Lana maakt het wel een beetje beterquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Van die grefo's ofzo...alhoewel..die lijken ook onschuldiger dan ze daadwerkelijk zíjn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
Dennis bergkamp Dennis bergkampquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoals Olav Mol zondag 'hij komt, hij komt, hij komt'
In je giechel?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:08 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Lana del Rey vind ik mwaah...
Maar Die Hard vind ik![]()
Ik heb net een too good to get pakket opgehaald bij de Hema. Met oa 1 hele kersenvlaai...waar moet ik die laten?
In je buik?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:08 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Ik heb net een too good to get pakket opgehaald bij de Hema. Met oa 1 hele kersenvlaai...waar moet ik die laten?
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:06 schreef Flory het volgende:
[..]Kan ik daar iets aan doen? Ben bang van niet hè? 🤔SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
Zat er ook een massage staaf bij?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:08 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Ik heb het nu over de lui die zich laten beïnvloeden door, maar niet full-wap zijn.quote:
Even Ama vragen ofzoquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Kan ik daar iets aan doen? Ben bang van niet hè? 🤔
Zo’n gerookte weduwe trooster?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:23 schreef Modus het volgende:
[..]
Zo 1 die nog net t/m vandaag houdbaar is?
Wat ben ik blij dat ik gewoon Sky Sports kijkquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb het nu over de lui die zich laten beïnvloeden door, maar niet full-wap zijn.
Had eeh dickpic van een zanger geplaatst , maar mag blijkbaar niet en heb geen zin in een ban, dus had het verwijderd, alleen staat ie nog bij mensen die mij gequote hadden zegmaar, dus als dat ook op 1 of andere manier verwijderd kan worden zou dat erg fijn zijnquote:
Je kent de regel: een note voor elke quotequote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Had eeh dickpic van een zanger geplaatst , maar mag blijkbaar niet en heb geen zin in een ban, dus had het verwijderd, alleen staat ie nog bij mensen die mij gequote hadden zegmaar, dus als dat ook op 1 of andere manier verwijderd kan worden zou dat erg fijn zijn
Peter z'n staaf weghalen voor shizzel GC / [KSC #12942] Wat schaft de pot? Met aromat smaakt alles.quote:
Huh?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kent de regel: een note voor elke quote
Ok , maar wat is een "note " ?quote:
quote:
Oh, soort van FOK strafbladquote:
Ik heb er 6. Die van @Haags zijn niet te tellen. Of waren dat zijn posts?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh, soort van FOK strafbladcool, hahaha
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha ok, ik kreeg een paar weken terug een ban van 2 dagen, sindsdien was ik best braafquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er 6. Die van @:haags zijn niet te tellen. Of waren dat zijn posts?
Ik denk beidequote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er 6. Die van @:haags zijn niet te tellen. Of waren dat zijn posts?
Mod zijn levert je ook een note opquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk beide![]()
Ik heb 11 notes waarvan sommige niet echt tellen. Mag niet zeggen wat, want dan heb ik er 12
Just in timequote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Foshizzle en @:Uitstraling . Schotland begint nu
Crew in het algemeenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mod zijn levert je ook een note op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |