Ik zei gisteren al dat dit geen DTS isquote:Op zaterdag 26 juni 2021 01:05 schreef shiitake het volgende:
[..]
Misschien even een lijstje met regeltjes in de OP zetten?![]()
Dus vandaag twee keer geslapen?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 01:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik daar alleen van kan dromen
quote:
Het was te proberenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 01:06 schreef FANNN het volgende:
[..]
Ja wie? Denk je écht dat ik dat ga zeggen?![]()
Nee dat ga ik niet zeggen, dat is een geheimpje met mezelf
Je zei ook zijquote:Op zaterdag 26 juni 2021 01:09 schreef MCH het volgende:
[..]
de dag is pas 69 minuten oud (haha, ik zij 69)
Jij of zij?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 01:09 schreef MCH het volgende:
[..]
de dag is pas 69 minuten oud (haha, ik zij 69)
Tompouce heeft ook niet geholpen?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 01:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij denk ik, ik kan 's avonds niet meer!
Heb je 4 accounts met verschillende verjaardagen ingevuld?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 01:15 schreef chufi het volgende:
Ik heb een HEMA tegoed kaart voor 4 tompoezen ...
jij waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 26 juni 2021 01:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je 4 accounts met verschillende verjaardagen ingevuld?
Dat zijn de smerigste tompoezen die er bestaan...... Gadverdammequote:Op zaterdag 26 juni 2021 01:15 schreef chufi het volgende:
Ik heb een HEMA tegoed kaart voor 4 tompoezen ...
Ik mag er gelukkig ook wat anders voor halenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 01:21 schreef FANNN het volgende:
[..]
Dat zijn de smerigste tompoezen die er bestaan...... Gadverdamme![]()
Geef mij maar een plak Bananenbrood
wat dan?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik mag er gelukkig ook wat anders voor halen
Hey GG, Ja zoals altijd hequote:
Tsja. Even wat drinken en even hier kijken...quote:Op zaterdag 26 juni 2021 05:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey GG, Ja zoals altijd he
JIj bent ook van de vroege op je vrije dag!
Ga je zo nog weer terug naar bed?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 05:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja. Even wat drinken en even hier kijken...
Poeh, da's vroeg... Wat erg als je zo slecht kunt slapen. Ja ik ga zo nog even weer plat.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 05:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je zo nog weer terug naar bed?
Ik zat om 3.30 uur al weer met een bak koffie naar buiten te staren
O dat is lekker als je dat kan, voor zo dan sweet dreams en slaap lekkerquote:Op zaterdag 26 juni 2021 05:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Poeh, da's vroeg... Wat erg als je zo slecht kunt slapen. Ja ik ga zo nog even weer plat.
Dank je. Hopelijk komen er snel mensen hier, wordt het wat gezeligger.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 05:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is lekker als je dat kan, voor zo dan sweet dreams en slaap lekker
Hier zijn ze nooit zo van de vroege, en ik geef ze ook geen ongelijk. Slapen is beter dan hier hangen in de vroege morgenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 05:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dank je. Hopelijk komen er snel mensen hier, wordt het wat gezeligger.
Heer GG,hoe was uw week?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 05:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jaaaa, ook al zo vroeg. mogguh.
Ik moet vandaag een fietsslot door zien te krijgen, en heb daar zelf niet de tools voor.quote:
Ja, Nederland heeft genoeg mooie plekjes.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 06:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik wil nog wel even op vakantie ja. Maar dit wordt waarschijnlijk wel in eigen land. Ook niet erg, er is genoeg dingen te zien.
En jij?
Nee, snap ik. Nou de mondkapjes kunnen af vandaag... Benieuwd voor hoe lang want in Israel moeten ze alweer op... Terwijl het daar zo voortvarend ging met vaccineren...quote:Op zaterdag 26 juni 2021 06:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, Nederland heeft genoeg mooie plekjes.
Nee, ik ga niet op vakantie, ga niet zo heel vaak.
En nu met die coronashit helemaal niet.
IK hou hem nog lekker op als ik ga winkelen. Ik vind alles in een keer zo snel gaan.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 06:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, snap ik. Nou de mondkapjes kunnen af vandaag... Benieuwd voor hoe lang want in Israel moeten ze alweer op... Terwijl het daar zo voortvarend ging met vaccineren...
Ja, dat gaat gebeuren...quote:Op zaterdag 26 juni 2021 06:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK hou hem nog lekker op als ik ga winkelen. Ik vind alles in een keer zo snel gaan.
IK hou mijn hart vast voor na de vakantie, wie wat weer mee terug neemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |