SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Plek van jullie vorige date misschien?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:52 schreef Budapestenaar het volgende: [..]
De laatste keer in een restaurant, bedoel ik
Waar terug?
![]()
Hahaha echt hè? Meer dan genoeg ookquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haha ja precies, enige dag dat ze naar buiten mogen.
Kun je wel 4 dagen van eten.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:54 schreef LTVDK het volgende:
Oh ik zie dat er hier tegenwoordig wel een Chinees bezorgtZit wel 25 km verderop met een minimale bestelwaarde van ¤35,- en ¤7,50 bezorgkosten
Meetquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Plek van jullie vorige date misschien?
China City Wok?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:54 schreef LTVDK het volgende:
Oh ik zie dat er hier tegenwoordig wel een Chinees bezorgtZit wel 25 km verderop met een minimale bestelwaarde van ¤35,- en ¤7,50 bezorgkosten
't Zusje, daar moeten we naartoe terug. dit is geen nederlandsquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]De laatste keer in een restaurant, bedoel ik
![]()
Waar terug?
Te vaak; of ik ga halen. Ook te vaak.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Hoe vaak bestellen jullie gemiddeld eten?
Mogen er dan meer mensen mee of is dit iets exclusiefs?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
't Zusje, daar moeten we naartoe terug. dit is geen nederlands
Was dat in Tilburg?
Ik ben het allemaal kwijt.
Best wel vaak. Minimaal 1 keer in de maand toch wel..quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:57 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al zie ik de laatste tijd soms wel geloof ik haar dochter wel eens buiten rondlopen, althans daar ga ik van uit, ze lijkt er op en zoveel Chinezen wonen er nou ook weer niet in het dorp hier.
Nee eentje in fucking Steenbergenquote:
Hilversumquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
't Zusje, daar moeten we naartoe terug. dit is geen nederlands
Was dat in Tilburg?
Ik ben het allemaal kwijt.
Gaat altijd met vlagen, soms een paar keer per maand en dan weer een half jaar niksquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Die in Tilburg is wel leuker/beter.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tilburg of Hilversum klein verschil
Is dat al vaakquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Best wel vaak. Minimaal 1 keer in de maand toch wel..
ik probeer het op max 1x per week te houdenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Deze zin klopt niet denk ik hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die in Tilburg is wel leuker/beter.
quote:
Van mij wel hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mogen er dan meer mensen mee of is dit iets exclusiefs?
Ow ja.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
HilversumNadat we bij Bea op de thee zijn geweest
Ik zeg toch dat ik het niet meer weetquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tilburg of Hilversum klein verschil
Ik ga nu ook richting de 1x per week dus schaam me een beetje.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik bestel echt minimaal 1x per week wat. Volgende maand even niet meer.
Er is een tijd geweest en toen haalde jij echt wel negen per week Chineesquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat altijd met vlagen, soms een paar keer per maand en dan weer een half jaar niks
1 keer per week ofzo? Of uiteten.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Alleen in mijn eerste revalidatieperiode toen ik minstens 4000 kcal per dag moest snaaien van de diëtiste kwam ik er wekelijksquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er is een tijd geweest en toen haalde jij echt wel negen per week Chinees
Volgens mij was Tilburg na de wandeling in Oisterwijk?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Van mij wel hoor
[..]
Ow ja.
Waar hebben we gegeten toen we in Oirschot zijn geweest dan? Alleen in dat rare bruin cafe?
We zijn toch ook eens in Tilburg geweest? Toch? Of wordt ik nu echt gek?
[..]
Ik zeg toch dat ik het niet meer weet![]()
Hoe krijgt iemand dat überhaupt op? 9x per week, die bakken met eten zijn HUGE!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er is een tijd geweest en toen haalde jij echt wel negen per week Chinees
Ga eens in de KLB SC kijken. dan valt die schaamte meteen wegquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga nu ook richting de 1x per week dus schaam me een beetje.
Dan devolueer je gelijk terug naar aap.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga eens in de KLB SC kijken. dan valt die schaamte meteen weg
Ik moet even wat minderenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga nu ook richting de 1x per week dus schaam me een beetje.
Ja maar dat zijn puisterige incels en zolderkamerautisten.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga eens in de KLB SC kijken. dan valt die schaamte meteen weg
Ja ok dan ben ik weer een beetje bij.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mij was Tilburg na de wandeling in Oisterwijk?
Die zit hier gewoon mee te lezen dusquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:03 schreef CherryLips het volgende:
O god krijg net een kortingscode ge-app't van m'n zus voor die nieuwe hamburgertoko.
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:03 schreef CherryLips het volgende:
O god krijg net een kortingscode ge-app't van m'n zus voor die nieuwe hamburgertoko.
Hebben ze lekkere hamburgersquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:03 schreef CherryLips het volgende:
Ging eigenlijk om deze gast. Die zeven keer per week pizza besteld.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn puisterige incels en zolderkamerautisten.
Krijgt Danny wel een berg subsidie voor.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn puisterige incels en zolderkamerautisten.
Onder andere ja , Jezus...quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ging eigenlijk om deze gast. Die zeven keer per week pizza besteld.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |