Abo-sterretje dus.quote:
Curiosity killed the cat hčquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:28 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Waarom was ik benieuwd waar het ook over ging.
Ik heb nog nepperds in m'n tas zag ik vanmiddag.quote:
wacht watquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nog nepperds in m'n tas zag ik vanmiddag.
Oh lol... ik dacht dat iedereen ook wel soort van semi automagisch begreep wat ik bedoelde...quote:
Kunsttranen.quote:
Heb je onze nieuwe Viva vrienden al netjes welkom geheten?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh lol... ik dacht dat iedereen ook wel soort van semi automagisch begreep wat ik bedoelde...
hmmm njet.....
owquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kunsttranen.Had ik na m'n ooglaseren nodig, blijkbaar heb ik die tas al een tijdje niet meer opgeruimd.
Is nu lekker dik en stroperig zekerquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kunsttranen.Had ik na m'n ooglaseren nodig, blijkbaar heb ik die tas al een tijdje niet meer opgeruimd.
Beste combi ditquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:31 schreef koffief1lter het volgende:
Ik ga wat bitterballen snacken met mayo.
Zo goed heb ik ze niet bekeken.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is nu lekker dik en stroperig zeker
Wachtwatquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:31 schreef FranticDJ het volgende:
o
[..]
ow
ik zat aan andere dingen te denken. met aardbeiensmaak ofzo
Tuut tuut.. ik heb er gister 2 ontmoet en daar was je zelf bij mister!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je onze nieuwe Viva vrienden al netjes welkom geheten?
Doen ze/we ook wel, vroeg er gewoon om een beetje te stangenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh lol... ik dacht dat iedereen ook wel soort van semi automagisch begreep wat ik bedoelde...
hmmm njet.....
Ik had het gewoon over tranen.quote:
Ik ben onschuldig.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Doen ze/we ook wel, vroeg er gewoon om een beetje te stangen
Helft van de mensen op FOK!? Komt in de buurt.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb volgens mij 21 notes. De helft is debiel.
Ooohjaquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tuut tuut.. ik heb er gister 2 ontmoet en daar was je zelf bij mister!
Zijn we er alweer een kwijt eigenlijk?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tuut tuut.. ik heb er gister 2 ontmoet en daar was je zelf bij mister!
Misschien waren we wel wat veel en snel gisterquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zijn we er alweer een kwijt eigenlijk?
Kloptquote:
Volgens mij heb je 'm net hoor. Staat het niet bij abo wanneer 'ie verloopt?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:34 schreef Ygritte het volgende:
Maar even... Ik heb hem cadeau gekregen kennelijk al even geleden... Wie was zo lief???????![]()
![]()
![]()
![]()
Anonieme bewonderaar.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:34 schreef Ygritte het volgende:
Maar even... Ik heb hem cadeau gekregen kennelijk al even geleden... Wie was zo lief???????![]()
![]()
![]()
![]()
Ik gok op Haags maar dan moet je wel een "kopje koffie" met hem gaan drinken binnenkort.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:34 schreef Ygritte het volgende:
![]()
![]()
![]()
Lol we waren wel wat intens denk ik. Maar vreselijk gelachen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien waren we wel wat veel en snel gister
30-04-2021 staat erquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij heb je 'm net hoor. Staat het niet bij abo wanneer 'ie verloopt?
de luchtvaartmaatschappij van Camiel eurlings?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
EUUUUUUURDONAIIIIIIIIIRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Als een moedereend die zijn kleine eendjes kwijt is.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zijn we er alweer een kwijt eigenlijk?
Zijn?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als een moedereend die zijn kleine eendjes kwijt is.
Omgebouwde eenden tellen ook mee.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:
Mooie redding.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als de moedereend zich zo identificeert wel ja
D'r loopt wat over je toetsenbord.quote:
Nieuwe letter voor bij dat LHBTQ etc gebeurenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omgebouwde eenden tellen ook mee.
Ik heb zijn piemel gemist geloof ik...quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:39 schreef UitStraling het volgende:
Mental Image van een vrouwtjeseend met een enorme Peter Steele lul achter zich aan slepende in het water, ok whisky.
Ik ben ietwat getraumatiseerd door de foto met de telefoon.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb zijn piemel gemist geloof ik...
Moet een fascinerend ding zijn....
Foshizzle79 is de deskundige.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In de jaren 80 wellicht.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
DM’s incomming in 3,2,1..quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oeps, even een snelle danquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:53 schreef UitStraling het volgende:
Klaar voor de Schotse furie![]()
@:Flory, Schots vlaggetje?
Ja, ik ga niet 2x in die grap trappen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
6-2 6-2. Klinkende overwinning bij mijn tennis-debuut.
Ik dacht altijd dat die Q erbij was gekomen om "overige" personen aan te duidenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nieuwe letter voor bij dat LHBTQ etc gebeuren
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:42 schreef Flory het volgende:
[..]
Oeps, even een snelle dan
[ afbeelding ]
Klopt, maar makkelijk te vinden op internet, gewoon op Peter Steele Playgirl zoeken en voilāquote:
Jij hebt dus ook Schots bloed door je aderen? Net als Fo en US??quote:
Q staat toch gewoon voor queer? 🤔quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat die Q erbij was gekomen om "overige" personen aan te duiden![]()
De Q is toch voor queers?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat die Q erbij was gekomen om "overige" personen aan te duiden![]()
Moet een fokker zijn geweestquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Klopt, maar makkelijk te vinden op internet, gewoon op Peter Steele Playgirl zoeken en voilā
Ja , ben half schots, moeder komt daar vandaan en ben net als @UitStraling van de Robertson clan..what are the odds hč?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij hebt dus ook Schots bloed door je aderen? Net als Fo en US??
Zo ver ik weet niet...maar ik heb er wel gewoond.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ik vond Steele wel een toepasselijke pseudoniem voor hem. Zal ook wel bewust voor gekozen zijn. Bekt iig beter dan Ratajczyk (ja die moest ik even googlen)quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Klopt, maar makkelijk te vinden op internet, gewoon op Peter Steele Playgirl zoeken en voilā
Waar?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:47 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Zo ver ik weet niet...maar ik heb er wel gewoond.
Oh duh...was helemaal niet aan mij gerichtquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh duh...was helemaal niet aan mij gerichtnevermind dus
![]()
No way!!! Zo vaak geweest daar! Super leuk stadje !!quote:
Hahaha, nee, ik ging er voor werk heen en heb uiteindelijk een Rotterdammer aan de haak geslagenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nice one, Schotse man aan de haak geslagen?
Zo'n 3 jaar van 2004 tot 2007. Ben daarna nooit meer terug geweest. Toch eens doenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
No way!!! Zo vaak geweest daar! Super leuk stadje !!Hoelang en wanneer woonde je daar?
Maar homo's zijn toch ook queer en een G voor Gay hadden we al.. Zo verwarrend ditquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Q staat toch gewoon voor queer? 🤔
Nopes, leuk?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Is 1 van jullie eigenlijk ooit in Dumfries geweest??
En dan niet de speler, maar dat plaatsje...![]()
![]()
Geen idee. Had er voor dit EK nog nooit van gehoord. Ben nog nooit in het VK geweestquote:
Misschien heb je nog tips voor @bitterbalquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:55 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Hahaha, nee, ik ging er voor werk heen en heb uiteindelijk een Rotterdammer aan de haak geslagen![]()
Het is inmiddels al uitquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien heb je nog tips voor @:bitterbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |