nee die had ze denk ik we al het raam uitkregenquote:Op woensdag 23 juni 2021 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had ze die gerrie nog in haar handen dan?
Ik ken er ook een die moest gerrieën bij een date, wc trok niet door, dus ze deed de drol in een zakje en ging naar huis. Op het moment dat ze de deur dichttrok, viel het kwartje dat de drol nog op tafel lag en ze had uiteraard geen sleutel.quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
er is ook zon verhaal van een meisje wat moest gerrieren bij haar date thuis. De wc kon niet doortrekken ofzo dus heeft ze haar gerrie gepakt en wilde ze het uit het raam gooien waardoor ze dus vast kwam te zitten in dat raam en de brandweer gebeld moest worden om haar los te krijgen
quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ken er ook een die moest gerrieën bij een date, wc trok niet door, dus ze deed de drol in een zakje en ging naar huis. Op het moment dat ze de deur dichttrok, viel het kwartje dat de drol nog op tafel lag en ze had uiteraard geen sleutel.
In Engeland houden ze de boel minimaal een maand langer dichtquote:Op woensdag 23 juni 2021 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar gaan de gevaccineerden niet zoveel van merken.
Maar die zijn ook vooral half gevaccineerd nog.quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Engeland houden ze de boel minimaal een maand langer dicht
Zombiesquote:Op woensdag 23 juni 2021 09:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is gewoon wachten tot er een raccoon city incident uitbreekt
Zo leer je elkaar wel goed kennen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ken er ook een die moest gerrieën bij een date, wc trok niet door, dus ze deed de drol in een zakje en ging naar huis. Op het moment dat ze de deur dichttrok, viel het kwartje dat de drol nog op tafel lag en ze had uiteraard geen sleutel.
Wat is dat nou weer?quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig komt de Delta-Plus variant er ook al aan
Paniek? Tegenzin om verworven vrijheden weer op te geven.quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:40 schreef UitStraling het volgende:
Mooi wel, hele golf van paniek onder de mensenschuwen
quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik zou al thuis blijven als er innige omhelzingen in het vooruitzicht zijn
Vast de zombie-mutatie.quote:
Maar wel nog zo'n poephandje dus?quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die had ze denk ik we al het raam uitkregen
Doe mij ook een bakkie danquote:Op woensdag 23 juni 2021 09:39 schreef Haags het volgende:
Wat smaakt de koffie verdomde goed jong0ns
Ja idd, ik hoef collega's niet innig te omhelzen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
eerst uitspelen en dan speedrunnen.quote:
Geen zin in een innige omhelzing met Henk van financiën nee?quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik moet weer uit mijn comfortabele thuisbubbelquote:Op woensdag 23 juni 2021 09:40 schreef UitStraling het volgende:
Mooi wel, hele golf van paniek onder de mensenschuwen
Mutatiesquote:
quote:Experts claim that the new Delta plus variant or AY.1 variant is characterised by the acquisition of K417N mutation.
It is a mutation of the Delta variant that drove India's second wave of coronavirus. The Delta Plus variant is therefore technically named B.1.617.2.1 or AY.1.
In a tweet, Vinod Scaria, clinician and scientist at Delhi’s CSIR-Institute of Genomics and Integrative Biology (IGIB), said, "The mutation is in the spike protein of SARS-COV-2, which helps the virus enter and infect the human cells."
The variant was first detected in Europe in March this year but it was brought to the notice of the public on June 13.
https://timesofindia.indi(...)7.cms?picid=83770024
Ik ben veel te motorisch gestoord voor een speedrun joh.quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
eerst uitspelen en dan speedrunnen.
Of werkt dat niet in het echte leven
Met z'n koffieademquote:Op woensdag 23 juni 2021 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen zin in een innige omhelzing met Henk van financiën nee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |