Wat fijn dat het toch nog goed afgelopen isquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:29 schreef KingRoland het volgende:
Uiteindelijk naar de dirk gegaan en daar wel lays chips die ook nog eens in de aanbieding was
Dirkgoden
Voetbalshirts?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb ZES nieuwe shirts gekocht. (dan weten jullie dat)
Gelachen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:49 schreef GGMM het volgende:
Mogelijk eten besteld.
Maar omdat @:scrummie zo vervelend was vanmiddag laat ik het hierbij
Omdat ze niet zo achterlijk als jij zijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:58 schreef Scrummie het volgende:
Waarom stoppen vliegen met vliegen zodra je de vliegenmepper pakt???????????????
Ik kan helemaal niet vliegen dus ik vind dit maar een rare opmerking.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat ze niet zo achterlijk als jij zijn.
Aha, misschien dat ze in een andere SC niet kunnen wachten op het verhaal.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Er is hier net iets heel zieks gebeurd.
Veel vliegen klimmen eerst in een hele hoge boom en laten zich dan vallen en dan leren ze het.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niet vliegen dus ik vind dit maar een rare opmerking.
Nee, denk niet dat dit verstandig is want ik heb geen vleugels en vliegen wel, dus volgens mij is dit een oneerlijke strijd.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veel vliegen klimmen eerst in een hele hoge boom en laten zich dan vallen en dan leren ze het.
Probeer het eens
Ja.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:04 schreef Caland het volgende:
Gaan jullie straks ook je mondkapjes ritueel verbranden?
Dé Braddie SC.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:26 schreef Wereldgozer het volgende:
User @:Zipportal post in de KLB SC (ik nu ook)
On tour?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:26 schreef Wereldgozer het volgende:
User @:Zipportal post in de KLB SC (ik nu ook)
Wel geklikt. Spijt van.quote:
Pastaatjequote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hier was het Spaans vispannetje, boys.
Fout gedacht en het was 2 uur voor mij rijdenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 07:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat laat zeg, ik dacht dat je bouwvakker was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |