Dat weet je niet. Niet iedereen belandt op de IC. En we weten ook niet wat het virus op langetermijn in je lichaam doet. Het gaat ook om de mnra techniek. Toch raar dat het beter beschermd dan een gewone besmetting met het virus. Welke informatie heeft het aan het lichaam gegeven. Gaat het lichaam hierdoor later niet ook goede dingen opruimen. We weten het niet. Ook dat is goed om te beseffen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:48 schreef Nattekat het volgende:
Maar mensen mogen ook best gaan nadenken over het feit dat de bijeffecten van zo'n vaccin exact de gevolgen van het virus zelf zijn maar dan minder ernstig. Als je bang bent voor ziekte door zo'n vaccin, moet je al helemaal bang zijn voor het virus, want dan ga je echt kapot.
Het complete menselijke genoom is in kaart gebracht en mogelijke mutaties worden meegenomen. Als een vaccin te veel lijkt op een bestaand gen, vliegt ie eruit. De kans dat dit gevolgen heeft die niet ook van Covid komen is nihil. Het is onnodige bangmakerij.quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:52 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Niet iedereen belandt op de IC. En we weten ook niet wat het virus op langetermijn in je lichaam doet. Het gaat ook om de mnra techniek. Toch raar dat het beter beschermd dan een gewone besmetting met het virus. Welke informatie heeft het aan het lichaam gegeven. Gaat het lichaam hierdoor later niet ook goede dingen opruimen. We weten het niet. Ook dat is goed om te beseffen.
Ik wacht op een klassiek vaccin. Geeft mij persoonlijk meer vertrouwen. Zal minder goed werkzaam zijn dan pfizer/moderna maar gezien mijn leeftijd en bmi, durf ik dat wel aan.quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het complete menselijke genoom is in kaart gebracht en mogelijke mutaties worden meegenomen. Als een vaccin te veel lijkt op een bestaand gen, vliegt ie eruit. De kans dat dit gevolgen heeft die niet ook van Covid komen is nihil. Het is onnodige bangmakerij.
Dan slaat wat je loopt te verkondigen al helemaal nergens op. Zodra die dode virussen zijn opgeruimd, zijn de gevolgen van de twee types vaccin identiek.quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik wacht op een klassiek vaccin. Geeft mij persoonlijk meer vertrouwen. Zal minder goed werkzaam zijn dan pfizer/moderna maar gezien mijn leeftijd en bmi, durf ik dat wel aan.
Ik verkondig niks. Ik vraag mij iets af. Mijn argwaan zorgt ervoor dat ik liever voor een klassiek vaccin kies.quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan slaat wat je loopt te verkondigen al helemaal nergens op. Zodra die dode virussen zijn opgeruimd, zijn de gevolgen van de twee types vaccin identiek.
De kans is klein dat het Sinovac vaccin ooit in Nederland beschikbaar komt dus dan kun je lang wachten.quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik wacht op een klassiek vaccin. Geeft mij persoonlijk meer vertrouwen. Zal minder goed werkzaam zijn dan pfizer/moderna maar gezien mijn leeftijd en bmi, durf ik dat wel aan.
Je kan je ook ergens in verdiepen of vragen stellen in plaats van zeggen dat het zus en zo werkt. Op de lange termijn zit er geen enkel verschil tussen mRNA en een klassiek vaccin, dus daar hoef je je niet druk over te maken.quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:11 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik verkondig niks. Ik vraag mij iets af. Mijn argwaan zorgt ervoor dat ik liever voor een klassiek vaccin kies.
Je leest niet goed. Ik zie iemand die zich dingen afvraagt. Op deze manier neem je geen argwaan weg bij een ander.quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan je ook ergens in verdiepen of vragen stellen in plaats van zeggen dat het zus en zo werkt. Op de lange termijn zit er geen enkel verschil tussen mRNA en een klassiek vaccin, dus daar hoef je je niet druk over te maken.
Ik wacht op Valneva. Al vrees ik dat ook deze Nederland niet zal halenquote:Op woensdag 23 juni 2021 16:13 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
De kans is klein dat het Sinovac vaccin ooit in Nederland beschikbaar komt dus dan kun je lang wachten.
Vooral stabieler, al valt het soms wel nog uit als je in de buurt van bewust niet gevaccineerden rondloopt, die zullen wel het magnetische veld storen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 01:08 schreef Kansenjongere het volgende:
Wordt de snelheid van je 5G eigenlijk significant hoger van de tweede prik of zorgt die vooral voor een stabielere verbnding? #durftevragen
Als dat bedrijf de claim dat het werkt tegen alle mogelijk varianten waar kan maken wellicht wel in de toekomst zodat jaarlijkse vaccinaties niet nodig zijn.quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:19 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik wacht op Valneva. Al vrees ik dat ook deze Nederland niet zal halen
Op mij komt het heel erg over dat je je mening al klaar hebt en dat niks dat kan veranderen, zelfs als die mening nergens op slaat en keihard ontkracht is. Dan ben je in mijn ogen onderdeel van het probleem.quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:17 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je leest niet goed. Ik zie iemand die zich dingen afvraagt. Op deze manier neem je geen argwaan weg bij een ander.
Met of door vaccin?quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
Er zijn de afgelopen 24 uur ~435 mensen overleden, ongeveer 200 van hen zijn gevaccineerd.
Welgeteld een persoon meldt een ernstige bijwerking maar geeft ook aan dat het een andere oorzaak kan hebben omdat het pas 5 dagen na zijn vaccinatie opkwam.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:05 schreef MissionPhailed het volgende:
In dit topic komen vooral de laatste twee pagina's soms zeer pittige bijwerkingen voorbij. Voorheen fitte mensen die nu op apegapen liggen. Ik heb volledig begrip voor mensen die niet kiezen voor vaccinatie.
Waar? Weet je waar ik heel erg slecht tegen kan? Mensen die de boel bij elkaar gaan liegen op een punt te maken.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:05 schreef MissionPhailed het volgende:
In dit topic komen vooral de laatste twee pagina's soms zeer pittige bijwerkingen voorbij. Voorheen fitte mensen die nu op apegapen liggen. Ik heb volledig begrip voor mensen die niet kiezen voor vaccinatie.
Van dat specifiek geval is inderdaad niet zomaar de vaccinatie aan te wijzen als schuldige idd, vanwege de dagen ertussen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Welgeteld een persoon meldt een ernstige bijwerking maar geeft ook aan dat het een andere oorzaak kan hebben omdat het pas 5 dagen na zijn vaccinatie opkwam.
En ik kan persoonlijk dan weer slecht tegen mensen die niet begrijpend kunnen lezen. Dus wat mij betreft mag je tegen een andere boom gaan keffenquote:Op woensdag 23 juni 2021 18:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar? Weet je waar ik heel erg slecht tegen kan? Mensen die de boel bij elkaar gaan liegen op een punt te maken.
Ik kan heel goed begrijpend lezen. Ik lees dat jij de boel bij elkaar liegt over mensen die half dood in bed zouden liggen terwijl er maar één persoon met serieuze klachten is. Je geeft een fout signaal af en dat soort onzin is juist de reden dat zo veel mensen twijfelen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:21 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
En ik kan persoonlijk dan weer slecht tegen mensen die niet begrijpend kunnen lezen. Dus wat mij betreft mag je tegen een andere boom gaan keffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |