Vergeet het sjekkie niet.quote:
Dag dagenlang in onderbroek rond stiefelenquote:Op woensdag 23 juni 2021 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet weer uit mijn comfortabele thuisbubbel
ah nee joh, gewoon op easy zetten, infinite ammo aan en rennen maarquote:Op woensdag 23 juni 2021 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben veel te motorisch gestoord voor een speedrun joh.
Watquote:Op woensdag 23 juni 2021 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ken er ook een die moest gerrieën bij een date, wc trok niet door, dus ze deed de drol in een zakje en ging naar huis. Op het moment dat ze de deur dichttrok, viel het kwartje dat de drol nog op tafel lag en ze had uiteraard geen sleutel.
Ik vraag me af of dit niet altijd al zo geweest is en dat we het nu beter monitoren.quote:
en z'n flinke pens waardoor je echt tegen hem aan geperst wordtquote:
Het is zelfs nog van iemand die ik geloof ook.quote:
Getverrrrrrquote:
Nu al enger dan RE.quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
en z'n flinke pens waardoor je echt tegen hem aan geperst wordt
Wij snappen elkaarquote:
Brrrquote:Op woensdag 23 juni 2021 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja idd, ik hoef collega's niet innig te omhelzen.
Laat staan die verschrikkelijke 3 zoenen op de wang.
Nee! En ik heb iedereen gewoon het hele jaar gezien.quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen zin in een innige omhelzing met Henk van financiën nee?
Ik speel standaard al op easy.quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
ah nee joh, gewoon op easy zetten, infinite ammo aan en rennen maar
quote:
Paar woordjes Italiaans hees in je oren.quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die stiekem even aan je oorlelletje likt.
ben je een kloon van @Notorious_Roy ?quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is zelfs nog van iemand die ik geloof ook.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
ben je een kloon van @:notorious_roy ?
nee bij het meisje wat haar gerrie het raam uit wilde gooien en vast kwam te zittenquote:Op woensdag 23 juni 2021 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij Haags en zijn koffiemachine?
quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paar woordjes Italiaans hees in je oren.
Er gaat ook een verhaal het internet over waar een vent op de wc zit te facetimen met zn side chick. Maar hij laat de telefoon in de wc vallen in zn drol. Hij begint wat te roepen enzo, dus zn vriendin komt op het lawaai af.quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ken er ook een die moest gerrieën bij een date, wc trok niet door, dus ze deed de drol in een zakje en ging naar huis. Op het moment dat ze de deur dichttrok, viel het kwartje dat de drol nog op tafel lag en ze had uiteraard geen sleutel.
Die was bij Haags op de koffie?quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee bij het meisje wat haar gerrie het raam uit wilde gooien en vast kwam te zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |