met leren vleugels ajahahahahahahajajajajajajajaquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:12 schreef Ygritte het volgende:
Ik heb geen notes denk ik... laatste keer dat ik een abo had had ik er iig 0
Engel en zo
Geef aan @bitterbal is zo op.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:08 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Lana del Rey vind ik mwaah...
Maar Die Hard vind ik![]()
Ik heb net een too good to get pakket opgehaald bij de Hema. Met oa 1 hele kersenvlaai...waar moet ik die laten?
Goed bezig!!!quote:
Sinds wanneer heeft iemand die ooit een ban heeft gehad geen notesquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar ik geloof dit niet
Er zijn wel wat dorpjes waar ze me met dode kippen en bedorven bloemkolen gaan bekogelen als ik mijn neus laat zien.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft iemand die ooit een ban heeft gehad geen notes![]()
![]()
![]()
Wil je er eentje?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:12 schreef Ygritte het volgende:
Ik heb geen notes denk ik... laatste keer dat ik een abo had had ik er iig 0
Engel en zo
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
HRVATSKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
Nu wel, is veranderd met die privacywet.quote:
Morgen regent het tijdens je rondjequote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
HRVATSKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
🖤quote:
Ik ben altijd vrij op woensdagquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Morgen regent het tijdens je rondje
Dan flikker je van de trap ofzoquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben altijd vrij op woensdag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een bruine?quote:
Of een stergleufje, jullie hebben toch twee kinderen?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meeste mensen wel toch?
Of was het een rondje?
Alles beter dan zo'n bordeauxrodequote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik bleek hem altijdNiet doorvertellen
Allemaal positief natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:19 schreef UitStraling het volgende:
Valt me nog reuze mee, "je hebt 76 notes gekregen van onze moderators"
Dat klinkt niet gezondquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alles beter dan zo'n bordeauxrode
Computer says no... je UI !!!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Over sterretjes gesproken, kan nog wel even m'n game aanslingeren.
Weet je beter dan ik denk ik of het ook op jou slaatquote:
Ik heb op Fok een sterretje?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Weet je beter dan ik denk ik of het ook op jou slaat
Ik heb gewoon niks.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb volgens mij 21 notes. De helft is debiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |