Op een parkeerplaats ookquote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:49 schreef FANNN het volgende:
Wel een droom met die ene idioot... Ratelband Tjakka!![]()
Maar geen sex........ wel een beetje vrijen op een parkeekplaats![]()
En een droom met P.RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRV. de Vries op een bankje
[ afbeelding ]
Ik werd ook een keer naast een Fokker.........quote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:53 schreef Deisy het volgende:
[..]
Op een parkeerplaats ook![]()
Ik alleen maar met Chris Martin
toch niet tong80?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:54 schreef FANNN het volgende:
[..]
[..]
Ik werd ook een keer naast een Fokker.........![]()
In mijn droom dan......... maar dat was héél lang geleden
Nee, die nietquote:
afgekikt toch?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:55 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Die zit al jaren in een delerium.
Ik hoop het oprechtquote:
Ik heb ook mn twijfels.. meende gelezen te hebben dat ie voor een 2e keer ging ..quote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:57 schreef FANNN het volgende:
[..]
Ik hoop het oprechtmaar ik weet het niet..........
Toen zat ik op de basisschoolquote:Op zaterdag 26 juni 2021 01:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Was je ten tijde van be here now al geboren?
Ja dan moet je toch wat hequote:Op zaterdag 26 juni 2021 01:00 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
De arme jongen mag bijna nergens anders nog posten.
Wij hadden wel mooi schoolpleinquote:
Nou, dat vind ik ook, zij is echt een mooie vrouwquote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:52 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Voor Willem, heeft ie goed gedaan.
Wie?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:54 schreef FANNN het volgende:
[..]
Ik werd ook een keer naast een Fokker.........![]()
In mijn droom dan......... maar dat was héél lang geleden
Misschien even een lijstje met regeltjes in de OP zetten?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 01:04 schreef Deisy het volgende:
Ook hier maken we geen drama over kapen, hunten en tt's.
Ik merk hetquote:Op zaterdag 26 juni 2021 01:04 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Dan kom je in 40+ terecht en we vangen ook alles op hier.
stoere praat, geloof ik niks van.quote:
Ja wie? Denk je écht dat ik dat ga zeggen?quote:
Regels?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 01:05 schreef shiitake het volgende:
[..]
Misschien even een lijstje met regeltjes in de OP zetten?![]()
Truste Piet!quote:
Ik zei gisteren al dat dit geen DTS isquote:Op zaterdag 26 juni 2021 01:05 schreef shiitake het volgende:
[..]
Misschien even een lijstje met regeltjes in de OP zetten?![]()
Dus vandaag twee keer geslapen?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 01:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik daar alleen van kan dromen
quote:
Het was te proberenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 01:06 schreef FANNN het volgende:
[..]
Ja wie? Denk je écht dat ik dat ga zeggen?![]()
Nee dat ga ik niet zeggen, dat is een geheimpje met mezelf
Je zei ook zijquote:Op zaterdag 26 juni 2021 01:09 schreef MCH het volgende:
[..]
de dag is pas 69 minuten oud (haha, ik zij 69)
Jij of zij?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 01:09 schreef MCH het volgende:
[..]
de dag is pas 69 minuten oud (haha, ik zij 69)
Tompouce heeft ook niet geholpen?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 01:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij denk ik, ik kan 's avonds niet meer!
Heb je 4 accounts met verschillende verjaardagen ingevuld?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 01:15 schreef chufi het volgende:
Ik heb een HEMA tegoed kaart voor 4 tompoezen ...
jij waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 26 juni 2021 01:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je 4 accounts met verschillende verjaardagen ingevuld?
Dat zijn de smerigste tompoezen die er bestaan...... Gadverdammequote:Op zaterdag 26 juni 2021 01:15 schreef chufi het volgende:
Ik heb een HEMA tegoed kaart voor 4 tompoezen ...
Ik mag er gelukkig ook wat anders voor halenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 01:21 schreef FANNN het volgende:
[..]
Dat zijn de smerigste tompoezen die er bestaan...... Gadverdamme![]()
Geef mij maar een plak Bananenbrood
wat dan?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik mag er gelukkig ook wat anders voor halen
Hey GG, Ja zoals altijd hequote:
Tsja. Even wat drinken en even hier kijken...quote:Op zaterdag 26 juni 2021 05:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey GG, Ja zoals altijd he
JIj bent ook van de vroege op je vrije dag!
Ga je zo nog weer terug naar bed?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 05:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja. Even wat drinken en even hier kijken...
Poeh, da's vroeg... Wat erg als je zo slecht kunt slapen. Ja ik ga zo nog even weer plat.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 05:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je zo nog weer terug naar bed?
Ik zat om 3.30 uur al weer met een bak koffie naar buiten te staren
O dat is lekker als je dat kan, voor zo dan sweet dreams en slaap lekkerquote:Op zaterdag 26 juni 2021 05:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Poeh, da's vroeg... Wat erg als je zo slecht kunt slapen. Ja ik ga zo nog even weer plat.
Dank je. Hopelijk komen er snel mensen hier, wordt het wat gezeligger.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 05:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is lekker als je dat kan, voor zo dan sweet dreams en slaap lekker
Hier zijn ze nooit zo van de vroege, en ik geef ze ook geen ongelijk. Slapen is beter dan hier hangen in de vroege morgenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 05:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dank je. Hopelijk komen er snel mensen hier, wordt het wat gezeligger.
Heer GG,hoe was uw week?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 05:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jaaaa, ook al zo vroeg. mogguh.
Ik moet vandaag een fietsslot door zien te krijgen, en heb daar zelf niet de tools voor.quote:
Ja, Nederland heeft genoeg mooie plekjes.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 06:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik wil nog wel even op vakantie ja. Maar dit wordt waarschijnlijk wel in eigen land. Ook niet erg, er is genoeg dingen te zien.
En jij?
Nee, snap ik. Nou de mondkapjes kunnen af vandaag... Benieuwd voor hoe lang want in Israel moeten ze alweer op... Terwijl het daar zo voortvarend ging met vaccineren...quote:Op zaterdag 26 juni 2021 06:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, Nederland heeft genoeg mooie plekjes.
Nee, ik ga niet op vakantie, ga niet zo heel vaak.
En nu met die coronashit helemaal niet.
IK hou hem nog lekker op als ik ga winkelen. Ik vind alles in een keer zo snel gaan.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 06:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, snap ik. Nou de mondkapjes kunnen af vandaag... Benieuwd voor hoe lang want in Israel moeten ze alweer op... Terwijl het daar zo voortvarend ging met vaccineren...
Ja, dat gaat gebeuren...quote:Op zaterdag 26 juni 2021 06:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK hou hem nog lekker op als ik ga winkelen. Ik vind alles in een keer zo snel gaan.
IK hou mijn hart vast voor na de vakantie, wie wat weer mee terug neemt.
Best wel veel.Bringing the Delta in.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 06:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK hou hem nog lekker op als ik ga winkelen. Ik vind alles in een keer zo snel gaan.
IK hou mijn hart vast voor na de vakantie, wie wat weer mee terug neemt.
Morguh Pullupquote:
Goedemorgen.quote:
Net een huifkar.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 06:14 schreef pullup het volgende:
This incredibly preserved 4,000 year old wagon made of just oakwood, unearthed in the Lchashen village near Lake Sevan, Armenia. It is among oldest wagons in the world.
[ afbeelding ]
Mooi gemaakt, deed mij denken aan de Flinstones, Wilmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 26 juni 2021 06:14 schreef pullup het volgende:
This incredibly preserved 4,000 year old wagon made of just oakwood, unearthed in the Lchashen village near Lake Sevan, Armenia. It is among oldest wagons in the world.
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 26 juni 2021 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi gemaakt, deed mij denken aan de Flinstones, Wilmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Deze heb ik vanmorgen in het echt gezien. Maar ze rende snel weg toen ze mij zagen.quote:
Leuk! En ja, dat wegrennen doen ze altijd.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 08:21 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Deze heb ik vanmorgen in het echt gezien. Maar ze rende snel weg toen ze mij zagen.
Nog geen make-up op?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 08:21 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Deze heb ik vanmorgen in het echt gezien. Maar ze rende snel weg toen ze mij zagen.
Vanaf volgende week zaterdag verdwijnt de mondkapjesplicht en vervalt ook het advies om thuis te werken, mits er anderhalve meter afstand kan worden gehouden. Haagse bronnen melden dat aan de NOS. Dat betekent bijvoorbeeld dat de mondkapjes in het openbaar vervoer voorlopig blijven.quote:
Vanaf vandaagquote:
nee vandaag gaat dit inquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 26 juni 2021 08:05 schreef D. het volgende:
Ik moest toch een beetje glimlachen bij de TT
Hier ook, was al lekker buitenquote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanaf vandaag
Was net al in de winkel niemand meer een mondkapje op.
Mooiiiiiiiiiiiiiquote:
Morguh MrsLquote:
Vond het toch eng, wilde een masker opzetten maar dan was ik de enige, dat heeft dan ook geen zin.quote:
Jawel, want dan houd je geen 1,5 meter afstand.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Dus ik hoef geen mondkapje op als ik straks ga prikken?
Daar nog wel las ikquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Dus ik hoef geen mondkapje op als ik straks ga prikken?
quote:
Oh nja had hem sowieso wel voor de zekerheid meegenomenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:05 schreef Deisy het volgende:
[..]
Jawel, want dan houd je geen 1,5 meter afstand.
Prikken!
In de winkel doen ze dat ook niet, ook die 1.5 meter strepen zijn verdwenen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:05 schreef Deisy het volgende:
[..]
Jawel, want dan houd je geen 1,5 meter afstand.
Prikken!
Ik denk niet dat je corona krijgt van even snel langs iemand een pakje boter uit het schap pakkenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In de winkel doen ze dat ook niet, ook die 1.5 meter strepen zijn verdwenen.
strepen? al heel lang niet meer gezienquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In de winkel doen ze dat ook niet, ook die 1.5 meter strepen zijn verdwenen.
Ook geen verplichte karretjes meer?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond het toch eng, wilde een masker opzetten maar dan was ik de enige, dat heeft dan ook geen zin.
Ik ookquote:Op zaterdag 26 juni 2021 08:05 schreef D. het volgende:
Ik moest toch een beetje glimlachen bij de TT
Dat ligt aan jouw ogenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:08 schreef chufi het volgende:
[..]
strepen? al heel lang niet meer gezien
We zijn voor de rest gewoon nog Oranje hoorquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
niets engs aan nederland staat op groen
Deels geel nog, maar zal een week of 3 duren voordat we weer rood zijnquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
niets engs aan nederland staat op groen
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:10 schreef chufi het volgende:
[..]
We zijn voor de rest gewoon nog Oranje hoor
Zonnestraaltjequote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Deels geel nog, maar zal een week of 3 duren voordat we weer rood zijn
hoiquote:
Je moet ook weer een muntje gebruikenquote:
Ik moet wachten totdat m´n vriendin wat maaktquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:14 schreef Deisy het volgende:
[..]
Goedemorgen jongen, heb je al ontbeten?
Tot na het EKquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:10 schreef chufi het volgende:
[..]
We zijn voor de rest gewoon nog Oranje hoor
Goedemorgen je bent 1 vd weinigen hier die tegen mij typtquote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Deels geel nog, maar zal een week of 3 duren voordat we weer rood zijn
Dat gevoel ken ik, zit je er mee?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Goedemorgen je bent 1 vd weinigen hier die tegen mij typt
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Niet echt viel mij alleen al dagen opquote:
hoi Goedemorgenquote:
Ik heb geen idee, maar vind het geen fijn gevoelquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:08 schreef Deisy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je corona krijgt van even snel langs iemand een pakje boter uit het schap pakken
Kun jezelf toch ook?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik moet wachten totdat m´n vriendin wat maakt
Ga d'r wakker maken danquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik moet wachten totdat m´n vriendin wat maakt
Jawel maar het smaakt beter als het voor je gemaakt wordt. En je gaat b.v. niet twee keer broodjes in de oven doen.quote:
En Heel Sydney weer in lockdown wegens een uitbraakquote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:14 schreef Deisy het volgende:
[..]
Goedemorgen jongen, heb je al ontbeten?
Goedemorgen Calimero, ik zie chufi en D. ook op je reageren hoorquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
In die contreien gaan ze toch al ongeveer in lockdown na 6 besmettingen ofzoquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En Heel Sydney weer in lockdown wegens een uitbraak
https://www.telegraaf.nl/(...)wege-corona-uitbraak
precies nu doorpakken geen lock downs meer maar voor uitquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:18 schreef MCH het volgende:
[..]
In die contreien gaan ze toch al ongeveer in lockdown na 6 besmettingen ofzo
Beter, gelijk de kop in drukken die hapquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:18 schreef MCH het volgende:
[..]
In die contreien gaan ze toch al ongeveer in lockdown na 6 besmettingen ofzo
Tip van de week! Maak voor haar een ontbijtjequote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:17 schreef MCH het volgende:
[..]
Jawel maar het smaakt beter als het voor je gemaakt wordt. En je gaat b.v. niet twee keer broodjes in de oven doen.
Je moet ze ook alles voorkauwen hequote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:21 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Tip van de week! Maak voor haar een ontbijtje
We weten het niet, dus nu maar lekker genieten van wat wel kan en mag......of niet, dat is ook een mogelijkheid.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
denk dat nederland niet zo snel meer in lockdown wilt en gaat
precies voor festival kaartjes is het bijna oorlogquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:23 schreef Deisy het volgende:
[..]
We weten het niet, dus nu maar lekker genieten van wat wel kan en mag......of niet, dat is ook een mogelijkheid.
Dat moest hier al weer een tijdje bij de AH, enig winkel die de winkelwagens steeds schoonmaakte was bij de Poieszquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:14 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Je moet ook weer een muntje gebruiken
goedemorgenquote:
Ik vermoed hij zelf nietquote:
Vooral met de warmte , was het niet fijn zo een mondkapje.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ben blij met die afgeschafte mondkapjes. enz...
Morguh CHanelquote:
Dat is wel weer wennen, ik zag het afgelopen week ook al bij Lidl, niemand houdt dar nog rekening mee, allemaal jammerende mensen bij die karretjesquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:14 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Je moet ook weer een muntje gebruiken
tijdens het begeleiden van bewoners douche moment ging bijna outquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:26 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Vooral met de warmte , was het niet fijn zo een mondkapje.
Misschien heeft hij nog een tompouce over van gisteravondquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed hij zelf nietals je al geen ontbijt kan maken voor jezelf
gebruiken als onderbroek chufi?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:27 schreef chufi het volgende:
Maar wat doe ik nu met al die mondkapjes die ik nog over heb.......?
Bij AH zitten ze sinds gister weer vast , maar je was het zo gewend nu steeds weer het muntje zoeken.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat moest hier al weer een tijdje bij de AH, enig winkel die de winkelwagens steeds schoonmaakte was bij de Poiesz
Bewaren voor de volgende lockdownquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:27 schreef chufi het volgende:
Ik zou ze sowieso bewaren, voor het geval dat je ze ineens wel weer moet dragen..quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:27 schreef chufi het volgende:
Dat had ik ook jaquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:28 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Bij AH zitten ze sinds gister weer vast , maar je was het zo gewend nu steeds weer het muntje zoeken.
Bewaren voor straksquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:27 schreef chufi het volgende:
Hey Dajquote:
Bewaren voor novemberquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:27 schreef chufi het volgende:
Er waren meerdere supermarkten waar het sowieso nog moestquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:26 schreef Deisy het volgende:
[..]
Dat is wel weer wennen, ik zag het afgelopen week ook al bij Lidl, niemand houdt dar nog rekening mee, allemaal jammerende mensen bij die karretjes
Klopt had het ook steeds geen een bij mij, maar gelukkig kan een muntje vragen of er stond een bakje waar muntjes in zatenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:28 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Bij AH zitten ze sinds gister weer vast , maar je was het zo gewend nu steeds weer het muntje zoeken.
Gewoon dragen, tot ze op zijnquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:27 schreef chufi het volgende:
Bewaren voor de volgende rondequote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:27 schreef chufi het volgende:
Hier was alles muntvrij, maar dit is ook een beetje een gehuchtquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:29 schreef D. het volgende:
[..]
Er waren meerdere supermarkten waar het sowieso nog moest
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
tijdens het begeleiden van bewoners douche moment ging bijna out
Hey Bosquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bewaren voor de volgende lockdown
klopt werd erg benauwd in badkamer en dat keer 8 bewonersquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:30 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]dat is nog erger met warm water .
boompieeeequote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bewaren voor de volgende lockdown
Ja, precies, in tegenstelling tot de metropolen die ik doorgaans bezoekquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:30 schreef Deisy het volgende:
[..]
Hier was alles muntvrij, maar dit is ook een beetje een gehucht
Goed ideequote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:31 schreef chufi het volgende:
Ik denk dat ik die mondkapjes nog wel even bewaar
wat een goed ideequote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:31 schreef chufi het volgende:
Opschepperquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, precies, in tegenstelling tot de metropolen die ik doorgaans bezoek
ga uit van positieve en moet op vakantie in najaarquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:32 schreef Mrsloveable het volgende:
Het is gewoon te hopen dat het in het najaar mee gaat vallen qua golf
Hier zitten ze al weer een tijdje aan de ketting ... maar ik neem toch altijd al een mandjequote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:30 schreef Deisy het volgende:
[..]
Hier was alles muntvrij, maar dit is ook een beetje een gehucht
Dat ja. Ik wil dit jaar echt wel op vakantie in oktober...quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:32 schreef Mrsloveable het volgende:
Het is gewoon te hopen dat het in het najaar mee gaat vallen qua golf
quote:
quote:
Als we eind van het jaar nog zo in het groen staan, dan ga ik pas juichenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ga uit van positieve en moet op vakantie in najaar
Gisteren al gedaanquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:33 schreef Deisy het volgende:
Gaan jullie nog maar even door over corona, dan ga ik mijn bed verschonen
Zou ik wel doen ja... ik wil de goede sfeer niet verpesten maar eh....quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:31 schreef chufi het volgende:
Vele met jou denk ik, waar wil je naar toe ?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dat ja. Ik wil dit jaar echt wel op vakantie in oktober...
Succes Deesquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:33 schreef Deisy het volgende:
Gaan jullie nog maar even door over corona, dan ga ik mijn bed verschonen
snap ik maar ben blij met alle versoepelingen al ben corona zat het gedoe erover enz . liever weer naar normaalquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als we eind van het jaar nog zo in het groen staan, dan ga ik pas juichen
Sowieso weer terug na het normalequote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
snap ik maar ben blij met alle versoepelingen al ben corona zat het gedoe erover enz . liever weer naar normaal
ja lang genoeg geduurd tochquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Sowieso weer terug na het normale
Toscane.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vele met jou denk ik, waar wil je naar toe ?
percentages zeggen weinig ... 40% van hoeveel? daarnaast heb ik al een QR-code en lees dat de vaccins ook de Indiaase variant de baas kunnenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:34 schreef FANNN het volgende:
[..]
Zou ik wel doen ja... ik wil de goede sfeer niet verpesten maar eh....
Delta-variant nu al 40 procent van de besmettingen in Amsterdam
Bij ruim 40 procent van de positieve coronatesten die bij de GGD in Amsterdam zijn afgenomen, is de besmettelijker Delta-variant van het virus aangetroffen. Dat vertelt Yvonne van Duijnhoven, hoofd infectieziekten van de Amsterdamse GGD aan het ANP. Vorige week meldde coronaminister Hugo de Jonge nog dat in de grote steden 10 procent van het aantal coronabesmettingen van deze variant kan zijn.
Het gaat om een voorlopige uitslag van een steekproef van de testmonsters uit de week die liep tot 20 juni, die de GGD door het Amsterdam UMC heeft laten analyseren. Zo’n honderd monsters werden bekeken. In de steekproef van een week eerder werd nog maar in 7 procent van de gevallen de Delta-variant aangetroffen.
De Delta-variant, eerder de ’Indiase variant’ genoemd, kan volgens Van Duijnhoven volgende week al dominant zijn in de hoofdstad. Uit onderzoek is gebleken dat de huidige vaccins bestand zijn tegen de Delta-variant.
Daling vertraagt
Het totaal aantal positieve besmettingen in Amsterdam blijft dalen, maar wel steeds minder snel. Vorige week ging het om een daling van 4 procent ten opzichte van de week ervoor. Landelijk meldde het RIVM over ongeveer dezelfde periode een daling van het aantal besmettingen van 36 procent ten opzichte van een week eerder. In Amsterdam is het aantal besmettingen onder jongeren van 13 tot 18 jaar zelfs alweer aan het toenemen, aldus Van Duijnhoven.
Vooral jongeren die op vakantie gaan in Albufeira (Portugal) en Mallorca nemen de Delta-variant mee naar de hoofdstad. Van de besmettingen onder deze groepen worden aparte steekproeven geanalyseerd. Van de besmette jongeren die terugkwamen van het Spaanse eiland nam volgens de laatste analyses 90 procent de Delta-variant mee. Van de jongeren die terugkwamen uit Albufeira gaat het om ongeveer de helft.
Of het deze jongeren zijn die het aantal gevallen van de Delta-variant zo rap doen stijgen onder alle Amsterdammers is moeilijk te zeggen, aldus Van Duijnhoven. „Deze variant circuleert al weken in Nederland.” Volgens haar is de snelle verspreiding van de variant niet direct reden tot paniek. „De absolute aantallen besmettingen blijven nog wel dalen. En we zijn volop aan het vaccineren. Bovendien is het zomer, waardoor het virus minder makkelijk rondgaat.” Het wordt volgens haar wel „spannend” wanneer het straks weer kouder wordt. Volgens Van Duijnhoven gaat de verspreiding van de Delta-variant „zoals verwacht. We zagen ditzelfde beeld bij de opmars van de Alfa-variant, voorheen de Britse variant genoemd.”
Niet te vroeg juichen idd.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:34 schreef FANNN het volgende:
[..]
Bij ruim 40 procent van de positieve coronatesten die bij de GGD in Amsterdam zijn afgenomen, is de besmettelijker Delta-variant van het virus aangetroffen. Dat vertelt Yvonne van Duijnhoven, hoofd infectieziekten van de Amsterdamse GGD aan het ANP. Vorige week meldde coronaminister Hugo de Jonge nog dat in de grote steden 10 procent van het aantal coronabesmettingen van deze variant kan zijn.
Het gaat om een voorlopige uitslag van een steekproef van de testmonsters uit de week die liep tot 20 juni, die de GGD door het Amsterdam UMC heeft laten analyseren. Zo’n honderd monsters werden bekeken. In de steekproef van een week eerder werd nog maar in 7 procent van de gevallen de Delta-variant aangetroffen.
De Delta-variant, eerder de ’Indiase variant’ genoemd, kan volgens Van Duijnhoven volgende week al dominant zijn in de hoofdstad. Uit onderzoek is gebleken dat de huidige vaccins bestand zijn tegen de Delta-variant.
Daling vertraagt
Het totaal aantal positieve besmettingen in Amsterdam blijft dalen, maar wel steeds minder snel. Vorige week ging het om een daling van 4 procent ten opzichte van de week ervoor. Landelijk meldde het RIVM over ongeveer dezelfde periode een daling van het aantal besmettingen van 36 procent ten opzichte van een week eerder. In Amsterdam is het aantal besmettingen onder jongeren van 13 tot 18 jaar zelfs alweer aan het toenemen, aldus Van Duijnhoven.
Vooral jongeren die op vakantie gaan in Albufeira (Portugal) en Mallorca nemen de Delta-variant mee naar de hoofdstad. Van de besmettingen onder deze groepen worden aparte steekproeven geanalyseerd. Van de besmette jongeren die terugkwamen van het Spaanse eiland nam volgens de laatste analyses 90 procent de Delta-variant mee. Van de jongeren die terugkwamen uit Albufeira gaat het om ongeveer de helft.
Of het deze jongeren zijn die het aantal gevallen van de Delta-variant zo rap doen stijgen onder alle Amsterdammers is moeilijk te zeggen, aldus Van Duijnhoven. „Deze variant circuleert al weken in Nederland.” Volgens haar is de snelle verspreiding van de variant niet direct reden tot paniek. „De absolute aantallen besmettingen blijven nog wel dalen. En we zijn volop aan het vaccineren. Bovendien is het zomer, waardoor het virus minder makkelijk rondgaat.” Het wordt volgens haar wel „spannend” wanneer het straks weer kouder wordt. Volgens Van Duijnhoven gaat de verspreiding van de Delta-variant „zoals verwacht. We zagen ditzelfde beeld bij de opmars van de Alfa-variant, voorheen de Britse variant genoemd.”
ja dat wil ik alleen maar zeggen....quote:
Morgen Sodequote:
Ja dat ging snel, van 1 week van 8 naar 40 %quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:34 schreef FANNN het volgende:
[..]
Daling vertraagt
ja en met jou? leuk je weer te sprekenquote:
Morguh Sodequote:
Ja hoor hier ook alles ok. En insgelijks.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja en met jou? leuk je weer te spreken
Ah nice, nou hopen dat het kan danquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toscane.
Had vorig jaar al geboekt voor de corona uitbrak. Was dus voor oktober 2020. Ging niet door, maar kon omgezet worden naar dit jaar...
Ja gaat zeker snel...quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat ging snel, van 1 week van 8 naar 40 %
Tja klote allemaal... maar je kan het toch niet tegenhouden denk ik...quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:40 schreef Dajha het volgende:
[..]
In Israël hebben ze weer mondkapjes op las ik.
Fijn om te lezenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja hoor hier ook alles ok. En insgelijks.
Hey Fannn. Ja meer kunnen we niet doen tochquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:42 schreef FANNN het volgende:
[..]
Ja gaat zeker snel...
[..]
Tja klote allemaal... maar je kan het toch niet tegenhouden denk ik...
We zien het wel
Gr aan Nottekequote:
Daarom.........quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Fannn. Ja meer kunnen we niet doen toch
ben je spontaan verkoudenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:44 schreef MCH het volgende:
Ik ga zo een paar uur in de auto zitten voor een verjaardag en ik heb dus helemaal geen zin om met mensen binnen te zitten
Zou jij niet gaan tuinieren of heb je al zwarte vingers?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
en de angst los laten en gaan leven . heeft lang genoeg geduurd
ik tuinieren hoezoquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Zou jij niet gaan tuinieren of heb je al zwarte vingers?
Ben je verplicht te gaan dan? Gewoon zeggen dat je verkouden bentquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:44 schreef MCH het volgende:
Ik ga zo een paar uur in de auto zitten voor een verjaardag en ik heb dus helemaal geen zin om met mensen binnen te zitten
Dan gewoon niet gaan zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:44 schreef MCH het volgende:
Semi verplicht, ik blijf wel buiten zitten (ook als het gaat regenen)quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je verplicht te gaan dan? Gewoon zeggen dat je verkouden bent
Waarom ga je dan?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:44 schreef MCH het volgende:
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je verplicht te gaan dan? Gewoon zeggen dat je verkouden bent
Zo denk ik ook idd.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:42 schreef FANNN het volgende:
[..]
Ja gaat zeker snel...
[..]
Tja klote allemaal... maar je kan het toch niet tegenhouden denk ik...
We zien het wel
Ik ben ‘subscribed’ maar kijk niet alles van hem.quote:
Maar hoor je niet dat het steeds moduleert?quote:Deze is cool. The Most compex pop song of all time....een lied waarvan ik dacht dat het zo simpel was![]()
Interessantquote:
Het ziet er hier wel lekker uit zonnetje doet zijn bestquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Semi verplicht, ik blijf wel buiten zitten (ook als het gaat regenen)
Heel soms werk ik op zaterdag. Wij bezorgen dan ook itt Post.nl van ma tm vrij.quote:
Ik weet niet waar dat isquote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het ziet er hier wel lekker uit zonnetje doet zijn best
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |