Derde prik omdat de serie voor selecte groep naar drie prikken vergroot is, de boostercampagne moet nog starten.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Voor het eerst van iemand gehoord die ik ken dat hij een booster heeft gehad.
Een derde prik heet in de volksmond een booster.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Derde prik omdat de serie voor selecte groep naar drie prikken vergroot is, de boostercampagne moet nog starten.
Toch is het niet hetzelfde, boosters komen nog (ja waarschijnlijk, maar reken er maar op)quote:Op woensdag 20 oktober 2021 19:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Een derde prik heet in de volksmond een booster.
Ik heb Janssen gehad, maar niets gehoord over een aanbod nog Pfizer te halen.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, iedereen krijgt Pfizer aangeboden.
Ook wie Moderna heeft gehad.
Val je onder een kwetsbare groep?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 08:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb Janssen gehad, maar niets gehoord over een aanbod nog Pfizer te halen.
O ja, dat zei je er niet bijquote:Op donderdag 21 oktober 2021 08:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Val je onder een kwetsbare groep?
Ja, ik bedoelde iedereen die nu een oproep krijgt voor de booster 😅quote:Op donderdag 21 oktober 2021 08:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
O ja, dat zei je er niet bij
‘Iedereen’ houdt weinig beperkingen in zich.
Ben je intussen negatief getest?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:15 schreef Ama het volgende:
Ik heb 16 juni mijn eerste prik gehad en ik krijg donderdag mijn tweede prik maar heeft het dan überhaupt nog nut?Was niet de bedoeling om heel lang er tussen te laten maar kreeg corona een maand na de eerste prik en laatst was ik verkouden.
![]()
Ik ga sowieso wel donderdag maar ben gewoon benieuwd.
Ja hoor dat kan prima, dat geeft meer bescherming dan geen tweede prik halen (ondanks besmetting tussendoor)quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:15 schreef Ama het volgende:
Ik heb 16 juni mijn eerste prik gehad en ik krijg donderdag mijn tweede prik maar heeft het dan überhaupt nog nut?Was niet de bedoeling om heel lang er tussen te laten maar kreeg corona een maand na de eerste prik en laatst was ik verkouden.
![]()
kan dat zomaar ?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 22:06 schreef minthy het volgende:
M'n moeder heeft vandaag een booster gehaald. Zit in de hoogste risicogroep, ze was er blij mee
Alleen met uitnodiging, zie RIVM sitequote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:01 schreef Predator40 het volgende:
[..]
kan dat zomaar ?
mijn vrouw zit ook in de risicogroep
Volgens mij is dat nog niet mogelijk.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:43 schreef Nia het volgende:
Zijn hier users die na een Janssen prik nog een tweede prik hebben genomen? Zo ja, welk vaccin?
Van de zomer kon dat toch alquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nog niet mogelijk.
Een tweede prik, hetzij can Janssen, hetzij van Pfizer/Moderna is nog niet mogelijk.quote:
Is geen probleem. In de studies van AZ bleek langer tussen prikken zelfs iets beter. Het is niet waarschijnlijk dat dat bij de andere vaccins heel anders is.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:15 schreef Ama het volgende:
![]()
Dat is wel mogelijk, als je in de categorie valt die kwetsbaar is, zoals aangegeven door het RIVM.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een tweede prik, hetzij can Janssen, hetzij van Pfizer/Moderna is nog niet mogelijk.
In de zomer konden mensen voor één Janssen vaccinatie terecht.
Als ik de berichten hier zo teruglees was het een 3e vaccinatie. Ze dialyseert en valt hierdoor in de hoogste risicogroep. De eerste 2 vaccinaties waren met Moderna, de 3e was Pfizer. Bij mijn weten is ze hiervoor aangemeld door het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:01 schreef Predator40 het volgende:
[..]
kan dat zomaar ?
mijn vrouw zit ook in de risicogroep
Opmerkelijk aan deze studie is dat ook de nog experimentele meer "klassieke" vaccins Valneva en Novavax zijn meegenomen, waarbij de enige combinatie die achterblijft qua respons Pfizer is met Valneva als booster.quote:This trial has demonstrated the potential of all vaccines tested (ChAd, BNT, m1273, NVX, Ad26, CVn, and VAL) to boost immunity following an initial course of ChAd/ChAd and of six vaccines (ChAd, BNT, m1273, NVX, Ad26, and CVn) following an initial course of BNT/BNT. All vaccines showed acceptable side-effect profiles, although some schedules were more reactogenic than others.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |