Beetje zinloos zwaaien?quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij kwam ze vanmorgen even groeten en werd er niet op gereageerd.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij kwam ze vanmorgen even groeten en werd er niet op gereageerd.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie begon er over die 30 centimeter?
Wacht, we gaan dit goedmaken.quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En ze was er nog wel op aanraden van Yvonne
Mental Image van een grizzlybeer.quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:27 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga een föhn pakken, schiet niet op zo.
LIES!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mental Image van een grizzlybeer.
Hooooooi! Ik zwaai nog even terug tussen chillen en slapen door.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:04 schreef Whiskers82 het volgende:
Hallooooooo! Even gauw zwaaien tussrn werk en school door. 😁🤪
Ik heb dat ook niet aan hoor, leuk je hier te zien!quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:28 schreef FANNN het volgende:
[..]
LIES!!!!!!!!!!!!![]()
ik was effe druk en ik heb mijn quoute allarm niet aan want dan wordt ik gek
Same here.......... ben je nog aan het reizen?quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook niet aan hoor, leuk je hier te zien!
Die ligt al op één oorquote:
Je weet denk ik niet half hoe erg ik dat gemist heb. Niemand weet dat. De laatste keer was Griekenland vorig najaar, (Tof) dus mag eigenlijk niet klagen maar als het echt je passie is en je normaal wel een keer of 7 per jaar weg bent dan is het wel een gemis. Nu niets in de planning maar wel 24 juli mijn tweede prik.quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:33 schreef FANNN het volgende:
[..]
Same here.......... ben je nog aan het reizen?
Tenmiinste.... kan of ga je nog een mooie reis maken binnenkort?
Dat zal je wel gemist hebben denk ik?
Ja dat weet ik nog welquote:Op woensdag 23 juni 2021 00:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je weet denk ik niet half hoe erg ik dat gemist heb. Niemand weet dat. De laatste keer was Griekenland vorig najaar, (Tof) dus mag eigenlijk niet klagen maar als het echt je passie is en je normaal wel een keer of 7 per jaar weg bent dan is het wel een gemis. Nu niets in de planning maar wel 24 juli mijn tweede prik.
Weet je nog hoe bang ik vroeger was mbt reizen?
Een halfje toch? Dus dat scheelt misschienquote:Op woensdag 23 juni 2021 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen echte Griek.Of misschien juist wel.
Ik boek nog niets.quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:57 schreef FANNN het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog welah... eerst je tweede prik.... wel even goed kijken waar je naar toe gaan heh Lies..
Niet overal is het veilig en de regels veranderen bijna elke dag ... eigenlijk zou je nog even moeten wachten
anders zit je straks ergens in quarantaine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |