SPOILER: Waar gaan we meeten?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! WoordenboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
FOK!kers feliciteren Alberto Stegeman met nieuwe dochter
Stoute Slowchatters zijn stout!
Druk en typefouten onder voorbehoud.26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
arme man die psychisch probleem heeft..quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, kan nog net het laatste stukje meepakken.
net te laatquote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:00 schreef Snowsquall het volgende:
Ik zit op npo1 Ik Vertrek te kijken met die 2 homooo's
quote:
Geen idee. Ik heb maar een nieuwe besteld. Hij ging op zwart. Geluid deed het nog wel. Waarschijnlijk printplaat.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:18 schreef praadje het volgende:
[..]
Ohh dat is balen. Kan hij nog gemaakt worden?
Ah gelukkig dat je een buffertje had voor een nieuwe. Hoeft trouwens helemaal niet duur te zijn. Ik heb er laatst een gekocht van het merk Salora met een redelijk groot scherm voor 300.00. Voor in de slaapkamer prima te doen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb maar een nieuwe besteld. Hij ging op zwart. Geluid deed het nog wel. Waarschijnlijk printplaat.
Dit was een Salora van 5 jaar oud. Nu ga ik voor een Dyonquote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:28 schreef praadje het volgende:
[..]
Ah gelukkig dat je een buffertje had voor een nieuwe. Hoeft trouwens helemaal niet duur te zijn. Ik heb er laatst een gekocht van het merk Salora met een redelijk groot scherm voor 300.00. Voor in de slaapkamer prima te doen.
Oh haha, dan kan ik een beetje rekening houden met hoelang de mijne meegaat. Dyon ken ik niet maar dat zegt niets. Salora had ik ook nog nooit van gehoord voordat ik hem kocht.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:43 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dit was een Salora van 5 jaar oud. Nu ga ik voor een DyonBen benieuwd hoelang die meegaat.
Deze was nog goedkoperquote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh haha, dan kan ik een beetje rekening houden met hoelang de mijne meegaat. Dyon ken ik niet maar dat zegt niets. Salora had ik ook nog nooit van gehoord voordat ik hem kocht.
Haha lekker toch. Die van mij staat een klein uurtje aan als ik op bed lig. Dan lees ik de kranten op de tablet en luister naar Shownieuws en Hart van Nederland. Mijn Sony in de living staat vaak aan als behang en als ik dingen terug wil kijken terwijl ik werk.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:04 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Deze was nog goedkoper![]()
![]()
Donderdag wordt het geleverd. Heb hem gister besteld. Mijn Salora had ik vaak aan als behang. Soms met bewegend beeld soms alleen de foto's van google.
Ja nu wel morgen weer loonslaven. Moet in je aard liggenquote:
Fijne avond praadjequote:Op zondag 27 juni 2021 16:19 schreef praadje het volgende:
Beetje vroeg maar ik ga naar de kroeg, voetbal kijken
Avond Poppel_Godquote:
quote:Op zondag 27 juni 2021 16:19 schreef praadje het volgende:
Beetje vroeg maar ik ga naar de kroeg, voetbal kijken
Nee gewoon thuis. Dan moet Belgie het maar doenquote:Op zondag 27 juni 2021 19:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ga je straks nog de Rode Duivels kijken op café?
quote:Op zondag 27 juni 2021 20:01 schreef Snowsquall het volgende:
Denk ik vanalles lekker rustig buiten te doen tijdens dat gevoetbal en dan regent het al vanaf 18.00u gvd
quote:
Vandaag was het ook spectaculair met ons Mathieuquote:Op zondag 27 juni 2021 20:03 schreef Snowsquall het volgende:
Tour de France was gister wel spectaculair
Wait whut. Het is helemaal klaar voor Oranjequote:Op zondag 27 juni 2021 20:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vandaag was het ook spectaculair met ons Mathieu
https://www.rtvdrenthe.nl(...)is-Belgisch-versierdquote:Op zondag 27 juni 2021 20:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Wait whut. Het is helemaal klaar voor OranjeDat kwartje was nog niet gevallen. Komaan Rode Duivels, komaan!!
quote:Op zondag 27 juni 2021 21:32 schreef WcPot het volgende:
[..]
https://www.rtvdrenthe.nl(...)is-Belgisch-versierd
We zijn gedeeld negende gewordenquote:Op zondag 27 juni 2021 22:04 schreef WcPot het volgende:
Ik volg helemaal geen voetbalHoever zijn ze uiteindelijk gekomen?
Gefeliciteerdquote:
20u30 Veronica; Bruce Almighty ?? Leuke film hoor!quote:Op maandag 28 juni 2021 17:52 schreef praadje het volgende:
Dagelijks;
19.25; First dates NPO3
19.30; Meester Frank Visser SBS6
21.34; 112 vandaag RTL5
21.57; De alarmcentrale RTL5
Diversen;
19.40; Radar Checkt NPO1
20.30; Help, mijn man is klusser (H) RTL4 https://www.tvgids.nl/tv-(...)even-in-een-puinhoop
20.30; Ewout & RTL5
20.35; Andere tijden special NPO2 https://www.tvgids.nl/tv/andere-tijden-special/112688741
20.40; Familie Gillis, Massa is kassa (H) SBS6
21.30; Bureau 040 RTL4
Sport;
17.51; NOS EK voetbal: Kroatië - Spanje NPO1
20.50; NOS EK voetbal: Frankrijk - Zwitserland NPO1
Sportgerelateerd;
20.00; De Oranjezomer: Het EK SBS6
22.55; De Oranjezomer: Het EK SBS6
Aktueel;
22.00; Humberto RTL4
23.40; De avondetappe NPO1
Liefs van jullie online omroepster;![]()
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
Typefouten onder voorbehoud
quote:Op maandag 28 juni 2021 18:37 schreef Snowsquall het volgende:
"We liggen eruit en dat is pri-hi-ma, vi va Hollandia![]()
![]()
![]()
Hopelijk nu ook geen EK reclames meerquote:Op maandag 28 juni 2021 18:37 schreef Snowsquall het volgende:
"We liggen eruit en dat is pri-hi-ma, vi va Hollandia![]()
![]()
![]()
Ik ben voor niemandquote:Op maandag 28 juni 2021 18:55 schreef Lavenderr het volgende:
En vanaf nu ben ik voor de Belgen. Wat zijn die GOED!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
quote:Op maandag 28 juni 2021 18:55 schreef Lavenderr het volgende:
En vanaf nu ben ik voor de Belgen. Wat zijn die GOED!!!
Ja, ik was ook al in de war. Waren zeker nog aan het uithuilen. Ben benieuwd of ze er dan om 23.00 uur ook weer zijn.quote:
quote:Op maandag 28 juni 2021 17:52 schreef praadje het volgende:
Dagelijks;
19.25; First dates NPO3
21.34; 112 vandaag RTL5
21.57; De alarmcentrale RTL5
Diversen;
19.40; Radar Checkt NPO1
20.30; Help, mijn man is klusser (H) RTL4 https://www.tvgids.nl/tv-(...)even-in-een-puinhoop
20.30; Ewout & RTL5
20.35; Andere tijden special NPO2 https://www.tvgids.nl/tv/andere-tijden-special/112688741
20.40; Familie Gillis, Massa is kassa (H) SBS6
21.30; Bureau 040 RTL4
Sport;
17.51; NOS EK voetbal: Kroatië - Spanje NPO1
20.50; NOS EK voetbal: Frankrijk - Zwitserland NPO1
Sportgerelateerd;
Aktueel;
22.00; Humberto RTL4
23.40; De avondetappe NPO1
Ga ik ik straks overdag wel een keer terug kijkenquote:Op maandag 28 juni 2021 18:31 schreef praadje het volgende:
@:WcPot vanavond Andere Tijden, special over treinen. 20.35 NPO2
Dank, WC. Beetje late reactie van mij, maar beter laat dan nooit he?quote:
Net teruggekeken mooie documentairequote:Op maandag 28 juni 2021 18:31 schreef praadje het volgende:
@:WcPot vanavond Andere Tijden, special over treinen. 20.35 NPO2
Goed bezigquote:Op dinsdag 29 juni 2021 11:21 schreef StephanL het volgende:
Goedemorgen![]()
Gister eerste prik gehad. Ik leef nogNog geen enkele bijwerking gehad. Ik zie de tweede prik graag tegemoet.
Een wonder dat ik nog geen corona heb gehad. Verbaas mij zelf ook wel een beetje. Heb dan ook geen risico genomen en altijd afstand bewaard en de kring klein gehouden. Behalve tijdens werk(buschauffeur) dan, dat was en is een risico, maar die wordt snel kleiner gelukkig.
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:01 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Goedenavond schatjes.Monk hoe gaat het met je?
Prima, ik ben aan het ontspannen. 4 weken vrij genomen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:01 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
quote:
quote:
Avondquote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:01 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Oh heerlijk voor je. Lekker even ontspannen en weer opladen. Het is je gegund.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Prima, ik ben aan het ontspannen. 4 weken vrij genomen.
quote:
quote:
quote:
Goedenavond Allenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:05 schreef praadje het volgende:
Ben benieuwd of Kees vanavond een herhaling is. Het staat er niet bij. Even afwachten maar dan.
Goedenavond lieve Stephanquote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:49 schreef StephanL het volgende:
Goedenavond Allen
Kees zal wel een herhaling zeker.
quote:Op woensdag 30 juni 2021 09:31 schreef praadje het volgende:
Ik heb net gemarineerde kipvleugeltjes gebakken. En die zit ik nu op te peuzelen als ontbijt.Hopelijk kan ik me inhouden en hou ik er genoeg over voor vanavond bij de bami
quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]![]()
Ik heb zojuist bij vd Valk geluncht, een broodje carpaccio.
Klinkt ook heerlijkquote:Op woensdag 30 juni 2021 17:28 schreef Lavenderr het volgende:
Klinkt lekker wat jullie eten. Ik eet iets met gemengde groenten. Spercieboontjes, tauge, prei, rode ui, .paprika en witte kool. Ben benieuwd. Sucadelapje erbij.
Gewoon je emoties in de strijd gooien. Dat je het zo moeilijk hebt en hebt gehad, speel maar in op het schuldgevoel. Jij mag dat nu.quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:31 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga zo naar een vriendin, we gaan eten bestellen. Ik ga mijn zin proberen door te drukken en sushi op het menu te zetten.Of iets met teriyakisaus.
Dat doe ik al best veel. Het is bizar hoe snel instanties je helpen (aan de telefoon) als je zegt dat je vader kortgeleden is overleden. Je krijgt opeens overal voorrang lijkt het wel.quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:35 schreef praadje het volgende:
[..]
Gewoon je emoties in de strijd gooien. Dat je het zo moeilijk hebt en hebt gehad, speel maar in op het schuldgevoel. Jij mag dat nu.
quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:02 schreef praadje het volgende:
Dagelijks;
19.25' First Dates NPO3
21.30; 112 vandaag RTL5
22.00; De alarmcentrale RTL5
Diversen;
20.30; De Erfgenaam RTL4 (H) https://www.tvgids.nl/tv-(...)ie-erft-100-000-euro
20.30; Zeeman confronteert: Stalkers (H) RTL5
20.40; Steenrijk, straatarm (H) SBS6
21.30; Grenzeloos verliefd (H) NET5 https://www.tvgids.nl/tv-(...)-makkelijk-in-mexico
Film;
20.30; Live Free or Die Hard VER https://www.tvgids.nl/tv/live-free-or-die-hard/112778431
Sportgerelateerd;
21.55; De Avondetappe NPO1
Aktueel;
22.00; Humberto RTL4
22.45; OP1 NPO1
En wat zeg je van vandaag. Wat een held die Matthieu van der Poel. Nu al een legendequote:Op zondag 27 juni 2021 20:03 schreef Snowsquall het volgende:
Tour de France was gister wel spectaculair
Hoi Stephanquote:
Carpaccio zo lekker !quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]![]()
Ik heb zojuist bij vd Valk geluncht, een broodje carpaccio.
Gezellig. Ben niet zo’n hele grote fan van hem, maar hij heeft wel een hoop bereikt. Hoop liedjes gemaakt.quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi StephanAlvast een fijne avond gewenst en dit geldt voor jullie allemaal. Vanavond op NPO3 trouwens weer docu's over Andre Hazes. De echte dan. De eerste
Voor alle fans van hem, van 20.20 tot 00.25.
Wat een tijdrit van Mathieuquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En wat zeg je van vandaag. Wat een held die Matthieu van der Poel. Nu al een legendehij is de eerste Nederlander die zo lang in het geel rijdt
Genoten van zijn optreden op NPO3quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi StephanAlvast een fijne avond gewenst en dit geldt voor jullie allemaal. Vanavond op NPO3 trouwens weer docu's over Andre Hazes. De echte dan. De eerste
Voor alle fans van hem, van 20.20 tot 00.25.
Er is geen wijn emoiji, wel eentje met twee pullenquote:
Het is nog geen 11:00uur maar de vaste slowchatters melden zich alquote:
Dat dit kan in Nederlandquote:Op donderdag 1 juli 2021 10:20 schreef WcPot het volgende:
[..]
Het is nog geen 11:00uur maar de vaste slowchatters melden zich al
quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:20 schreef WcPot het volgende:
[..]
Het is nog geen 11:00uur maar de vaste slowchatters melden zich al
quote:
Avond allenquote:Op donderdag 1 juli 2021 18:07 schreef monkyyy het volgende:
Avond
Varkenshaasje, spinazie en gekookte aardappels
Lekker, eet smakelijk. Ik ben tegenwoordig verslaafd aan gepofte aardappel met kruiden- of lookboter.quote:Op donderdag 1 juli 2021 18:07 schreef monkyyy het volgende:
Avond
Varkenshaasje, spinazie en gekookte aardappels
Moet je daar niet een afspraak voor maken?quote:Op donderdag 1 juli 2021 18:26 schreef praadje het volgende:
Ik denk dat ik morgen maar even met mijn auto naar de keuring rij. Moet voor de 27e gebeuren dus kan er maar vanaf zijn. Ben benieuwd en ik hoop dat er niet een al te lange rij staat.
Raar systeem kan ook alleen maar in Belgiëquote:Op donderdag 1 juli 2021 18:26 schreef praadje het volgende:
Ik denk dat ik morgen maar even met mijn auto naar de keuring rij. Moet voor de 27e gebeuren dus kan er maar vanaf zijn. Ben benieuwd en ik hoop dat er niet een al te lange rij staat.
Nope, hier rij je naar een keuringsstation in de buurt en daar ga je in de rij staan. Afspraak maken kan maar dan moet je aansluiten in de rij voor "afspraken" en die gaat net zo snel/langzaam.quote:Op donderdag 1 juli 2021 18:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Moet je daar niet een afspraak voor maken?
Kan de auto na het keuren gelijk weer mee naar huis.quote:
Nee hoor, hij kan gelijk mee terug naar huis. Ik had trouwens wel 2 aandachtspuntjes. De banden en er zit corrosie bij een deurdrempel. Zouden ze die corrosie kunnen herstellen denk jij? Is zoiets wel te herstellen?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:38 schreef WcPot het volgende:
[..]
Kan de auto na het keuren gelijk weer mee naar huis.
Of moet de auto na het afmelden eerst nog een paar uur blijven staan voor het geval er een steekproef komt van de Belgische RDW.
Dat kan je zeker wel laten herstellen. Moet je het wel gelijk goed laten doen anders komt het zo weer terug.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:48 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee hoor, hij kan gelijk mee terug naar huis. Ik had trouwens wel 2 aandachtspuntjes. De banden en er zit corrosie bij een deurdrempel. Zouden ze die corrosie kunnen herstellen denk jij? Is zoiets wel te herstellen?
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:59 schreef praadje het volgende:
Dagelijks;
19.25; First dates NPO3
21.30; 112 vandaag RTL5
21.53; De alarmcentrale RTL5
Diversen;
20.01; Het beste van 10 jaar The voice of Holland (H) RTL4
20.28; Handhavers in actie (H) RTL5
20.40; Code van Coppens: De Belgen SBS6
Sport:
17.50; NOS EK voetbal: Kwartfinale Zwitserland - Spanje NPO1
20.55; NOS EK voetbal: Kwartfinale België - Italië NPO1
Sportgerelateerd;
23.35; De Avondetappe NPO1
Aktueel;
22.09; Humberto RTL4
Thanksquote:
Ja, als het moet gebeuren dan laat ik het wel bij mijn eigen garage doen. Kan dat wachten (gaat in november voor een beurt) of kan ik dat beter zo snel mogelijk laten doen?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:59 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat kan je zeker wel laten herstellen. Moet je het wel gelijk goed laten doen anders komt het zo weer terug.
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Mooi dat praadje's auto er weer een jaar tegen aan kan.
@Van_Poppel @WcPot ?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Ja, als het moet gebeuren dan laat ik het wel bij mijn eigen garage doen. Kan dat wachten (gaat in november voor een beurt) of kan ik dat beter zo snel mogelijk laten doen?
Kan wel wachten doe het dan maar in november kan het in één keerquote:
Thanksquote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:10 schreef WcPot het volgende:
[..]
Kan wel wachten doe het dan maar in november kan het in één keer
Ga jij wijzigen?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:35 schreef potjecreme het volgende:
@:wcpot @:tassendief gaan jullie nog wijzigen?
Ik ga nog een ronde sparen. Ik kan nu nog geen goede tweede rijder kopenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:35 schreef potjecreme het volgende:
@:wcpot @:tassendief gaan jullie nog wijzigen?
Vanavond België- Italië. Uiteraard ben ik voor BE. Ik hoop op een finale BE-DEN. Omdat ik die twee de winst gun. Maar ik denk dat BE er na vanavond uitligt.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:59 schreef Ole het volgende:
best spannend dat voetbal.. ik ben voor Spanje
Omdat je gebruikersnaam Ole is?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:59 schreef Ole het volgende:
best spannend dat voetbal.. ik ben voor Spanje
quote:
Alleen Denemarken is wel erg racistisch land..quote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Vanavond België- Italië. Uiteraard ben ik voor BE. Ik hoop op een finale BE-DEN. Omdat ik die twee de winst gun. Maar ik denk dat BE er na vanavond uitligt.
Ja maar ik gun het ze ook alleen maar omdat hun start van het WK zo erg begon.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:14 schreef Ole het volgende:
[..]
Alleen Denemarken is wel erg racistisch land..
Belgie![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:17 schreef Ole het volgende:
en trouwens.. Ole is een Scandinavische naam..
Maar weet dat meeste mensen Olé lezen ipv Oole
Dit staat op Wikipediaquote:Olé of ole is een Spaanse uitroep die bedoeld is als aanmoediging, goedkeuring of loftuiting voor bijvoorbeeld een persoon of gebeurtenis.
De uitroep wordt veel gebruikt bij stierenvechten en sportactiviteiten, in het bijzonder voetbal.
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 17:58 schreef praadje het volgende:
De tv gids van vandaag;
Diversen;
18.00; Border Security VER
18.[b]05; In Ovdertreding RTL5
19.59; Helden van hier: Op interventie (H) RTL5
20.01; Lego masters Australië RTL4
20.30; Ik hou van Holland SBS6
Sport;
17.50; NOS EK voetbal: Kwartfinale Tsjechië - Denemarken NPO1
20.55; NOS EK; Kwartfinale Oekraïne - Engeland NPO1
Sportgerelateerd;
23.35; De Avondetappe NPO1
Liefs van jullie online omroepster![]()
tvscmeet?!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:55 schreef monkyyy het volgende:
Bij dit restaurant kun je onbeperkt carpaccio eten
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:55 schreef monkyyy het volgende:
Bij dit restaurant kun je onbeperkt carpaccio eten
quote:
Lekker. Waren het de kilometers waard? Wat heb je gegeten?quote:Op zondag 4 juli 2021 00:08 schreef Snowsquall het volgende:
Avond allemaal![]()
Weer terug van uit eten...280km retour
Jazekersquote:Op zondag 4 juli 2021 09:00 schreef praadje het volgende:
[..]
Lekker. Waren het de kilometers waard? Wat heb je gegeten?
quote:
Avond allenquote:Op zondag 4 juli 2021 18:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Avond praadje
Ik ga vanavond weer sporttalkshows kijken
quote:
quote:Op zondag 4 juli 2021 18:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Avond praadje
quote:
quote:Op zondag 4 juli 2021 18:08 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
[..]
Avond allen![]()
Nascar vanavond maar tussendoor kijk ik naar Gijp en Derksen
quote:
Avond Poppeltje. Ik ook, de mannen van VIquote:Op zondag 4 juli 2021 18:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Avond praadje
Heerlijk een uurtje ouwehoeren over van alles en nog watquote:Op zondag 4 juli 2021 18:13 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond Poppeltje. Ik ook, de mannen van VI
quote:
quote:
Avond lieverds. Ja Jay, ik denk nog vaak aan hem.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:08 schreef potjecreme het volgende:
Moest vannacht aan Jay denken. Hopelijk gaat het goed met hem.
Ja lekker hoor.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heerlijk een uurtje ouwehoeren over van alles en nog wat
Hier vanmiddag. Flinke klappen zeg, whojooo.quote:Op zondag 4 juli 2021 19:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Het gaat hier flink tekeer.
Goed voor de tuin in ieder geval .
Hier is bijzonder weinig gevallen 8mm in de regenmeter. Dat dit kan in Nederlandquote:Op zondag 4 juli 2021 19:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Het gaat hier flink tekeer.
Goed voor de tuin in ieder geval .
Denk ook nog vaak aan Jay.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:08 schreef potjecreme het volgende:
Moest vannacht aan Jay denken. Hopelijk gaat het goed met hem.
quote:Op maandag 5 juli 2021 18:00 schreef praadje het volgende:
Dagelijks;
19.25' First Dates NPO3
21.30; 112 vandaag RTL5
21.53; De alarmcentrale RTL5
Diversen;
19.40; Radar checkt NPO1
20.30; Help, mijn man is klusser (H) RTL4
20.30; Familie Gillis, massa is kassa (H) SBS6
20.33; Bureau Burgwallen (H) RTL5
20.35; Max vakantieman NPO1
21.30; Bureau 040 (H) RTL4
Docu/Reportage;
20.25; 2Doc: Dood in de Bijlmer NPO2 https://www.tvgids.nl/tv-(...)rschillende-manieren
Sportgerelateerd;
21.25; De Avondetappe NPO1
Aktueel;
22.00; Humberto RTL4
22.15; OP1 NPO1
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:01 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
![]()
@:Monkyyy , hoe gaat het met je?
quote:
![]()
Avond allenquote:
Jaaa, ook nog. Ik hoop dat Spanje gaat winnen maar ik denk Italië.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Avond allen![]()
Vanavond voetbal kijken
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Avond allen![]()
Vanavond voetbal kijken
Ja die ga ik kijkenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:24 schreef praadje het volgende:
Camping van Coppens lijkt me wel leuk. Een soort van "ik vertrek" maar dan in meerdere afleveringen.
![]()
Mooi zo. Ik hoor net dat Peter R de Vries is neergeschoten.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]![]()
Alles wel hier, ik doe het rustig aan.
Wow, dat komt wel even binnenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:15 schreef praadje het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik hoor net dat Peter R de Vries is neergeschoten.
Ja, ik hoor jou nog goenavund zeggen gisteren. RTL 4 blijft updates geven de rest van de avond. Ziet er niet best uit voor hem.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:52 schreef monkyyy het volgende:
https://www.gids.tv/artik(...)mer-te-zien-op-npo-1
Deze serie ga ik kijken
Ik heb de foto’s gezien; normaal gesproken overleef je dat niet. :quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:24 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb weinig vertrouwen dat hij het heeft overleefd
Ik ook, door het hoofd overleef je zelden een schotwond.....quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:24 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb weinig vertrouwen dat hij het heeft overleefd
Ik kreeg een filmpje. Daarin leek hij zo goed als overleden. Maar dat is natuurlijk speculatie. Heftig hoor.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:26 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ik ook, door het hoofd overleef je zelden een schotwond.....
Ook gezien, helemaal bleek, geen ademhaling. Ai aiquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:27 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik kreeg een filmpje. Daarin leek hij zo goed als overleden. Maar dat is natuurlijk speculatie. Heftig hoor.
Ik ook, daarop vroeg iemand aan hem waar hij geraakt was....met een plas bloed naast zn hoofd......#Pimquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:27 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik kreeg een filmpje. Daarin leek hij zo goed als overleden. Maar dat is natuurlijk speculatie. Heftig hoor.
Pfff. Ja ik kreeg ook gelijk een flashback naar Pim met die plas bloed naast zijn hoofdquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:32 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ik ook, daarop vroeg iemand aan hem waar hij geraakt was....met een plas bloed naast zn hoofd......#Pim![]()
Om 23.00 uur de persco. Dan zal er wel bekend gemaakt worden dat hij is overleden ben ik bang. Nu is de eerste prioriteit de familie en bekenden van hem.quote:
Op Geenstijl in de reactie's staat al dat hij is overleden. Ik weet alleen niet hoeveel er van waar isquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:13 schreef praadje het volgende:
[..]
Om 23.00 uur de persco. Dan zal er wel bekend gemaakt worden dat hij is overleden ben ik bang. Nu is de eerste prioriteit de familie en bekenden van hem.
Ik vermoed het ook dat hij is overleden hoor. Maar ze zullen vanuit Den Haag en vanuit Amsterdam een gedegen verhaal klaar moeten hebben dus hebben ze die tijd nodig om dat voor elkaar te krijgen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:27 schreef WcPot het volgende:
[..]
Op Geenstijl in de reactie's staat al dat hij is overleden. Ik weet alleen niet hoeveel er van waar is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatste nieuws uit ziekenhuis weten ze niet, dus vooralsnog leeft diequote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:17 schreef monkyyy het volgende:
"Hij vecht voor zijn leven"
Hij leeft nog?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |