Ze zal wel moeten.quote:Op maandag 17 januari 2022 12:07 schreef d.k. het volgende:
Relatie Linda inmiddels gesneuveld: https://www.linda.nl/nieuws/statement-linda-de-mol/
Beerput
Vond je het ook zielig voor Lieke van Lexmond toen Jeroen haar verliet voor Linda?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:55 schreef doeka het volgende:
Ik vind het zielig voor Linda, de vorige is ook al vertrokken omdat ie het met iemand anders deed. En buiten dat, de openlijke vernedering, niet tof!
Achteraf was dat de beste dag van haar leven.quote:Op maandag 17 januari 2022 15:34 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Vond je het ook zielig voor Lieke van Lexmond toen Jeroen haar verliet voor Linda?
Er is haar een boel ellende bespaard gebleven.quote:Op maandag 17 januari 2022 15:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Achteraf was dat de beste dag van haar leven.
Baudet-liggend-op-een-vleugel.jpgquote:Op maandag 17 januari 2022 17:06 schreef Limone het volgende:
[..]
Een piano maakt mannen onweerstaanbaar![]()
Oeh mijn huisgenoot is pianist/ muzikant. Ook al is hij niet bekend heeft hij wel veel chickies/ 'zangeresjes' achter zich aan die als hij optreedt graag willen zingen!quote:Op maandag 17 januari 2022 17:06 schreef Limone het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Ik ga voor de gitaar. Is meer een fallussymbool dat vingervlug betast wordt.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:06 schreef Limone het volgende:
[..]
Dat dacht ik voorheen maar dan andersom.quote:
Andersom was de dame allang voor golddigger uitgemaakt, dus als het een rijke oudere man was met een jonger blaadje.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat dacht ik voorheen maar dan andersom.Zij leek zoveel ouder. (Maar blijkt iets van 7 jaar verschil te zijn.)
Val jij niet op succesvolle mannen?quote:
Niet als ze op de Joker lijken.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Val jij niet op succesvolle mannen?
Poeh zeg, hoe zat ben je elkaar dan als je op je 76e nog gaat scheiden?quote:Huwelijk van Abba-zanger Björn Ulvaeus na 41 jaar gestrand
Björn Ulvaeus, een van de vier leden van de Zweedse popgroep Abba, gaat na een huwelijk van 41 jaar scheiden. De 76-jarige zanger laat aan Zweedse media weten dat hij en zijn vrouw Lena Ulvaeus uit elkaar zijn.
,,Na veel prachtige en bewogen jaren hebben we besloten ieder onze eigen weg te gaan”, aldus Ulvaes in een verklaring. De zanger en zijn vrouw zijn van plan goede vrienden te blijven en zullen de verjaardagen van hun kinderen en kleinkinderen en andere feestdagen samen blijven vieren.
De twee trouwden in 1981 en hebben samen twee dochters.
Ulvaes was eerder getrouwd met zijn Abba-collega Agnetha Fältskog. De artiesten, die samen twee kinderen kregen, scheidden in 1980 na een huwelijk van acht jaar.
of ze zijn al langer uit elkaar en er is bij één sprake van een nieuwe liefdequote:Op woensdag 23 februari 2022 16:07 schreef Samhain het volgende:
[..]
Poeh zeg, hoe zat ben je elkaar dan als je op je 76e nog gaat scheiden?
Blijkbaar voor die laatste 10 à 20 jaar ook niet meer als vrienden vol te houden.
Ja, dat kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of ze zijn al langer uit elkaar en er is bij één sprake van een nieuwe liefde
Nou, een huwelijk van 41 jaar lijkt op zich een redelijk succesverhaal.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:16 schreef Marsenal het volgende:
Twee keer scheiden, wat een succesverhaal weer
Misschien wel waar maar de belofte bij een huwelijk is bij de meeste culturen tot de dood dus ik vind het toch een beetje tegenvallen. En dan twee keer... tja. Niet best.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:18 schreef Samhain het volgende:
[..]
Nou, een huwelijk van 41 jaar lijkt op zich een redelijk succesverhaal.
Genante voiceberichten heeft-ie gedeeld.. mijn god.quote:Op donderdag 31 maart 2022 07:47 schreef Eightyone het volgende:
Binnenkort Charly Luske en Tanja Jess?
https://www.mediacourant.(...)hulling-roddelpraat/
Het gaat vrijwel gelijk op daarquote:Mediacourant vraagt zich af, wat vindt u?
Charly Luske wordt neergezet als vreemdganger. Gaat RoddelPraat te ver?
• Nee, prima als een vreemdganger wordt ontmaskerd
• 51% (1.724 Stemmen)
• Ja, dit is toch wel heel privé
• 49% (1.626 Stemmen)
Totaal aantal stemmen: 3.350
Heb alvast een topic aangemaaktquote:Op donderdag 31 maart 2022 09:59 schreef Deisyy het volgende:
Dit zou zomaar eens een mooie gate kunnen worden
quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:24 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Heb alvast een topic aangemaakt
SHO / ‘Charly Luske en Tanja Jess uit elkaar na onthulling RoddelPraat’
Mensen die roddels geloven en mensen die moedwillig anderen bewust in een kwaad daglicht willen zetten terwijl ze echt totáál niet weten of het waar is......quote:Op donderdag 31 maart 2022 17:15 schreef Samhain het volgende:
Wat smerig.
Van Roddelpraat welteverstaan.
Je hebt het toch wel over Roddelpraat en niet over mij hé?quote:Op donderdag 31 maart 2022 17:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mensen die roddels geloven en mensen die moedwillig anderen bewust in een kwaad daglicht willen zetten terwijl ze echt totáál niet weten of het waar is......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |