SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niemand weet waarom maar Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Schakeltopia op 25-06-2021 18:15:41 ]Ik heb het recht om te bepalen!![]()
goed gekaapt met de juiste TTTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
@Haags ik vernam laatst dat je het tandpastadopje was vergeten afgelopen woensdag?!??!!?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
KUT!
Ik had iemand op Facebook een filmpje gestuurd van Mini-ToT die mij meloen stuurt, krijg ik even later een reactie van of ik diegene in dat filmpje ben, met een link er bij.
Stom, stom, stom! Ik klik er op!
Ik zal nu wel een virus te pakken hebben want het was blijkbaar een Russische site die in Amerika geregistreerd was en die verwees je weer automatisch door naar de hoofdpagina van Youtube.
Nu blijkt dat mijn vrouw exact diezelfde link van hem heeft doorgekregen.
De site bestaat ook pas 2 maanden.![]()
Geen voetbal vandaag?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik zag eerder vandaag iemand hier in oranje kleding door de straat rennen, dus ik dacht juist dat er voetbal op tv zou zijn vandaag.quote:![]()
oh ohquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:46 schreef ToT het volgende:
KUT!
Ik had iemand op Facebook een filmpje gestuurd van Mini-ToT die mij meloen stuurt, krijg ik even later een reactie van of ik diegene in dat filmpje ben, met een link er bij.
Ik zal nu wel een virus te pakken hebben want het was blijkbaar een Russische site die in Amerika geregistreerd was en die verwees je weer automatisch door naar de hoofdpagina van Youtube.
De site bestaat ook pas 2 maanden.
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Oei Oei.... Windows gaf geen melding nog?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Dat was DJMO.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zag eerder vandaag iemand hier in oranje kleding door de straat rennen, dus ik dacht juist dat er voetbal op tv zou zijn vandaag.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
EN, spelende vrouw, wat heb je nou geleerd?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:46 schreef ToT het volgende:
KUT!
De site bestaat ook pas 2 maanden.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
EN, spelende vrouw, wat heb je nou geleerd?
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Forum Opties Forumhop: Hop naar: