Abo-sterretje dus.quote:
Curiosity killed the cat hčquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:28 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Waarom was ik benieuwd waar het ook over ging.
Ik heb nog nepperds in m'n tas zag ik vanmiddag.quote:
wacht watquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nog nepperds in m'n tas zag ik vanmiddag.
Oh lol... ik dacht dat iedereen ook wel soort van semi automagisch begreep wat ik bedoelde...quote:
Kunsttranen.quote:
Heb je onze nieuwe Viva vrienden al netjes welkom geheten?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh lol... ik dacht dat iedereen ook wel soort van semi automagisch begreep wat ik bedoelde...
hmmm njet.....
owquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kunsttranen.Had ik na m'n ooglaseren nodig, blijkbaar heb ik die tas al een tijdje niet meer opgeruimd.
Is nu lekker dik en stroperig zekerquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kunsttranen.Had ik na m'n ooglaseren nodig, blijkbaar heb ik die tas al een tijdje niet meer opgeruimd.
Beste combi ditquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:31 schreef koffief1lter het volgende:
Ik ga wat bitterballen snacken met mayo.
Zo goed heb ik ze niet bekeken.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is nu lekker dik en stroperig zeker
Wachtwatquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:31 schreef FranticDJ het volgende:
o
[..]
ow
ik zat aan andere dingen te denken. met aardbeiensmaak ofzo
Tuut tuut.. ik heb er gister 2 ontmoet en daar was je zelf bij mister!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je onze nieuwe Viva vrienden al netjes welkom geheten?
Doen ze/we ook wel, vroeg er gewoon om een beetje te stangenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh lol... ik dacht dat iedereen ook wel soort van semi automagisch begreep wat ik bedoelde...
hmmm njet.....
Ik had het gewoon over tranen.quote:
Ik ben onschuldig.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Doen ze/we ook wel, vroeg er gewoon om een beetje te stangen
Helft van de mensen op FOK!? Komt in de buurt.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb volgens mij 21 notes. De helft is debiel.
Ooohjaquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tuut tuut.. ik heb er gister 2 ontmoet en daar was je zelf bij mister!
Zijn we er alweer een kwijt eigenlijk?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tuut tuut.. ik heb er gister 2 ontmoet en daar was je zelf bij mister!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |