SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Je moet in korte tijd best veel omschakelingen doen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:50 schreef livelink het volgende:
Zij heeft ook een rare stage gehad. Toen ze begon was de Intratuin nog volledig gesloten. Een paar weken later mochten er bestellingen afgehaald worden, een paar weken daarna mochten er maximaal 2 klanten per verdieping op afspraak komen; vrij snel daarna mochten ze maximaal 50 klanten op reservering ontvangen en vervolgens mocht dat zonder reservering en daarna onbeperkt maar met inachthouding 1,5 meter.
Met alle daarbij behorende werkzaamheden. In het begin zonder klanten heeft ze vooral schoongemaakt en geschilderd en alles voorbereid voor de eventuele komst van klanten, daarna moest ze ook vaak aan de deur staan om reserveringen te controleren en langzaam aan kon ze eindelijk het werk doen waarvoor ze eigenlijk kwam. Maar ze heeft wel heel veel geleerd, vind ik. Eigenlijk was dit misschien wel een betere stage wat dat betreft.
Toch met Yquote:
Ik tegenwoordig ook.quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is 1x meer dan ik. Ik ga al over mijn nek van de geur.
We begrijpen je wel...quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch met Y
Dat had ik eerst getypt, maar dat stond zo raar.
Dit ja, nog smeriger dan sigarettenquote:Op donderdag 24 juni 2021 21:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is 1x meer dan ik. Ik ga al over mijn nek van de geur.
quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:56 schreef just me het volgende:
Op de golfbaan waar ik vandaag was mocht helemaal niet gerookt worden en ik vond dat helemaal prima
Ik ook.quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:00 schreef zorro28 het volgende:
Maar goed, ik ga ook over mijn nek van de geur van pannekoeken![]()
maar toch niet van de pre-fab dingen ?quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik eet ze daarom alleen koud vanuit de koelkast, dan ruiken ze niet meer...
Nee, hele dunne zelfgebakken.quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:01 schreef just me het volgende:
[..]
maar toch niet van de pre-fab dingen ?
oei, dat klinkt wel heel, heel lekkerquote:Op donderdag 24 juni 2021 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, hele dunne zelfgebakken.
Met Nutella, vanille kwark of lemon ijs er tussen...
Die pre-fab ruiken nergens naar en smaken nauwelijks naar pannekoek, maar ik vind ze eigenlijk best lekkerquote:Op donderdag 24 juni 2021 22:01 schreef just me het volgende:
[..]
maar toch niet van de pre-fab dingen ?
Junior heeft ze heel heel veel gegeten en zijn kabouter is er ook dol opquote:Op donderdag 24 juni 2021 22:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Die pre-fab ruiken nergens naar en smaken nauwelijks naar pannekoek, maar ik vind ze eigenlijk best lekker
Ik heb de film op Netflix gezien, maar heeft weinig indruk gemaakt eigenlijk.quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:04 schreef MadMaster het volgende:
De titelsong van Soof 2:
[ afbeelding ]
Ik hou wel van dat stuntelige typetje...quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb de film op Netflix gezien, maar heeft weinig indruk gemaakt eigenlijk.
Oh ja, Dan Karaty kan ik me weer herinneren. Hem vond ik wel leuk daar.quote:
Dat komt wel weerquote:Op donderdag 24 juni 2021 22:09 schreef MadMaster het volgende:
En nu wil ik naar Aruba of Curacao...![]()
![]()
![]()
![]()
Onbeschrijfelijk.quote:
Je weet het niet echt te verkopenquote:Op donderdag 24 juni 2021 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onbeschrijfelijk.
Je bent doof, verbrand en volgevreten en -gezopen na afloop , maar ik wil er graag elk jaar bij zijn...
Het moet ook niet te druk zijn.quote:
Ik wilde niet bijdehand zijn, maar dat dacht ik vanmiddag nog op de radio gehoord te hebben...quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:17 schreef livelink het volgende:
Mijn man is net door de Coronacheck-app gekomen en heeft zijn vaccinatiebewijs. Maar die is pas vanaf 1 juli internationaal geldig, dus de test moest hij toch nog sowieso.
Ja, maar hoe doen al die bejaarden dat dan, die nu al op vakantie zijn met hun camper?quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wilde niet bijdehand zijn, maar dat dacht ik vanmiddag nog op de radio gehoord te hebben...
Testen of gokken dat niemand je controleert.quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar hoe doen al die bejaarden dat dan, die nu al op vakantie zijn met hun camper?
Ze gaan met de auto. We konden het er op gokken, ja.quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Testen of gokken dat niemand je controleert.
Weet niet of je man en zoon gaan vliegen, maar controle is er bijna nergens op de weg...
Ik zou het wel doen zonder testen...quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze gaan met de auto. We konden het er op gokken, ja.
ik zag opeens nieuwe smiley's staanquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:22 schreef just me het volgende:
[..]
ik zag opeens nieuwe smiley's staan
quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij gaat volgende keer mee naar Kwaku in de Bijlmermeer.
En iedereen die mee wil...![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:22 schreef just me het volgende:
[..]
ik zag opeens nieuwe smiley's staan
Dat was zijn broer en die wist van niks...quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:32 schreef just me het volgende:
En die persoon die opnam zat die in het complot ?
quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was zijn broer en die wist van niks...
Ik was het al weer vergeten, maar zag het MP3'tje dat ik er van gemaakt had ineens in de map 'Caribbean' staan...quote:
Ik vergeet compleet de tijd, ik ben al weer ruim 2,5 uur onderweg...quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:37 schreef just me het volgende:
Na dit nummer ga ik afsluiten, mijn ogen beginnen zwaar te worden
Windsurfen, het lijkt wel uitgestorven. Onze surfplank hangt buiten onder een afdak en wordt door katten uit de hele buurt als ligplank gebruikt. En vogels hebben de voetsteunen kapotgepikt voor nestmateriaal.quote:
Kan je er niet mee suppen of hoe dat ook mag heten?quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Windsurfen, het lijkt wel uitgestorven. Onze surfplank hangt buiten onder een afdak en wordt door katten uit de hele buurt als ligplank gebruikt. En vogels hebben de voetsteunen kapotgepikt voor nestmateriaal.
Welterusten alvast, ik draai tot 23.00 uur door en dan is het ook voor mij klaar.quote:
Mijn man wil het windsurfen weer op gaan pakken. Dus hij gaat de plank opknappen en kijken of de zeilen nog goed zijn. Daar ligt echt een klein kapitaal (toendertijd).quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je er niet mee suppen of hoe dat ook mag heten?
Dat was inderdaad een dure grap met een wetsuit en zo.quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn man wil het windsurfen weer op gaan pakken. Dus hij gaat de plank opknappen en kijken of de zeilen nog goed zijn. Daar ligt echt een klein kapitaal (toendertijd).
het is gewoon jouw schuldquote:
Ik kon het ook niet. Had speciaal een kleine plank met klein zeil, maar zelfs daarmee lukte het me niet. Plus dat ik ook geen enkel gevoel voor de wind had. Zijn wetsuit past hij trouwens zeker weten niet meerquote:Op donderdag 24 juni 2021 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een dure grap met een wetsuit en zo.
Maar het heeft me nooit kunnen bekoren, ik kon mijn evenwicht niet bewaren op dat ding en flikkerde er steeds af...
Kennelijk single of the year in 1978 ergens.quote:
Maar je had wel je eigen plank?quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kon het ook niet. Had speciaal een kleine plank met klein zeil, maar zelfs daarmee lukte het me niet. Plus dat ik ook geen enkel gevoel voor de wind had. Zijn wetsuit past hij trouwens zeker weten niet meer
Bon nuit!quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:46 schreef just me het volgende:
Dan toch maar verstandig doen...
dank je wel voor de fijne muziekjes en gezelligheid
![]()
goedenacht
Welterusten verstandige vrouw.quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:46 schreef just me het volgende:
Dan toch maar verstandig doen...
dank je wel voor de fijne muziekjes en gezelligheid
![]()
goedenacht
Ja, maar toen hadden we nog geen kinderen en geld zat. Die plank en zeil hebben we wel verkocht, dus die hebben we niet meer.quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar je had wel je eigen plank?
Dat is dan helemaal balen...
Melody Maker is uit de UK en daar komt Genesis natuurlijk ook vandaan...quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Kennelijk single of the year in 1978 ergens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:59 schreef MadMaster het volgende:
En toen kwam er een olifant met een heel lange snuit en die blies zo de stream uit...
[ afbeelding ]Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:20:02 : The Cure - All Cats Are Grey
20:07 : The Human League - Heart Like A Wheel
20:12 : The Cult - She Sells Sanctuary ( 12'' Extended Remix )
20:18 : The B-52s - Private Idaho
20:22 : The B-52s - Roam (Live)
20:27 : Prince & The Revolution - America
20:30 : Afric Simone - Ramaya
20:34 : Urban Dance Squad - Demagogue
20:38 : Blancmange - Don't Tell Me (Extended Version)
20:44 : Richenel - Dance Around The World
20:49 : Hollywood Beyond - What's The Colour Of Money
20:52 : Londonbeat - There's A Beat Going On....
20:55 : Hot Blood - Soul Dracula
20:59 : Three Degrees - The Runner (Long Version)
21:07 : P.I.L. - This Is Not A Lovesong
21:11 : Jeff Beck - Hi-Ho Silver Lining
21:14 : Kyteman - Sorry (Live @ Tivoli)
21:16 : Ellen Foley - We Belong to the Night
21:21 : Anne Clark - Our Darkness [Alternate Mix]
21:27 : Simple Minds - The American
21:30 : Space Monkey - Can't Stop Running
21:33 : Thompson Twins - Don't Mess With Dr Dream (Smackattack 12'' Mix)
21:39 : Captain Sensible - Wot (Extended Version)
21:44 : Party Animals - Atomic (Flamman & Abraxas radio mix)
21:48 : David Peel & The Lower East Side - I Like Marijuana
21:52 : Technohead - I Wanna Be A Hippy (Flamman & Abraxas Radio Mix)
21:56 : Tim Finn - Fraction Too Much Friction
22:00 : UB40 - Don't Walk On The Grass
22:05 : Jayh - Jodge Me Niet (OST Soof 2)
22:07 : Dushi Band - Music 2008 Beach Mix
22:16 : 146.4 - Wine & Choke
22:22 : Mighty Doggy - Scotty Dance
22:28 : - Ron Op 3FM
22:30 : Bad Manners - Echo 4-2
22:33 : Bad Manners - Baby Elephant Walk
22:35 : The Specials - Do the Dog (Live)
22:37 : Surfers - Windsurfin'
22:40 : Julien Clerc - Venise
22:43 : Stromae - Papaoutai
22:46 : Genesis - Follow You Follow Me
22:50 : Supertramp - Dreamer
22:54 : The Tapes - You Just Can't Sleep (Live)
22:55 : The Tapes - You Just Can't Sleep
Graag gedaan...quote:Op donderdag 24 juni 2021 23:07 schreef livelink het volgende:
Dank je wel voor de muziek, MadMaster.
Mooi gedicht!quote:Mijn dochter belde me op om me te herinneren aan iets wat ik haar had beloofd in een Sinterklaasgedicht. Ik kon me er niks meer van herinneren en moest het gedicht erbij zoeken.
Het was voor .... een druk jaar.
Volwassen, corona, 1e vriendje (en dat is ook alweer klaar).
En als klap op de vuurpijl op kamers wonen,
om haar zelfstandigheid te tonen.
Los zijn van haar ouders bevalt haar goed,
En er zijn niet veel redenen waarom ze nog naar Wijk toe moet.
Natuurlijk heeft ze nog vriendinnen hier,
en ook het bad geeft haar veel plezier.
Want die douche in Utrecht is minder fijn
en dan is het fijn om ook weer even thuis te zijn.
Sint vindt het natuurlijk gezellig als je in Wijk bent,
Maar vindt het ook fijn als je jezelf in Utrecht verwent.
Dus hier iets om het douchen daar aangenamer te maken
en in een beter humeur te raken.
En omdat je in deze tijd wat bleekjes ziet,
krijg je nog een cadeautje van Sint en Piet
Van ons krijg je de eerstvolgende zonnebankkuur,
want het leven is al zo duur.
Ook Sint kan nu een tikje betalen,
dus laat je huid maar lekker stralen.
Maar ze had dus inderdaad nog een zonnebankkuur van ons tegoed. Die ze net om heeft gezet in een nagelbehandeling.
Code van mijn testuitslag volgens mij. Maar ik zal ongetwijfeld iets niet goed gedaan hebbenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:00 schreef MadMaster het volgende:
Heb vannacht overigens wel mijn QR code aan kunnen vragen voor een internationaal vaccinatie bewijs via de Corona check app (QR code wordt wel pas op 1 juli geactiveerd).
Nog niet voor Nederland, omdat ik pas 1 injectie heb gehad.
De aanwezige info klopt dus wel...
Over welke code die je in moest voeren had jij het nu gisteren, just me?
Ow, die heb ik niet gehad, dus die heb ik ook niet aangevraagd.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:21 schreef just me het volgende:
[..]
Code van mijn testuitslag volgens mij. Maar ik zal ongetwijfeld iets niet goed gedaan hebben
Klopt inderdaad!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, die heb ik niet gehad, dus die heb ik ook niet aangevraagd.
Maar die heb je nu toch ook niet meer nodig? Je laatste test is sowieso niet meer actueel en deze app is alleen voor 'toegang met testen' tests voor evenementen, dacht ik…
Hoe zit het nu met die 'code rood' op de Canarische eilanden in relatie tot jullie vakantie?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad!
Ik heb mijn QR code internationaal ook kunnen ophalen!![]()
Als je reis op wijs volgt, staat hij al tijden op geel. Ik denk dat rood een foutje is geweest.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe zit het nu met die 'code rood' op de Canarische eilanden in relatie tot jullie vakantie?
Edit: Zie nu dat het nu (Laatst gewijzigd op: 25-06-2021) weer 'code geel' is daar…
Ik zag gisteren op Nu.nl een plaatje waar het rood was.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als je reis op wijs volgt, staat hij al tijden op geel. Ik denk dat rood een foutje is geweest.
Ja die zagen wij ook, maar dat was geen reisadvies volgens mij maar i.v.m. het aantal besmettingen. Ik vind het wel gek hoor.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zag gisteren op Nu.nl een plaatje waar het rood was.
Waarschijnlijk een oude afbeelding dan…
Lekker danquote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als je reis op wijs volgt, staat hij al tijden op geel. Ik denk dat rood een foutje is geweest.
Ja die houden wij ook in de gaten en ik heb Spanje als favoriet ingesteld. Als daar iets verandert, krijg ik een pushbericht.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:56 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb de Reisadvies app van de overheid en kijk ook regelmatig op de basis website daarvan: https://www.nederlandwereldwijd.nl/reizen/reisadviezen
Alles wijzigt momenteel bijna continue.
Dagkoerzen…
Maar dat mag dan weer geen zelftest zijn, toch?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja die houden wij ook in de gaten en ik heb Spanje als favoriet ingesteld. Als daar iets verandert, krijg ik een pushbericht.
We moeten alle drie nog wel testen (allergeentest mag). Ik krijg 6 juli de tweede maar dat is niet 14 dagen voor vertrek.
Nee we moeten daarvoor naar een teststraat. Als het goed is, horen we eind deze week/begin volgende week waar dat kan. We maken dan meteen een afspraak.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar dat mag dan weer geen zelftest zijn, toch?
Wat maken 7 dagen uit op n jaar 🙄quote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:57 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dus 0,0 last buiten zelf aangedaan.
Nu dus 10-14 dagen uitzitten, ik dacht 7, dat viel wel tegen
Je moet even goed checken, Diaan. Wij hebben gisteren voor man en zoon afspraken gemaakt bij spoedtest.nl, maar in mijn zoektocht zag ik een bericht op het RIVM dat in de maand juli en augustus deze testen voor reizen gratis waren. Scheelt toch geld.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee we moeten daarvoor naar een teststraat. Als het goed is, horen we eind deze week/begin volgende week waar dat kan. We maken dan meteen een afspraak.
Er waren eerder afspraken met spoedtest.nl en die zit hier in de buurt. Dus ik hoop dat we daar naartoe kunnen.
Ja dat wist ik, het is vorige week op de persco ook gezegd. Daar werd gezegd deze week meer info. Maar ik wacht nog even tot woensdag...quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moet even goed checken, Diaan. Wij hebben gisteren voor man en zoon afspraken gemaakt bij spoedtest.nl, maar in mijn zoektocht zag ik een bericht op het RIVM dat in de maand juli en augustus deze testen voor reizen gratis waren. Scheelt toch geld.
https://www.rijksoverheid(...)-in-juli-en-augustus
Weinig, maar hed idee over weekje klaar te zijn, ik maar tot over 2 weken nog wel gebruik van smoelkapjje, ook na de 26e.quote:
Dat jij nog langer een mondkapje zou moeten dragen waar komt dát vandaan ? Of doe je dat jezelf aanquote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Weinig, maar hed idee over weekje klaar te zijn, ik maar tot over 2 weken nog wel gebruik van smoelkapjje, ook na de 26e.
Vandaag is het eigenlijk al taboe om zo'n ding als klant te dragen, merkte ik vanmiddag in diverse kleine winkels.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik deed net een laatste mondkapjesronde, blij dat het voorbij is, ding opzetten, winkel in, winkel uit, kapje afzetten, stukje verder rijden, ding weer uit zakje in tas vissen en opzetten, apotheek in etc etc. De kassamedewerker bij de Aldi was ook blij dat we elkaar vanaf morgen weer iets beter kunnen verstaan.
Heb ik mezelf aangedaan, ik wil vaccinatie klaar zijn voor ik stop. Simpel, 2e prik zit er in en helaas 2 weken dus ipv 7 dagen. Jammer maar zo is het, ken naast Melting gelukkig niemand die positief getest is. Jammer dat jij de lul bent pik. Maar echt niemand. IRL. Dat vind ik verder wel weer "stoer". De zooi goed ontweken met zijn allen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:15 schreef just me het volgende:
[..]
Dat jij nog langer een mondkapje zou moeten dragen waar komt dát vandaan ? Of doe je dat jezelf aan
Er stond n rondje golf in de planning. Even afwachten wat mijn medespeelster wil.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 08:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo!
Zo lang je niet echte buiten plannen hebt, is er niet zo veel aan de hand...
Duimen dat de test negatief is, zoniet zijn ze zo weer thuis, maar of dat positief isquote:Op zaterdag 26 juni 2021 08:08 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen! Man en zoon vertrekken zo, maar krijgen pas tussen 15.00 en 18.00 uitslag van de pcr-test. Die hebben ze nodig voor het hotel. Mijn man heeft in zijn scenario geen rekening gehouden met een eventuele positieve test (je weet het nooit met die asymptomatische 17-jarigen)
Dat zo weer thuis zijn is een beetje het probleem. Als ze 9 uur hebben gereden, dan wil ik liever niet dat mijn man omdraait en 9 uur terug rijdt. Ik vind dit allemaal zo extreem onhandig. Echt de allerdomste periode om ineens een last-minute vakantie te regelen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 08:13 schreef just me het volgende:
[..]
Duimen dat de test negatief is, zoniet zijn ze zo weer thuis, maar of dat positief is
Ook goedemorgen!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 08:08 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen! Man en zoon vertrekken zo, maar krijgen pas tussen 15.00 en 18.00 uitslag van de pcr-test. Die hebben ze nodig voor het hotel. Mijn man heeft in zijn scenario geen rekening gehouden met een eventuele positieve test (je weet het nooit met die asymptomatische 17-jarigen)
Mwoah, een beetje in de plassen stampen en meppen is ook leuk...quote:Op zaterdag 26 juni 2021 08:04 schreef just me het volgende:
[..]
Er stond n rondje golf in de planning. Even afwachten wat mijn medespeelster wil.
Daar heb je gelijk in maar is nu niet meer terug te draaien, en anders vinden ze misschien iets onderweg waar ze wél kunnen slapen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 08:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zo weer thuis zijn is een beetje het probleem. Als ze 9 uur hebben gereden, dan wil ik liever niet dat mijn man omdraait en 9 uur terug rijdt. Ik vind dit allemaal zo extreem onhandig. Echt de allerdomste periode om ineens een last-minute vakantie te regelen.
Dat is ook zoquote:Op zaterdag 26 juni 2021 08:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mwoah, een beetje in de plassen stampen en meppen is ook leuk...
Voor het hotel, ja. Maar dat ze er niet naar mochten vragen wisten we niet. Dat is eigenlijk wel fijn om te horen. Dan komen ze hooguit Oostenrijk niet binnen, maar kunnen ze wel slapen. Duitsland mag je 48 uur zijn geloof ik zonder test.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 08:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook goedemorgen!
Voor het hotel? Die hebben geen bevoegdheid om je naar een testresultaat te vragen.
Gewoon gaan en dan zal het wel loslopen.
De planning en uitvoering van deze trip had m.i. overigens wel iets zorgvuldiger gekund...
De grenscontroles zijn minimaal, dus ook wat dat betreft zou ik me niet zo veel zorgen maken.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 08:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor het hotel, ja. Maar dat ze er niet naar mochten vragen wisten we niet. Dat is eigenlijk wel fijn om te horen. Dan komen ze hooguit Oostenrijk niet binnen, maar kunnen ze wel slapen. Duitsland mag je 48 uur zijn geloof ik zonder test.
Zonde van je geld en totaal niet betrouwbaar...quote:Op zaterdag 26 juni 2021 08:59 schreef Diaan73 het volgende:
Livelink spannendmaar ze kunnen evt nog een zelftest doen. Hebben ze in ieder geval een indicatie.
Had inderdaad gekund. We hadden die dingen in huis, maar niet aan gedacht. Maar ze zijn 20 minuten geleden vertrokken. En kwamen net weer terug, terwijl ik dit typte. Paspoorten vergetenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 08:59 schreef Diaan73 het volgende:
Livelink spannendmaar ze kunnen evt nog een zelftest doen. Hebben ze in ieder geval een indicatie.
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Had inderdaad gekund. We hadden die dingen in huis, maar niet aan gedacht. Maar ze zijn 20 minuten geleden vertrokken. En kwamen net weer terug, terwijl ik dit typte. Paspoorten vergeten
[..]
Had inderdaad gekund. We hadden die dingen in huis, maar niet aan gedacht. Maar ze zijn 20 minuten geleden vertrokken. En kwamen net weer terug, terwijl ik dit typte. Paspoorten vergeten
[..]
Vergeet de paspoorten niet...quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:12 schreef Diaan73 het volgende:
Wij vertrekken zo naar Friesland. Voor het eerst sinds Corona weer op bezoek bij de ouders van Peaceman.
Zo lang geleden? Sinds mijn ouders en ik allebei gevaccineerd zijn ga ik er weer onbekommerd naar toe. Zondag was mijn zus er ook met haar man. Mijn zus durfde mijn ouders zelfs te omhelzen. Dat durf ik dan nog niet.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:12 schreef Diaan73 het volgende:
Wij vertrekken zo naar Friesland. Voor het eerst sinds Corona weer op bezoek bij de ouders van Peaceman.
Nou kwam ik er al niet vaak, maar gisteren zijn we voor het eerst sinds 1,5 jaar bij mijn zus en zwager op bezoek geweest. Vandaag naar de broer + gezin van mw. MM, die we tussendoor wel hebben gezien.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo lang geleden? Sinds mijn ouders en ik allebei gevaccineerd zijn ga ik er weer onbekommerd naar toe. Zondag was mijn zus er ook met haar man. Mijn zus durfde mijn ouders zelfs te omhelzen. Dat durf ik dan nog niet.
Ow...quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Op de uitvaart vorige maand na zien wij nog steeds niemand, maar volgens mij zijn we ook nog minder sociaal geworden
Ja het is zeker 2 uur rijden en toen we wilden gaan, werd de avondklok ingesteld. Niet handig als je dezelfde dag weer terug wilt.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo lang geleden? Sinds mijn ouders en ik allebei gevaccineerd zijn ga ik er weer onbekommerd naar toe. Zondag was mijn zus er ook met haar man. Mijn zus durfde mijn ouders zelfs te omhelzen. Dat durf ik dan nog niet.
Ik denk dat ik ook echt moet wennen aan het weer meer mogen. Maar ik ga woensdagavond met een vriendin uit eten en donderdag ga ik naar kantoor en daarna met mijn collega's wat drinken en eten. Dus ik denk dat ik volgend weekend wel weer een stuk verder ben in het wennen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Op de uitvaart vorige maand na zien wij nog steeds niemand, maar volgens mij zijn we ook nog minder sociaal geworden
Just me komt begin augustus logeren en als we dat overleven dan ga ik eens nadenken over een bbqquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow...
Hoe moet dat nou met die BBQ dan?
Just me is prima te overleven…quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Just me komt begin augustus logeren en als we dat overleven dan ga ik eens nadenken over een bbq
Da’s lullig. Hier is de eerste was al droog. Ondertussen nog aardbeitjes geplukt. Eigenlijk zou ik nog wat aan het oerwoud aan onkruid moeten doen, misschien vanavond even tien minuten ofzoquote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:27 schreef just me het volgende:
Sta ik net op punt om boodschappen te gaan doen, gaat het regenen
Het begint al minder te regenen hier, ik zal maar eens een poging wagenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Da’s lullig. Hier is de eerste was al droog. Ondertussen nog aardbeitjes geplukt. Eigenlijk zou ik nog wat aan het oerwoud aan onkruid moeten doen, misschien vanavond even tien minuten ofzo
Ik heb net mijn oerwoud aan onkruid in de achtertuin verwijderd. Twee uur bezig geweest en een halve kliko vol. Nu moet de voortuin en de zijkant nogquote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Da’s lullig. Hier is de eerste was al droog. Ondertussen nog aardbeitjes geplukt. Eigenlijk zou ik nog wat aan het oerwoud aan onkruid moeten doen, misschien vanavond even tien minuten ofzo
Vorig jaar was een verademing wat dat betreft. Maar dit was wel zeldzaam erg hoor. Waarschijnlijk ook nog niet eens een fan. Stond daar puur voor de likes of zo.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:54 schreef DJ11 het volgende:
Gaat toch al jaren zo? Het is belachelijk dat een professioneel sportevenement als de Tour de France niet gewoon veel meer aandacht besteedt aan de veiligheid van de deelnemers.
Ik heb er ook moeite mee. Het scheelt dat ik denk dat zij de komende tijd ook niet veel lol zal hebben.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds niets genuanceerds over zeggen
Hoe laat ga je beginnen, Elf? Ik ga na de Tour nog een eind lopen, dus als het 19.00 wordt, ben ik denk wat later.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:54 schreef DJ11 het volgende:
Gaat toch al jaren zo? Het is belachelijk dat een professioneel sportevenement als de Tour de France niet gewoon veel meer aandacht besteedt aan de veiligheid van de deelnemers.
Als niemand anders vanavond ook nog wil draaien, zit ik aan het volgende te denken:quote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe laat ga je beginnen, Elf? Ik ga na de Tour nog een eind lopen, dus als het 19.00 wordt, ben ik denk wat later.
Klinkt goed wat mij betreft. 20.00 kan ik er ook zeker bij zijn.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als niemand anders vanavond ook nog wil draaien, zit ik aan het volgende te denken:
20:00 uur: uurtje nieuwe muziek
21:00 uur: "reguliere" zaterdagavond-uitzending
NB: Laatstgenoemde is per saldo een programma met veel golden oldies, zoals dat hoort op de zaterdagavondquote:Programma voor vandaag:
20:00 uur: DJ11 - Some New Music
20:33 uur: DJ11 - Dance The Night Away
Prima hoor.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:54 schreef livelink het volgende:
Ik tune in, maar moet ook nog even koken, dus dan luister ik wel, maar typ ik wat minder.
wat goed dat je voor jezelf gaat kokenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:54 schreef livelink het volgende:
Ik tune in, maar moet ook nog even koken, dus dan luister ik wel, maar typ ik wat minder.
Welkom just mequote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:04 schreef just me het volgende:
[..]
wat goed dat je voor jezelf gaat koken
Ja, ik had nog gehakt dat op moest. Anders had ik het waarschijnlijk niet gedaanquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:04 schreef just me het volgende:
[..]
wat goed dat je voor jezelf gaat koken
Vind ik ookquote:
Vandaag optimaal gebruik gemaakt van de 'Naakt tuinieren dag' dus...quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb net mijn oerwoud aan onkruid in de achtertuin verwijderd. Twee uur bezig geweest en een halve kliko vol. Nu moet de voortuin en de zijkant nog![]()
Robotstemmenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vind ik ookMaar ik kom er de laatste tijd amper aan toe om alles te draaien op Radio 49. Vandaar dit inhaal-halfuurtje, met zelfs alweer een kakelvers nummer van gisteren ertussen.
Deze is een paar weken oud:Scarlet Pleasure - Somebody Else
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vandaag optimaal gebruik gemaakt van de 'Naakt tuinieren dag' dus...
Maar dan toch goed van je! Ik heb heel lui eten gehaald bij de toko en dat is zo ontzettend lekkerquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik had nog gehakt dat op moest. Anders had ik het waarschijnlijk niet gedaan
dan zou het te vroeg zijn... zaterdag 7 meiquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vandaag optimaal gebruik gemaakt van de 'Naakt tuinieren dag' dus...
Wij hebben hier helemaal geen toko. Maar ik kan wel een keer Chinees halen deze week.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:11 schreef just me het volgende:
[..]
Maar dan toch goed van je! Ik heb heel lui eten gehaald bij de toko en dat is zo ontzettend lekker
Hier patat met vette meuk bij schoonzus/zwager waar we nu nog in de tuin zitten.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:11 schreef just me het volgende:
[..]
Maar dan toch goed van je! Ik heb heel lui eten gehaald bij de toko en dat is zo ontzettend lekker
geniet er vanquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier patat met vette meuk bijn schoonzus/zwager waar we nu nog in de tuin zitten.
Geen radio voor mij dus...
Ik las vanmorgen dat het vandaag was. Aankleden dan maar weer...quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:12 schreef just me het volgende:
[..]
dan zou het te vroeg zijn... zaterdag 7 mei![]()
ik heb wel veel naaktslakken, telt dat ook ?
Ik ben benieuwd! Adam French?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:13 schreef DJ11 het volgende:
Voor Livelink heb ik straks nog een nieuw nummer van een artiest die vorig jaar een nummer afleverde dat heel hoog in mijn jaarlijst eindigde en dat Livelink erg mooi vond
Er zit een zeker glazen-bol-gehalte in deze gok (quote:
In de tuin zitten met patatquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier patat met vette meuk bij schoonzus/zwager waar we nu nog in de tuin zitten.
Geen radio voor mij dus...
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik las vanmorgen dat het vandaag was. Aankleden dan maar weer...
Deze klinkt ook al meteen goed!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:23 schreef DJ11 het volgende:
Alweer de laatste van het blokje met nieuwe nummers. Vorig jaar stond Jason Walker op #2 in mijn jaarlijst met "Brave Soul". Dit is zijn nieuwe single.Jason Walker - Disappear
https://nos.nl/artikel/23(...)dhit-alane-overledenquote:Kameroense zanger Wes, bekend van wereldhit 'Alane', overleden
De Kameroense zanger Wes, die in 1997 een wereldhit scoorde met het nummer Alane, is overleden. Hij stierf op 57-jarige leeftijd in een ziekenhuis in Parijs, nadat hij daar tijdens een operatie een infectie had opgelopen.
Blijft een leuk liedje, maar de aanleiding waarom ik 'm vandaag draai is helaas heel terug. Hierna draai ik ook nog een andere single van Wes. Daarna begint de "reguliere" zaterdagavond-uitzending.quote:
Ja, ik las het, oh en deze heb ik toen beluisterdquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Blijft een leuk liedje, maar de aanleiding waarom ik 'm vandaag draai is helaas heel terug. Hierna draai ik ook nog een andere single van Wes. Daarna begint de "reguliere" zaterdagavond-uitzending.
Ik kende dit inderdaad niet, maar klinkt best mooi.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:30 schreef DJ11 het volgende:
Dit was de minder bekende opvolger van Alane, maar ik heb dit altijd een fraai nummer gevonden, mede dankzij de koren op de achtergrond.Wes - Awa Awa
Bijnaquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:33 schreef livelink het volgende:
Mijn eten nog 30 seconden. Gaan we het toevallig tegelijkertijd klaar hebben?
Ik ben al aan het oefenenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:35 schreef DJ11 het volgende:
Welkom bij uw zaterdagavond-vermaak, met de titel Dance The Night Away....
Goedzo, je gaat het nodig hebben vanavond....quote:
Het is ook een lastig dansje om te lerenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:38 schreef DJ11 het volgende:
Dit is tevens het langste nummer van deze uitzending
Dat vind ik bij elk dansje eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:39 schreef just me het volgende:
[..]
Het is ook een lastig dansje om te leren
Uiteraard. De hele tijd.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:48 schreef livelink het volgende:
Is de DJ zelf ook wel aan het dansen?
[ afbeelding ]
Gezien de titel van deze show acht ik de kans wel aanwezigquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:49 schreef livelink het volgende:
Ik hoop dat The Mavericks ook voorbij komen.
En er komt ook nog wat Slow Dancing heb ik begrepen...quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gezien de titel van deze show acht ik de kans wel aanwezig
heb jij inside infoquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
En er komt ook nog wat Slow Dancing heb ik begrepen...
Ze heeft kennelijk een glazen bolquote:
Dat was een hint van DJ11. Ik pik dat gewoon op (soms)quote:
sensitiefquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat was een hint van DJ11. Ik pik dat gewoon op (soms)
Dan moeten we vanavond best lang wachten.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:58 schreef DJ11 het volgende:
Die andere ook meteen dan maar... Deze keer in de verrassende uitvoering van...Liza Minnelli - Dancing In The Moonlight
We hebben de hele avond nogquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan moeten we vanavond best lang wachten.
Ja, helaas. Maar voorlopig is het 's avonds echt wel lang licht hoor.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:02 schreef livelink het volgende:
De langste dag is gewoon al weer geweest
Ik ken dit nummer niet. Ook niet met rapper. Maar ik denk dat een rapper weinig toe zou voegen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:02 schreef DJ11 het volgende:
Er moest een vals zingende rapper () aan te pas komen om dit nummer alsnog populair te maken. Ik heb 'm vanavond vrijaf gegeven...
Francis and the Lights - May I Have This Dance
Dat laatste is een zeer correcte aannamequote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken dit nummer niet. Ook niet met rapper. Maar ik denk dat een rapper weinig toe zou voegen.
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:09 schreef DJ11 het volgende:
Whitney Houston - I Wanna Dance With Somebody
Hierna maar eens het titelnummer van deze show...
Ik was toen jaloers op haar krullen.quote:
Melting heeft zo'n leuke maar die kan ik niet vindenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:14 schreef livelink het volgende:
Just me, dit vraagt om jouw dance-smiley
Ja, die is inderdaad leuk.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:15 schreef just me het volgende:
[..]
Melting heeft zo'n leuke maar die kan ik niet vinden
Ik kan me nooit goed voorstellen waarom mannen zouden betalen om met een vrouw te dansen of een vrouw te zien dansen, hoe sensueel dan ook.quote:
Jakkie bah, nee!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan me nooit goed voorstellen waarom mannen zouden betalen om met een vrouw te dansen of een vrouw te zien dansen, hoe sensueel dan ook.
Ik denk dat het doorgaans niet bij dansen blijft...quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan me nooit goed voorstellen waarom mannen zouden betalen om met een vrouw te dansen of een vrouw te zien dansen, hoe sensueel dan ook.
Gelukkig is dat de officiële subtitel van het liedjequote:
Ik heb het idee dat je alles wel hebt, maar ik ga even denken.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gelukkig is dat de officiële subtitel van het liedje
Mochten jullie trouwens een dance-dancing-dancer liedje missen en graag willen horen, laat het gerust weten via DM
Staat al klaarquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:34 schreef just me het volgende:
Do You Wanna Dance van Cliff Richard and The Shadows
wil ik graag horen
Stromaequote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:39 schreef DJ11 het volgende:
Verzoekje van Livelink![]()
Stromae - Alors On Danse (radio edit)
Ik 'borduur' zo richting het verzoekje van just me.
Ach, je kunt beter dansen dan vechten.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:42 schreef DJ11 het volgende:
Gedraaid in mijn slipstream-hit-uitzending. Want daar is dit nummer een schoolvoorbeeld van...Carl Douglas - Dance The Kung Fu
sowieso vechten....quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, je kunt beter dansen dan vechten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |