Waarom heb jij altijd van die kutbaantjes?quote:Op donderdag 24 juni 2021 19:39 schreef Oriente het volgende:
[..]
nee man, 11 uur and counting. Duurt nog wel even geloof ik. Krijg zo wel gratis pizza shoarma met mokerveel knoflook van Domino's (25 cm, ik ben wel normaal en eet geen pizza's voor 3 personen)
Op zich helpt een beetje zelfvertrouwen ook wel makkerquote:Op donderdag 24 juni 2021 17:04 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oh dat is wel prima.
Maar jij bent waarschijnlijk veel slanker en knapper dan ik.
quote:Op donderdag 24 juni 2021 19:39 schreef Oriente het volgende:
ik ben wel normaal en eet geen pizza's voor 3 personen
Jij bent ook net je moeder.quote:Op donderdag 24 juni 2021 19:47 schreef MC-M het volgende:
[..]
Lekker man, al was ik voor 30 cm gegaan. Geniet ervan.
Zelfs nog een stuk afgestaan aan een collega. aardig he!quote:Op donderdag 24 juni 2021 19:47 schreef MC-M het volgende:
[..]
Lekker man, al was ik voor 30 cm gegaan. Geniet ervan.
logistiek planner is niet per se een kutbaantje hoorquote:Op donderdag 24 juni 2021 19:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom heb jij altijd van die kutbaantjes?
Dik zwijn
quote:Op donderdag 24 juni 2021 19:53 schreef Coco het volgende:
Zo, ik zit klaar voor de wedstrijd van 21:00!
Oh ik ben niet geheel serieus maat. Ik zie er wel gewoon normaal uit, niks bijzonders maar zeker niet zo lelijk als @GGMMquote:Op donderdag 24 juni 2021 19:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op zich helpt een beetje zelfvertrouwen ook wel makkerDat moet je dan ook wel uitstralen.
?quote:Op donderdag 24 juni 2021 19:53 schreef Coco het volgende:
Zo, ik zit klaar voor de wedstrijd van 21:00!
Dan blijft er helemaal niks meer over, dat wordt vannacht weer een bak ijs aanbreken. Toch lief van je.quote:Op donderdag 24 juni 2021 19:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zelfs nog een stuk afgestaan aan een collega. aardig he!
scooterrijder.jpgquote:Op donderdag 24 juni 2021 19:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oh ik ben niet geheel serieus maat. Ik zie er wel gewoon normaal uit, niks bijzonders maar zeker niet zo lelijk als @:GGMM
Ik eet niets meer vanavond gekquote:Op donderdag 24 juni 2021 19:55 schreef MC-M het volgende:
[..]
Dan blijft er helemaal niks meer over, dat wordt vannacht weer een bak ijs aanbreken. Toch lief van je.
Dat zijn gewoon kuturen man.quote:Op donderdag 24 juni 2021 19:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
logistiek planner is niet per se een kutbaantje hoor
gewoon druk
Dat is toch juist niet veel joh melaatsequote:Op donderdag 24 juni 2021 19:58 schreef MC-M het volgende:
[..]
Een zakkie chips en een pizza.
En hij maar zeggen dat die niet dik is @:ggmm @:coco
quote:Op donderdag 24 juni 2021 20:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou het helpen als je ook daadwerkelijk gaat werken gedurende de uren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |