Ik ga even in een hoekje huilen, met de lamp aan.quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar mogen wij niks over zeggen in verband met privacy
niet eens met de lamp uitquote:Op woensdag 23 juni 2021 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga even in een hoekje huilen, met de lamp aan.
Nee, moet de tranen extra goed zien.quote:
dat is kut. bij ons gaat straks gelden maximaal 50% op kantoor.quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vanaf volgende week moet de bezetting ineens met 50% omhoog, dus dan 2x per week naar kantoor.
Dolletjes.
Ja, alsnog hoor ik geluiden dat 100% kantoorbezetting tot het verleden behoort en dat is wel positief, want thuiswerken was voor Corona niet toegestaanquote:Op woensdag 23 juni 2021 09:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is kut. bij ons gaat straks gelden maximaal 50% op kantoor.
Helemaal prima. 1 dag per week of per 2 weken een keer naar kantoor. toedeledoei
dat scheelt in ieder geval al ietsquote:Op woensdag 23 juni 2021 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, alsnog hoor ik geluiden dat 100% kantoorbezetting tot het verleden behoort en dat is wel positief, want thuiswerken was voor Corona niet toegestaanDus dit hele gebeuren heeft ook iets goeds gebracht
Ideaal zou 2 dagen op kantoor en de rest thuis zijnquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga even in een hoekje huilen, met de lamp aan.
ja dat is wel lekker ja.quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ideaal zou 2 dagen op kantoor en de rest thuis zijn
Ik vind de parasolvoet een mooie touch.quote:
Voor de 100% thuiswerkers misschien.quote:Werkgeversorganisaties VNO-NCW en MKB-Nederland horen ‘positieve geluiden dat mensen voor maximaal 50 procent van de tijd weer naar kantoor mogen. Want mensen missen het sociaal contact en de creativiteit.’
Hopen op de Delta-variantquote:Op woensdag 23 juni 2021 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vanaf volgende week moet de bezetting ineens met 50% omhoog, dus dan 2x per week naar kantoor.
Dolletjes.
Daar gaan de gevaccineerden niet zoveel van merken.quote:
quote:
Ja, sorry hoor.. maar als hier al kans op is zou ik niet gaan versoepelen op kantoor.quote:Om alles veilig te laten verlopen, moeten werkgevers en werknemers zich wel aan verschillende regels houden. Want hoe blij we ook zijn om elkaar straks weer te zien, innige omhelzingen zijn uit den boze. Verder moeten werkgevers zich erop voorbereiden, dat in het najaar mogelijk weer beperkingen worden afgekondigd.
Laag stoeltje voor haar.quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind de parasolvoet een mooie touch.
Is goed, ik ga wel rond 10.00 uur naar kantoor en taai dan om 14.00 uur wel af. Alles voor de samenleving.quote:Het kabinet roept op om zoveel mogelijk buiten de spits naar kantoor te gaan, zodat er minder drukke plekken zijn waar mensen elkaar tegenkomen. Niet alleen buiten, maar bijvoorbeeld ook in de hal op kantoor, bij het begin en eind van het werk.
Werknemers die met het openbaar vervoer naar het werk reizen, moeten er rekening mee houden dat een mondkapje in het OV en op stations verplicht blijft.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:33 schreef UitStraling het volgende:
https://www.mirror.co.uk/(...)te-saw-skid-24376011
Gelukkig komt de Delta-Plus variant er ook al aanquote:
ik zie hier geen probleem in.quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is goed, ik ga wel rond 10.00 uur naar kantoor en taai dan om 14.00 uur wel af. Alles voor de samenleving.
het is gewoon wachten tot er een raccoon city incident uitbreektquote:Op woensdag 23 juni 2021 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig komt de Delta-Plus variant er ook al aan
Had ze die gerrie nog in haar handen dan?quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
er is ook zon verhaal van een meisje wat moest gerrieren bij haar date thuis. De wc kon niet doortrekken ofzo dus heeft ze haar gerrie gepakt en wilde ze het uit het raam gooien waardoor ze dus vast kwam te zitten in dat raam en de brandweer gebeld moest worden om haar los te krijgen
Ik zou al thuis blijven als er innige omhelzingen in het vooruitzicht zijnquote:Op woensdag 23 juni 2021 09:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ja, sorry hoor.. maar als hier al kans op is zou ik niet gaan versoepelen op kantoor.
nee die had ze denk ik we al het raam uitkregenquote:Op woensdag 23 juni 2021 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had ze die gerrie nog in haar handen dan?
Ik ken er ook een die moest gerrieën bij een date, wc trok niet door, dus ze deed de drol in een zakje en ging naar huis. Op het moment dat ze de deur dichttrok, viel het kwartje dat de drol nog op tafel lag en ze had uiteraard geen sleutel.quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
er is ook zon verhaal van een meisje wat moest gerrieren bij haar date thuis. De wc kon niet doortrekken ofzo dus heeft ze haar gerrie gepakt en wilde ze het uit het raam gooien waardoor ze dus vast kwam te zitten in dat raam en de brandweer gebeld moest worden om haar los te krijgen
quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ken er ook een die moest gerrieën bij een date, wc trok niet door, dus ze deed de drol in een zakje en ging naar huis. Op het moment dat ze de deur dichttrok, viel het kwartje dat de drol nog op tafel lag en ze had uiteraard geen sleutel.
In Engeland houden ze de boel minimaal een maand langer dichtquote:Op woensdag 23 juni 2021 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar gaan de gevaccineerden niet zoveel van merken.
Maar die zijn ook vooral half gevaccineerd nog.quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Engeland houden ze de boel minimaal een maand langer dicht
Zombiesquote:Op woensdag 23 juni 2021 09:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is gewoon wachten tot er een raccoon city incident uitbreekt
Zo leer je elkaar wel goed kennen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ken er ook een die moest gerrieën bij een date, wc trok niet door, dus ze deed de drol in een zakje en ging naar huis. Op het moment dat ze de deur dichttrok, viel het kwartje dat de drol nog op tafel lag en ze had uiteraard geen sleutel.
Wat is dat nou weer?quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig komt de Delta-Plus variant er ook al aan
Paniek? Tegenzin om verworven vrijheden weer op te geven.quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:40 schreef UitStraling het volgende:
Mooi wel, hele golf van paniek onder de mensenschuwen
quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik zou al thuis blijven als er innige omhelzingen in het vooruitzicht zijn
Vast de zombie-mutatie.quote:
Maar wel nog zo'n poephandje dus?quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die had ze denk ik we al het raam uitkregen
Doe mij ook een bakkie danquote:Op woensdag 23 juni 2021 09:39 schreef Haags het volgende:
Wat smaakt de koffie verdomde goed jong0ns
Ja idd, ik hoef collega's niet innig te omhelzen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
eerst uitspelen en dan speedrunnen.quote:
Geen zin in een innige omhelzing met Henk van financiën nee?quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik moet weer uit mijn comfortabele thuisbubbelquote:Op woensdag 23 juni 2021 09:40 schreef UitStraling het volgende:
Mooi wel, hele golf van paniek onder de mensenschuwen
Mutatiesquote:
quote:Experts claim that the new Delta plus variant or AY.1 variant is characterised by the acquisition of K417N mutation.
It is a mutation of the Delta variant that drove India's second wave of coronavirus. The Delta Plus variant is therefore technically named B.1.617.2.1 or AY.1.
In a tweet, Vinod Scaria, clinician and scientist at Delhi’s CSIR-Institute of Genomics and Integrative Biology (IGIB), said, "The mutation is in the spike protein of SARS-COV-2, which helps the virus enter and infect the human cells."
The variant was first detected in Europe in March this year but it was brought to the notice of the public on June 13.
https://timesofindia.indi(...)7.cms?picid=83770024
Ik ben veel te motorisch gestoord voor een speedrun joh.quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
eerst uitspelen en dan speedrunnen.
Of werkt dat niet in het echte leven
Met z'n koffieademquote:Op woensdag 23 juni 2021 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen zin in een innige omhelzing met Henk van financiën nee?
Vergeet het sjekkie niet.quote:
Dag dagenlang in onderbroek rond stiefelenquote:Op woensdag 23 juni 2021 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet weer uit mijn comfortabele thuisbubbel
ah nee joh, gewoon op easy zetten, infinite ammo aan en rennen maarquote:Op woensdag 23 juni 2021 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben veel te motorisch gestoord voor een speedrun joh.
Watquote:Op woensdag 23 juni 2021 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit niet altijd al zo geweest is en dat we het nu beter monitoren.quote:
en z'n flinke pens waardoor je echt tegen hem aan geperst wordtquote:
Het is zelfs nog van iemand die ik geloof ook.quote:
Getverrrrrrquote:
Nu al enger dan RE.quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
en z'n flinke pens waardoor je echt tegen hem aan geperst wordt
Wij snappen elkaarquote:
Brrrquote:Op woensdag 23 juni 2021 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja idd, ik hoef collega's niet innig te omhelzen.
Laat staan die verschrikkelijke 3 zoenen op de wang.
Nee! En ik heb iedereen gewoon het hele jaar gezien.quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen zin in een innige omhelzing met Henk van financiën nee?
Ik speel standaard al op easy.quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
ah nee joh, gewoon op easy zetten, infinite ammo aan en rennen maar
quote:
Paar woordjes Italiaans hees in je oren.quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die stiekem even aan je oorlelletje likt.
ben je een kloon van @Notorious_Roy ?quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is zelfs nog van iemand die ik geloof ook.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
ben je een kloon van @:notorious_roy ?
nee bij het meisje wat haar gerrie het raam uit wilde gooien en vast kwam te zittenquote:Op woensdag 23 juni 2021 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij Haags en zijn koffiemachine?
quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paar woordjes Italiaans hees in je oren.
Er gaat ook een verhaal het internet over waar een vent op de wc zit te facetimen met zn side chick. Maar hij laat de telefoon in de wc vallen in zn drol. Hij begint wat te roepen enzo, dus zn vriendin komt op het lawaai af.quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die was bij Haags op de koffie?quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee bij het meisje wat haar gerrie het raam uit wilde gooien en vast kwam te zitten
het ligt een beetje aan de game. meestal speel ik op normal. uncharted begin ik gelijk op hard.quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Zodra ik moet schieten dan. Tactische spellen ben ik beter in.
Ik speel ook amper actiespellen, dan word je er logischerwijs ook niet beter in natuurlijk.quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
het ligt een beetje aan de game. meestal speel ik op normal. uncharted begin ik gelijk op hard.
games als nioh, soulborne games etc waar geen eens een moeilijkheidsgraad in zit die zijn sowieso al moeilijk en daar ben ik gewoon slecht in
niet dat ik weetquote:Op woensdag 23 juni 2021 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die was bij Haags op de koffie?
rpg's zijn ook leuk. gaat alleen altijd wel veel tijd in zitten.quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik speel ook amper actiespellen, dan word je er logischerwijs ook niet beter in natuurlijk.Liever
RPG
.
Ik moet nog steeds Octopath afmaken, maar ik mot grinden.quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
rpg's zijn ook leuk. gaat alleen altijd wel veel tijd in zitten.
heb ff7remake anderhalve week terug uitgespeeld. zaten wel wat klote battles tussen maar toch een goede 50-60 uur van genoten
en rpg's platinum halen is altijd kut
Vraag foto van Ans, ik zorg wel voor een verwarmingsmonteuroveral voor je.quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
"Ja, mee Ans, hedde gij een keer tijd om naar menne verwarmingsketel te kijken?"
En gewoon doorlullen als je d'r probeert te onderbreken
daar heb ik altijd een hekel aan in rpg's, ik wil gewoon een prima level behalen en er doorheen komen met de sidequests en mainquest. niet dat ik nog een uur of 20 puur moet grinden om uberhaupt het spel uit te kunnen spelenquote:Op woensdag 23 juni 2021 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds Octopath afmaken, maar ik mot grinden.
Ze klonk...oudbakken.quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vraag foto van Ans, ik zorg wel voor een verwarmingsmonteuroveral voor je.
hij wilde je gewoon knuffelenquote:Op woensdag 23 juni 2021 09:54 schreef bitterbal het volgende:
ik deed de balkon deur open, viel er een spin naat binnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die vind je nooit meer terug in je haarquote:Op woensdag 23 juni 2021 09:54 schreef bitterbal het volgende:
ik deed de balkon deur open, viel er een spin naat binnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij is nu doodquote:Op woensdag 23 juni 2021 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die vind je nooit meer terug in je haar
Koolhydraten zijn slecht voor me.quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met een korstje oud taai brood leer je cupcakes weer waarderen.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:54 schreef UitStraling het volgende:
Wat?
https://www.telegraaf.nl/(...)tampt-parkieten-dood
Hele nesten tussen die krullen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die vind je nooit meer terug in je haar
Ja, voor de "extra" dingen, best. Maar ik wil geen uren bezig zijn voor één battle om dat geintje daarna nog eens uren te moeten grinden voor de volgende.quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
daar heb ik altijd een hekel aan in rpg's, ik wil gewoon een prima level behalen en er doorheen komen met de sidequests en mainquest. niet dat ik nog een uur of 20 puur moet grinden om uberhaupt het spel uit te kunnen spelen
dit inderdaad. vond dat bij de ff7remake wel goed gedaan, heb geen minuut hoeven grinden.quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, voor de "extra" dingen, best. Maar ik wil geen uren bezig zijn voor één battle om dat geintje daarna nog eens uren te moeten grinden voor de volgende.
Op het moment dat hij de twee huisparkieten ziet, haalt hij ze uit de kooi. „Eerst lachte hij naar ze als een soort seriemoordenaar. Daarna greep hij er een vast, liet die vallen en begon er vervolgens op te stampen. De andere vogel had het helemaal door en begon al te piepen, maar hij deed weer precies hetzelfde.”[quote]quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:54 schreef UitStraling het volgende:
Wat?
https://www.telegraaf.nl/(...)tampt-parkieten-dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |