SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niemand weet waarom maar Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Schakeltopia op 25-06-2021 18:15:41 ]Ik heb het recht om te bepalen!![]()
goed gekaapt met de juiste TTTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
@Haags ik vernam laatst dat je het tandpastadopje was vergeten afgelopen woensdag?!??!!?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
KUT!
Ik had iemand op Facebook een filmpje gestuurd van Mini-ToT die mij meloen stuurt, krijg ik even later een reactie van of ik diegene in dat filmpje ben, met een link er bij.
Stom, stom, stom! Ik klik er op!
Ik zal nu wel een virus te pakken hebben want het was blijkbaar een Russische site die in Amerika geregistreerd was en die verwees je weer automatisch door naar de hoofdpagina van Youtube.
Nu blijkt dat mijn vrouw exact diezelfde link van hem heeft doorgekregen.
De site bestaat ook pas 2 maanden.![]()
Geen voetbal vandaag?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik zag eerder vandaag iemand hier in oranje kleding door de straat rennen, dus ik dacht juist dat er voetbal op tv zou zijn vandaag.quote:![]()
oh ohquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:46 schreef ToT het volgende:
KUT!
Ik had iemand op Facebook een filmpje gestuurd van Mini-ToT die mij meloen stuurt, krijg ik even later een reactie van of ik diegene in dat filmpje ben, met een link er bij.
Ik zal nu wel een virus te pakken hebben want het was blijkbaar een Russische site die in Amerika geregistreerd was en die verwees je weer automatisch door naar de hoofdpagina van Youtube.
De site bestaat ook pas 2 maanden.
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Oei Oei.... Windows gaf geen melding nog?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Dat was DJMO.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zag eerder vandaag iemand hier in oranje kleding door de straat rennen, dus ik dacht juist dat er voetbal op tv zou zijn vandaag.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
EN, spelende vrouw, wat heb je nou geleerd?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:46 schreef ToT het volgende:
KUT!
De site bestaat ook pas 2 maanden.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
EN, spelende vrouw, wat heb je nou geleerd?
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Nee dat niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oei Oei.... Windows gaf geen melding nog?
Ik heb wel meteen ff m'n Smoelenboekwachtwoord aangepast.![]()
@ToT vanaf 7:00Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ja. klote zoiets.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Ik heb wel meteen ff m'n Smoelenboekwachtwoord aangepast.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Op vrijdag niet te moeilijk doen met eten...
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
LIVE LIVE LIVETrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Zeker niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Op vrijdag niet te moeilijk doen met eten...![]()
gaat over de meloen van mini totquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
van wanneerquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
knap stom!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:46 schreef ToT het volgende:
KUT!
De site bestaat ook pas 2 maanden.Het eten is klaar?quote:George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E![]()
kroketten uit de frituurquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Op vrijdag niet te moeilijk doen met eten...
Een gedicht over Maanvis
Een gedicht over Maanvis
![]()
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
van links
naar rechts
____
________
Een gedicht over Maanvis
Ja nou het leek dus een reactie op een video van mij en Mini-ToT die ik hem gestuurd had.quote:
En ik wilde juist eten gaan klaarmaken.Maar het wordt nu toch gewoon pizza uit de oven. (Wel met wat extra ingrediënten.
)
![]()
Nou, geen virus op m'n pc gevonden gelukkig.
Maag goed, kan ook iets ultramoderns zijn wat nog niet herkend wordt.![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:46 schreef ToT het volgende:
KUT!
De site bestaat ook pas 2 maanden.![]()
![]()
Ik hoop dat het meevalt.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:20 schreef ToT het volgende:
Nou, geen virus op m'n pc gevonden gelukkig.
Maag goed, kan ook iets ultramoderns zijn wat nog niet herkend wordt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Dit is wel fijn
https://racingnews365.nl/(...)-na-gevaarlijke-spinTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
die bradge spuugt video's uit
Een gedicht over Maanvis
VALT ER NOG WAT TE RELLEN HET IS TEN SLOTTE VRIJDAG!!!!!111Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Noraly gaat natuurlijk voor het geldTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Kan hij dat betalen van zijn wajong?quote:Uw ADH vitamine Worst
de overleden vrouw van joost had veel geld wat hij niet wistquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Oja ik zie het nuquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hema vroeg of er nog gereld wordt, ik zeg nee![]()
![]()
Mooi stel wel. 74 en 79 jaarquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
de overleden vrouw van joost had veel geld wat hij niet wist![]()
![]()
oke juffrouwquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hema vroeg of er nog gereld wordt, ik zeg neeUw ADH vitamine Worst
een vogeltje vertelde me dat de hond van @Haags fout was in de oorlogquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hema vroeg of er nog gereld wordt, ik zeg neeTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Die roddel hoorde ik ook...quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
een vogeltje vertelde me dat de hond van @:haags fout was in de oorlog![]()
Een NSBlafferttquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Nee maar zat op een of andere manier in kopf. En er niet op kunnen komen is irritant.
en zoeken om hmmm werkt dan niet.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ja ik ook - de standaard Windows scanner. Die vangt volgens mij al heel wat af.quote:
[ Bericht 6% gewijzigd door gebrokenglas op 25-06-2021 19:18:01 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
mag ook wel je weet niet wat je binnenhaalt met siswet en de meiden van hollandquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik heb sowieso wel een goede antivirus!Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Corona is bijna over, dus de islamisten denken dat het weer tijd wordt dat de mensen weer aan hen gaan denken?quote:![]()
Geniet er maar vanquote:
Een gedicht over Maanvis
maanlicht bestaat niet voor eeuwigTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ja zeker weten !!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:08 schreef Schakeltopia het volgende:
heb je een fijne verjaardag?
tot dusver?![]()
Niet in Doctor Who!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:06 schreef Rafeiro het volgende:
Ik zoek een leuke post voor het maanlicht dat eeuwig zal bestaan,
[ afbeelding ]
Het kan slechter, maar ook beter.
Of The Time Machine uit 2002.![]()
![]()
waar is die @Kreatorquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
ooh nouja lekker van genieten, gewoon twee dagen feestquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:09 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Valt wel mee hoormorgen iets groter feestje maar nog niet dikke party hahaha
Gefeliciteerd Maanlichiequote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:09 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Valt wel mee hoormorgen iets groter feestje maar nog niet dikke party hahaha
Uw ADH vitamine Worst
Ja heerlijkquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ooh nouja lekker van genieten, gewoon twee dagen feest![]()
![]()
Goede bediening is ook moeilijk te krijgen. Verder ben ik het met je eens.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:41 schreef Maanvis het volgende:
ik vind het altijd zo bijzonder dat mensen in de bediening net doen alsof ze god's gift to the restaurant zijn, en dan gaan janken dat er iemand van 18 net van de middelbare school het beter doet...![]()
Nee nog niet eensquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:17 schreef Schakeltopia het volgende:
al lekker taartjes gegeten? [ afbeelding ]![]()
![]()
Komt goedquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:20 schreef Schakeltopia het volgende:
wel jezelf een beetje verwennen hoor![]()
![]()
jij moet ook van je pandemiepens af?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:22 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik ben op dieet dus ma zoiezo maar 1 taartje en dat word morgen monchou taart 🍰Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
De leukste / beste bediening die mevrouw ToT in een restaurant hebben gehad was van een flamboyante hipster-homo in een leuk restaurantje in Utrecht die dingen verkeerd uitsprak en continu moest vragen wat wat was, omdat hij er net een paar dagen werkte.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:17 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Goede bediening is ook moeilijk te krijgen. Verder ben ik het met je eens.
SUPER toffe gast, zeer enthousiast en deels om het lekkere eten maar ook ZEER zeker deels vanwege hem zijn we een paar keer terug gegaan!En dankzij zijn enthousiasme hebben we een nieuwe favoriete gerecht er bij: bavette!
Hij sprak het alleen continu uit als BAVETTAAAAaaaa.
![]()
zooo, streng van jezelf zeg! Dan zal hij morgen wel extra extra lekker smakenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:22 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik ben op dieet dus ma zoiezo maar 1 taartje en dat word morgen monchou taart 🍰![]()
nomnomnomnomIk heb het recht om te bepalen!![]()
Poeh poeh poeh, dat wordt weer smullen!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:22 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik ben op dieet dus ma zoiezo maar 1 taartje en dat word morgen monchou taart 🍰![]()
"Waar zijn die koperen bekertjes voor bij die gin-fles?"
- "Oh ik zie het elke dag staan en ik vraag het me ook steeds af, maar ik heb echt GEEN IDEE! Ik zal het meteen even vragen hoor!"
En dan met zo'n Martien Meiland-stemmetje. (Alleen minder vals nichterig.)
Super toffe gast! Die zou echt wel op tv mogen!![]()
![]()
Zeker wetenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zooo, streng van jezelf zeg! Dan zal hij morgen wel extra extra lekker smaken![]()
nomnomnomnom![]()
![]()
bij de aldi in het dorp werkte ook zo'n praatzieke jongen, waarschijnlijk homo (maar nooit gevraagd) maar die moest weg omdat hij max aantal contracten had gehadquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:34 schreef ToT het volgende:
"Waar zijn die koperen bekertjes voor bij die gin-fles?"
- "Oh ik zie het elke dag staan en ik vraag het me ook steeds af, maar ik heb echt GEEN IDEE! Ik zal het meteen even vragen hoor!"
En dan met zo'n Martien Meiland-stemmetje. (Alleen minder vals nichterig.)
Super toffe gast! Die zou echt wel op tv mogen!
Een gedicht over Maanvis
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een gedicht over Maanvis
Gewoon terugschelden.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je hebt ook een mooie avatar gekregen.quote:
Daaromquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt ook een mooie avatar gekregen.![]()
![]()
@Moonlight gefeliciteerdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
Een gedicht over Maanvis
Kut visThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Een gedicht over Maanvis
Vriend sinds dat je er minder bent dansen de muizen op tafel.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kunnen jullie Jan Boskamp verstaan?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
oke doe effe ondertitelen voor mijquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
als ik jullie moet geloven gaan ze straks sneuvelenquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lekker man, laat gaan johquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vriend sinds dat je er minder bent dansen de muizen op tafel.Zonder wrijving geen glans![]()
Ja idd ken de helft niet beetje punten pakken tussendoor.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wil eigelijk nog ff buitenspelen, maar is gruwelijk natUw ADH vitamine Worst
punktjesquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja idd ken de helft niet beetje punten pakken tussendoor.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vandaag las ik in de telegraaf dat je af en toe wel eens buiten de lijntjes kleurt. wat is waar van dit gerucht?quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
huh?'quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:11 schreef hemarookworst het volgende:
Wil eigelijk nog ff buitenspelen, maar is gruwelijk nat
hier niks beetje benauwdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik wou eigenlijk nog ff met je zusje gaan spelen, maar die is ook gruwelijk nat!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:11 schreef hemarookworst het volgende:
Wil eigelijk nog ff buitenspelen, maar is gruwelijk natTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Iemand deze film al een keer gezien ?
https://www.moviemeter.nl/film/1116842"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Had ze maar moeten schuilen of binnen zijn toen het ging gietenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik wou eigenlijk nog ff met je zusje gaan spelen, maar die is ook gruwelijk nat!Uw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:13 schreef Mrsloveable het volgende:
https://www.moviemeter.nl/film/1116842![]()
![]()
Ik,is wel de moeite waard.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:13 schreef Mrsloveable het volgende:
https://www.moviemeter.nl/film/1116842“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nee??quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jij woont toch niet hier en ik niet daar?
oww
ik dacht ik hier woonde en jij daar maar het is dus andersomThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:13 schreef Mrsloveable het volgende:
https://www.moviemeter.nl/film/1116842Zonder wrijving geen glans![]()
Ben eigenlijk geen horror fan, maar deze film lijkt mij wel leukquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Net als het jurkje van ieni.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat had ze zelf gepost.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nu komt de aap uit de mouwquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Pas als het jurkje klaar is.quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Viel mee toch, kan nog minder stof:9~
Een gedicht over Maanvis
Veel mensen hoeven alleen maar in de spiegel te kijken om horror te zien.quote:Zonder wrijving geen glans![]()
quote:![]()
![]()
![]()
die bottas wordt zo hard genaaid bij mercedesThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
nee kan er wel mee door hierquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Veel mensen hoeven alleen maar in de spiegel te kijken om horror te zien.
heb jij daar last van dan als je in de spiegel kijkt?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wij zien al genoeg horror als we in de spiegel kijkenquote:
Een gedicht over Maanvis
Sinds al die online meetings ben ik gewend geraakt aan mijn horrorhoofd. Nooit meer schrikken.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee kan er wel mee door hier
heb jij daar last van dan als je in de spiegel kijkt?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sinds al die online meetings ben ik gewend geraakt aan mijn horrorhoofd. Nooit meer schrikken.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee eigenlijk niet haha.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee kan er wel mee door hier
heb jij daar last van dan als je in de spiegel kijkt?Zonder wrijving geen glans![]()
Ik heb vernomen dat @Haags wel eens een schwalbe maakt tijdens het voetballen!Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Morgen sinds het eerst sinds mensenheugnis weer uit eten in een eckt restaurant
heerlijk en wat ga je etenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Morgen sinds het eerst sinds mensenheugnis weer uit eten in een eckt restaurantThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Steak, een heule grote!quote:
jaloers, ik zit hier met mijn macaroni met mayonaisequote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een gedicht over Maanvis
Het betere werk.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Uw ADH vitamine Worst
Ik spreek ook voor het eerst met vrienden af morgen sinds anderhalf jaarUw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:38 schreef hemarookworst het volgende:
Ik spreek ook voor het eerst met vrienden af morgen sinds anderhalf jaar![]()
![]()
die schijn ik onverwachts te hebben zelfs als zolderkamerautistquote:Uw ADH vitamine Worst
je ontmoet ze morgen voor het eerst?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die schijn ik onverwachts te hebben zelfs als zolderkamerautist![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:38 schreef hemarookworst het volgende:
Ik spreek ook voor het eerst met vrienden af morgen sinds anderhalf jaar![]()
lekker man
Hier begint het ook weer een beetje op gang te komen. Ook een jaar thuis gezeten zonder iemand echt te zien eigenlijk.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
godverdomme mijn oortjes haperen steeds en alleen bij deze laptop. niet op werklaptop en mijn telefoon godverdgodverdogUw ADH vitamine Worst
Ga je ook een steak van een halve kilo wegwerken?quote:![]()
*checkt even of Bolke () wel al op stal staat en niet stiekem mee aan het lezen is (dat doet ie!).
Voor het eerst sinds anderhalf jaar jaquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
je ontmoet ze morgen voor het eerst?![]()
Uw ADH vitamine Worst
B-Front![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
jij en oortjes is niet zon goede combinatie of welquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:40 schreef hemarookworst het volgende:
godverdomme mijn oortjes haperen steeds en alleen bij deze laptop. niet op werklaptop en mijn telefoon godverdgodverdogThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee dat nietquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ga je ook een steak van een halve kilo wegwerken?![]()
*checkt even of Bolke () wel al op stal staat en niet stiekem mee aan het lezen is (dat doet ie!).
Uw ADH vitamine Worst
Vorige week zaterdag broodjes rookworst met sauerkraut zitten klappen nog.quote:
nou deze wel, behalve als deze aangesloten is op mijn laptop. ik heb geen zin om deze weer te ruilen hoor, lekkere bassquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij en oortjes is niet zon goede combinatie of welUw ADH vitamine Worst
Ja ze hebben echt weer uitgepakt dit jaar met meerdere complete podiumsquote:Echt niet zuinig gedaan. Bij een ander podium stonden 3 kranen om de zooi overeind te houden...dat is niet goedkoop
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ze hebben echt weer uitgepakt dit jaar met meerdere complete podiumsEcht niet zuinig gedaan. Bij een ander podium stonden 3 kranen om de zooi overeind te houden...dat is niet goedkoop
![]()
![]()
![]()
VRIENDDDDquote:![]()
![]()
Heb bijna de hele middag geluisterd zonder te kijken maar nu ook beeld
vanmiddag was ook al leuk.
quote:![]()
![]()
![]()
gewoon jongens en meiskes dames en heren tis allemaal al moeilijk genoeg
voor de volgende keerquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
gewoon jongens en meiskes dames en heren tis allemaal al moeilijk genoeg
Ziet er ook leuk uit met ambilight
Dames en heren en mensen die zich wel of niet waar dan ook scheren!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:46 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon dames en heren en alles er tussenin"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: