quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lees het eens zonder spatie en hoofdletter
Nice!quote:
Ik vind hem Mooi gevondenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:59 schreef cafca het volgende:
Ik denk ik gooi er even een verwarrende TT in
roze indiaan.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die roze indiaan zit natuurlijk nog in het vorige topic te F5en![]()
Kan iemand die ff ophalen
Het is je gelukt, ik was even helemaal verwardquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:59 schreef cafca het volgende:
Ik denk ik gooi er even een verwarrende TT in
Ja :$quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Toch nog maar ff op blijven?
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die roze indiaan zit natuurlijk nog in het vorige topic te F5en![]()
Kan iemand die ff ophalen
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:00 schreef D. het volgende:
40+ / [De Fok! Bierproeverij] #52 - mei 2021 - Einde Mei, wachten op Juli [ afbeelding ]
Wat voor surfen doe je? Windsurfen..kitesurfen?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik was vanmorgen om 3:33 wakker geworden en kon niet meer slapen.... heb ik gelukkig niet vaak. Was maar opgestaan en een beetje surfen
Dat was dan een kort nachtje, maar het is ook mooi om het licht te zien worden. Ik viel pas tegen 2 uur in slaap, en had het gevoel dat ik niet echt sliep maar een beetje sluimerdequote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik was vanmorgen om 3:33 wakker geworden en kon niet meer slapen.... heb ik gelukkig niet vaak. Was maar opgestaan en een beetje surfen
Digisurfenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:11 schreef engine het volgende:
[..]
Wat voor surfen doe je? Windsurfen..kitesurfen?
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was dan een kort nachtje, maar het is ook mooi om het licht te zien worden. Ik viel pas tegen 2 uur in slaap, en had het gevoel dat ik niet echt sliep maar een beetje sluimerde
Kun je ook truukjes?quote:
We hadden het overdag hier zonnig en warm zelfs... nu al twee uur aan het regenen,.quote:
Indrukwekkendquote:
De zomer moet nog echt beginnen heb ik het idee.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jammer dat de langste dag alweer voorbij is... dat vind ik altijd té vroeg in de zomer
Het was hier ook best een mooie dag, 18-19 graden, af en toe wat zon en droog. Lekker weertje als je flink bezig bent.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
We hadden het overdag hier zonnig en warm zelfs... nu al twee uur aan het regenen,.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was hier ook best een mooie dag, 18-19 graden, af en toe wat zon en droog. Lekker weertje als je flink bezig bent.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, da's mijn bier ook voor het grootste deel
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jammer dat de langste dag alweer voorbij is... dat vind ik altijd té vroeg in de zomer
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |