Lijer.quote:
Ben jij een Poolse aspergesteker?quote:Op donderdag 24 juni 2021 18:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Lijer.
Ik zit hier al vanaf 08.30 en het ziet er niet naar uit dat het vroeger dan 20:00 gaat worden.
Met een beetje pech dan eerder 22:00 of zo
(geniet van je weekend ouwe reus)
lolquote:De politie heeft woensdag een 25-jarige man aangehouden nadat hij aan het einde van de ochtend meerdere omstanders zou hebben mishandeld op de Slotermeerlaan en Plein '40-'45 in Amsterdam Nieuw-West. Daarbij zijn geen gewonden gevallen, is te lezen op de website van AT5.
De man maakte volgens een woordvoerster 'een verwarde indruk'. Hij zou tussen 11.00 en 12.00 uur minimaal vijf omstanders fysiek hebben belaagd. Drie van hen hebben al aangifte tegen de man gedaan.
De politie heeft nog niet met alle slachtoffers gesproken en is specifiek op zoek naar een vrouw die met een kinderwagen op de Slotermeerlaan liep en daar is mishandeld.
nee logistiek plannerquote:Op donderdag 24 juni 2021 18:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ben jij een Poolse aspergesteker?
Ben jij wel ongedeerd?quote:Op donderdag 24 juni 2021 18:15 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Om de hoek bij me, echt een buurt in bloei dit.
Ik woonde ooit in de calandstraat in Rotterdam, toen heb ik dit account aangemaaktquote:Op donderdag 24 juni 2021 18:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik woonde een paar jaar terug naast een straat genaamd 'Calandhof'
Build your own - Burritoquote:
Godverdomme dat klinkt lekker. Smakelijk.quote:Op donderdag 24 juni 2021 18:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Build your own - Burrito
Wholemeal Tortilla
White Rice
Beef
Goat Cheese
Black beans
Pico de gallo
Lettuce
NO Corn
Guacamole
Jalapeños
Killer Smokey Chipotle | Medium - Spicy
Ik had ooit bijna schuin tegenover aan de Maaskade op het Noordereiland gewoond.quote:Op donderdag 24 juni 2021 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik woonde ooit in de calandstraat in Rotterdam, toen heb ik dit account aangemaakt
Je krijgt toch wel voor die uren betaald?quote:Op donderdag 24 juni 2021 18:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Lijer.
Ik zit hier al vanaf 08.30 en het ziet er niet naar uit dat het vroeger dan 20:00 gaat worden.
Met een beetje pech dan eerder 22:00 of zo
(geniet van je weekend ouwe reus)
jaquote:Op donderdag 24 juni 2021 18:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Je krijgt toch wel voor die uren betaald?
Oh ik dacht dat je ooit met je sos hoofd in het calandkanaal was gevallen en toen op dat idee kwam.quote:Op donderdag 24 juni 2021 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik woonde ooit in de calandstraat in Rotterdam, toen heb ik dit account aangemaakt
Niet geklikt.quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:33 schreef GGMM het volgende:
MED / Big Brother gaat stoppen!
MED / Het EK 2021 forum is open!
MED / Een aantal wijzigingen!
MED / Deisyy komt SHO versterken
MED / Fok-it verhuist van LIT naar GC
MED / R-Woud93 is onze vierde EK mod!
MED / Haags mod af
MED / Tour de France 2021
MED / Het Olympische Spelen forum is geopend!
Ik vrees dat ik er straks minder tijd voor heb welquote:Op donderdag 24 juni 2021 14:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. Leuk een mod die actief topics opent om wat drukte in het forum te creëren![]()
@:skysherrif
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |