Open een privétopic.quote:
Zo werkt dat nietquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:30 schreef MCH het volgende:
@:Deisyy tt change --> Viva Romano dit wou @:D toch?
Dan had @D. moeten huntenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:30 schreef MCH het volgende:
Hier is Romana voor je.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:30 schreef MCH het volgende:
En het is met 1 yquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:30 schreef MCH het volgende:
Jij bent haar zoon toch?quote:
Sinds gisterenquote:
Wilde je Dannie steunen zodat je nog langer op Fok kan blijven regeren?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:37 schreef Deisy het volgende:
[..]
Sinds gisteren![]()
Schrijf je een keer geen Delsy maar Deisyy heb ik mijn naam veranderd
Volgende keer beter of gewoon in een andere sc kapenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:37 schreef MCH het volgende:
Verdriet en verlies van TT wegeten met winegums
Dit is de enige sc waar ik nog mag komen meid.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Volgende keer beter of gewoon in een andere sc kapen
ONZ ook niet meer?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Dit is de enige sc waar ik nog mag komen meid.
Dan wordt het tijd dat je wat anders zoekt..quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Dit is de enige sc waar ik nog mag komen meid.
en daar ja, bij de randdebielen en bejaarden van fok. Ben net zo'n chemisch gecastreerde ex TBS patiënt .quote:
Tja moet je maar gedragen, dan wordt je ook niet gebannedquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:41 schreef MCH het volgende:
[..]
en daar ja, bij de randdebielen en bejaarden van fok. Ben net zo'n chemisch gecastreerde ex TBS patiënt .
Eindelijk iemand die het snaptquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Wilde je Dannie steunen zodat je nog langer op Fok kan blijven regeren?
Grapjequote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat je wat anders zoekt..
Al mijn bans waren fouten van het bestuur hoor of ze hadden geen humor maar laten we daar maar niet over beginnen. Verwacht je goede culinaire versnaperingen bij je kringverjaardag zondag?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tja moet je maar gedragen, dan wordt je ook niet gebanned
Ja hoor dat komt wel goedquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Al mijn bans waren fouten van het bestuur hoor of ze hadden geen humor maar laten we daar maar niet over beginnen. Verwacht je goede culinaire versnaperingen bij je kringverjaardag zondag?
Vorig week, waren best lekker..quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je alweer de nieuwe Hollandse nieuwe gehad?
Het is er nu ook wel veel beter weer voor. En wel eerst schuren hè.quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanavond vanaf 12 uur mag er ook weer geschuurd wordenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:45 schreef Deisy het volgende:
[..]
Het is er nu ook wel veel beter weer voor. En wel eerst schuren hè.
Waarom doe je zo onvriendelijk, ik heb je niks gedaan toch?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dikke storing geloof ik jaquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Vanavond vanaf 12 uur mag er ook weer geschuurd wordenmaar al die teststraten zijn kapot
Het is al geschuurd, zover was ik alquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:45 schreef Deisy het volgende:
[..]
Het is er nu ook wel veel beter weer voor. En wel eerst schuren hè.
Zelftest FTWquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Vanavond vanaf 12 uur mag er ook weer geschuurd wordenmaar al die teststraten zijn kapot
Als je het in december hebt geschuurd zal je nu weer even een beetje op moeten schurenquote:
Februari, maar vooruitquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:48 schreef Deisy het volgende:
[..]
Als je het in december hebt geschuurd zal je nu weer even een beetje op moeten schuren
Volgens mij omdat (het vroeger?) bedoeld was om rotte vis te maskeren, dan deed je er dus uitjes bij.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoezo, zijn die voor haring zonder uitjes
Dan ben ik bang dat je echt weer moet schuren, omdat er weer vuil in is gaan zittenquote:
Zal ik doenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:50 schreef Deisy het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat je echt weer moet schuren, omdat er weer vuil in is gaan zitten![]()
Dank!quote:Gratis tip.
Daarna kan je voorlopig weer jaaaaaren vooruit.quote:
Ja, al laat ik dan wel wat Polen komen opdraven denk ikquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:52 schreef Deisy het volgende:
[..]
Daarna kan je voorlopig weer jaaaaaren vooruit.
Iemand die op het verkeerde knopje drukte , weet effe niet meer wiequote:
Wel een mooie manier om de gaanquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:09 schreef Prisha het volgende:
Ik heb mijn bier moeten misbruiken om slakken te vermoorden![]()
Zonde van t bier maar ze zijn wel deud. Mors.
Dat doe je toch met zout?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:09 schreef Prisha het volgende:
als je die slakken in bier een paar dagen laat rotten, gaat het stinken als een of ander lijk. zo goor.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:09 schreef Prisha het volgende:
quote:
ieuwwwquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:11 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
als je die slakken in bier een paar dagen laat rotten, gaat het stinken als een of ander lijk. zo goor.
Dan moet je ze op heterdaad betrappen. Aangezien die krengen s nachts tevoorschijn komen heeft dat niet zoveel zin, ik ga daar niet op zitten wachten.quote:
daar zeg je wat die dingen zijn dus lekker voor vogels en andere dieren, en fransen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
ieuwww. Nee ik heb het smorgens allemaal weggemikt. Lekker hapje voor de egel die in mijn tuin woont.
Egels en een aantal vogels zijn er gek op. Had liever gehad dat ze die krengen opvraten voor dat ze alles opvraten. Mijn wortels en sla zaailingen zijn allemaal weg. Hele gaten in mijn komkommerbladeren, waren ze ook nog mijn kas ingekropen. Bah bah.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:15 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
daar zeg je wat die dingen zijn dus lekker voor vogels en andere dieren, en fransen.
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:18 schreef christmastsunami het volgende:
Ik moest wel lachen toen die slakken mijn moestuin hadden opgegeten, ik dacht nou ja zeg dus jullie houden van verse groenten?
Bossiequote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Iemand die op het verkeerde knopje drukte , weet effe niet meer wie
Ik ben net een rondje met de hond wezen lopen. De stoepen liggen weer bezaaid met die vieze dingen. Je moet uitkijken waar je looptquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan moet je ze op heterdaad betrappen. Aangezien die krengen s nachts tevoorschijn komen heeft dat niet zoveel zin, ik ga daar niet op zitten wachten.
Nare beesten
getver smerige slijmerige rotdingenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben net een rondje met de hond wezen lopen. De stoepen liggen weer bezaaid met die vieze dingen. Je moet uitkijken waar je loopt
Hoihoi, lief eenvoudig, jammer dat de hals wat wijd uitvalt. Hij zit er wel netjes in. Ik heb trouwens ook een jurkje met een bandje om de schouderbandjes en wat ze dan een beetje bij elkaar houdt.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:45 schreef ieniminimuis het volgende:
@:chanel5 het jurkje dat ik aan het maken ben. Tot nu toe niet veel bijzonders. Stof is linnen zelf gekleurd met avocado schillen. Ik wil het jurkje nog verder afwerken met wat borduurwerk en tekeningen (ik heb potloden die veranderen in een verf die blijft zitten).
[ afbeelding ]
Helemaal afgekeken alleen al vanwege dat prethoofdquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:25 schreef Prisha het volgende:
@:Domnivoor volgt je Rick Beato nog?
Deze is cool. The Most compex pop song of all time....een lied waarvan ik dacht dat het zo simpel was![]()
Wel ontzettend gaaf zoals ie het vertelt
Alles ligt door elkaar over de stoepen verspreid, de huisjesslakken en de naaktslakkenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
getver smerige slijmerige rotdingen![]()
Ik heb er hier in de tuin nooit zo'n last van gehad. Soms huisjesslakken maar niet die vieze gore slugs.
Slakkenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alles ligt door elkaar over de stoepen verspreid, de huisjesslakken en de naaktslakken
ha ja dat ook ja!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Helemaal afgekeken alleen al vanwege dat prethoofd
Hahahaha die is zo BigMeh dat ik er niet aan beginquote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha ja dat ook ja!
Hij vertelt het altijd zo goed. Zijn serie "Wat makes this song great' is helemaal briljant.
Ik vond Rosanna van Toto altijd een van hun "meh" liedjes. Blijkt dat het een mega complex liedje is. Pas als hij het uitlegt dan hoor je het ook. Rosanna will never be the same (hoewel ik hem nog steeds meh vind)
ja ieeuwwww ik ook een keer. Ik hoor het nog, dat geluid er ook bij, Squishquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:59 schreef mazaru het volgende:
Ik heb trouwens ooit wel eens met mijn blote voeten zo'n naaktslak verpulverd. De stukjes slak kwamen tussen mijn tenen door
Trauma voor eeuwig!
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja ieeuwwww ik ook een keer. Ik hoor het nog, dat geluid er ook bij, Squish
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
Die reuzen slakken die je in Frankrijk kan vinden
Ik ben gek op dieren, maar bij deze dingen krijg ik altijd eenquote:
Zo dan!!quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Wilde je Dannie steunen zodat je nog langer op Fok kan blijven regeren?
Nee gadverdammequote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:32 schreef oma-Nijn het volgende:
Er moet een slakkenverbod komen.... ze lopen hier 's nachts de polonaise door het huis, zelfs tegen het bankstel op.![]()
Die heeft het allang op danquote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:34 schreef Deisy het volgende:
[..]
Nee gadverdamme![]()
Dan zal je toch opa zijn bier op moeten offeren.
Dat heb ik al eens gedaanquote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:34 schreef Deisy het volgende:
[..]
Nee gadverdamme![]()
Dan zal je toch opa zijn bier op moeten offeren.
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat heb ik al eens gedaan![]()
Ze zuipen hem eruit....![]()
Dat wordt ook zo ranzig
Wut? ín huis???quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:32 schreef oma-Nijn het volgende:
Er moet een slakkenverbod komen.... ze lopen hier 's nachts de polonaise door het huis, zelfs tegen het bankstel op.![]()
Bij een slakkenspoor in huis en op de bank heb ik een heel ander beeld...quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:32 schreef oma-Nijn het volgende:
Ja, echt. Tegen de muren en bank op. In de morgen zie je niets meer.quote:
Sporen van Silverfox kan ik uitstekend onderscheiden van een slakkenspoorquote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bij een slakkenspoor in huis en op de bank heb ik een heel ander beeld...
Heb je die beesten ook weleens gezien? Of alleen het spoor ?
Herkenbaar. Ook een keer gehad zo viesssssquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:59 schreef mazaru het volgende:
Ik heb trouwens ooit wel eens met mijn blote voeten zo'n naaktslak verpulverd. De stukjes slak kwamen tussen mijn tenen door
Trauma voor eeuwig!
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Sporen van Silverfox kan ik uitstekend onderscheiden van een slakkenspoor
Dan heb je veel vocht in huis? Ze komen af op vocht. En groenten blijkbaar. En bierquote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, echt. Tegen de muren en bank op. In de morgen zie je niets meer.
Zout bij de deur e.d. wordt ook zo smerig in de tuin.
wel als ze niet meer helder kunnen nadenken en hun knoppen misbruiken maar dat is geen discussie waard verder, gewoon een vaststaand feit.quote:
yeah fire !!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:22 schreef christmastsunami het volgende:
Kill em with fire
ik zou bijna gaan opzoeken waar die etters eigenlijk vandaan komen?!
O, op zo'n manier bedoel je het.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:36 schreef MCH het volgende:
[..]
wel als ze niet meer helder kunnen nadenken en hun knoppen misbruiken maar dat is geen discussie waard verder, gewoon een vaststaand feit.
Maar zo zien veel mensen het dus wel en daardoor zijn er ook velen afgehaakt. Maar zoals gezegd, gelopen discussie.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
O, op zo'n manier bedoel je het.
Je moet het zeker niet als een soort van macht(smiddel) zien want dan zit je niet op de goede plek.
Zeker niet gemakkelijk om te doen want je doet het nooit goed denk ik.
je doet het wel goed, alleen in ogen van iemand anders die raar zit te oordelen, heeft hij/zij er zelf lastvanquote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
O, op zo'n manier bedoel je het.
Je moet het zeker niet als een soort van macht(smiddel) zien want dan zit je niet op de goede plek.
Zeker niet gemakkelijk om te doen want je doet het nooit goed denk ik.
Weet je, ik ben zo'n muts (zeker nu ik wat ouder word) die het zelfs zielig vind om een slak de nek om te draaien die alles opvreet....quote:
Hoe oud ben je dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Weet je, ik ben zo'n muts (zeker nu ik wat ouder word) die het zelfs zielig vind om een slak de nek om te draaien die alles opvreet....
maar van mijn vorig jaar van mijn zoon gekregen komkommerplantjes moesten ze afblijven grrrr![]()
de slopers!!!!
En waarom zou ik dat doen?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:52 schreef MCH het volgende:
Als je ergens in de 50 bent kun je net als @:Deisy Dannie steunen door een nickchange te kopen naar chanel5x (echte leeftijd)
Ik vond het ook een beetje sneu om ze in het bier te verzuipen. Ik zou ze ook niet in de fik kunnen steken.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Weet je, ik ben zo'n muts (zeker nu ik wat ouder word) die het zelfs zielig vind om een slak de nek om te draaien die alles opvreet....
maar van mijn vorig jaar van mijn zoon gekregen komkommerplantjes moesten ze afblijven grrrr![]()
de slopers!!!!
In het bier verzuipen heeft dan eigenlijk nog wel wat....toch??? hik!!!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik vond het ook een beetje sneu om ze in het bier te verzuipen. Ik zou ze ook niet in de fik kunnen steken.
nou die korrels werken ook niet, ik heb er geen beelden van, maar volgens bouwen ze s'nachts een brug.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik vond het ook een beetje sneu om ze in het bier te verzuipen. Ik zou ze ook niet in de fik kunnen steken.
Er zijn slechtere manieren jaquote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
In het bier verzuipen heeft dan eigenlijk nog wel wat....toch??? hik!!!
Ik weet het niet, op de grond is ook niet alles, maar de buren steeds tegen komen in de lift, bah.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:57 schreef MCH het volgende:
Gewoon in een flat gaan wonen, heb je geen slakken. Of misschien ratten die de slakken oppeuzelen.
Jij bent zo dik dat je de trap niet kunt nemen?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:01 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ik weet het niet, op de grond is ook niet alles, maar de buren steeds tegen komen in de lift, bah.
Ik heb wel korrels gekocht, eens kijken wat dat doet. Eerst opnieuw sla en wortels zaaien. Zucht.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:56 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
nou die korrels werken ook niet, ik heb er geen beelden van, maar volgens bouwen ze s'nachts een brug.
Koop gewoon in de winkel man, sla en wortels zijn zo ongeveer de goedkoopste groentenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb wel korrels gekocht, eens kijken wat dat doet. Eerst opnieuw sla en wortels zaaien. Zucht.
Ik heb 2 weken geleden 50 km op 1 dag gefietst.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij bent zo dik dat je de trap niet kunt nemen?
Ik ben heel neutraal wat betreft bier, pils dus.quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:02 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ik heb 2 weken geleden 50 km op 1 dag gefietst.
Ik weet het niet, sterke drank drink ik bijna niet meer.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik ben heel neutraal wat betreft bier, pils dus.
Inmiddels ben ik overgestapt op mijn rum/cola...
dat was het?
1/2 rum cola is echt mijn max, het drinken hier is ook vele malen minder geworden...BETER ook!!!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik weet het niet, sterke drank drink ik bijna niet meer.
Snap ik als je oud wordt, veel drinken is niet het probleem hier. Weinig en slecht slapen vooral, na veel drinken .quote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
1/2 rum cola is echt mijn max, het drinken hier is ook vele malen minder geworden...BETER ook!!!
Ik probeer aan mijn 10.000 stappen te komen per dag, dat lukt niet altijd en soms zit ik er behoorlijk overheen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:02 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ik heb 2 weken geleden 50 km op 1 dag gefietst.
Misschien een maatje zoeken, dat helpt hier!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik probeer aan mijn 10.000 stappen te komen per dag, dat lukt niet altijd en soms zit ik er behoorlijk overheen.
Stoei ook wat met dumbels, 2x3 kilo.
Zou eigenlijk nog meer willen en moeten maar ben ik te lui voor.
In de tuin werkenquote:
Hellooooooquote:
wat?quote:
Ik wil hier nog even op terugkomen...quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:36 schreef MCH het volgende:
[..]
wel als ze niet meer helder kunnen nadenken en hun knoppen misbruiken maar dat is geen discussie waard verder, gewoon een vaststaand feit.
Elk verhaal heeft twee kanten maar nu word je door die rum cola wel erg emotioneel.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik wil hier nog even op terugkomen...
Ik heb ook Users gezien die op een lage, valse, vieze, manier bezig waren tegen een mod, die zich O zo groot voelden dat ze dat konden maken en daar ook de gelegenheid voor kregen, bah
Alles heeft twee kanten...
Dit moest ik nog even kwijt.
Jij bent duidelijk iemand die je niet teveel info moet geven, had ik dat toch goed ingeschat...en dat emotionele??? neuh niet wat betreft Fok!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Elk verhaal heeft twee kanten maar nu word je door die rum cola wel erg emotioneel.
Wat een rare constateringen, ik ga toch niet serieus zijn op de vrijdagavond.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk iemand die je niet teveel info moet geven, had ik dat toch goed ingeschat...en dat emotionele??? neuh niet wat betreft Fok!
Na deze reactie weet ik genoeg, hé fijne Vrijdag verder MCH!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat een rare constateringen, ik ga toch niet serieus zijn op de vrijdagavond.
met je eigen werkt het nietquote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
hey doet ie het niet met jouw naam @:MCH ?
Even iets andersquote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk iemand die je niet teveel info moet geven, had ik dat toch goed ingeschat...en dat emotionele??? neuh niet wat betreft Fok!
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Na deze reactie weet ik genoeg, hé fijne Vrijdag verder MCH!
Op andere dagen wel?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:31 schreef MCH het volgende:
ik ga toch niet serieus zijn op de vrijdagavond.
Wat een leukerds hè? ze groeien als kool en ma in voorgaande regenachtige dagen als een soort van paraplu boven zequote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:35 schreef engine het volgende:
[..]
Even iets anders![]()
Heb je de jonge visarendjes gezien? Die vind ik leuk
Ah en daarom post je nu in het ouwe lullen subforum. Ja dat is logisch.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Omdat het dan tijd is voor relaxation en action under the sheets.
The one man show in de zolderkamer?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Omdat het dan tijd is voor relaxation en action under the sheets.
Moet ik dit nou 30 keer uitleggen?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:42 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ah en daarom post je nu in het ouwe lullen subforum. Ja dat is logisch.
Dan ben je wel echt dom(nivoor), sorry!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:44 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs 100x niet gaat werken.
Ja echt leukquote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wat een leukerds hè? ze groeien als kool en ma in voorgaande regenachtige dagen als een soort van paraplu boven ze
Jemig man waar ben jij mee bezig??? Je gaat toch niet iemand aanvallen met een naam die in dit geval helemaal niets te maken heeft met dit gesprek?quote:
Ik heb geen mening, ik kom alleen met feitenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:48 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ach met jouw mening doe ik niet veel.
Het spijt me!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jemig man waar ben jij mee bezig??? Je gaat toch niet iemand aanvallen met een naam die in dit geval helemaal niets te maken heeft met dit gesprek?
Jij bent echt fout bezig en constant in de aanvallende vorm,
Ben je aan het uitlokken?
Kan hoor!!
Bij feiten hoort een bron.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb geen mening, ik kom alleen met feiten
gewoon TR zetten klaarquote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jemig man waar ben jij mee bezig??? Je gaat toch niet iemand aanvallen met een naam die in dit geval helemaal niets te maken heeft met dit gesprek?
Jij bent echt fout bezig en constant in de aanvallende vorm,
Ben je aan het uitlokken?
Kan hoor!!
De feiten zijn dat ik alleen nog in ONZ en 40+ mag komen daarom zitten jullie (en andersom) met mij opgescheeptquote:
Kijk uit met wat je beweert.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb geen mening, ik kom alleen met feiten
Ah, een moetje dus, da's wel zielig.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:51 schreef MCH het volgende:
[..]
De feiten zijn dat ik alleen nog in ONZ en 40+ mag komen daarom zitten jullie (en andersom) met mij opgescheept
Denk dat je dan beter naar ONZ kunt gaan met je opgekropte woedequote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:51 schreef MCH het volgende:
[..]
De feiten zijn dat ik alleen nog in ONZ en 40+ mag komen daarom zitten jullie (en andersom) met mij opgescheept
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja De Dees zit er bovenop.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:52 schreef MCH het volgende:
Ik moet stoppen van @:deisy ook al snap ik niet waarom, fijne avond met jullie rum en cola arme mensen!
Jij solliciteert naar het feit dat je zo ook niet meer in ONZ en 40+ mag komen?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik kom net binnen man.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:54 schreef MCH het volgende:
[..]
omdat jullie zielige TR's zetten, zo gaat het altijd.
jullie?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Ga gewoon slapen als je het niet aan kan, ik doe helemaal niks verkeerd. Slaap lekker!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jij solliciteert naar het feit dat je zo ook niet meer in ONZ en 40+ mag komen?
Je komt binnenvallen en nee erg aangenaam is dat niet en je WEET het, je solliciteert naar een BAN?
Dit is 40+, wij zijn te oud voor clubsquote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Weet ik veel, heb het idee dat iedereen staat te popelen om de deltavariant te verspreiden.
De boel niet gaan omdraaien hè, ik denk dat jij het allemaal niet aankan.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Ga gewoon slapen als je het niet aan kan, ik doe helemaal niks verkeerd. Slaap lekker!
Wat kan ik niet aan?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
De boel niet gaan omdraaien hè, ik denk dat jij het allemaal niet aankan.
en sommige zijn daar beter in dan andere .....quote:
Volgens mij helemaal niksquote:
Het voelt vandaag als herfst aanquote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:00 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Je gaat midden in de zomer toch niet in zo'n benauwd hok staan>.
Welke zomer?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:00 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Je gaat midden in de zomer toch niet in zo'n benauwd hok staan>.
Nou liever niet. Maar volgens mij wordt dat aardig opgeklopt die deltavariant.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Weet ik veel, heb het idee dat iedereen staat te popelen om de deltavariant te verspreiden.
Jezus Chanel ..... kelere........quote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Ga gewoon slapen als je het niet aan kan, ik doe helemaal niks verkeerd. Slaap lekker!
FANNN die mij het slagroomijs heeft geïntroduceerdquote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:00 schreef FANNN het volgende:
[..]
en sommige zijn daar beter in dan andere .....
[..]
Volgens mij helemaal niksChufi doet soms een beetje raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar .......
![]()
Truste man, gewoon niet opletten als iemand een TR gaat zetten omdat ihij of zij iets niets snapt gaat het nog
gezellig worden
Dan heb je het wel gemaaktquote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:02 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ik woon wat verder naar het zuiden tegenwoordig.
Daar had ik het vandaag ook met iemand over, het lijkt een beetje op bangmakerij. Maar dan nog heb ik geen zin om hutje mutje te staan.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:02 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nou liever niet. Maar volgens mij wordt dat aardig opgeklopt die deltavariant.
Slaap lekker en niet te veel drinken alleen om het Vrijdag is......quote:
Ik ben nu met het Italiaanse Ijs verslaafd om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:03 schreef MCH het volgende:
[..]
FANNN die mij het slagroomijs heeft geïntroduceerd
Ik heb het alleen gemeld als middel , niet zelf gebruiktquote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:54 schreef MCH het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het alleen gemeld als middel , niet zelf gebruikt
Nee ik ook nog niet. Even wachten op de tweede prik.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:04 schreef Deisy het volgende:
[..]
Daar had ik het vandaag ook met iemand over, het lijkt een beetje op bangmakerij. Maar dan nog heb ik geen zin om hutje mutje te staan.
Je spreekt ook al wat andersquote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:02 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ik woon wat verder naar het zuiden tegenwoordig.
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:06 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nee ik ook nog niet. Even wachten op de tweede prik. [ afbeelding ]
Ja oma en kleinzoon gaan daar ook van hun oude dag genieten, Die zijn ruim 30 en 20 inmiddels.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:05 schreef Deisy het volgende:
[..]
Doe je goed, paarden ook mee verhuisd?
Ja dat had ik gedaan idd.. Ik voelde wat irritaties opkomen bij ...quote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:06 schreef FANNN het volgende:
[..]Chufi......... denk eens na wat je zegt man......
Kleinzoon gaat van jouw oude dag genietenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:08 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ja oma en kleinzoon gaan daar ook van hun oude dag genieten, Die zijn ruim 30 en 20 inmiddels.
bij wat?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat had ik gedaan idd.. Ik voelde wat irritaties opkomen bij ...
Ik kende hem nog niet, maar het zijn er veeeeeelquote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:09 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nee die is er al een tijdje, maar iedere keer ontdek ik toch ook wel weer andere nieuwe.
Hebben ze ook zulke luxe stallen als ze daar op de Veluwe gewend waren ?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:08 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ja oma en kleinzoon gaan daar ook van hun oude dag genieten, Die zijn ruim 30 en 20 inmiddels.
Die heeft ook miljoenen binnengeharkt in AZIË en schreef altijd toffe verhalen in TRV over epische reizenquote:
Het was ook een grapjequote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:10 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Redelijk bekende user hoor die veel verstand heeft van beleggen.
Stokertjequote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat had ik gedaan idd.. Ik voelde wat irritaties opkomen bij ...
Rustige buitenritjes.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:09 schreef Deisy het volgende:
[..]
Kleinzoon gaat van jouw oude dag genieten
beetje wel hoor soms........quote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben ze ook zulke luxe stallen als ze daar op de Veluwe gewend waren ?
Kleine 20 hectare wei ligt er omheen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan komt het goed .. en natuurlijk een mooie eigen wei
Duits gras natuurlijk .. verse water uit de beek ...quote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:15 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Kleine 20 hectare wei ligt er omheen.
Je hebt de verkeerde kleinzoon in gedachte ...quote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:09 schreef Deisy het volgende:
[..]
Kleinzoon gaat van jouw oude dag genieten
Ja voor het hele jaar hooi haal ik eraf en er lopen ook nog schapen op zijn tijd.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Duits gras natuurlijk .. verse water uit de beek ...
van de buurBauerquote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:17 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ja voor het hele jaar hooi haal ik eraf en er lopen ook nog schapen op zijn tijd.
Denk je? het ging over peerden.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde kleinzoon in gedachte ...
Hmmm lekker voor op de BBQquote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:22 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Yep en die regelt dan weer de lamsracks.
Dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde kleinzoon in gedachte ...
oh... je irriteert aan iemand en dan zet je een TR?quote:
Allangquote:
zeur niet zo door Fann ik heb geen TR gezet klaar over en uitquote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:29 schreef FANNN het volgende:
[..]
oh... je irriteert aan iemand en dan zet je een TR?
raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar ......
ik zeur niet....... ik was alweer aan het zappen man.........quote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
zeur niet zo door Fann ik heb geen TR gezet klaar over en uit
Dat was nog een Koninginnedags veulentjequote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:33 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Mijn knol is de kleinzoon die inmiddels ook op leeftijd is,.geboortedatum: 30-04-99
Ja ruim, nog geboren in het gulden tijdperk.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was nog een Koninginnedags veulentje
Tis ook een lastig periode in de geschiedenis ... met veel veranderingenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:37 schreef Steven_Stil het volgende:
Die Willem weet ik niet goed wat ik daarvan moet denken.
Heb ik dat ooit gedroomd dan?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:42 schreef Deisy het volgende:
@:fannn jij hebt toch weleens gedroomd dat je seks had met de koning?
Ik dacht dat jij dat was, maar nu jij het niet meer weet begin ik ook te twijfelenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:45 schreef FANNN het volgende:
[..]
Heb ik dat ooit gedroomd dan?![]()
Met Alex? Dan zal het wel een nachtmerrie geweest zijn......
Voor haar of voor hem?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:49 schreef Steven_Stil het volgende:
Sinds ie Maxima heeft versiert, heb ik meer respect gekregen.
Op een parkeerplaats ookquote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:49 schreef FANNN het volgende:
Wel een droom met die ene idioot... Ratelband Tjakka!![]()
Maar geen sex........ wel een beetje vrijen op een parkeekplaats![]()
En een droom met P.RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRV. de Vries op een bankje
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |