SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Ama op 23-06-2021 00:21:20 ]-XOXO-
Telt niet.quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Krulletjes tot in mijn nek
![]()
Tot ik vijf was en toen ben ik verder gegaan met mijn Harmen Siezen-look.
Heb ondanks de vele kikkers ook vele (naakt)slakken. Misschien omdat de rest van de tuintjes hier allemaal vooral tegels zijn. Heb wel eens een bierval geprobeerd Werkte als een tierelier maar inmiddels trappen ze er niet meer in.quote:
Kloptquote:Op woensdag 23 juni 2021 00:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Telt niet.![]()
Je kent de struggles niet
ik ookquote:Op woensdag 23 juni 2021 00:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blij dat ik al jaren een kortpittig kapsel heb.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een klein mutsje met gaatjes voor de voelsprietjes
Volgens mij kwam ze vanmorgen even groeten en werd er niet op gereageerd.quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Toch wel jammer dat we die nieuwe whiskers zo hebben afgeschrokken
Wie begon er over die 30 centimeter?quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ligt meer aan haar dan aan de mensen hier denk ikquote:Op woensdag 23 juni 2021 00:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Beetje zinloos zwaaien?quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij kwam ze vanmorgen even groeten en werd er niet op gereageerd.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij kwam ze vanmorgen even groeten en werd er niet op gereageerd.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie begon er over die 30 centimeter?
Wacht, we gaan dit goedmaken.quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En ze was er nog wel op aanraden van Yvonne
Mental Image van een grizzlybeer.quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:27 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga een föhn pakken, schiet niet op zo.
LIES!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mental Image van een grizzlybeer.
Hooooooi! Ik zwaai nog even terug tussen chillen en slapen door.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:04 schreef Whiskers82 het volgende:
Hallooooooo! Even gauw zwaaien tussrn werk en school door. 😁🤪
Ik heb dat ook niet aan hoor, leuk je hier te zien!quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:28 schreef FANNN het volgende:
[..]
LIES!!!!!!!!!!!!![]()
ik was effe druk en ik heb mijn quoute allarm niet aan want dan wordt ik gek
Same here.......... ben je nog aan het reizen?quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook niet aan hoor, leuk je hier te zien!
Die ligt al op één oorquote:
Je weet denk ik niet half hoe erg ik dat gemist heb. Niemand weet dat. De laatste keer was Griekenland vorig najaar, (Tof) dus mag eigenlijk niet klagen maar als het echt je passie is en je normaal wel een keer of 7 per jaar weg bent dan is het wel een gemis. Nu niets in de planning maar wel 24 juli mijn tweede prik.quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:33 schreef FANNN het volgende:
[..]
Same here.......... ben je nog aan het reizen?
Tenmiinste.... kan of ga je nog een mooie reis maken binnenkort?
Dat zal je wel gemist hebben denk ik?
Ja dat weet ik nog welquote:Op woensdag 23 juni 2021 00:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je weet denk ik niet half hoe erg ik dat gemist heb. Niemand weet dat. De laatste keer was Griekenland vorig najaar, (Tof) dus mag eigenlijk niet klagen maar als het echt je passie is en je normaal wel een keer of 7 per jaar weg bent dan is het wel een gemis. Nu niets in de planning maar wel 24 juli mijn tweede prik.
Weet je nog hoe bang ik vroeger was mbt reizen?
Een halfje toch? Dus dat scheelt misschienquote:Op woensdag 23 juni 2021 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen echte Griek.Of misschien juist wel.
Ik boek nog niets.quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:57 schreef FANNN het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog welah... eerst je tweede prik.... wel even goed kijken waar je naar toe gaan heh Lies..
Niet overal is het veilig en de regels veranderen bijna elke dag ... eigenlijk zou je nog even moeten wachten
anders zit je straks ergens in quarantaine
Jij bent vroeg weerquote:
Kastje gezien, nu naar de muur?quote:Op woensdag 23 juni 2021 08:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Stuur je een e-mail naar een instantie, duurt het 5 weken (!!!) voordat je antwoord krijgt en het is niet eens de overheid, die namelijk reageert nog sneller. Met het antwoord dat ze die informatie niet mogen geven i.v.m. de privacyDoe eens normaal.
Yesquote:Op woensdag 23 juni 2021 08:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kastje gezien, nu naar de muur?
mja privacy is nu een hot item en als zij het verkeerd doen krijgen zij een boete, ik snap dat wel..quote:Op woensdag 23 juni 2021 08:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Stuur je een e-mail naar een instantie, duurt het 5 weken (!!!) voordat je antwoord krijgt en het is niet eens de overheid, die namelijk reageert nog sneller. Met het antwoord dat ze die informatie niet mogen geven i.v.m. de privacyDoe eens normaal.
Een datalek is ook niet echt sjiek, maar als ik een document van hun eigen hand meestuur waar allerlei informatie op staat en ik heb een vraag over die specifieke informatie omdat het er niet duidelijk in staat, vind ik dit een beetje overdrevenquote:Op woensdag 23 juni 2021 08:39 schreef mschol het volgende:
[..]
mja privacy is nu een hot item en als zij het verkeerd doen krijgen zij een boete, ik snap dat wel..
dat dat dan 5 weken moet duren...
en eerder bellen kon niet?quote:Op woensdag 23 juni 2021 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een datalek is ook niet echt sjiek, maar als ik een document van hun eigen hand meestuur waar allerlei informatie op staat en ik heb een vraag over die specifieke informatie omdat het er niet duidelijk in staat, vind ik dit een beetje overdreven![]()
Tevens is 5 weken echt belachelijk.
Ik kreeg al direct een e-mail dat het minimaal 4 weken kon duren voordat ik überhaupt antwoord zou krijgen via de e-mail en ze zijn telefonisch niet bereikbaarquote:
Klinkt alsof je contact met ons probeert te krijgenquote:Op woensdag 23 juni 2021 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kreeg al direct een e-mail dat het minimaal 4 weken kon duren voordat ik überhaupt antwoord zou krijgen via de e-mail en ze zijn telefonisch niet bereikbaar
NEEM DIE TELEFOON OPquote:Op woensdag 23 juni 2021 08:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt alsof je contact met ons probeert te krijgen
* Hallo, met Buda?quote:Op woensdag 23 juni 2021 08:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NEEM DIE TELEFOON OP![]()
(nee grapje, ik heb geen zin om te bellen)
Ja, hoi met 4E, ik wil graag een verduidelijking van jullie eigen tekst."quote:
Daar mogen wij niks over zeggen in verband met privacyquote:Op woensdag 23 juni 2021 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, hoi met 4E, ik wil graag een verduidelijking van jullie eigen tekst."
Camera uit, blue tooth headphone op en lekker snurken op de bank?quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:06 schreef dud0r het volgende:
heuh, digitale workshop de hele dag.
zooooooooooooooo ontzettend veel zin in........
helaas meerdere break-outs waarbij je verwacht wordt actief mee te doenquote:Op woensdag 23 juni 2021 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Camera uit, blue tooth headphone op en lekker snurken op de bank?
quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar mogen wij niks over zeggen in verband met privacy
Nooooooooooquote:Op woensdag 23 juni 2021 09:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
helaas meerdere break-outs waarbij je verwacht wordt actief mee te doen
Gewoon op die momenten in paniek gaan schreeuwen dat de Duitsers er aan komen en je het front moet bewaken.quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dus helaas met de headset op een beetje gaan zitten gamen ondertussen ook niet echt een optie.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon op die momenten in paniek gaan schreeuwen dat de Duitsers er aan komen en je het front moet bewaken.
Oh daar heb ik zo'n hekel aanquote:Op woensdag 23 juni 2021 09:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
O vreselijk is datquote:Op woensdag 23 juni 2021 09:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon op die momenten in paniek gaan schreeuwen dat de Duitsers er aan komen en je het front moet bewaken.
Laptopje mee onder de douche.quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Over kwartier een meeting en ik moet nog douchen
laptop mee in de douche danquote:Op woensdag 23 juni 2021 09:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Over kwartier een meeting en ik moet nog douchen
hallo mevouw balliebalquote:
dud0rquote:Op woensdag 23 juni 2021 09:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
laptop mee in de douche dan
[..]
hallo mevouw balliebal
reageren met " was dit niet de kom tot rust workshop, ik vond dat ik het best goed deed"quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goedemorgenquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:16 schreef mschol het volgende:
[..]
reageren met " was dit niet de kom tot rust workshop, ik vond dat ik het best goed deed"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |