Het wordt alleen 10x zo ingewikkeld allemaal.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is niet zo dat de Player 500 euro per maand kost he.
Echt niet.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het wordt alleen 10x zo ingewikkeld allemaal.
Ik weet je te vinden als het kut is.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Echt niet.
1) Abo op Player of Discovery+
2) Kijken
De kosten zijn het zeker niet nee. Alleen nogal stom dat nu nog niet duidelijk is hoe ze het precies gaan doenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is niet zo dat de Player 500 euro per maand kost he.
De of maakt het dus wel ingewikkeld.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Echt niet.
1) Abo op Player of Discovery+
2) Kijken
Dat weten we op de 21e ofzo wel, als we de eerste streams aan zettenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De of maakt het dus wel ingewikkeld.
Ik weet het liever de 20e, als ik mijn abonnement afsluit.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat weten we op de 21e ofzo wel, als we de eerste streams aan zetten![]()
Tot die tijd: lekker chill, rustig, etc
Uiteindelijk zal dat wel loslopen. Maar voor een bedrijf wat miljarden heeft betaald voor de rechten, zou je toch iets meer professionaliteit mogen verwachten. Ja het is Eurosport, maar daarachter zal toch wel iemand kunnen nadenken.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat weten we op de 21e ofzo wel, als we de eerste streams aan zetten![]()
Tot die tijd: lekker chill, rustig, etc
Dat ziet er wel goed uit zeg. Misschien kan ik hiermee mijn vriend overtuigen om het tv abonnement eindelijk eens op te zeggen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:24 schreef Sebastiaan92 het volgende:
https://www.totaaltv.nl/n(...)met-sportabonnement/
Volgens deze site blijft Eurosport Player dit jaar nog bestaan. Maar een jaartje Discovery+ met sport kost ook niet veel met ¤29,99.
Niks gezien nog over Discovery+, maar als je op de PLAYER naar het programma kijkt voor vanaf woensdag (je kunt steeds één week vooruit kijken) staat het - natuurlijk vooral vanaf vrijdag/zaterdag - echt tot de nok toe bom- en bomvol met allerlei streams van zo op het oog ongeveer allesquote:Op zondag 18 juli 2021 12:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het al duidelijk hoe het zit met de interne discoverystrijd? Ik wil dinsdag de boel gaan aanschaffen.
Dan kijk ik maar even wat kan en wat het goedkoopste isquote:Op zondag 18 juli 2021 12:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niks gezien nog over Discovery+, maar als je op de PLAYER naar het programma kijkt voor vanaf woensdag (je kunt steeds één week vooruit kijken) staat het - natuurlijk vooral vanaf vrijdag/zaterdag - echt tot de nok toe bom- en bomvol met allerlei streams van zo op het oog ongeveer alles![]()
![]()
Die hebben ze bij de NOS waarschijnlijk ook gewoon, hij staat al in de tv-gids dus er is ook wel een stroom op de site. Vanwaar die focus op de 20e trouwensquote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is wel prettig als ik woensdag 21 juli gewoon Nederland - Zambia kan kijken op een livestream.
Ja, dat verwachtte ik al wel. Er staat overigens “xx dagen beschikbaar”, dus dan verwacht ik dat het wel terug te kijken is.quote:Op zondag 18 juli 2021 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb gisteren geupgraded naar Sport & Entertainment bij Discovery+, binnen enkele seconden geregeld.
Zie op hun programma veel staan;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk dat ze gewoon ook alles hebben. Hoe het met terugkijken is zou ik niet weten.
Geen verschil met de PLAYER wat streams betreft lijkt me zo te zien, het verschil zit 'm meer in de layout. Bij de PLAYER staat bij een multisportevenement vaak alleen de 'naam' van de wedstrijd, maar niet altijd expliciet de sport zelf, wat het erg lastig maakt om dingen terug te kijken. Misschien ook die Discovery+ eens proberen voor de gein.quote:Op zondag 18 juli 2021 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb gisteren geupgraded naar Sport & Entertainment bij Discovery+, binnen enkele seconden geregeld.
Zie op hun programma veel staan;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk dat ze gewoon ook alles hebben. Hoe het met terugkijken is zou ik niet weten.
Verassen? Weet je het zeker?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:24 schreef Remco het volgende:
Ik vermoed dat een abonnement op de PLAYER niet genoeg is alle streams te kunnen zien.
Ze hebben wel absolute no-body's gekozen als presentatoren zeg, maar ik laat me graag verassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |