Net op gezet..we gaan volgens de presentatrice naar Glas Gauw...zo storend die uitspraak altijdquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Foshizzle en @:Uitstraling . Schotland begint nu
Haal wel de glazen even van tafel voordat je begint te zwaaien.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:55 schreef UitStraling het volgende:
Even mijn Peter Steele lul tevoorschijn halen, beetje zwieren en meezingen met The Flower of Scotland
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:55 schreef UitStraling het volgende:
Even mijn Peter Steele lul tevoorschijn halen, beetje zwieren en meezingen met The Flower of Scotland
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:55 schreef LangeJanSancties het volgende:
Heeft 1 van jullie verstand van db meters?
Ikquote:
Ik heb zelfs een note van jouquote:
Ook opgetreden tijdens een familiefeestje, net als Willeke?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:57 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben de enige hier die de beste man ooit ontmoet heeft denk ik
Zo klopte het beter ja.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
💖🖤 love it ! Zo ken ik de Schotten weer!!!
Ik had een voorziene blik.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Had eeh dickpic van een zanger geplaatst , maar mag blijkbaar niet en heb geen zin in een ban, dus had het verwijderd, alleen staat ie nog bij mensen die mij gequote hadden zegmaar, dus als dat ook op 1 of andere manier verwijderd kan worden zou dat erg fijn zijn
Zoek de vijf verschillenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook opgetreden tijdens een familiefeestje, net als Willeke?
Ja man! 100% verbetering met laatst, alleen jammer dat het zo kort is, had wel langer mogen durenquote:
Maar nu gaat hij zonder spuug overdwars naar binnen of wat?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:59 schreef sacha het volgende:
ik dacht vroegàh écht dat die massagestaaf voor je gezicht was, allemaal de schuld van de Termeulenpost bij beppe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |