quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2021 14:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Yvonne gaat achter even regelen dat FOK Crewlid Mexicanobakker een abo krijgt.
[..]
@:Yvonne gaat achter even regelen dat FOK Crewlid Mexicanobakker een abo krijgt.
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op donderdag 24 juni 2021 18:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geen like gezet. Ik ben tegen het uitsluiten van mensen.
sowquote:Op donderdag 24 juni 2021 19:03 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Niks aan de handAls ik het had geweten was ik er als razende reporter naartoe gegaan.
Ga er maar vanuit.quote:Op donderdag 24 juni 2021 19:03 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Hopen dat ze De Oranjezomer niet volstoppen met touraids vanaf zaterdag.
Dan stop ik METEEN met kijken.quote:Op donderdag 24 juni 2021 19:03 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Je gaat je er maar gewoon even in interesseren. Begin maar met het kastelenboek van Herbert Dijkstra.quote:Op donderdag 24 juni 2021 19:03 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Respect moet je afdwingen beste MC-M.quote:Op donderdag 24 juni 2021 19:27 schreef MC-M het volgende:
[..]
Je gaat je er maar gewoon even in interesseren. Begin maar met het kastelenboek van Herbert Dijkstra.
Wow.quote:Op donderdag 24 juni 2021 19:32 schreef Oriente het volgende:
[..]
Respect moet je afdwingen beste MC-M.
Tip: Dat lukt jou nog niet.
|Hopelijk verbeter je jezelf|
nee man, 11 uur and counting. Duurt nog wel even geloof ik. Krijg zo wel gratis pizza shoarma met mokerveel knoflook van Domino's (25 cm, ik ben wel normaal en eet geen pizza's voor 3 personen)quote:
Heb nog overwogen daar te gaan wonen aangezien daar best wel eens mooie appartementjes vrijkomenquote:Op donderdag 24 juni 2021 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik woonde ooit in de calandstraat in Rotterdam, toen heb ik dit account aangemaakt
Oei dan valt de boel hier uit elkaarquote:Op donderdag 24 juni 2021 18:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik er straks minder tijd voor heb wel
Lekker man, al was ik voor 30 cm gegaan. Geniet ervan.quote:Op donderdag 24 juni 2021 19:39 schreef Oriente het volgende:
[..]
nee man, 11 uur and counting. Duurt nog wel even geloof ik. Krijg zo wel gratis pizza shoarma met mokerveel knoflook van Domino's (25 cm, ik ben wel normaal en eet geen pizza's voor 3 personen)
Erg bedanktquote:Op donderdag 24 juni 2021 19:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat topic had ik gemist maar gelijk like nummer 31 gezet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |