Dat weiger je als je een beetje karakter hebt.quote:Op donderdag 24 juni 2021 17:19 schreef Caland het volgende:
Ik heb vanavond een ‘teamuitje’ met collega’s.
We gaan een digitale escaperoom doen
Eens maatjequote:Op donderdag 24 juni 2021 17:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat weiger je als je een beetje karakter hebt.
Al besproken zonder mention.quote:Op donderdag 24 juni 2021 17:12 schreef GGMM het volgende:
@:caland @:zipportal
Ben altijd al benieuwd geweest hoe een tosti ham kaas smaakt
Macaroni met een pittige saus (veel peper er door).quote:Op donderdag 24 juni 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hamburgers #viesdik
Daarvoor werk ik nog niet lang genoeg met die lui helaas. Maar het is voor mij maar een uurtje gelukkig, heb wel het ‘naborrelen’ afgezegd.quote:Op donderdag 24 juni 2021 17:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bowlen toch.quote:Op donderdag 24 juni 2021 17:19 schreef Caland het volgende:
Ik heb vanavond een ‘teamuitje’ met collega’s.
We gaan een digitale escaperoom doen
Je zou er bijna de prostitutie in van gaan.quote:Op donderdag 24 juni 2021 17:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarvoor werk ik nog niet lang genoeg met die lui helaas. Maar het is voor mij maar een uurtje gelukkig, heb wel het ‘naborrelen’ afgezegd.
quote:Op donderdag 24 juni 2021 17:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook René. Ik ook.quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2021 17:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
beetje investeren voor wat goodwill onder collega'squote:
Dat wordt vaak diep in de nacht.quote:Op donderdag 24 juni 2021 17:56 schreef Oriente het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat uitdoelpunten voortaan niet meer dubbel tellen in de EL/CL/Conference etc.?
Dat was sowieso al niet.quote:Op donderdag 24 juni 2021 17:56 schreef Oriente het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat uitdoelpunten voortaan niet meer dubbel tellen in de EL/CL/Conference etc.?
Erg mooi. Verlenging en penalties zijn genot.quote:Op donderdag 24 juni 2021 17:56 schreef Oriente het volgende:
eensquote:Op donderdag 24 juni 2021 18:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg mooi. Verlenging en penalties zijn genot.
Afgevinkt.quote:Op donderdag 24 juni 2021 18:03 schreef Zipportal het volgende:
Avondklok niet overtreden. @:KingRoland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |