Je bent een schat lavquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een doffe ellende. Ga lekker naar bed en dan de hele nacht doorhalen. Niet bewegen, gewoon slapen. Morgen wordt het vast beter. Kan niet beroerder dan nu. Onmogelijk. Kusje op.
Ik heb toch liever dat je gewoon normaal blijft doen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (ZONDER plakjes kaas!)
Ik hoorde vandaag dat je zelfs op zondag kunt.quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu moet ik zaterdag om 16:05 en een maand later om 19:05. Het is niet alsof ik hier een sociaal leven heb dus dat is direct een kutweekend.
Alles voor de baas.
Misschien heeft @GGMM nog een lamp over voor je, die heeft er al zoveel besteld.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:34 schreef Scrummie het volgende:
Stoot ik met die tyfusdoos met kut tafelblad tegen een lamp aan valt die teringtyfus lamp ineens naar beneden, dus ook lamp kapot.
IK HAAT DEZE DAG EN DIT KOMT NIET MEER GOED
Laden duurde bij mij erg lang, maar dan zal het probleem hier liggen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doet het hier gewoon
Je maakt me aan het schrikken
Koop een kabeltje.quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laden duurde bij mij erg lang, maar dan zal het probleem hier liggen.
Dat was niet de bedoeling, sorry.
"een van de liefste users"quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:03 schreef Oriente het volgende:
[..]
Lav is een van de liefste users op heel FOK!
Ggmmquote:Op woensdag 23 juni 2021 20:06 schreef MC-M het volgende:
[..]
"een van de liefste users"
We willen nu graag een lijstje van de liefste users, maat.
welke?quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:57 schreef Caland het volgende:
Gisteren geen last van die prik, zelfs nog gesport.
Nu wel even een zeurende pijn/spierpijn op de plek van prikken.
Maar MEN VATTE ZE NIE @:lenny_leonard
Meteen woest.quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toon ik eens interesse in die proletenkop van je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |