Jij bent vroeg weerquote:
Kastje gezien, nu naar de muur?quote:Op woensdag 23 juni 2021 08:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Stuur je een e-mail naar een instantie, duurt het 5 weken (!!!) voordat je antwoord krijgt en het is niet eens de overheid, die namelijk reageert nog sneller. Met het antwoord dat ze die informatie niet mogen geven i.v.m. de privacyDoe eens normaal.
Yesquote:Op woensdag 23 juni 2021 08:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kastje gezien, nu naar de muur?
mja privacy is nu een hot item en als zij het verkeerd doen krijgen zij een boete, ik snap dat wel..quote:Op woensdag 23 juni 2021 08:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Stuur je een e-mail naar een instantie, duurt het 5 weken (!!!) voordat je antwoord krijgt en het is niet eens de overheid, die namelijk reageert nog sneller. Met het antwoord dat ze die informatie niet mogen geven i.v.m. de privacyDoe eens normaal.
Een datalek is ook niet echt sjiek, maar als ik een document van hun eigen hand meestuur waar allerlei informatie op staat en ik heb een vraag over die specifieke informatie omdat het er niet duidelijk in staat, vind ik dit een beetje overdrevenquote:Op woensdag 23 juni 2021 08:39 schreef mschol het volgende:
[..]
mja privacy is nu een hot item en als zij het verkeerd doen krijgen zij een boete, ik snap dat wel..
dat dat dan 5 weken moet duren...
en eerder bellen kon niet?quote:Op woensdag 23 juni 2021 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een datalek is ook niet echt sjiek, maar als ik een document van hun eigen hand meestuur waar allerlei informatie op staat en ik heb een vraag over die specifieke informatie omdat het er niet duidelijk in staat, vind ik dit een beetje overdreven![]()
Tevens is 5 weken echt belachelijk.
Ik kreeg al direct een e-mail dat het minimaal 4 weken kon duren voordat ik überhaupt antwoord zou krijgen via de e-mail en ze zijn telefonisch niet bereikbaarquote:
Klinkt alsof je contact met ons probeert te krijgenquote:Op woensdag 23 juni 2021 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kreeg al direct een e-mail dat het minimaal 4 weken kon duren voordat ik überhaupt antwoord zou krijgen via de e-mail en ze zijn telefonisch niet bereikbaar
NEEM DIE TELEFOON OPquote:Op woensdag 23 juni 2021 08:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt alsof je contact met ons probeert te krijgen
* Hallo, met Buda?quote:Op woensdag 23 juni 2021 08:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NEEM DIE TELEFOON OP![]()
(nee grapje, ik heb geen zin om te bellen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |