De mijnese wel?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
De jouwe was helaas niet op voorraad/verkrijgbaar bij onze vrienden van Mr. Hop
Daar is ze wel wat jongerquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:53 schreef FANNN het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kathryn_Janeway
[ afbeelding ]
Als ze blauw is wel jaquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:55 schreef FANNN het volgende:
[..]![]()
ja die zou zo je post weghalen als je niet op let
Als ik Star Trek had gekeken had ik haar wel gekend, denk ikquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Oh dat is grappig. Ik denk dat zij het meest bekend is om haar rol als Captain Janeway.
Ze hebben beiden hun kwaliteiten vind ik. Ik heb overigens ook alle Star Wars afleveringen gezien, ook The Mandolorian.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:55 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Ik vind Star Trek ook leuk maar ik hou toch meer van Star Wars.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Ik was vandaag zo rutsig.
Ik heb dat Orange new black nooit gezien.. Startrack dan weer welquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik Star Trek had gekeken had ik haar wel gekend, denk ik![]()
Ik hou helemaal niet van SF.
Gastquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Prima hoor.. het houd sommigen wat op Afstand
De Mandelorian heb ik ook gezien.. leuk wel.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ze hebben beiden hun kwaliteiten vind ik. Ik heb overigens ook alle Star Wars afleveringen gezien, ook The Mandolorian.
Nee ik moet wat lieverquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ineens mee verrassen, en dan tussen de ogen, dat werkt
Zit jouw afstandsbediening op je telefoon?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pfff moeders aan de telefoon .. per ongeluk verkeerde knopje geduwd en doet de TV het niet...
Verrassend.quote:
Tja, dat is dus wel een dingetje waar aan gewerkt moet worden,quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik Star Trek had gekeken had ik haar wel gekend, denk ik![]()
Ik hou helemaal niet van SF.
En nu moet je langs om het te fixen?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pfff moeders aan de telefoon .. per ongeluk verkeerde knopje geduwd en doet de TV het niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |