SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Plek van jullie vorige date misschien?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:52 schreef Budapestenaar het volgende: [..]
De laatste keer in een restaurant, bedoel ik
Waar terug?
![]()
Hahaha echt hè? Meer dan genoeg ookquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haha ja precies, enige dag dat ze naar buiten mogen.
Kun je wel 4 dagen van eten.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:54 schreef LTVDK het volgende:
Oh ik zie dat er hier tegenwoordig wel een Chinees bezorgtZit wel 25 km verderop met een minimale bestelwaarde van ¤35,- en ¤7,50 bezorgkosten
Meetquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Plek van jullie vorige date misschien?
China City Wok?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:54 schreef LTVDK het volgende:
Oh ik zie dat er hier tegenwoordig wel een Chinees bezorgtZit wel 25 km verderop met een minimale bestelwaarde van ¤35,- en ¤7,50 bezorgkosten
't Zusje, daar moeten we naartoe terug. dit is geen nederlandsquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]De laatste keer in een restaurant, bedoel ik
![]()
Waar terug?
Te vaak; of ik ga halen. Ook te vaak.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Hoe vaak bestellen jullie gemiddeld eten?
Mogen er dan meer mensen mee of is dit iets exclusiefs?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
't Zusje, daar moeten we naartoe terug. dit is geen nederlands
Was dat in Tilburg?
Ik ben het allemaal kwijt.
Best wel vaak. Minimaal 1 keer in de maand toch wel..quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:57 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al zie ik de laatste tijd soms wel geloof ik haar dochter wel eens buiten rondlopen, althans daar ga ik van uit, ze lijkt er op en zoveel Chinezen wonen er nou ook weer niet in het dorp hier.
Nee eentje in fucking Steenbergenquote:
Hilversumquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
't Zusje, daar moeten we naartoe terug. dit is geen nederlands
Was dat in Tilburg?
Ik ben het allemaal kwijt.
Gaat altijd met vlagen, soms een paar keer per maand en dan weer een half jaar niksquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Die in Tilburg is wel leuker/beter.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tilburg of Hilversum klein verschil
Is dat al vaakquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Best wel vaak. Minimaal 1 keer in de maand toch wel..
ik probeer het op max 1x per week te houdenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Deze zin klopt niet denk ik hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die in Tilburg is wel leuker/beter.
quote:
Van mij wel hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mogen er dan meer mensen mee of is dit iets exclusiefs?
Ow ja.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
HilversumNadat we bij Bea op de thee zijn geweest
Ik zeg toch dat ik het niet meer weetquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tilburg of Hilversum klein verschil
Ik ga nu ook richting de 1x per week dus schaam me een beetje.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik bestel echt minimaal 1x per week wat. Volgende maand even niet meer.
Er is een tijd geweest en toen haalde jij echt wel negen per week Chineesquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat altijd met vlagen, soms een paar keer per maand en dan weer een half jaar niks
1 keer per week ofzo? Of uiteten.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Alleen in mijn eerste revalidatieperiode toen ik minstens 4000 kcal per dag moest snaaien van de diëtiste kwam ik er wekelijksquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er is een tijd geweest en toen haalde jij echt wel negen per week Chinees
Volgens mij was Tilburg na de wandeling in Oisterwijk?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Van mij wel hoor
[..]
Ow ja.
Waar hebben we gegeten toen we in Oirschot zijn geweest dan? Alleen in dat rare bruin cafe?
We zijn toch ook eens in Tilburg geweest? Toch? Of wordt ik nu echt gek?
[..]
Ik zeg toch dat ik het niet meer weet![]()
Hoe krijgt iemand dat überhaupt op? 9x per week, die bakken met eten zijn HUGE!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er is een tijd geweest en toen haalde jij echt wel negen per week Chinees
Ga eens in de KLB SC kijken. dan valt die schaamte meteen wegquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga nu ook richting de 1x per week dus schaam me een beetje.
Dan devolueer je gelijk terug naar aap.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga eens in de KLB SC kijken. dan valt die schaamte meteen weg
Ik moet even wat minderenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga nu ook richting de 1x per week dus schaam me een beetje.
Ja maar dat zijn puisterige incels en zolderkamerautisten.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga eens in de KLB SC kijken. dan valt die schaamte meteen weg
Ja ok dan ben ik weer een beetje bij.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mij was Tilburg na de wandeling in Oisterwijk?
Die zit hier gewoon mee te lezen dusquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:03 schreef CherryLips het volgende:
O god krijg net een kortingscode ge-app't van m'n zus voor die nieuwe hamburgertoko.
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:03 schreef CherryLips het volgende:
O god krijg net een kortingscode ge-app't van m'n zus voor die nieuwe hamburgertoko.
Hebben ze lekkere hamburgersquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:03 schreef CherryLips het volgende:
Ging eigenlijk om deze gast. Die zeven keer per week pizza besteld.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn puisterige incels en zolderkamerautisten.
Krijgt Danny wel een berg subsidie voor.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn puisterige incels en zolderkamerautisten.
Onder andere ja , Jezus...quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ging eigenlijk om deze gast. Die zeven keer per week pizza besteld.![]()
[ afbeelding ]
Het geile zusje van CL die graag latex draagt en de namen van alle dinosauriërs uit haar hoofd kent.quote:
Nachtelijke alter ego.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het geile zusje van CL die graag latex draagt en de namen van alle dinosauriërs uit haar hoofd kent.
Zullen we zo even zwaaien naar haarquote:
Alle dino's?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het geile zusje van CL die graag latex draagt en de namen van alle dinosauriërs uit haar hoofd kent.
Nu heb ik nog meer zin om wat te bestellenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.burgerme.nl/vestiging-ede/
Dogtags.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe weten ze eigenlijk de namen van die dino's?
Hebben ze gevraagd toen ze ze hebben hebbenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoi, Maanquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
T-Rex heette eigenlijk Harryquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alweer zo'n zwaan-kleef-aan.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:14 schreef kwiwi het volgende:
Gergi z'n vader heeft zichzelf uitgenodigd om bij Gergi te blijven slapen vandaag, net terwijl we een weekend weg hadden gepland. Maar ok is van vrijdag op zaterdag dus vooruit. Maar nu zegt ie ineens: ja ik wil ook zaterdag blijven slapen. Dus Gergi zegt: Ja dat gaat niet, we hebben een hotel geboekt. Weten jullie wat ie zegt vriendjes en vriendinnetjes? "Oh hoeveel kost dat hotel? Dan ga ik gewoon mee."
PARDON?!?!![]()
En de enige reden waarom ie blijft slapen is omdat z'n zus 'm niet meer steeds in haar huis wil hebben als ie hier in de buurt is.
Die manquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:14 schreef kwiwi het volgende:
Gergi z'n vader heeft zichzelf uitgenodigd om bij Gergi te blijven slapen vandaag, net terwijl we een weekend weg hadden gepland. Maar ok is van vrijdag op zaterdag dus vooruit. Maar nu zegt ie ineens: ja ik wil ook zaterdag blijven slapen. Dus Gergi zegt: Ja dat gaat niet, we hebben een hotel geboekt. Weten jullie wat ie zegt vriendjes en vriendinnetjes? "Oh hoeveel kost dat hotel? Dan ga ik gewoon mee."
PARDON?!?!![]()
En de enige reden waarom ie blijft slapen is omdat z'n zus 'm niet meer steeds in haar huis wil hebben als ie hier in de buurt is.
Moet je zeggen, heeeeyyy snugger oud kunstgebit, zo wordt je nooit opa hè.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:14 schreef kwiwi het volgende:
PARDON?!?!![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:14 schreef kwiwi het volgende:
PARDON?!?!![]()
Jezus is het niet onderhand tijd dat die man weer opkrast naar Balatonföldvárquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:14 schreef kwiwi het volgende:
PARDON?!?!![]()
Wtfquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:14 schreef kwiwi het volgende:
PARDON?!?!![]()
Lol, dat zou wellicht nog werken ook want daar zitten ze op te wachtenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je zeggen, heeeeyyy snugger oud kunstgebit, zo wordt je nooit opa hè.
Je hebt het wel getroffen met je schoonfamilie zegquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:14 schreef kwiwi het volgende:
PARDON?!?!![]()
Ben je van de BFF van Gergi af en staat familie weer voor de deur.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:14 schreef kwiwi het volgende:
PARDON?!?!![]()
Als je dat zegt gaat ie voor de deur uitleggen welke standjes voor een jongetje zorgen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lol, dat zou wellicht nog werken ook want daar zitten ze op te wachten
Ja of hij zegt, Darum geh ik juist mitt Schatchen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lol, dat zou wellicht nog werken ook want daar zitten ze op te wachten
Gergi zei ja nee we gaan hiken (die man is slecht ter been). Nog één keer en ik ga even heel duidelijk zijn. Kan me niks schelen als ze mij niet mogen daardoor, misschien komen ze dan ook minder langsquote:
Groot gelijk!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi zei ja nee we gaan hiken (die man is slecht ter been). Nog één keer en ik ga even heel duidelijk zijn. Kan me niks schelen als ze mij niet mogen daardoor, misschien komen ze dan ook minder langs
Ja nou, daar ben ik dus bang voor he. Dat die man zo'n beetje intrekt als we een groter huis hebbenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je van de BFF van Gergi af en staat familie weer voor de deur.
Nieuwe huis zal wel een mooi groot tuinhuis krijgen.
En waar gaat hij nu slapen?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi zei ja nee we gaan hiken (die man is slecht ter been). Nog één keer en ik ga even heel duidelijk zijn. Kan me niks schelen als ze mij niet mogen daardoor, misschien komen ze dan ook minder langs
quote:
Kun je je Zwitserse klok gelijk op zetten.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja nou, daar ben ik dus bang voor he. Dat die man zo'n beetje intrekt als we een groter huis hebben
Zeg het ‘m Kwiwiquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee, Gergi zei kun je niet bij je zus slapen gewoon. Dus dat gaat ie hopelijk doen. Al verwacht ik dat ie vanavond zegt: weet je anders laat de sleutel gewoon hier, dan sluit ik wel af als ik zondag wegga.quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja nou, daar ben ik dus bang voor he. Dat die man zo'n beetje intrekt als we een groter huis hebben
Dat tuinhuis moet ze zelf in gaan wonen omdat de rest van de familie al in het huis zitquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je van de BFF van Gergi af en staat familie weer voor de deur.
Nieuwe huis zal wel een mooi groot tuinhuis krijgen.
Eensquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar dat is echt Oost-Europees. Krijg je er ook lastig uit.
Gewoon een kangaroowoning kopenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi zegt steeds: wat een zigeuner is het ook.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat tuinhuis moet ze zelf in gaan wonen omdat de rest van de familie al in het huis zit
Illegale Hongaarse goulash-lab in huis van kwiwiquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat tuinhuis moet ze zelf in gaan wonen omdat de rest van de familie al in het huis zit
Moet je toch niet willen. Lig je net lekker op de bank te hangen, staat je schoonvader weer in je huis te zeuren om töltött káposztaquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon een kangaroowoning kopen
Yeps, de kinderen dienen daar nog echt de ouders te verzorgen, knuffelen en te verwennen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Die laat de voordeur wijd open staan.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee, Gergi zei kun je niet bij je zus slapen gewoon. Dus dat gaat ie hopelijk doen. Al verwacht ik dat ie vanavond zegt: weet je anders laat de sleutel gewoon hier, dan sluit ik wel af als ik zondag wegga.
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi zegt steeds: wat een zigeuner is het ook.
Of half dronken en dement zijn plaklul in je gezicht te duwen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je toch niet willen. Lig je net lekker op de bank te hangen, staat je schoonvader weer in je huis te zeuren om töltött káposzta
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of half dronken en dement zijn plaklul in je gezicht te duwen.
Mja, ook een optiequote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gatverdammequote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou niet eens in dezelfde straat/wijk/dorp willen wonen als mijn familie.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je toch niet willen. Lig je net lekker op de bank te hangen, staat je schoonvader weer in je huis te zeuren om töltött káposzta
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn familie is goed gedresseerd.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou niet eens in dezelfde straat/wijk/dorp willen wonen als mijn familie.
Andersom wel?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wel fijn dat Gergi hier een beetje onafhankelijk in kan staan. Mijn ex had weinig verweer tegen die familieterreur.quote:
Lijkt me wel verschrikkelijk ja.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel fijn dat Gergi hier een beetje onafhankelijk in kan staan. Mijn ex had weinig verweer tegen die familieterreur.
Ik woon niet eens in hetzelfde land en vind het heerlijkquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je bent ook meteen een boeman als je er tegenin gaat natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel fijn dat Gergi hier een beetje onafhankelijk in kan staan. Mijn ex had weinig verweer tegen die familieterreur.
Ja daar zou ik dan echt gek van worden. Hij denkt er in ieder geval net zo over als ik.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kunnen ze mooi vier keer per jaar een paar weken komen logerenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik woon niet eens in hetzelfde land en vind het heerlijk
Dat zou me weinig uitmaken bij schoonfamilie. Als hij het te vervelend vindt om eerlijk te zijn doe ik dat met alle liefde hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent ook meteen een boeman als je er tegenin gaat natuurlijk.
doet pijn?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Godver, ik wíst dat ik deze bijwerking ging krijgen.
[ afbeelding ]
(Rondje google leert dat dat tot iets van 11 dagen na prik kan opduiken)
Neuh, voelt wat warm aan en jeukte net, dawast.quote:
Goede broekquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Stond bij mijn schoonfamilie dan ook bekend als Buda de Bumanquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent ook meteen een boeman als je er tegenin gaat natuurlijk.
O ja ik had dit ook ineens ruim een week na de prikquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Ouwe broekfetishist.quote:
Dan komt het allemaal wel op z’n pootjes terechtquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja daar zou ik dan echt gek van worden. Hij denkt er in ieder geval net zo over als ik.
Ik twijfelde even of het van een beest was, maar dat ziet er toch net weer anders uit.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja ik had dit ook ineens ruim een week na de prik
Oei.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stond bij mijn schoonfamilie dan ook bekend als Buda de Buman
Acht pootjes en dan in ganzenmars naar het bitterbalkon.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan komt het allemaal wel op z’n pootjes terecht![]()
Een wat?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:37 schreef bitterbal het volgende:
begin morgen 1200 maar kijk nu naar rooster en zie een sluit aankomen
Nee ik ook helemaal niet, alleen een pijnlijke arm diezelfde avond en een deel van de dag erop, maar dat was ook niet echt heel ergquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:34 schreef Ama het volgende:
Ik heb verder geen bijwerkingen gehad eigenlijk.
Langskomen is niet erg als ze dat maar laten weten.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn ouders komen ook graag langs, maar dat is niet zo regelmatig tegenwoordig.
Mijn broer kunnen ze lekker op kind passen. Veel leuker.
Lekker geld verdienen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:37 schreef bitterbal het volgende:
begin morgen 1200 maar kijk nu naar rooster en zie een sluit aankomen
Ik had gisteren een enorm warm hoofd. Nu weer normaal.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee ik ook helemaal niet, alleen een pijnlijke arm diezelfde avond en een deel van de dag erop, maar dat was ook niet echt heel erg
Onaangekondigd op bezoek komen doen we gelukkig niet aan in mijn familie. Zou ik slecht trekkenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Langskomen is niet erg als ze dat maar laten weten.
Als je in dezelfde straat woont dan krijg je dat ze steeds onaangekondigd een kopje koffie komen drinken ofzo.
Dan gewoon zeggen dat je maar werkt tot het moment waarop je ingeroosterd bent. Zeg je dat je een date hebt.quote:
staat geen eindtijdquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan gewoon zeggen dat je maar werkt tot het moment waarop je ingeroosterd bent. Zeg je dat je een date hebt.
Ok..ben wel benieuwd hoe het na de tweede prik gaat, die moet blijkbaar wat heftiger zijn, maar da's pas over een paar wekenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had gisteren een enorm warm hoofd. Nu weer normaal.
Dat dubbelchecken ze vast hier.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan gewoon zeggen dat je maar werkt tot het moment waarop je ingeroosterd bent. Zeg je dat je een date hebt.
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onaangekondigd op bezoek komen doen we gelukkig niet aan in mijn familie. Zou ik slecht trekken
Eerste nergens last van gehad gelukkig. Als dit het is dan valt het wel mee.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ok..ben wel benieuwd hoe het na de tweede prik gaat, die moet blijkbaar wat heftiger zijn, maar da's pas over een paar weken
Wat een leuke smiley! Hahahaquote:
Ja ik heb ook wat aparte verhalen gehoord uit mn omgeving, maar Ja, gaan het meemakenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerste nergens last van gehad gelukkig. Als dit het is dan valt het wel mee.
Heb ook collega’s gehad die toch een dagje op bed moesten liggen.
Ik ook.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onaangekondigd op bezoek komen doen we gelukkig niet aan in mijn familie. Zou ik slecht trekken
Hahahaquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is Buda die zijn badkamer op zaterdagavond aan het poetsen is
Nou, mn Israëlische ex-schoonouders hadden een sleutel van ons appartement, maar opeens gebruikten ze die om gewoon doodleuk binnen te komen lopen!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ook.
Ja hoi pap en mam. We waren net aan het.... douchen.
Oh leuk ! Hahahaquote:
Ja gaat overal helemaal los vanavond denk ikquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:50 schreef bitterbal het volgende:
wel leuk voor de mensen dat ze weer uit kunnen
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nou, mn Israëlische ex-schoonouders hadden een sleutel van ons appartement, maar opeens gebruikten ze die om gewoon doodleuk binnen te komen lopen!liet ff duidelijk merken dat ze debiel bezig waren en stopte gelukkig, wat een mensen
Ja mijn schoonouders hebben ook een sleutel, maar die is wel echt alleen voor noodgevallen niet om jezelf onaangekondigd binnen te laten.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nou, mn Israëlische ex-schoonouders hadden een sleutel van ons appartement, maar opeens gebruikten ze die om gewoon doodleuk binnen te komen lopen!liet ff duidelijk merken dat ze debiel bezig waren en stopte gelukkig, wat een mensen
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja gaat overal helemaal los vanavond denk ik
Dat was dus ook mijn veronderstelling, maar dachten zij blijkbaar anders overquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja mijn schoonouders hebben ook een sleutel, maar die is wel echt alleen voor noodgevallen niet om jezelf onaangekondigd binnen te laten.
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blij dat ik niet hoef :p
quote:
Hahaha waar je vanaf weet jaquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:56 schreef Ama het volgende:
Mijn vader heeft een sleutel maar belt nog steeds aan als hij hier moet zijn (waar ik dan vanaf weet).
jaquote:
Ik vind het echt irritant dat hij niet gewoon zijn sleutel gebruikt.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha waar je vanaf weet ja![]()
De meeste mensen zijn gewoon normaal, Israëliërs niet zo heel erg![]()
Oh je vader! Ik las je schoonvader...maar ja, hij wil gewoon beleefd zijn denk ikquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het echt irritant dat hij niet gewoon zijn sleutel gebruikt.
Da's toch mooi danquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:00 schreef bitterbal het volgende:
ze zeiden op werk dat je max 3 weken aaneengesloten weg mag maar in overleg kan er meer.
Dat Maya Bay Krabi ken ik goed maar voor deze opnames hebben ze even de stront uit het water gehaald zo te zien.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja
0:42 - Sri Panwa Phuket Luxury Pool Villa Hotel
1:03 - Royal Phuket Marina or Phuket Boat Lagoon
1:06 - Maya Bay, Krabi
1:13 - Monkey Beach in Phi Phi Island, Krabi
1:18 - Elephant Trekking at Kathu District, Phuket
1:29 - Tri Trang Beach or Paradise Beach, Phuket
1:42 - Phi Phi Island, Krabi
2:16 - Welcome to Bangkok (Capital City of Thailand)
2:21 - Khao San Road, Bangkok
2:25 - Some hotels in Bangkok
2:51 - Jet Ski rental in Patong Beach, Phuket
2:53 - Jungle Bungy Jump Phuket
Lijkt me ook sterk van het seizoen afhangen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:00 schreef bitterbal het volgende:
ze zeiden op werk dat je max 3 weken aaneengesloten weg mag maar in overleg kan er meer.
Godver.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:02 schreef bitterbal het volgende:
ik had altijd sleutel van huis van stiefmonster en gebruikte hem ook om mee naar binnen te gaan. Wel atijd aangekondigd. kwam nooit zomaar. Dus op een keer sta ik maar met die sleutel te kneuzen in het slot. paste niet.... Stiefmonster doet na een paar min open en zegt ohhh wat raar![]()
dus 2 weken later zelfde verhaal.... Laat ze meer weer kneuzen om dan vervolgens zo verbaast de deur open te doen dat het niet lukte. Had dat kreng het slot vervangen
Jezus Christus zeg..wat een wijfquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:02 schreef bitterbal het volgende:
ik had altijd sleutel van huis van stiefmonster en gebruikte hem ook om mee naar binnen te gaan. Wel atijd aangekondigd. kwam nooit zomaar. Dus op een keer sta ik maar met die sleutel te kneuzen in het slot. paste niet.... Stiefmonster doet na een paar min open en zegt ohhh wat raar![]()
dus 2 weken later zelfde verhaal.... Laat ze meer weer kneuzen om dan vervolgens zo verbaast de deur open te doen dat het niet lukte. Had dat kreng het slot vervangen
Oh...ja..da's wel een verschil ja, hahahaquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar 3 weken en 2 maanden is nog wel een ding
Vrijwel niet. Ze had laatst geappt omdat ze elke keer die badkamermensen op de parkeerapp ziet dus zevroeg wie dat waren. Maar vanavond gaan mijn nichtje en neefje daar eten (die ook een schijthekel aan haar hebbenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Godver.
Hoor je daar nog wel eens wat van eigenlijk?
Aag.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vrijwel niet. Ze had laatst geappt omdat ze elke keer die badkamermensen op de parkeerapp ziet dus zevroeg wie dat waren. Maar vanavond gaan mijn nichtje en neefje daar eten (die ook een schijthekel aan haar hebben) dus ben benieuwd wa ze zegt
mja denk elke keer van oke ga haar wel bellen maar dan zie ik alles weer herhalenquote:
Zo..paranoid much?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:05 schreef bitterbal het volgende:
ja denk dat ze dat expres zo heeft gedaan met die sleutel. Toen dacht ze dus al dat ik daar dingen deed als ze er niet was. En waarschijnlijk keek ze dan naar mijn reactie
ja het is het ook echt :pquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:06 schreef UitStraling het volgende:
Moet nog steeds lachen om de benaming stiefmonster.
Ja heb nu geen contact echt meer met haar al een tijd omdat ze denkt dat ik bij haar thuis dingen deed als ze er niet was om haar te zieken. De druppel was dat ze ruzie kreeg met een vriendin van haar en mij daarvan beschuldigde. Dat ik achter haar rug dingen over haar gezegd tegen die vriendin en dat die daarom ineens zo raar deed volgens stiefmonster. Maar had ze gewoon zelf veroorzaaktquote:
van de ah?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:06 schreef Ama het volgende:
Wraps waren lekkermaar heb straks wel weer trek denk ik.
Heh? Die is ook rijp voor het gestichtquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb nu geen contact echt meer met haar al een tijd omdat ze denkt dat ik bij haar thuis dingen deed als ze er niet was om haar te zieken. De druppel was dat ze ruzie kreeg met een vriendin van haar en mij daarvan beschuldigde. Dat ik achter haar rug dingen over haar gezegd tegen die vriendin en dat die daarom ineens zo raar deed volgens stiefmonster. Maar had ze gewoon zelf veroorzaakt
ze vind et zelf niet zo raar en in elk gezin is wel iets zei zequote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heh? Die is ook rijp voor het gesticht
ga je wat doen?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lange rijen bij testen voor toegang hoor ik. Ik heb gewoon een QR code van mezelf
Gekookt eitje en gesmolten boter?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:12 schreef mschol het volgende:
5 minutrn en ik kan asperges proberen..
met erg lekkere been ham
Ffs zeg..ik zou zo iemand echt niet kunnen handelen, zin om ze door elkaar te schudden ofzoquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze vind et zelf niet zo raar en in elk gezin is wel iets zei ze![]()
En het zat ook niet tussen haar oren, iemand komt in haar huis om dingen te doen en 1 van de verdachte ben ik :p
lekker hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:15 schreef mschol het volgende:
[..]
en wat aardappeltjesklassieker kan ik het niet maken
nou ja nu voel ik weer medelijden en vind ik mezelf een slecht persoonquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ffs zeg..ik zou zo iemand echt niet kunnen handelen, zin om ze door elkaar te schudden ofzo
Ik zeker weten nietquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Om 0:00 gaan de clubs open. Maar denk dat ik niet ga vanavond
Oh nergens voor nodig, jij bent niet degene die gek isquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja nu voel ik weer medelijden en vind ik mezelf een slecht persoon
nee maar tochquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh nergens voor nodig, jij bent niet degene die gek is
Je bent te lief voor deze wereldquote:
ja. officieel mocht het pas morgen maar omdat ze anders vandaag om 10 dicht moesten en dan weer om 12 open zouden gaan mogen ze van grapjeshuis gewoon nu al openquote:
Nou mooi.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. officieel mocht het pas morgen maar omdat ze anders vandaag om 10 dicht moesten en dan weer om 12 open zouden gaan mogen ze van grapjeshuis gewoon nu al open
Goed bezigquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:28 schreef bitterbal het volgende:
Geen fanten meer in de dierentuin in engeland in de toekomst
Keeping elephants in UK zoos and safari parks is reportedly set to be become a thing of the past.
Legislation will prohibit the importation of new elephants, with existing UK-based populations allowed to die out naturally, according to the Daily Mail.
The Government is due to receive the results of a report on the welfare of elephants in captivity soon, and a senior source told the newspaper that the report argues against keeping the creatures in zoos and safari parks.
https://www.ladbible.com/(...)tm_source=linkin.bio
Koop nou maar eerst een klein sloepje voordat je de hele Rotterdamse kade inbeuktquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:35 schreef bitterbal het volgende:
ik zie deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh die zag ik maanden geleden ook tijdens bootjes kijken op de maasvlaktequote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:35 schreef bitterbal het volgende:
ik zie deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zegt toch dat ze het ziet niet dat ze het gaat kopenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Koop nou maar eerst een klein sloepje voordat je de hele Rotterdamse kade inbeukt
hij vaart de waalhaven uit en gaat er nu weer inquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh die zag ik maanden geleden ook tijdens bootjes kijken op de maasvlakte
aflaten zinken voor je huis? kan je er altijd naar kijkenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:35 schreef bitterbal het volgende:
ik zie deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:40 schreef mschol het volgende:
[..]
aflaten zinken voor je huis? kan je er altijd naar kijken
Leuk man! De maasvlakte was ook echt leuk, patatjes gegeten bij de Smikkel-inn, hahahaquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij vaart de waalhaven uit en gaat er nu weer in
hMm dat ken ik nietquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Leuk man! De maasvlakte was ook echt leuk, patatjes gegeten bij de Smikkel-inn, hahaha
Je kan er ook alleen komen met de auto, dus dat is wel jammer, maar vond het echt super leuk, de naam ook van die tentquote:
welke tour was je?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Je kan er ook alleen komen met de auto, dus dat is wel jammer, maar vond het echt super leuk, de naam ook van die tent
Was er met mn ex heen geredenquote:
Die zag ik vanmiddag geloof ik toen ik over de Moerdijkbrug kwamquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:35 schreef bitterbal het volgende:
ik zie deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
komt wel erg dichtbij zoquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zag ik vanmiddag geloof ik toen ik over de Moerdijkbrug kwam
Of het was er eentje die er op lijkt, geloof niet dat die dingen erg doorvarenquote:
net zo snel als een speedboatquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of het was er eentje die er op lijkt, geloof niet dat die dingen erg doorvaren
Oh ok, dat lijkt me dan weer niet zo leuk 🤔quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah. er is ook zon tour nog door de maasvlakte ofzo
nee?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh ok, dat lijkt me dan weer niet zo leuk 🤔
Ja op volle zee misschien wel, maar niet op de binnenwaterenquote:
Ja dat wel! Hou ook van industriële shit enzo, maar zo'n tour met allemaal andere mensen lijkt me niksquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee?
ja ik vind die grote schepen wel indrukwekkend
ja op een boot hequote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja dat wel! Hou ook van industriële shit enzo, maar zo'n tour met allemaal andere mensen lijkt me niks
Ah ok!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja op een boot hemisschien had ik rondvaart moeten zeggen
Wat je wil horen als je je broek laat zakkenquote:
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
hoeveel diesel verbruikt hij daarvoor...quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:06 schreef bitterbal het volgende:
ah hij plaatst dus bv windturbines
[ afbeelding ]
https://www.vesselfinder.(...)-turbine-on-Sandbank
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:09 schreef mschol het volgende:
[..]
hoeveel diesel verbruikt hij daarvoor...
Ik gelukkig nietquote:
ik heb het al heel de week laten staan..quote:
Je kunt een nieuwe vaatwasser toch ook meeverhuizen?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb het al heel de week laten staan..
echt als ik verhuisd ben regel ik gelijk een vaatwasser
die ik nu heb wordt niet warm. en vind het zonde em te laten fixen want kost waarschijnlijk veel geld tov leeftijd
zou evt kunnen maar vins ik teveel gedoe, als ik het bij hou is dat ene bord en wat bestek en misschien een pannetje of 2 best te overzienquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt een nieuwe vaatwasser toch ook meeverhuizen?
Gewoon niet meer uitzetten nu, kan je ze ook niet vergeten te gebruikenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:22 schreef Ama het volgende:
Wat klinken mijn speakers toch goed. Moet ze echt eens meer gebruiken.
Vinden de buren niet zo leuk denk ik.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon niet meer uitzetten nu, kan je ze ook niet vergeten te gebruiken
Wie heeft het over knalhard aan?quote:
Ik ben er pas volgende week, als het doorgaatquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:33 schreef kwiwi het volgende:
Nou @:Budapestenaar, veel plezier bij de buren..
NWS / Wilde steekpartij Duitsland: ’Drie doden, meerdere gewonden’
heb je al een hotel?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben er pas volgende week, als het doorgaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |