Ja zie hem toch echt staan, nog hier in de KSC ookquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij?![]()
Hmm, die kan ik me niet meer herinneren.
geen commentaarquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar nu gaat hij zonder spuug overdwars naar binnen of wat?
Zeker toen je nog die ‘andere’ poezenplaatjes postte?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zie hem toch echt staan, nog hier in de KSC ook
Ik ben nooit een viespeuk geweestquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeker toen je nog die ‘andere’ poezenplaatjes postte?
Was je ooit een ekte boef dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zie hem toch echt staan, nog hier in de KSC ook
Zeggen ze allemaalquote:
Rebel to the grain there's no way to barricade mequote:
Doordrinken dan!!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:07 schreef UitStraling het volgende:
Bijna 0 - 1 op het moment dat ik mijn eerste slokje whisky nuttigde
wtfquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kijk dus op de laptop Engeland (zonder geluid) en Schotland (met geluid) met mijn rug naar de TV..
Dacht ik dat ik last had van m'n ADDquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kijk dus op de laptop Engeland (zonder geluid) en Schotland (met geluid) met mijn rug naar de TV..
En ik heb dus autisme hequote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dacht ik dat ik last had van m'n ADD
Net voor dat schot van Dykes?quote:
boksquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:12 schreef Ygritte het volgende:
Ik heb geen notes denk ik... laatste keer dat ik een abo had had ik er iig 0
Engel en zo
Zijn bepaalde overeenkomsten inquote:
Je kan als het goed is, ook zonder ABO kijken naar je notesquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:12 schreef Ygritte het volgende:
Engel en zo
Goh toevallig, ik ookquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:12 schreef Ygritte het volgende:
Engel en zo
Oh... dat kon vroegah toch nooit?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je kan als het goed is, ook zonder ABO kijken naar je notes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |