Wat fijn dat het toch nog goed afgelopen isquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:29 schreef KingRoland het volgende:
Uiteindelijk naar de dirk gegaan en daar wel lays chips die ook nog eens in de aanbieding was
Dirkgoden
Voetbalshirts?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb ZES nieuwe shirts gekocht. (dan weten jullie dat)
Gelachen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:49 schreef GGMM het volgende:
Mogelijk eten besteld.
Maar omdat @:scrummie zo vervelend was vanmiddag laat ik het hierbij
Omdat ze niet zo achterlijk als jij zijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:58 schreef Scrummie het volgende:
Waarom stoppen vliegen met vliegen zodra je de vliegenmepper pakt???????????????
Ik kan helemaal niet vliegen dus ik vind dit maar een rare opmerking.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat ze niet zo achterlijk als jij zijn.
Aha, misschien dat ze in een andere SC niet kunnen wachten op het verhaal.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Er is hier net iets heel zieks gebeurd.
Veel vliegen klimmen eerst in een hele hoge boom en laten zich dan vallen en dan leren ze het.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niet vliegen dus ik vind dit maar een rare opmerking.
Nee, denk niet dat dit verstandig is want ik heb geen vleugels en vliegen wel, dus volgens mij is dit een oneerlijke strijd.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veel vliegen klimmen eerst in een hele hoge boom en laten zich dan vallen en dan leren ze het.
Probeer het eens
Ja.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:04 schreef Caland het volgende:
Gaan jullie straks ook je mondkapjes ritueel verbranden?
Dé Braddie SC.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:26 schreef Wereldgozer het volgende:
User @:Zipportal post in de KLB SC (ik nu ook)
On tour?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:26 schreef Wereldgozer het volgende:
User @:Zipportal post in de KLB SC (ik nu ook)
Wel geklikt. Spijt van.quote:
Pastaatjequote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hier was het Spaans vispannetje, boys.
Fout gedacht en het was 2 uur voor mij rijdenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 07:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat laat zeg, ik dacht dat je bouwvakker was.
Daar ben ik niet kapot van.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:37 schreef Caland het volgende:
Kratje franziskaner weis 20x50cl 10 euro bij kaufland
@:muskusboktor57
Morgen even heenrijden
waarom tag je mij nietquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:36 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport @:ggmm @:onlogisch @:yvonne @:thebradgetv
Die benen HELEMAAL KEPOT gemaakt
Franziskanerquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:37 schreef Caland het volgende:
Morgen even heenrijden
Erdinger is derdewereldland bier.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:51 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Franziskaner![]()
ErdingerFrüh Kölsch
Weihenstephaner![]()
![]()
![]()
baasquote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:53 schreef Mortaxx het volgende:
Ik drink nog steeds alcoholvrij
Straight edge maatjes
Was deze eerste week moeilijk?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:53 schreef Mortaxx het volgende:
Ik drink nog steeds alcoholvrij
Straight edge maatjes
Dat is een erg leuke user.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:05 schreef Zipportal het volgende:
F1 / [F1-Feedback]
Vanaf hier een leuk draadje allen. @:Coco @:Neef_Wuppie
quote:
Dit kan niet. @TjjWesterquote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..] en alle randdebielen van VBL weer de hoek om komen.
Jeetje, vergeleken met F1 is VBL een warm bad.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:05 schreef Zipportal het volgende:
F1 / [F1-Feedback]
Vanaf hier een leuk draadje allen. @:Coco @:Neef_Wuppie
Steun in deze barre crypto-tijdenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik word wel vaak uitgenodigd hier de laatste tijd
VBL is een warm bad, bepaalde users moet je alleen een beetje leren doorgrondenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik hier wel op veel steun kan rekenen.
Like gegeven want geen pilsquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:37 schreef Caland het volgende:
Morgen even heenrijden
Hoe wie wat waar, waar ga jij naar Kaufland?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:37 schreef Caland het volgende:
Morgen even heenrijden
Zo zo zo, diep onder de indruk.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:36 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport @:ggmm @:onlogisch @:yvonne @:thebradgetv
Die benen HELEMAAL KEPOT gemaakt
Ik gok in Duitsland?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe wie wat waar, waar ga jij naar Kaufland?
Aaaaaaaaaaaarg, jaaaaaa, Duitslandquote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:49 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik gok in Duitsland?
Ben vorige week naar aldi en lidl in emmlichheim geweest om goedkope drank in te slaan
40 minuutjes ofzo. valt nog mee.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaarg, jaaaaaa, Duitsland
Da's nog een aardig endje bij jou vandaan.
Valt zeker mee.quote:
Noem onze namen en je bent binnenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:14 schreef KingRoland het volgende:
@:danny GOD en @:yvonne godin
wat een feestmet zulke referenties haal ik de big 4 zeker wel!
Fijn, ik heb deze:quote:Op zaterdag 26 juni 2021 07:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Espresso volautomaat besteld.
@:tarado @:maxi-mus @:adames
Toch de Siemens EQ9 S700 geworden.
Hij was ergens in de aanbieding, maar mijn vriendin wilde per se een zwarte. Ik ben niet tegen zwarten dus daar heb ik graag een goede 100 Euro extra voor over![]()
Dinsdag wordt hij bezorgd. Erg mooi.
In Kleve natuurlijkquote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe wie wat waar, waar ga jij naar Kaufland?
[..]
Zo zo zo, diep onder de indruk.
Mooi, dan zien we je daar in die subfora !!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 08:53 schreef raptorix het volgende:
Wat een mooi sportweekend, F1, start van de tour, en dan nog het EK
Ik haat nog altijd alles wat met crypto te maken heeft en overweeg zelfs scheldwoorden toe te passen om mijn ongenoegen kracht bij te zetten.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:56 schreef aTypisch het volgende:
BTC / Jullie mening omtrent inleggen geld
kijk, deze arme jongen wordt de financiële vernieling in 'geadviseerd' in dit topic
bitcoin, not cryptoquote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik haat nog altijd alles wat met crypto te maken heeft en overweeg zelfs scheldwoorden toe te passen om mijn ongenoegen kracht bij te zetten.
De zaak zit in een dip.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik haat nog altijd alles wat met crypto te maken heeft en overweeg zelfs scheldwoorden toe te passen om mijn ongenoegen kracht bij te zetten.
Waarom?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ik ga vanmiddag in het park The Creature from Jekyll Island uitlezenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
De zaak zit in een dip.
Kopuh !!
Op een bankje of kleedje?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ga vanmiddag in het park The Creature from Jekyll Island uitlezen
ik ben even gestopt met ayn rand
Op de playlistquote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:35 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe DSI is uit.
@:onlogisch @:wereldgozer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |