Daar mogen wij niks over zeggen in verband met privacyquote:Op woensdag 23 juni 2021 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, hoi met 4E, ik wil graag een verduidelijking van jullie eigen tekst."
Camera uit, blue tooth headphone op en lekker snurken op de bank?quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:06 schreef dud0r het volgende:
heuh, digitale workshop de hele dag.
zooooooooooooooo ontzettend veel zin in........
helaas meerdere break-outs waarbij je verwacht wordt actief mee te doenquote:Op woensdag 23 juni 2021 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Camera uit, blue tooth headphone op en lekker snurken op de bank?
quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar mogen wij niks over zeggen in verband met privacy
Nooooooooooquote:Op woensdag 23 juni 2021 09:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
helaas meerdere break-outs waarbij je verwacht wordt actief mee te doen
Gewoon op die momenten in paniek gaan schreeuwen dat de Duitsers er aan komen en je het front moet bewaken.quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dus helaas met de headset op een beetje gaan zitten gamen ondertussen ook niet echt een optie.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon op die momenten in paniek gaan schreeuwen dat de Duitsers er aan komen en je het front moet bewaken.
Oh daar heb ik zo'n hekel aanquote:Op woensdag 23 juni 2021 09:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
O vreselijk is datquote:Op woensdag 23 juni 2021 09:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon op die momenten in paniek gaan schreeuwen dat de Duitsers er aan komen en je het front moet bewaken.
Laptopje mee onder de douche.quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Over kwartier een meeting en ik moet nog douchen
laptop mee in de douche danquote:Op woensdag 23 juni 2021 09:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Over kwartier een meeting en ik moet nog douchen
hallo mevouw balliebalquote:
dud0rquote:Op woensdag 23 juni 2021 09:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
laptop mee in de douche dan
[..]
hallo mevouw balliebal
reageren met " was dit niet de kom tot rust workshop, ik vond dat ik het best goed deed"quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goedemorgenquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:16 schreef mschol het volgende:
[..]
reageren met " was dit niet de kom tot rust workshop, ik vond dat ik het best goed deed"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |