Nog niet? Denk dat het bij jou ook niet meer komt toch en ik hoef jou niet uit te leggen dat het kopje eerst komt toch, dus dan zijn de benen een makkie.quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:39 schreef FANNN het volgende:
[..]
Ok ben nog geen bevallen, maar het lijkt me een rampmaar ja bij de ene heeft een zware
bevalling en de ander heeft meteen een trauma.. dat scheelt nogal (weet ik van mijn zussen
en schoonzussen) en toch ... na eerst 2 jaren roepen ''dit doe ik NOOOOOOOOOOOOOOOOIT MEER
dan komt toch de tweede
overGROOTmoeder denk ikquote:
Welke raad je aan?quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:50 schreef D. het volgende:
*even mensen probeert te verleiden
[ afbeelding ]
dat ff een tijdje in jezelf zitten en terugtrekken van FOK! herken ik wel, dat heb ik zelf ook in periodes , dat is voor mij ook iets wat ik nodig heb. Soms is het (voor mij) ff allemaal too much en loop ik vast en voel ik me niet meer op mijn gemak /onzekerquote:Op woensdag 23 juni 2021 15:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
jaaaa best lang ik was de laatste tijd niet zo veel op Fok. Even in mezelf teruggetrokken zeg maar. Maar ik kom langzaam weer uit mijn schuilplekje
Kom weer lanceringen kijken en zo
Ik mis er één danquote:Op woensdag 23 juni 2021 16:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik raad de hele onderste rij aan, iedere vrijdag in juli 2 stuks, gezamenlijk
quote:
quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:45 schreef D. het volgende:
Voor de oplettende kijker, ja er ontbreekt er nog eentje
Die hebben ze in de plaatselijke supermarkt ook, dus neem 'm daar mee
Dank, nu kan ik straks rustig slapenquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:50 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat zóquote:Op woensdag 23 juni 2021 16:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Nog niet? Denk dat het bij jou ook niet meer komt toch en ik hoef jou niet uit te leggen dat het kopje eerst komt toch, dus dan zijn de benen een makkie.
Van harte Prishaquote:Op woensdag 23 juni 2021 15:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
jaaaa best lang ik was de laatste tijd niet zo veel op Fok. Even in mezelf teruggetrokken zeg maar. Maar ik kom langzaam weer uit mijn schuilplekje
Kom weer lanceringen kijken en zo
Je gaat voor alcoholisten?quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:50 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
Op tv niet.quote:
Ga je nog wat leuks doenquote:
Tof om te horen, feli Prisha ook namens mijn parkiet.quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha thanks! I am Groot! Ik ken jou ook niet maar dat geeft niks, gaat goed komen
[..]
thanks!
[..]
eyyy Fanneke! Dank je wel
Ik zag er zondag wat beelden van ... geen idee ... maar veel plezierquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik ga een film kijken op npo die was er zondag op blijkbaar
Gek van oranje
Ik op insta van npo, dacht dat is wel een leuke filmquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag er zondag wat beelden van ... geen idee ... maar veel plezier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |