 2021 04:48 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Kan hij niet beter gewoon een keer een interview geven ipv een speech?
Gelul, Omtzigt heeft voordat ie ziek werd heel erg veel interviews gegeven.quote:Op maandag 26 juli 2021 08:55 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Bij een interview krijg je weerwoord. Dat is kennelijk niet de bedoeling.
Ben overigens wel benieuwd. Nieuwe partij aankondigen met een nieuwe visie op de samenleveing?
Nu kiest ie toch voor een speech. Dus wat is er gelul dan?quote:Op maandag 26 juli 2021 09:13 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Gelul, Omtzigt heeft voordat ie ziek werd heel erg veel interviews gegeven.
volgens mij is dit niet de woordkeuze van Pieter Omtzigt maar van thepostonline die niet per see bekend staan om hun objectieve nieuwsberichtenquote:Op maandag 26 juli 2021 09:31 schreef capricia het volgende:
De man is opgestapt bij het CDA. Vertegenwoordigt nu 1 zetel. En zit gewoon ziek thuis.
Ik vind 'spreekt de natie toe' nogal wat over het paard getild. Opvallende woordkeuze op zijn minst.
Dit persberichtquote:Op maandag 26 juli 2021 10:14 schreef Leandra het volgende:
Het gaat dus hierom:
http://persberichten.depe(...)de-in-amsterdam.html
Hij houdt een rede op de G10 van de economie & filosofie.
Daar zal hij wel voor gevraagd zijn.
Die kop van TPO slaat nergens op.
quote:Op maandag 26 juli 2021 08:55 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Bij een interview krijg je weerwoord. Dat is kennelijk niet de bedoeling.
Ben overigens wel benieuwd. Nieuwe partij aankondigen met een nieuwe visie op de samenleveing?
Hij spreekt gewoon op een congres, even doorklikken bij TPO was voldoende geweest om dat te achterhalen, maar laten we dat niet doen en allerlei nonsens verzinnen...quote:Pieter Omzigt beantwoordt ook vragen na de rede. Vragen kunnen ook schriftelijk worden ingestuurd.
God. Die spelfouten ook.quote:Op maandag 26 juli 2021 10:14 schreef Leandra het volgende:
Het gaat dus hierom:
Top! Wilde dit postenquote:Op maandag 26 juli 2021 10:14 schreef Leandra het volgende:
Het gaat dus hierom:
Men reageert nogal geprikkeld op mijn opmerking dat je bij een speech geen weerwoord krijgt. Ik ben benieuwd hoe men anders dacht te kunnen speechen. Schijnbaar zijn meerdere user hier over 1 of meerdere dingen erg gefrustreerd of negatief geladen en denken dit op mij te kunnen projecteren. Door aan te nemen dat ik de opmerking negatief bedoel. Hierbij het verzoek dat soort negativiteit en valse aannames niet op mij te richten. Bedankt alvast!quote:Op maandag 26 juli 2021 10:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Hij spreekt gewoon op een congres, even doorklikken bij TPO was voldoende geweest om dat te achterhalen, maar laten we dat niet doen en allerlei nonsens verzinnen...
You reap what you sow.quote:Op maandag 26 juli 2021 11:10 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Men reageert nogal geprikkeld op mijn opmerking dat je bij een speech geen weerwoord krijgt. Ik ben benieuwd hoe men anders dacht te kunnen speechen. Schijnbaar zijn meerdere user hier over 1 of meerdere dingen erg gefrustreerd of negatief geladen en denken dit op mij te kunnen projecteren. Door aan te nemen dat ik de opmerking negatief bedoel. Hierbij het verzoek dat soort negativiteit en valse aannames niet op mij te richten. Bedankt alvast!
Het orakel spreektquote:Op maandag 26 juli 2021 09:31 schreef capricia het volgende:
De man is opgestapt bij het CDA. Vertegenwoordigt nu 1 zetel. En zit gewoon ziek thuis.
Ik vind 'spreekt de natie toe' nogal wat over het paard getild. Opvallende woordkeuze op zijn minst.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |