Ah gelukkig dat je een buffertje had voor een nieuwe. Hoeft trouwens helemaal niet duur te zijn. Ik heb er laatst een gekocht van het merk Salora met een redelijk groot scherm voor 300.00. Voor in de slaapkamer prima te doen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb maar een nieuwe besteld. Hij ging op zwart. Geluid deed het nog wel. Waarschijnlijk printplaat.
Dit was een Salora van 5 jaar oud. Nu ga ik voor een Dyonquote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:28 schreef praadje het volgende:
[..]
Ah gelukkig dat je een buffertje had voor een nieuwe. Hoeft trouwens helemaal niet duur te zijn. Ik heb er laatst een gekocht van het merk Salora met een redelijk groot scherm voor 300.00. Voor in de slaapkamer prima te doen.
Oh haha, dan kan ik een beetje rekening houden met hoelang de mijne meegaat. Dyon ken ik niet maar dat zegt niets. Salora had ik ook nog nooit van gehoord voordat ik hem kocht.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:43 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dit was een Salora van 5 jaar oud. Nu ga ik voor een DyonBen benieuwd hoelang die meegaat.
Deze was nog goedkoperquote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh haha, dan kan ik een beetje rekening houden met hoelang de mijne meegaat. Dyon ken ik niet maar dat zegt niets. Salora had ik ook nog nooit van gehoord voordat ik hem kocht.
Haha lekker toch. Die van mij staat een klein uurtje aan als ik op bed lig. Dan lees ik de kranten op de tablet en luister naar Shownieuws en Hart van Nederland. Mijn Sony in de living staat vaak aan als behang en als ik dingen terug wil kijken terwijl ik werk.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:04 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Deze was nog goedkoper![]()
![]()
Donderdag wordt het geleverd. Heb hem gister besteld. Mijn Salora had ik vaak aan als behang. Soms met bewegend beeld soms alleen de foto's van google.
Ja nu wel morgen weer loonslaven. Moet in je aard liggenquote:
Fijne avond praadjequote:Op zondag 27 juni 2021 16:19 schreef praadje het volgende:
Beetje vroeg maar ik ga naar de kroeg, voetbal kijken
Avond Poppel_Godquote:
quote:Op zondag 27 juni 2021 16:19 schreef praadje het volgende:
Beetje vroeg maar ik ga naar de kroeg, voetbal kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |