quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lees het eens zonder spatie en hoofdletter
Nice!quote:
Ik vind hem Mooi gevondenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:59 schreef cafca het volgende:
Ik denk ik gooi er even een verwarrende TT in
roze indiaan.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die roze indiaan zit natuurlijk nog in het vorige topic te F5en![]()
Kan iemand die ff ophalen
Het is je gelukt, ik was even helemaal verwardquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:59 schreef cafca het volgende:
Ik denk ik gooi er even een verwarrende TT in
Ja :$quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Toch nog maar ff op blijven?
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die roze indiaan zit natuurlijk nog in het vorige topic te F5en![]()
Kan iemand die ff ophalen
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:00 schreef D. het volgende:
40+ / [De Fok! Bierproeverij] #52 - mei 2021 - Einde Mei, wachten op Juli [ afbeelding ]
Wat voor surfen doe je? Windsurfen..kitesurfen?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik was vanmorgen om 3:33 wakker geworden en kon niet meer slapen.... heb ik gelukkig niet vaak. Was maar opgestaan en een beetje surfen
Dat was dan een kort nachtje, maar het is ook mooi om het licht te zien worden. Ik viel pas tegen 2 uur in slaap, en had het gevoel dat ik niet echt sliep maar een beetje sluimerdequote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik was vanmorgen om 3:33 wakker geworden en kon niet meer slapen.... heb ik gelukkig niet vaak. Was maar opgestaan en een beetje surfen
Digisurfenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:11 schreef engine het volgende:
[..]
Wat voor surfen doe je? Windsurfen..kitesurfen?
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was dan een kort nachtje, maar het is ook mooi om het licht te zien worden. Ik viel pas tegen 2 uur in slaap, en had het gevoel dat ik niet echt sliep maar een beetje sluimerde
Kun je ook truukjes?quote:
We hadden het overdag hier zonnig en warm zelfs... nu al twee uur aan het regenen,.quote:
Indrukwekkendquote:
De zomer moet nog echt beginnen heb ik het idee.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jammer dat de langste dag alweer voorbij is... dat vind ik altijd té vroeg in de zomer
Het was hier ook best een mooie dag, 18-19 graden, af en toe wat zon en droog. Lekker weertje als je flink bezig bent.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
We hadden het overdag hier zonnig en warm zelfs... nu al twee uur aan het regenen,.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was hier ook best een mooie dag, 18-19 graden, af en toe wat zon en droog. Lekker weertje als je flink bezig bent.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, da's mijn bier ook voor het grootste deel
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jammer dat de langste dag alweer voorbij is... dat vind ik altijd té vroeg in de zomer
quote:
Hoi Dotteke, hoe gaat het met jou dochter nu?quote:
Ik hoop het niet, zou graag nog wat maanden de zon willen zien.quote:
Kassa heeft alweer gerinkeldquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:00 schreef D. het volgende:
40+ / [De Fok! Bierproeverij] #52 - mei 2021 - Einde Mei, wachten op Juli [ afbeelding ]
Voordat Deiss weer van alles soorten een krat laat aanrukkenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht ik kan er maar beter op tijd bij zijn anders zijn ze niet meer voorradig
Zou wel fijn zijn ja.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:25 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, zou graag nog wat maanden de zon willen zien.
Vandaag iets beter. Nog wel moe en duizelig. Heb vanmiddag floradix en fruit gebracht. Floradix is Een drankje tegen vermoeidheid om aan te sterken en duizelig blijft ze ook. Maar al met al wel wat beterquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:23 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Hoi Dotteke, hoe gaat het met jou dochter nu?
Corona?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vandaag iets beter. Nog wel moe en duizelig. Heb vanmiddag floradix en fruit gebracht. Floradix is Een drankje tegen vermoeidheid om aan te sterken en duizelig blijft ze ook. Maar al met al wel wat beter
Hey Tonjaquote:
Oh ouchquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Tonja
Nee vrijdag spoedoperatie cyste aan de eierstok geknapt
Fijn om te horen. Het is ook niet niks.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vandaag iets beter. Nog wel moe en duizelig. Heb vanmiddag floradix en fruit gebracht. Floradix is Een drankje tegen vermoeidheid om aan te sterken en duizelig blijft ze ook. Maar al met al wel wat beter
Breng haar vooral niet op ideeenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Voordat Deiss weer van alles soorten een krat laat aanrukken
Dank je 😘quote:
quote:Je bestelling is binnen, het feest kan beginnen.
Bij mij hoef je geen nummertjes te trekken. Je bent direct aan de beurt.
Wel een beetje een leuk toernooi?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:54 schreef chufi het volgende:
Zo dat Engeland is ook door, maar of die nog veel verder komen ... Was ook verder een saaie pot
Dat nieuwe systeem maakt de poulefase wel een beetje saai en dat is jammer.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog niet echt om eerlijk te zijn.. erg matig nivo
Doorgaan is bijna makkelijker dan afvallenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:09 schreef engine het volgende:
[..]
Dat nieuwe systeem maakt de poulefase wel een beetje saai en dat is jammer.
Ja en daarnaast is het één grote puzzel die niemand echt begrijpt.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Doorgaan is bijna makkelijker dan afvallen
Benieuwd of Spanje het nog redt ....quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:13 schreef engine het volgende:
Doorgaan is makkelijker dan afvallen zelfsDe overgrote meerderheid gaat door.
Als ze tegen Slowakije winnen zijn ze toch gewoon door?quote:
Hmmm, klinkt niet heel leuk.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog niet echt om eerlijk te zijn.. erg matig nivo
Was hij gemeen naar ze jaquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan is het de schuld van Rafa vd Vaart met zn woorden over ze
Niet echt, maar hij zei iets in de trend van "Heel slecht en meer dan wat gebrei met die bal buiten de 16 is het niet "quote:
Zonder het geniale van Xavi en Iniesta wordt het ook moeilijker jaquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet echt, maar hij zei iets in de trend van "Heel slecht en meer dan wat gebrei met die bal buiten de 16 is het niet "
Nee niet echt.. Alle toppers in de Spaanse competitie zijn buitenlandersquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zonder het geniale van Xavi en Iniesta wordt het ook moeilijker ja
En echte topspelers hebben ze toch niet meer?
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:53 schreef Deisyy het volgende:
Deze dan in plaats van de vijl? [ afbeelding ]
in vin het allemaal niks.........quote:
Dat wat Engeland ook zo lang heeft teruggehouden.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee niet echt.. Alle toppers in de Spaanse competitie zijn buitenlanders
Ik heb overal muggenhorren zitten, de balkondeur is nu open, net als mijn slaapkamerraam. Heerlijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:45 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Hebben jullie ook last van muggen,hier is het vreselijk
Misschien zitten ze dit jaar in een ander bosquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Muggen slaan mij al jaren over. Of ik merk niks van muggenbulten,
Check, de mepper en azaron liggen standaard vlak bij mequote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:45 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Hebben jullie ook last van muggen,hier is het vreselijk
morguhquote:
waarom?quote:Op woensdag 23 juni 2021 05:42 schreef SolidasRock het volgende:
GOEDEMORGEN!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* SolidasRock heeft zijn maatpak en stropdas weer opgeborgen
Ik moest me 24 uur heel netjes gedragen. Werd onder de loep genomen door het bestuur van 40+. Er is zelfs een notulist, wist je dat?quote:
En? is t gelukt?quote:Op woensdag 23 juni 2021 06:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik moest me 24 uur heel netjes gedragen. Werd onder de loep genomen door het bestuur van 40+. Er is zelfs een notulist, wist je dat?
Linkje naar de notulen (ff spoiler openklikken): 40+ / [40+ SC #4068] Viva Kapers
Tis nog vroeg ehquote:Op woensdag 23 juni 2021 06:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock doet de salsa met Sestra666 met een roos in zijn mond
Een hele goedemorgen pullup!!quote:
Aside from bees and butterflies, bats are one of the most important pollinators on the planet - especially in tropical and desert regions.quote:Op woensdag 23 juni 2021 06:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Een hele goedemorgen pullup!!![]()
* SolidasRock gaat er eens goed voor zitten voor de plaatjesfeest die pullup elke ochtend houdt en is benieuwd naar wat vandaag gepost gaat worden.![]()
betterquote:Op woensdag 23 juni 2021 06:21 schreef pullup het volgende:
Een een blommetje voor de dames
[ afbeelding ]
Glitterbloemquote:Op woensdag 23 juni 2021 06:21 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Dees! DEEEHEEES! DEES!quote:Op woensdag 23 juni 2021 06:25 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen! Wat een drukte op de vroege ochtend
Misschien moet je 's ochtends thee drinken in plaats van koffiequote:Op woensdag 23 juni 2021 06:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dees! DEEEHEEES! DEES!
KIJK JONGENS, DEES IS ER!
![]()
![]()
![]()
Ja dat is al bijna, over een week is het juli, de maanden gaan zo snel, ik heb het gevoel dat het nog voorjaar is.quote:
Ik heb er al 3 op, normaal maar 2.quote:Op woensdag 23 juni 2021 06:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet je 's ochtends thee drinken in plaats van koffie
Komt misschien doordat we nogal wisselvallig en onbetrouwbaar weer hebben? Zou me niks verbazen als het straks gaat sneeuwen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 06:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat is al bijna, over een week is het juli, de maanden gaan zo snel, ik heb het gevoel dat het nog voorjaar is.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:41 schreef FANNN het volgende:
[..]
[..]
in vin het allemaal niks.........
Kicken op Machtsmisbruik
Jij ook werkse Solid, take it easy met de koffiequote:Op woensdag 23 juni 2021 06:42 schreef SolidasRock het volgende:
Goed, ik ga me klaarmaken voor mijn werk. Wens jullie allemaal een fijne (en een rustige) dag.
Toi toi toi
We hebben die lente ook overgeslagen ongeveer, zowel qua gevoel als temperatuurquote:Op woensdag 23 juni 2021 06:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat is al bijna, over een week is het juli, de maanden gaan zo snel, ik heb het gevoel dat het nog voorjaar is.
Een hele goede dag voor jouquote:Op woensdag 23 juni 2021 06:42 schreef SolidasRock het volgende:
Goed, ik ga me klaarmaken voor mijn werk. Wens jullie allemaal een fijne (en een rustige) dag.
Toi toi toi
Qua gevoel had ik dat vorig jaar ook, toen de corona ellende pas begon, het is ook alsof het tijdsbesef anders is.quote:Op woensdag 23 juni 2021 06:48 schreef pullup het volgende:
[..]
We hebben die lente ook overgeslagen ongeveer, zowel qua gevoel als temperatuur
Morguh GGquote:
Ne, niet echt.quote:
Gefeliciteerd Prishaquote:Op woensdag 23 juni 2021 07:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jazeker, Prisha is jarig![]()
Happy birthday Prish
[ afbeelding ]
Dit doet me denken aan hoe bijen bloemen zien, doordat ze ultraaviolet zien zien bloemen er voor deze lieve diertjes heel anders uit.quote:Op woensdag 23 juni 2021 06:21 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Eej LQOKquote:Op woensdag 23 juni 2021 09:04 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Goedemorgen
[ afbeelding ]
De natuur is prachtig...quote:Op woensdag 23 juni 2021 08:54 schreef drakin het volgende:
Of deze, links zien wij, rechts ziet een bij.
[ afbeelding ]
S'morgens vroeg is de natuur op zijn mooist de stilte en alleen de natuur die je hoort.quote:
Inderdaad ja.quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:13 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
S'morgens vroeg is de natuur op zijn mooist de stilte en alleen de natuur die je hoort.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 07:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jazeker, Prisha is jarig![]()
Happy birthday Prish
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 08:19 schreef cafca het volgende:
Goedemorgen allen, en Prisha gefeliciteerd!![]()
quote:
quote:
Dank je wel allemaal wat lieeefquote:Op woensdag 23 juni 2021 09:02 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Gefeliciteerd Prisha
[ afbeelding ]
quote:
thanks!!quote:
Ja die dingen maken zo herrie, dat je er om moet lachen. of van te voren oordopjes kan indoen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:06 schreef drakin het volgende:
Daarom was het zo'n lawaai hier gister
https://www.nu.nl/287783/(...)anwege-afscheid.html
Goed ideequote:Op woensdag 23 juni 2021 10:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen idee wat je er mee moet ... rondspammen dat zeker
Vriend, al een wijffie geregeld en los gekomen van je moeder of nog steeds vuistdiep in de GGZ?quote:
Allebei niet maatquote:Op woensdag 23 juni 2021 11:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Vriend, al een wijffie geregeld en los gekomen van je moeder of nog steeds vuistdiep in de GGZ?
Ha die MCH,quote:Op woensdag 23 juni 2021 11:39 schreef MCH het volgende:
[..]
puzziepie, de fok erodome (of hoe heette zij ook alweer) van de jaren '10
Mooi, ik ga je actief helpenquote:Op woensdag 23 juni 2021 11:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Allebei niet maat
Maar zo een vrouwwezen zou wel beter zijn ja.
Ik gok deze zomer nog maar zet er geen geld op.
Ik ken haar naam , maar verder weet ik niets van haar.quote:
Dat geloof ik.quote:Op woensdag 23 juni 2021 11:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ken haar naam , maar verder weet ik niets van haar.
Jawel hoorquote:Op woensdag 23 juni 2021 11:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Volgens mij geloof jij niet dat ik jou geloof of wel?
waar haal je die "smilie" vandaan?quote:
Ik heb ineens een setje nieuwe mogelijkhedenquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb ineens een setje nieuwe mogelijkheden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja tussen die set staan leukerequote:
Die vind ik wel leuk!quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja tussen die set staan leukere
Op deze na dan :
Zal wellicht alleen bij abbo's extra zijn?quote:
Nai, even F5-enquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Zal wellicht alleen bij abbo's extra zijn?
quote:Op woensdag 23 juni 2021 11:22 schreef Recce het volgende:
Gefeliciteerd Prisha!![]()
![]()
Hier heb je een windvlaag op Mars als cadeautje:
Grmbl, werkt niet.
quote:
quote:
quote:
quote:
thanks!!!!!quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 11:22 schreef Recce het volgende:
![]()
Grmbl, werkt niet.
NICE!!!!!quote:Op woensdag 23 juni 2021 11:24 schreef Recce het volgende:
Cadeau doet 't niet! Dan moet je hier zelf maar even kijken: http://www.unmannedspacef(...)ew=findpost&p=253189
Klikken op kleine plaatje om het groter te zien.
Nice!!quote:Op woensdag 23 juni 2021 11:22 schreef Recce het volgende:
![]()
Grmbl, werkt niet.
eyyy puzzie baybeeeeeeequote:
Prish ik heb je gemistquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:12 schreef MCH het volgende:
Is @:Prisha zwanger, waarom alle felicitaties?
quote:
Naar aanleiding van deze post moest ik ff opzoeken wat een blimp isquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:58 schreef Recce het volgende:
@:prisha, deze tweet is op jou van toepassing, denk ik.
[ twitter ]
Ok ben nog geen bevallen, maar het lijkt me een rampquote:Op woensdag 23 juni 2021 14:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Lijkt me zware bevalling, die benen gaan nog wel maar als dat hoofd aan de beurt is.
jaaaa best lang ik was de laatste tijd niet zo veel op Fok. Even in mezelf teruggetrokken zeg maar. Maar ik kom langzaam weer uit mijn schuilplekjequote:Op woensdag 23 juni 2021 13:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Prish ik heb je gemist![]()
Het is echt een hele tijd geleden dat wij elkaar spraken/zagen![]()
Knuf
ha thanks! I am Groot! Ik ken jou ook niet maar dat geeft niks, gaat goed komenquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:37 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Ik ken je niet @:Prisha maar van harte gefeliciteerd!![]()
thanks!quote:
eyyy Fanneke! Dank je welquote:Op woensdag 23 juni 2021 14:04 schreef FANNN het volgende:
Gefeliciteerd @:Prisha
Ik hoop dat je héél erg groot gaat worden niet in lengte maar wel in de diepte en misschien wel
mooie reisverslagen maken ofzo![]()
neinquote:
ja that's me dat heb je goed gezienquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:58 schreef Recce het volgende:
@:prisha, deze tweet is op jou van toepassing, denk ik.
[ twitter ]
Nog niet? Denk dat het bij jou ook niet meer komt toch en ik hoef jou niet uit te leggen dat het kopje eerst komt toch, dus dan zijn de benen een makkie.quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:39 schreef FANNN het volgende:
[..]
Ok ben nog geen bevallen, maar het lijkt me een rampmaar ja bij de ene heeft een zware
bevalling en de ander heeft meteen een trauma.. dat scheelt nogal (weet ik van mijn zussen
en schoonzussen) en toch ... na eerst 2 jaren roepen ''dit doe ik NOOOOOOOOOOOOOOOOIT MEER
dan komt toch de tweede
overGROOTmoeder denk ikquote:
Welke raad je aan?quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:50 schreef D. het volgende:
*even mensen probeert te verleiden
[ afbeelding ]
dat ff een tijdje in jezelf zitten en terugtrekken van FOK! herken ik wel, dat heb ik zelf ook in periodes , dat is voor mij ook iets wat ik nodig heb. Soms is het (voor mij) ff allemaal too much en loop ik vast en voel ik me niet meer op mijn gemak /onzekerquote:Op woensdag 23 juni 2021 15:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
jaaaa best lang ik was de laatste tijd niet zo veel op Fok. Even in mezelf teruggetrokken zeg maar. Maar ik kom langzaam weer uit mijn schuilplekje
Kom weer lanceringen kijken en zo
Ik mis er één danquote:Op woensdag 23 juni 2021 16:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik raad de hele onderste rij aan, iedere vrijdag in juli 2 stuks, gezamenlijk
quote:
quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:45 schreef D. het volgende:
Voor de oplettende kijker, ja er ontbreekt er nog eentje
Die hebben ze in de plaatselijke supermarkt ook, dus neem 'm daar mee
Dank, nu kan ik straks rustig slapenquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:50 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat zóquote:Op woensdag 23 juni 2021 16:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Nog niet? Denk dat het bij jou ook niet meer komt toch en ik hoef jou niet uit te leggen dat het kopje eerst komt toch, dus dan zijn de benen een makkie.
Van harte Prishaquote:Op woensdag 23 juni 2021 15:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
jaaaa best lang ik was de laatste tijd niet zo veel op Fok. Even in mezelf teruggetrokken zeg maar. Maar ik kom langzaam weer uit mijn schuilplekje
Kom weer lanceringen kijken en zo
Je gaat voor alcoholisten?quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:50 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
Op tv niet.quote:
Ga je nog wat leuks doenquote:
Tof om te horen, feli Prisha ook namens mijn parkiet.quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha thanks! I am Groot! Ik ken jou ook niet maar dat geeft niks, gaat goed komen
[..]
thanks!
[..]
eyyy Fanneke! Dank je wel
Ik zag er zondag wat beelden van ... geen idee ... maar veel plezierquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik ga een film kijken op npo die was er zondag op blijkbaar
Gek van oranje
Ik op insta van npo, dacht dat is wel een leuke filmquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag er zondag wat beelden van ... geen idee ... maar veel plezier
Uhh wat?quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik op insta van npo, dacht dat is wel een leuke film
Dat ik op instagram van NPO een stukje van een film zag die ik ga kijken straksquote:
Gaat zeker over voetbal of het Koningshuis?quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Gek van oranje
Leuke film. Veel plezierquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Gek van oranje
Voetbalquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat zeker over voetbal of het Koningshuis?
Oh je zit er zelf niet inquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat ik op instagram van NPO een stukje van een film zag die ik ga kijken straks
Godverquote:
Dacht ik al ga ik dus niet kijken 😛quote:
Jammer he?quote:
Wat ga je kijken?quote:
Een serie?quote:
O jee, klinkt niet best.quote:
Nou ik had eigenlijk gehoopt dat ze uitgeschakeld zouden worden ... Maar goed Rafa's uitspraak heeft ze weer terug op de kaart gezetquote:
quote:
Wat Raffie wel niet kan allemaalquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou ik had eigenlijk gehoopt dat ze uitgeschakeld zouden worden ... Maar goed Rafa's uitspraak heeft ze weer terug op de kaart gezet
Alles?quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:13 schreef Flory het volgende:
[..]
Alles!!! en de duitsers moeten ervoor gaan nu
quote:
Ik moest wel even lachenquote:
Ja soms maak ik het spannender dan het isquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ik moest wel even lachenHet had ook een goede serie kunnen zijn.
quote:
Maar die hebben altijd geluk.quote:
Mooie uitgangspositiequote:Op woensdag 23 juni 2021 21:23 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ned speelt zondag tegen Tsjechië.
Dat moet te doen zijnquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:23 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ned speelt zondag tegen Tsjechië.
Het was er wel de titel naar 😛quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ik moest wel even lachenHet had ook een goede serie kunnen zijn.
Onterecht dat welquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:26 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Als ze die winnen Wales of Denemarken
quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:33 schreef Flory het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat wordt een dingetje hier
Jij hebt twee vlaggen aan de vlaggenstok?quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:33 schreef Flory het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat wordt een dingetje hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |